VW PD system je jinak velmi robustní a i když má motor tvrdší chod, pak je to dáno tím, že nedochází ke zbytečnýmu plýtvání paliva vstřikovánim mnoha "pilotních" minidávek do spalovacího prostoru před dávkou hlavní, čímž sice dojde ke snížení prudkýho nárustu tlaku ve válci při spalování a tak právě k měkčímu chodu motoru, ta to je tohle plýtvání drahým palivem vykoupeno o něco horší celkovou účinností agregátu common-rail a tedy i BMW oproti VW-čerpadlo tryska...... VW PD se dostává pod hranici 200 g nafty/ 1 kWh výkonu ( "práce" ) - CR je asi o 4 - 6 % horší.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
530d, 135kW,r.v.2000, 145 tkm, 270.000 Kč... koupit ?
-
Kuba
VW PD system je jinak velmi robustní a i když má motor tvrdší chod, pak je to dáno tím, že nedochází ke zbytečnýmu plýtvání paliva vstřikovánim mnoha "pilotních" minidávek do spalovacího prostoru před dávkou hlavní, čímž sice dojde ke snížení prudkýho nárustu tlaku ve válci při spalování a tak právě k měkčímu chodu motoru, ta to je tohle plýtvání drahým palivem vykoupeno o něco horší celkovou účinností agregátu common-rail a tedy i BMW oproti VW-čerpadlo tryska...... VW PD se dostává pod hranici 200 g nafty/ 1 kWh výkonu ( "práce" ) - CR je asi o 4 - 6 % horší.
Spatna nafta samozrejme nepotesi, nicmene vstrikovace odchazeji i pri tankovani te nejlepsi dostupne nafty. Primarne je problem v tom, ze jakmile ma jakykoliv dil na sobe napsano Bosch tak je na picu a vysype se spise drive nez pozdeji.Vlasta píše:Vzhledem k tomu, že zřejmě budou používat vstřikovače Bosch, můžou nastat podobné problémy u koncernových motorů. Všechno je to bohužel, o špatné naftě u nás - přístup majitelů čerpacích stanic a distributora PHM.
-
gyrous
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Tak ohledně toho traktoru, to jsem se zejména bavil o použitém motoru z vrakáče či bouračky. Dá se najet s Tdičkem milion km?
Navíc Bawory nejsou tolik stočené, maj větší spotřebu.
Životnost Tdička jako celého motoru zhruba tak deset let, či 400tkm. Takže jako koupě ojetého auta, raděj BMW, třeba 3.0D...
Navíc Bawory nejsou tolik stočené, maj větší spotřebu.
Životnost Tdička jako celého motoru zhruba tak deset let, či 400tkm. Takže jako koupě ojetého auta, raděj BMW, třeba 3.0D...
To Kuba: Pravdu nemáš ty, protože VW končí s PD proto, že technicky již nejde zajistit zvýšení tlaku vstřikování a tím zvyšovat výkon motoru. Aspoň tak to píšou v materiálech VW.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
Kuba
Vlasta píše:To Kuba: Pravdu nemáš ty, protože VW končí s PD proto, že technicky již nejde zajistit zvýšení tlaku vstřikování a tím zvyšovat výkon motoru. Aspoň tak to píšou v materiálech VW.
To Kuba: Nemáš nějaké poznatky, proč CR od Densa je naprosto bez problémů a Delphi ještě horší než Bosch?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
Kuba
Tak je to skutečně tak, že u CR od DENZO, co se třeba montuje do některejch japonskejch CR-dieselů ( MAZDA ) je míň problémů než u CR od BOSCHE. To bude ale spíš způsobený tím, že prostě MAZDA CR a spol. neni tak rozšířená jako jsou CR od BOSCHE v BMW či v MERCEDESECH a tak je při většim počtu vozidel jednoho druhu CR prostě víc poškozenejch "na očích" .Vlasta píše:To Kuba: Nemáš nějaké poznatky, proč CR od Densa je naprosto bez problémů a Delphi ještě horší než Bosch?
CR dělá taky Siemens-VDO nebo Magneti-Marelli. BOSCH má ale ze všech nejdražší komponenty, který nejvíc odcházej !
Jinak - jak už jsem psal, u CR je možný dávkovat ( kvůli stálýmu konstantnímu tlaku v potrubí ) až 5 pilotních dávek před hlavní dávkou paliva, což vede k velmi kultivovanýmu chodu motoru a pak je kompatibilní CR s filtrem pevnejch částic. Nevýhoda CR je ale drahý vstřikovače, neni tak robustní jako čerpadlo-tryska a má o trochu vyšší specifickou spotřebu kvůli těm pilotním dávkám a taky kvůli tomu, že pumpa musí udržov at stálej tlak v vysokotlakym potrubí a tak bere motoru trochu výkonu i tehdy, když se zrovna nevstřikuje do toho kterýho válce.
Pane Bože co to tu řešíte? Kde jsem napsal že VW je špatné???? hoši zkuste se zamyslet než začnete psát o zakoomplexovaných frajírcích v bmw.... jste asi fakt padli do palice.Kdybys tady na tomto foru nebyl tejden i s cestou...tak by jsi věděl...že jsem na TDičkách odkojenej a v určitým směru jsou to perf.auta....ale hold kvalita zpracování,materiály,jízdní vlastnosti a výkony jsou hold trochu někde jinde než bmw....a pro mě a za mě mi tu klidně začněte psát,že fabia RS (ten ryzí sporťák s přívlastkem RS
) je lepší než 330d nebo 535d
já jsem přesvědčen,že VW jsou kvalitní auta,ikdyž bych mohl vyprávět o vadách na půl,či rok starých autech ale je to prostě jiná kategorie než bmw tak to nemotejte dohromady.No a jak je na tom 530ka po 214tkm ježděných na německou naftu se můžeš přijet podívat....před chvíli jsem v ni přijel...jede jak švýcarské hodinky,bez sebemenšího zachvění! Nesnáším lidi kteří někoho soudí a hovno o něm vědí....
-
Kuba
POZOR !!!!! Proč bych neměl jít alternativně do BMW 320d vyrovbených někdy do roku 2001 ( ?), kde se NEmontoval system common-rail, ale montovalo se klasický rotační čerpadlo s přímym vstřikovánim paliva do válce - NEBYLO to ale tds (se do těhle modelů nikdy nedávalo) ale vlastně "TDI" . Tam vstřikovače neodcházely a když tak stojej asi 500,- Kč 1 kus.......... jenže to má 100 kW tzn. 136 PS oproti novějším CR, ketrý maj 110 kW tzn. asi 150 PS !!!!!krakatit píše:Kubo tak asi do BMW 530d ci 320d nepujdes co? Jedinna moznost je TDS
A hlavně sem slyšel dost výhrad oproti celkový spolehlivosti a kultivovanosti motoru... o tý kultivovanosti bylo už dost řečeno výše.Kuba píše:POZOR !!!!! Proč bych neměl jít alternativně do BMW 320d vyrovbených někdy do roku 2001 ( ?), kde se NEmontoval system common-rail, ale montovalo se klasický rotační čerpadlo s přímym vstřikovánim paliva do válce - NEBYLO to ale tds (se do těhle modelů nikdy nedávalo) ale vlastně "TDI" . Tam vstřikovače neodcházely a když tak stojej asi 500,- Kč 1 kus.......... jenže to má 100 kW tzn. 136 PS oproti novějším CR, ketrý maj 110 kW tzn. asi 150 PS !!!!!krakatit píše:Kubo tak asi do BMW 530d ci 320d nepujdes co? Jedinna moznost je TDS
no tak neco takovyho kup a mas po problemuKuba píše:POZOR !!!!! Proč bych neměl jít alternativně do BMW 320d vyrovbených někdy do roku 2001 ( ?), kde se NEmontoval system common-rail, ale montovalo se klasický rotační čerpadlo s přímym vstřikovánim paliva do válce - NEBYLO to ale tds (se do těhle modelů nikdy nedávalo) ale vlastně "TDI" . Tam vstřikovače neodcházely a když tak stojej asi 500,- Kč 1 kus.......... jenže to má 100 kW tzn. 136 PS oproti novějším CR, ketrý maj 110 kW tzn. asi 150 PS !!!!!krakatit píše:Kubo tak asi do BMW 530d ci 320d nepujdes co? Jedinna moznost je TDS
-
Kuba
krakatit píše:no tak neco takovyho kup a mas po problemuKuba píše:POZOR !!!!! Proč bych neměl jít alternativně do BMW 320d vyrovbených někdy do roku 2001 ( ?), kde se NEmontoval system common-rail, ale montovalo se klasický rotační čerpadlo s přímym vstřikovánim paliva do válce - NEBYLO to ale tds (se do těhle modelů nikdy nedávalo) ale vlastně "TDI" . Tam vstřikovače neodcházely a když tak stojej asi 500,- Kč 1 kus.......... jenže to má 100 kW tzn. 136 PS oproti novějším CR, ketrý maj 110 kW tzn. asi 150 PS !!!!!krakatit píše:Kubo tak asi do BMW 530d ci 320d nepujdes co? Jedinna moznost je TDS
Kuba píše:krakatit píše:no tak neco takovyho kup a mas po problemuKuba píše: POZOR !!!!! Proč bych neměl jít alternativně do BMW 320d vyrovbených někdy do roku 2001 ( ?), kde se NEmontoval system common-rail, ale montovalo se klasický rotační čerpadlo s přímym vstřikovánim paliva do válce - NEBYLO to ale tds (se do těhle modelů nikdy nedávalo) ale vlastně "TDI" . Tam vstřikovače neodcházely a když tak stojej asi 500,- Kč 1 kus.......... jenže to má 100 kW tzn. 136 PS oproti novějším CR, ketrý maj 110 kW tzn. asi 150 PS !!!!!
Ty woe dyk nad tim já taky furt uvažuju !!!!!!
![]()
tak nevahej a jdi do toho, vyber si nejakou libovku, zijes jenom jednou tak at si uzivas konecne poradnej kchár
