Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Ethanol E85
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1506
- Registrován: sob 16.02.2008 01:00
- Bydliště: Pacov
- Klubové ID: 1795
Normálně bych to tam cvrnknul 50/50 s N95, ted v zimě má navíc E85 30 nebo 40% podíl ropného benzínu, takže se není čeho obávat.meris píše:To je přesně to, co řeším.
Jde mi o to, abych neublížil autu.
Auto mám pro zábavu a nejsem nucen jezdit každý den, ale je li možnost ušetřit, tak ji řeším.
Mimo auta řeším i bydlení a podobný věci a nerad bych se díky cenám benzínu dostal do situace, že cabrio bude stát a já ho budu chtít prodat.
BMW e66 745Li
BMW e53 X5 3.0D
BMW e53 X5 3.0D
Mno, ja i kdyz mel jednotku na E85 a v nadrzi 50/50 E85 - Natural, tak se mi kontrolka emisi rozsvitila. A kluci na E46 klubu taky nebyly z vysledku 50/50 nadseni, vetsinou sla u 3.0 spotreba treba k 13l atd.. Takze tudy cesta IMO nevede. Ale kazdy motor na to reaguje trosku jinak, musi se vyzkouset. Kdesi jsem cetl, ze BMW konstruuje motory tak, aby si poradily s 25% etanolu, ale nevim jestli to je blabol. To odpovida cca 1/4 E85 v nadrzi, zbytek Natural.
Jinak ano, rostouci ceny benzinu me docela tesi.. Aspon driv se mi vrati investice do jednotky. V posledni dobe setrim kolem 0,8Kc na 1km. V nadrzi mam smes E85:N95 1:5, cenove to je asi 26,5 za litr.. a spotreba vzrostla cca o 1l s tim, ze ma tendenci klesat. Hezke.
Takze setrit se na tom urcite da, jen bych mozna zvazil i jednotku od jine firmy za min penez.. Bohuzel ale jednotky na E85 jsou hodne neprobadane uzemi. Jak opravdu funguji asi vi jen par vyvolenych.. nektere se serizuji potenciometrem, jine pres USB.. Jestli muzou fungovat jinak, nebo to je plus minus stejne.. To je otazkou. Urcite se mi libil pristup spolecnosti Europecon, pohotove reagovali na dotazy, jsou to Cesi.. Davaji zaruku spokojenosti (!!!) Jejich jednotku jsem chtel jako prvni. Bohuzel instalaci sveruji servisum po CR a mezi nimi neni BMWlux, ktery s tim u BMW zase "ma zkusenosti".. Tezka volba.
A co na to E36.. to je taky otazka.. Lide to liji do Favoritu a Felicii a jezdi..
Jinak ano, rostouci ceny benzinu me docela tesi.. Aspon driv se mi vrati investice do jednotky. V posledni dobe setrim kolem 0,8Kc na 1km. V nadrzi mam smes E85:N95 1:5, cenove to je asi 26,5 za litr.. a spotreba vzrostla cca o 1l s tim, ze ma tendenci klesat. Hezke.
Takze setrit se na tom urcite da, jen bych mozna zvazil i jednotku od jine firmy za min penez.. Bohuzel ale jednotky na E85 jsou hodne neprobadane uzemi. Jak opravdu funguji asi vi jen par vyvolenych.. nektere se serizuji potenciometrem, jine pres USB.. Jestli muzou fungovat jinak, nebo to je plus minus stejne.. To je otazkou. Urcite se mi libil pristup spolecnosti Europecon, pohotove reagovali na dotazy, jsou to Cesi.. Davaji zaruku spokojenosti (!!!) Jejich jednotku jsem chtel jako prvni. Bohuzel instalaci sveruji servisum po CR a mezi nimi neni BMWlux, ktery s tim u BMW zase "ma zkusenosti".. Tezka volba.
A co na to E36.. to je taky otazka.. Lide to liji do Favoritu a Felicii a jezdi..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1506
- Registrován: sob 16.02.2008 01:00
- Bydliště: Pacov
- Klubové ID: 1795
Na takhle malej poměr je potřeba mít jednotku?Poldav6 píše:Mno, ja i kdyz mel jednotku na E85 a v nadrzi 50/50 E85 - Natural, tak se mi kontrolka emisi rozsvitila. A kluci na E46 klubu taky nebyly z vysledku 50/50 nadseni, vetsinou sla u 3.0 spotreba treba k 13l atd.. Takze tudy cesta IMO nevede. Ale kazdy motor na to reaguje trosku jinak, musi se vyzkouset. Kdesi jsem cetl, ze BMW konstruuje motory tak, aby si poradily s 25% etanolu, ale nevim jestli to je blabol. To odpovida cca 1/4 E85 v nadrzi, zbytek Natural.
Jinak ano, rostouci ceny benzinu me docela tesi.. Aspon driv se mi vrati investice do jednotky. V posledni dobe setrim kolem 0,8Kc na 1km. V nadrzi mam smes E85:N95 1:5, cenove to je asi 26,5 za litr.. a spotreba vzrostla cca o 1l s tim, ze ma tendenci klesat. Hezke.
Takze setrit se na tom urcite da, jen bych mozna zvazil i jednotku od jine firmy za min penez.. Bohuzel ale jednotky na E85 jsou hodne neprobadane uzemi. Jak opravdu funguji asi vi jen par vyvolenych.. nektere se serizuji potenciometrem, jine pres USB.. Jestli muzou fungovat jinak, nebo to je plus minus stejne.. To je otazkou. Urcite se mi libil pristup spolecnosti Europecon, pohotove reagovali na dotazy, jsou to Cesi.. Davaji zaruku spokojenosti (!!!) Jejich jednotku jsem chtel jako prvni. Bohuzel instalaci sveruji servisum po CR a mezi nimi neni BMWlux, ktery s tim u BMW zase "ma zkusenosti".. Tezka volba.
A co na to E36.. to je taky otazka.. Lide to liji do Favoritu a Felicii a jezdi..
BMW e66 745Li
BMW e53 X5 3.0D
BMW e53 X5 3.0D
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1506
- Registrován: sob 16.02.2008 01:00
- Bydliště: Pacov
- Klubové ID: 1795
No.. napsal jsem uz o tom tady dost radkuBMWX5power píše: A mlaská si v pohodě nebo má nějaký menší zaváhání

Chod motoru je v pohode, pomalu se to zlepsuje a cekam, ze to bude v podstate stejne jako na benzin, nebo neznatelne horsi.
Spotreba taky postupne klesa.. a hlavne to jede velice zajimave. Reakce na plyn je v jakychkoli otackach lepsi a agresivnejsi. Vykon sel urcite nahoru. Mam ctyrkolku, takze zmerit to by bylo drahy.. jinak bych hned zkusil.
já vůbec nevím o tom že na to jezdím a i ráno v mrazu to krásně chytá,jedině když auto déle stojí tak to chytá déle a jezdil jsem na to i s 328i a ta měla s čistým problém při startu a spotřeba šla nahoru,ale když se to namíchalo tak nebyl problém, kamarád dokonce jezdil na etanol a měl s X5 spotřebu jen 15L,to je zadarmo.
majkl: a to ti ani nesviti kontrolka emisi? Nebo nemas treba americkou verzi te X5, pokud neco takoveho je? Ja mam ted smes cca 5:1 (10l naturalu v nadrzi, 50l e85) a zase mi svina jedna zacla svitit. A to mam jednotku a uz dvakrat se serizovala. Na to jsem byl upozornenej, ze se k nim jeste nekolikrat podivam :/
Spotreba sla cca o 10 - 20% nahoru. Kdyz jsem mel 20l naturalu v nadrzi, byl jsem schopen se dostat pod 11l, ted jezdim za 12l+ a to na to neslapu. Doufam ze dalsi serizeni to spravi...
Spotreba sla cca o 10 - 20% nahoru. Kdyz jsem mel 20l naturalu v nadrzi, byl jsem schopen se dostat pod 11l, ted jezdim za 12l+ a to na to neslapu. Doufam ze dalsi serizeni to spravi...