Stránka 7 z 26

Napsal: pát 22.08.2008 11:24
od Hyri
hrabe ? :D :D :D

Napsal: pát 22.08.2008 11:35
od globusman
Hyri píše:hrabe ? :D :D :D


Czech to Slovak: Pretáčajú sa zadné kolesá pri akcelerácii?

Napsal: pát 22.08.2008 12:21
od vilejs
hrabe sa pouziva aj tu,aj gumuje :D

Napsal: pát 22.08.2008 16:46
od Hyri
sak mne to je jasne , ale jemu ci hrabe :D alebo kuruje ? :D

Napsal: pát 12.09.2008 17:39
od selkie
moje zkusenost je, ze mi steptronic pri jizde z kopce (nebo i po rovine, to je jedno, proste, kdyz pustim plyn) ve meste (jinde jsem si vlastne ani nevsim) vyradi...v pondeli jedu dal, tak to vyzkousim, ale mam za to, ze kvalt z kopcce mi to drzi akorat na "S" nebo "manual"

Napsal: sob 13.09.2008 12:08
od Lolita
selkie píše:moje zkusenost je, ze mi steptronic pri jizde z kopce (nebo i po rovine, to je jedno, proste, kdyz pustim plyn) ve meste (jinde jsem si vlastne ani nevsim) vyradi...v pondeli jedu dal, tak to vyzkousim, ale mam za to, ze kvalt z kopcce mi to drzi akorat na "S" nebo "manual"
Me teda prijde, ze ma zarazeny furt pokud zrovna nestojim na D, obcas trochu nesmyslne ve meste pri prerazovani na chvilku vydrazi, ale asi kvuli tomu aby to necukalo.

Napsal: pon 15.09.2008 18:35
od hadice
Čau,nezlobte se na mě že se zeptám blbě,:celé jsem to tu pročet princip chápu ale není mi jasné rozdíl mezi STEPTRONICem a TIPTRONICem,je mi jasné že jsou to převodovky novějších řad :oops: :?: :wink:

Napsal: pon 15.09.2008 21:03
od selkie
hadice píše:Čau,nezlobte se na mě že se zeptám blbě,:celé jsem to tu pročet princip chápu ale není mi jasné rozdíl mezi STEPTRONICem a TIPTRONICem,je mi jasné že jsou to převodovky novějších řad :oops: :?: :wink:

muzes u nich i "radit" presunutim paky z pozice "D" smerem k sobe (+-)

Napsal: úte 16.09.2008 09:56
od selkie
Lolita píše:
selkie píše:moje zkusenost je, ze mi steptronic pri jizde z kopce (nebo i po rovine, to je jedno, proste, kdyz pustim plyn) ve meste (jinde jsem si vlastne ani nevsim) vyradi...v pondeli jedu dal, tak to vyzkousim, ale mam za to, ze kvalt z kopcce mi to drzi akorat na "S" nebo "manual"
Me teda prijde, ze ma zarazeny furt pokud zrovna nestojim na D, obcas trochu nesmyslne ve meste pri prerazovani na chvilku vydrazi, ale asi kvuli tomu aby to necukalo.

jo, tak zarazino furt je, jenom proste nechapu princip...nekdy otacky padnou na 1.000/min (konkretne to mesto, kde jsou ty rychlosti do 80km/h) a na dalnici mi normalne drzi otacky...kdyz jedu dolu kolem Motolsky nemocnice, tak se nekdy stane, ze podradi - a to to celkem cukne - zacinam se desit, takze zkusim vymenit olej v automatu a uvidime 8O :D

Napsal: úte 16.09.2008 10:01
od Hyri
selkie píše:
hadice píše:Čau,nezlobte se na mě že se zeptám blbě,:celé jsem to tu pročet princip chápu ale není mi jasné rozdíl mezi STEPTRONICem a TIPTRONICem,je mi jasné že jsou to převodovky novějších řad :oops: :?: :wink:

muzes u nich i "radit" presunutim paky z pozice "D" smerem k sobe (+-)


steptronic je v bmw a tip je v mrdkach.

Napsal: úte 16.09.2008 10:13
od Tashiro
selkie píše:
Lolita píše:
selkie píše:moje zkusenost je, ze mi steptronic pri jizde z kopce (nebo i po rovine, to je jedno, proste, kdyz pustim plyn) ve meste (jinde jsem si vlastne ani nevsim) vyradi...v pondeli jedu dal, tak to vyzkousim, ale mam za to, ze kvalt z kopcce mi to drzi akorat na "S" nebo "manual"
Me teda prijde, ze ma zarazeny furt pokud zrovna nestojim na D, obcas trochu nesmyslne ve meste pri prerazovani na chvilku vydrazi, ale asi kvuli tomu aby to necukalo.

jo, tak zarazino furt je, jenom proste nechapu princip...nekdy otacky padnou na 1.000/min (konkretne to mesto, kde jsou ty rychlosti do 80km/h) a na dalnici mi normalne drzi otacky...kdyz jedu dolu kolem Motolsky nemocnice, tak se nekdy stane, ze podradi - a to to celkem cukne - zacinam se desit, takze zkusim vymenit olej v automatu a uvidime 8O :D


Mě to cukne dycky když podřadí tuším na dvě. O to víc pokud brzdím, nebo a ještě víc pokud brzdím z kopce. Snažím se brzdit dýl, abych na to nešel zprudka a tak to necuklo. Převodovku mám asi 2 měsíce po repasu a dělá to od začátku, volal sem tam a řekli mi, že mám přijet normálně na plánovanou výměnu po 3000 km, že to seřídí dyžtak. Tak nevím, od výměny jsem to jen 2x vytočil na 4500 ot, jinak nešel nad 3000. Jezdím s tím jak posranej, aby se něco nevysralo.

Napsal: úte 16.09.2008 10:13
od selkie
Hyri píše:steptronic je v bmw a tip je v mrdkach.

:lol: :lol: :lol:

Napsal: úte 16.09.2008 19:46
od hadice
No to je hezký ten rozdíl mezi STEP a Tipem,ale proč se v tomto foru oběvují od vás oba názvy :?: Tím pádem si myslím že by se tu měl oběvovat název Steptronic né nebo se teda mylím, už mě to někdo kloudně vysvětlete,já vím že toto "plácání jater" nemá na chod našicha převodovek žádný význam ale fakt bych to rád věděl přesnějc díky vaše HADICE 8O

Napsal: úte 16.09.2008 20:29
od Lolita
Triptronic je vpodstate original a steptronic je vicmene licencovana technologie. Opravte me jestli to neni pravda. Tak si myslim, ze trip. tomu klidne muzem rikat.

Me to teda necuka ani pri podrazeni o dva (coz je fakt divne, snad je i prirozene, aby to cuklo, ne?) - nechapu jak je to mozne - mozna sme si jen s autem sedli a tak moje tlapkani na plyn je pro prevodovku akorat, protoze napr. s uplne novym [tusim mel najeto nejakych 20km+-] superbem (2.8) s triptronicem me to treba i podradi tak blbe, ze to jede hur, nez by to jelo na vyssi stupen.

Jeste me napada, ze to muze souviset s motorem a firmwarama - napr. ja mam 4.4, tak mozna ten vysoky obsah je na to cukani lepsi, ale uz sem sedel i v 4.4, kde to cukalo (neridil jsem). Takze nejspis zajet do autorizovanyho servisu BMW at zkontrolujou verze softwaru v aute.

Napsal: úte 16.09.2008 21:18
od selkie
tady jsem jeste cetl, ze steptronic se "uci" jizdni styl toho danyho ridice a tim se mu vlastne prizpusobi a funguje lepsi "souhra" ridic - auto..ale nijak sem se po tom nepidil, takze nevim, jestli je to kachna nebo pravda :wink:

Napsal: stř 17.09.2008 11:33
od Birkoff
selkie píše:tady jsem jeste cetl, ze steptronic se "uci" jizdni styl toho danyho ridice a tim se mu vlastne prizpusobi a funguje lepsi "souhra" ridic - auto..ale nijak sem se po tom nepidil, takze nevim, jestli je to kachna nebo pravda :wink:


Jo něco málo se "učí". Např. po přehrání firmware v ŘJ se ty hodnoty vymažou a chvíli se to učí "styl" řidiče.

Napsal: pon 06.10.2008 17:01
od Tashiro
Clopi, v servisu na AT mi říkali, že po zastavení mám dělat vždy tento postup: brzda>ruční brzda>P>povolit brzdu>vypnout motor ... na rovině prý nemusím dát ručku, ale jak v zimě???? Přece jí nezatáhnu a nenechám přimrznout? :roll: 8O

Napsal: stř 08.10.2008 18:03
od Infe
Predem se omlouvam, pokud se to tu nekde uz resilo a prosil bych pripadne o odkaz. Forum jsem objevil nedavno a jeste to nemam dukladne prolezle.

Mam v planu poridit faceliftovanou E46 330ci 170KW (rv. cca 2001-2002) bud sedana, nebo v lepsim pripade kdybych sehnal tak kupe. Doted jsem jezdil s manualama, ale co sleduju nabidku vozu, tak sehnat tohle auto v manualu s vybavou jakou chci za rozumnou cenu je takrka nemozne a skoro vsechnou jsou automaty. Nabidka byva obvykle bud steptronic (nevim jestli je vic druhu) nebo SMG poloautomat.

Chtel bych:
1. Poradit v pripade ze by tech steptronicu bylo vic druhu, tak ktery je lepsi, na co si dat pozor. Tenhle topic jsem precet celej, takze neni treba se zasadne opakovat co tu uz zaznelo. Mam na mysli spise, kdyby mel nekdo zkusenosti primo s timto vozem a timto typem motoru, jestli jsou pro nej charakteristecke nejake problemy atd...

2. Poradit ohledne SMG. Poradne nevim jak to funguje ani o co presne jde a jaky je presne rozdil oproti klasickemu automatu krome padel na volantu. Taky jsem videl ze jsou v inzeratech SMG a SMG2 i kdyz u tohohle roku vyroby asi jen SMG1. Zaslechl jsem neco o tom, ze razeni se SMG neni nic moc, je to pomale, prevodovka je poruchovejsi nez steptronic a pripadna oprava vyjde draho a tezko se shani, takze spis ruce pryc od toho. Nu tak pokud by se nekdo mohl podelit o vedomosti, byl bych vdecny...

Napsal: stř 08.10.2008 21:04
od Lolita
Tashiro píše:Clopi, v servisu na AT mi říkali, že po zastavení mám dělat vždy tento postup: brzda>ruční brzda>P>povolit brzdu>vypnout motor ... na rovině prý nemusím dát ručku, ale jak v zimě???? Přece jí nezatáhnu a nenechám přimrznout? :roll: 8O
Celej zivot zastavim, dam P, du domu, v zime, v kopci, bez problemu.

Napsal: stř 08.10.2008 21:06
od Lolita
BTW na steptronic jdou modnout padla - delal to tu uz nekdo?