Stránka 7 z 15

Napsal: stř 28.02.2007 21:40
od pepus
Dani34el píše:kdo má BMW dízl tak si nepřizná ty náklady a rizika s tim spojený a agresi si vybíí na VW GROUP .....


hned du rozkopat sluzebni fabie a audiny, nechapu co takovy mrdky delaj pred domem kdyz ja mam BMW v dýzlu ktery me nestoji zadny naklady

Napsal: čtv 01.03.2007 07:23
od gyrous
Dani34el píše::mad: No podle statistik spolehlivosti ADAC v Německu což je dastatečně velkej trh je ŠKODOVKA lepčí než BMW, i když sou to rozdíly desetin procenta nebo procent. Nejlepší sou furt Japonci. Takže nadávat tady na FABII nebo OCTAVII je tupá a nevhodná argumentace...... kdo má BMW dízl tak si nepřizná ty náklady a rizika s tim spojený a agresi si vybíí na VW GROUP ..... jak už to tu někdo psal: Je to tragédie ty choulostivý BMW dízly a hlavně ty ceny ND ---- spíš by to chtělo BMW dízly bojkotovat.... kámoš má BMW 5 s LPG a jhe v klidu :mad:


Fajn, tak jestli se tu pořád nadává na BMW, tak ať třeba napoví co je lepší v té ceně a roku. Kvalita jízdy, interiér, cena dílů, spotřebák.
Mám zkušenosti s jinými značkami Ford(hrůza), mazda(asi nejhorší japonec), rencek(dal se), žigul(bez investic, škoda ho), audi(radost dokud se nezacal sypat), citroen(taky má životnost), alfa(brutální na kapsu, spotřebák), Fiat(asi jediné co neunese ani 100tkm), teď bawor, u kterého snad končím. Octávka mě nenadchla, snad jen ten nový superb. A u pašíka tragédie ten podvozek.

Napsal: čtv 01.03.2007 09:36
od Dani34el
Co je to za argumenty, že 1 člověk má zkušenosti z BMW a jinejma značkama ? ADAC a německej TUV je to nejobjektivnější, co je, je to sledování stovek ticís vozidle jednoho typu, tady nikdo neřiká že BMW má nekvalitní jízdní vlastnosti, tady šlo o to že někdo nadával na ŠKODOVKU, přitom je V PRůMĚRU spolehlivější než BMW....a motory TDI PD patřej k těm nejsoplehlivějším a nejrobustnějším co je na trhu, i když jsou dost hlučný, vstřiky se neserou... to u BMW 6 vstřiků 80.OOO Kč...to je pařba !

Napsal: čtv 01.03.2007 09:51
od Vlasta
Ňákej zasranej škodofkář nám tady bude zasírat diskuzi. Jak jsem již psal výše, ADAC není vůbec objektivní, zohledňuje stáří vozidla, nikoli počet ujetých kilometrů.

Napsal: čtv 01.03.2007 09:55
od Deli
Dani34el píše:ADAC a německej TUV je to nejobjektivnější, co je, je to sledování stovek ticís vozidle jednoho typu

8O :lol:

Nerozlišuje jestli prorazíš kolo, nebo ti schoří motor, nebo ti nesvítí žárovka, opravdu to je hodně objektivní... 8)

Dani34el píše:a motory TDI PD patřej k těm nejsoplehlivějším a nejrobustnějším co je na trhu, i když jsou dost hlučný, vstřiky se neserou... to u BMW 6 vstřiků 80.OOO Kč...to je pařba !

:smich2:

Napsal: čtv 01.03.2007 12:56
od RSak
Dani34el píše:Co je to za argumenty, že 1 člověk má zkušenosti z BMW a jinejma značkama ? ADAC a německej TUV je to nejobjektivnější, co je, je to sledování stovek ticís vozidle jednoho typu, tady nikdo neřiká že BMW má nekvalitní jízdní vlastnosti, tady šlo o to že někdo nadával na ŠKODOVKU, přitom je V PRůMĚRU spolehlivější než BMW....a motory TDI PD patřej k těm nejsoplehlivějším a nejrobustnějším co je na trhu, i když jsou dost hlučný, vstřiky se neserou... to u BMW 6 vstřiků 80.OOO Kč...to je pařba !


A co máš ty a tobě podobný blafouni za auto a kolik už jsi jich měl? Divíš se že se tu kritizuje škodovka? Zkus porovnat provozní náklady škody za 700 táců a BMW za 2 mega od nového po 200 tisíc km. A porovnej i pojištění za kolik ti pojistí nové auto při leasingu BMW a za kolik škodu. A hlavně napiš skutečné částky a ne plus mínus 10 tisíc jako se tu stále střílí o ceně celé sady nových vstřikovačů.

Docela by mě zajímalo co stojí výměna vstřikovačů TDI PD včetně vačky a asi i hlavy a to včetně práce, protože pokud vím tak systém PD dává pořádně zabrat vačce a i hlavě.

Napsal: čtv 01.03.2007 13:27
od Atila
RSak píše:Docela by mě zajímalo co stojí výměna vstřikovačů TDI PD včetně vačky a asi i hlavy a to včetně práce, protože pokud vím tak systém PD dává pořádně zabrat vačce a i hlavě.


Ne ze bych se chtel zastavat TDIcek s PD, ktere mne naprosto nici po par najetych kilometrech, ale je pravdou, ze s vyjimkou VTG turbin a vah vzduchu od motoristy nenavidene firmy Bosch s temito motory nebyvaji zavaznejsi problemy ani pri pomerne extremnich najezdech. Ctyrvalcove diesely od VW Group jsou motoricky velmi odolne, blbne jenom prislusenstvi.

Napsal: čtv 01.03.2007 13:31
od RuDoSh
neznam osobne nikoho, kdo by mel nejake problemy s motorem 3,0d..... (jako oprava za 60k kc)

Napsal: pát 02.03.2007 06:09
od Dani34el
U ségry ve firmě má nejvyšší management BMW 530d, pak sou tam suberby a dál oktávky I a II.... všechno v dieselu. Auta dostávak pořídně na frak a najezděj ročně desítky tisíc km..... nejvyšší provozní náklady má prostě BMW a nejvíc mimoplánovanejch servisních návštěv taky.... prostě chtěj pžejít na BMW benzíny páč s nima nejsou prej takový potíže...

A eště něco.... ty BÁWA maj sice oproti superbum 2,5 TDI lepší jízsní vlastosti ale na naše silnice to prostě není, předek se tam musí dělat dokonce častějc než u SUPERBů... prostě je to jen prop toho kdo má oprachy a kdo ejzdí na dobrejch silnicích.......

Tohle neni vejmysl co píšu to jsou fakta. tečka. Tim bych tohle téma myslim ukončil.[b]

Napsal: pát 02.03.2007 14:56
od RedBaron
No, já jen že srovnávat spolehlivost 90-110 PS škodovky s lehce pozměněným motorem z roku 89 a fofrklackem, ve který jsou okýnka v elektrice nevídanou věcí a k tomu 220PS šestiválcovýho BMW s automatikou a idrivem, u kterýho si majitel navymejšlí další elektrickou výbavu v hodnotě 150 kg, je malinko zcestná věc. Rybáře s bidlem taky může těšit, že na svojí pramici koupil loni jenom novej řetěz a zámek, kdežto ten hloupej pán s tisícikoňovou jachtou platí o dost víc :D

Napsal: pát 02.03.2007 22:36
od Baxon
RedBaron píše:No, já jen že srovnávat spolehlivost 90-110 PS škodovky s lehce pozměněným motorem z roku 89 a fofrklackem, ve který jsou okýnka v elektrice nevídanou věcí a k tomu 220PS šestiválcovýho BMW s automatikou a idrivem, u kterýho si majitel navymejšlí další elektrickou výbavu v hodnotě 150 kg, je malinko zcestná věc. Rybáře s bidlem taky může těšit, že na svojí pramici koupil loni jenom novej řetěz a zámek, kdežto ten hloupej pán s tisícikoňovou jachtou platí o dost víc :D

:D :D :D No co dodat?
Ted už to snad musí pochopit i ten největší trouba :)

Napsal: sob 03.03.2007 05:17
od Atila
RedBaron píše:No, já jen že srovnávat spolehlivost 90-110 PS škodovky s lehce pozměněným motorem z roku 89 a fofrklackem, ve který jsou okýnka v elektrice nevídanou věcí a k tomu 220PS šestiválcovýho BMW s automatikou a idrivem, u kterýho si majitel navymejšlí další elektrickou výbavu v hodnotě 150 kg, je malinko zcestná věc. Rybáře s bidlem taky může těšit, že na svojí pramici koupil loni jenom novej řetěz a zámek, kdežto ten hloupej pán s tisícikoňovou jachtou platí o dost víc :D


Coz pana s jachtou nakonec prestalo bavit, rozhodl se ze vlastne nepotrebuje rezat zatacky tak az stezen brousi vodu a koupil si 950 konovou jachtu od firmy Lexus a spokojene se smeje rybari, ze on nemusi kupovat ani ten retez. :twisted:

Napsal: sob 03.03.2007 08:11
od Dani34el
Tak při troše zdravého rozumu je každému krom pár diskutujících jasné, že tu srovnáváme střední a vyšší třídu ŠKODOVKY (Superb) s 5-kou Báwem a ne nějáký i-drivy....... Poměr cena-užitná hodnota je u Superbu vynikající, a to i cena ND.....

Shrnul bych to takhle :

- BMW 5 má vyšší image než Superb
- BMW 5 má lepší jizdní vlastnosti
- BMW 5 je v dízlu daleko tišší a kultivovanější

- Superb má daleko lepší poměr cena - užitný hodnoty
- Tichý chod u BMW je vykoupen vyšší spotřebou, páč se vsřikujou tzv. pilotní megadávky do spalovacího prostoru = vyšší spotřeba, víc CO2 apod.
- Superb má robustní a nenáročný naftový motory oproti choulostivejm BMW
- Superb má na český silnice míň choulostivej podvozek
------

Tim bych tuhle diskusi ukončil. Díky.

Napsal: sob 03.03.2007 08:54
od psena
Ty tady nebudes zadnou diskuzi ukoncovat, to muzes psat ty pismena vetsi a vetsi a taky tucnejsi :D
Diskuzi ukoncim ja!:D
Ja jen k tomu napisu takovy poznani... proc chlap miluje vzdy vic holku co je jak ohen a jsou s ni vetsinou vic problemy, nez tu hodnou a spolehlivou Mařku co tise sedi v rohu...
Protoze jsme proste chlapi hloupi :D 8)

Napsal: sob 03.03.2007 08:55
od gyrous
Uvidíme po deseti letech až se tu Superby budou projíždět a jak se budou kazit.
Škodovka se do nějakých testů spolehlivosti nemůže započítávat, neboť dost majitelů Škoda vyhledávají jinou cestu než je servis. A ty ceny dílů, na české auto no Škoda povídat. :D

Napsal: sob 03.03.2007 10:21
od Kuba
Pánové, trochu víc objektivity by neškodilo, co myslíte.
Místo arogance je lepší přinést fakta. Je jasné, že údaje týkající se ŠKODOVKY nejsou v ČR moc objektivní. protože si mnoho lidí auto servisuje sama. Ale údaje ADAC a TUV jsou to nejobjektivnější v N2mecku, o tom snad nemůže nikdo pochybobat. Vždyď TUV je něco jako STK u nás....... O tomhle nikdo rozumný nemůže pochybovat, jedná se o uznávané instituce. Na netu najdete spousta odkazůl k tomuto tématu. I v nejnovějších srovnávacích testech už není BMW číslo 1.

Skutečně je to tak, že ve spolehlivosti je ŠKODOVka v Německu o trochu lepší než BMW. Najeté kilometry jsou u techto vozů obdobné. Pokud jde o srovnání kvality - i když každej může mít výhradu k metodice - pak AUDI ( kam spadá i VW-SKODA ) lehce předčilo v průměru BMW :

( P.S.: Můj názor je, že BMW je furt dobrý a patří ke špici, ale VW a AUDI dost dotáhly )

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Audi überrundet BMW und Mercedes in Qualitätsstudie
( - Audi převálcovalo BMW ve studii kvalit )

von Annette Berger
Bei der Qualität deutscher Autos ist einiges in Bewegung: Audi erobert im aktuellen ADAC-Automarken-Index (AutoMarxx) erstmals Platz eins. Dagegen schafft es BMW nicht mehr unter die ersten drei.

= Pokud jde o kvalitu německých aut, tak se dějí věci: Audi získalo v aktuelním indexu značek ASAC poprvé první místo. Oproti tomu se BMW už nedostalo mezi první tři.

ZDROJ : http://www.ftd.de/unternehmen/autoindustrie/134316.html


Laut TÜV ist SKODA zuverlässiger als BMW
( - dle německého TUV je SKODA spolehlivější než BMW )

ZDROJ : http://www.tuv.de

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Napsal: sob 03.03.2007 10:28
od Vlasta
Kolikrát tady jetě mám psát, že statistiky poruchovosti ADACu a TUV zohledňují stáří auta, ale ne počet ujetých kilometrů. Proto potom vychází šádovka, která je tam jako třetí auto v rodině, jako spolehlivá, když má najeto 1/3 km oproti např. BMW.

Napsal: sob 03.03.2007 12:26
od krakatit
hele kubo kdyz to tak resis, pro tebe BMW neni kup si Audi A4 TDi nebo octavii...

Napsal: sob 03.03.2007 12:27
od Kuba
" ....die Kilometerleistung der einzelnen Fahrzeuge wird in die Rechnung eingetragen über ein Koeffizient, damit sichergestellt wird, daß Fahrzeuge, welche als Zweit- oder als Drittwagen benutzt werden, nicht infolge niedriger Laufleistungen bevorzugt werden........"

=

"... Počet ujetých kilimetrů jednotlivých vozidel se do výpočtu započítává pomocí koeficientu, aby bylo zajištěno, ....... "

( zdroj: TUV Bayern , najdeš na http://www.adac.de pod konkrétní rubrikou dané spolkové země )

Takže myslim, že je jasný, že ADAC i TUV ve svých tabulkách najeté km zohledňuje..... pane kolego tohle je materie, do které totiž dělám :-)

Napsal: sob 03.03.2007 12:54
od Vlasta
Koeficientem, nebuď směšnej, to je nic neříkající číslo. Ale je dobře, že jsou tady koncernoví zaslepenci, prodejem VW roste celkově náš HDP
a tím i naše osobní příjmy a proto si budeme moci rychleji kupovat novější BMW.