Stránka 7 z 8
Napsal: ned 10.02.2013 21:14
od sedyvlk6
Nevra píše:sedyvlk6 píše:Čau kluci, mám E61 r.v.2005 teď jsem měnil Termostaty a když jem odpojil za egr ventilem sání tak tam byl olej.Je to v pořádku nebo mám něco na autě v pr.... Pokud někodo ví ať mi poradí.Díky
myslím, že v pohodě..každý auto co má něco najeto ti turbo hodí olej do sání ....pokud tam toho není tolik, že bys tím naplnil pul litra, tak bych to neřešil (:
Né cca půl decky ale turbo je půl roku po repasu
Napsal: čtv 14.02.2013 18:50
od Nevra
sedyvlk6 píše:Nevra píše:sedyvlk6 píše:Čau kluci, mám E61 r.v.2005 teď jsem měnil Termostaty a když jem odpojil za egr ventilem sání tak tam byl olej.Je to v pořádku nebo mám něco na autě v pr.... Pokud někodo ví ať mi poradí.Díky
myslím, že v pohodě..každý auto co má něco najeto ti turbo hodí olej do sání ....pokud tam toho není tolik, že bys tím naplnil pul litra, tak bych to neřešil (:
Né cca půl decky ale turbo je půl roku po repasu
tak to bud klidnej

Napsal: čtv 14.02.2013 20:54
od sedyvlk6
Ale občas mi malinko lítají otáčky při neutralu cca +200 a normál a nebo když dojíždím a vyřadím tak padnou že se auto zatřese a zase se vrátí do normálu.A nevím co to může být.
Napsal: čtv 14.02.2013 22:15
od rooc
+200 je celkem raketa nezdá se ti..? já byl jednu dobu nervní z toho že se mi otáčky na neutrál hnout o cca milimetr až 2 a to nepravidelně
Napsal: čtv 14.02.2013 22:24
od sedyvlk6
rooc píše:+200 je celkem raketa nezdá se ti..? já byl jednu dobu nervní z toho že se mi otáčky na neutrál hnout o cca milimetr až 2 a to nepravidelně
No já to asi prepiskl a co ti to dělalo nebo čím to bylo? Já vím že budu muset udělat setrvák je už slyšet když vypnu klíček.
Napsal: čtv 14.02.2013 22:31
od rooc
nic..nevím..diagnostika nic.., střiky pohoda, tlaky taky.. a mě to sem tam skočí o milimetr.., no setrvák..to si pořádně zkontroluj.., mě totaky dělalo pazvuky když jsem vypínal motor a nakonec to byla řemenice.., a taky jsem se chystal na setrvák
Napsal: čtv 14.02.2013 22:38
od sedyvlk6
No u mě je to setrvák to vím.Ale zajímalo by mě proč ty otáčky takhle pohupujou. Sepatátor oleje?DPF filtr?Vstřiky?Setrvák? To že se auto oklepe když dojíždím na křižovatku a vyřadím přisuzuji tomu setrváku....snad.
Napsal: pát 15.02.2013 12:46
od m.deejay
...mě se pouze při nastartování studeného motoru asi cca na 5s otáčky mírně rozkolísají a hned srovnají, pak už to nikdy neudělá
...s tím setrvákem nevím, já když vypnu motor, tak po vypnutí se to taky trochu zatřese-doběh motoru nebo co, ale to samé mě to dělalo od začátku co jsem měl 320d E46 a mechanik měl venku setrvák a říkal, že je dobrý, ale zkusili jsme dát nový a dělalo to prakticky stejný zvuk po vypnutí motoru,takže jsem dal zpět ten starý a jezdil na to ještě 4roky a bylo to pořád stejné a nic se nezhoršovalo. Někdo říká, že je to u dieslů normální a že to nemám řešit a někdo to přisuzuje špatnému setrváku...
Napsal: pát 15.02.2013 18:20
od TomBrno
sedyvlk6 píše:No u mě je to setrvák to vím.Ale zajímalo by mě proč ty otáčky takhle pohupujou. Sepatátor oleje?DPF filtr?Vstřiky?Setrvák? To že se auto oklepe když dojíždím na křižovatku a vyřadím přisuzuji tomu setrváku....snad.
další varianta je volnoběžnej ventil, u mě to pohupování otáček dělal právě on. když sem třeba dojížděl k semaforu a vyřadil tak to chvilku trvalo než se otáčky ustálily. když sem ho rozdělal tak ložisko v kterým chodí ta klapka bylo naprosto zasraný a nechodilo plynule jako ložisko ale jako krokovej motor... takže když to mělo přesně otevřít a pustit nějáký množství vzduchu tak kvůli zadřenýmu ložisku to napřed pustilo moc pak zas moc malo a po chvilce to "skočilo" na tu správnou polohu...
to je jen další možnost

Napsal: pát 15.02.2013 19:15
od Vlasta
Diesel nemá volnoběžnej ventil
Napsal: pát 15.02.2013 19:31
od sedyvlk6
Tak nevím kde mám začít.
Napsal: pát 15.02.2013 20:18
od cabatomas
Me se to po vypnuti motoru taky zatrase,menil jsem vsechny kladky(2 vodici a 2napinaci),trochu se to zlepsilo,ale porad se to zatrese,napadli me jeste silembloky motoru a nebo ta remenice.
Napsal: pát 15.02.2013 21:45
od sedyvlk6
Mě jde hlavně o to kolísání otáček
Napsal: pon 04.03.2013 17:16
od slajch
LUKAJDA píše:Zdar borci, každou chvílí mě čeká výměna oleje a odlučovač bych chtěl taky pořešit.
Jde mi o E39 528iA - musí se koupit nový odlučovač a nebo se to dá jen nějak vyčistit? mám pocit, že můj servisák o tom moc vědět nebude, tak toho chci co nejvíc načuchat tady.
jinak po výměně dlouho neměněného odlučovače - jaké se projeví změny? Tižší motor?
popište to prosím tady někdo
Díky
Mám starší e39 530d 135kW, manuál. Koupil jsem ji před rokem od kamaráda strašně zanedbanou, skoro vůbec to nejelo. Po výměně komplet náplní a filtrů a zaslepení EGR se to podstatně zlepšilo, pořád to ale mělo daleko k tomu, co jsem očekával.
Náhodu jsem tu objevil fórum o odlučovači, o kterém jsem, jako většina vůbec nevěděl. Už po pár kilometrech po výměně je poznat opravdu brutální rozdíl v tahu turba. Předtím vůbec nebylo slyšet a teď začalo sice pískat, ale auto táhne jak lokomotiva. Vůbec se to nedá srovnat, ani jsem nedoufal, že takovej malej krám může udělat tolik.
Napsal: úte 05.03.2013 11:07
od LukesE39
Jenže on psal o benzínu... O autě, který jsem od něj koupil a chystám se na odlučovač, on se na něj pochopitelně vys...
Napsal: ned 28.04.2013 08:09
od Evogunit
528i po výměně separátoru oleje ..... cca 1200,- a hodinka práce samodomo
(úplnej laik, co si vymění maximálně olej

) .... Auto občas začalo houpat na volnoběžný ot. .... časem žačalo při vyšlápnutí spojky nebo parkování chcípat ..... čas od času se při konstantní rychlosti (většinou 1500-3000ot./min. a žudlání plynu) nebo po častějším brždění motorem začalo přidušovat (cukání - tahání za prdel, jako když vynechává zapalování nebo čerpadlo) ....... diagnostika házela problém škrtící klapky (mám verzi bez volnoběžného ventilu) ..... zjistil jsem problém v hadici od separátoru zpět do vany .... lepší, ale stále ne OK ..... vyměnil jsem separátor a auto jede jako nové .....
mnohem lépe se sbírá od spodu a ochotněni se vytáčí !!! ..... doporučuju každému vyměnit, pokud tak již neučinil .... za ty prachy to fakt stojí !!!

Napsal: ned 28.04.2013 09:11
od bmw530i
taky mam po vymene, auto uplne ozilo

Napsal: stř 08.05.2013 19:49
od Teddy
Ahoj,
chystám se taky na výměnu separátoru. Auto mi začíná občas příšerně kouřit (530 d). Dělá to nahodile. Většinou když lechtám plyn a pak přidám. Občas to na půl plynu hulí jak avie. Jindy ale na plný knedlík ani obláček.
Může to dělat ten odlučovač? Rozdělal jsem ho a vyčistil. Pak jsem si málem rozbil hubu, protože auto jelo tak, že to furt hrabalo.

Po pár kilometrech je to ale zase jako před tim. Je asi jasný, že musím koupit nový.
Ještě se chci zeptat. Na odlučovači je nahoře něco jako pro napojení hadičky. Já tam nic připojenýho nemám. Je to tak správně, nebo mám hledat vypadlou hadičku?
Dík za radu.
P.S. Dá se někde stáhnout servisní manuál? TIS už je momo provoz.
Napsal: čtv 09.05.2013 20:30
od djpepo
Napsal: ned 12.05.2013 20:25
od Teddy
Dík za radu a za tip. Já budu ale raději kupovat celej odlučovač (i s tou membránou.
To vyčištění fungovalo jen asi 50 km.

( Pak už to zase jelo jako před tim.
Teď už to ale kouří dost. Musim to urychleně pořešit.
Doufam, že to bude ono. Jestli zase praskly svody, který jsme dělali koncem léta, tak budu hoooodně zlej.
Když to hulí moc, tak pomůže, když uberu plyn a hned zase přidam. To to většinou úplně přestane kouřit.
Na jednu stranu mě s...e, že jsem vykuchal DPF, protože s nim to nebylo vidět, ale na druhou stranu alespoň vim, že něco neni v pořádku a můžu to vyřešit.
Na jednu stranu mi vadí, jak je to auto nespolehlivý, ale na druhou stranu si říkám, že jsem měl třeba jen smůlu na špatnej kus.

Snad to dam někdy dokupy tak, aby to bylo spolehlivý.
Teda zatim mě to nikde nenechalo, ťuk, ťuk