Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě 7 e65
Filozof: odešlo vstřikovací čerpadlo. Projevovalo se to asi 50km tím, že to pořád chcípalo. Odpojil jsem čidlo tlaku na railu, čímž se motor dostal do nouzáku a dojel ještě asi 300km. Pak už to přestalo i startovat.
Zábavné bylo, že celou dobu byla v nouzáku i převodovka, která se vysrala asi 300km předtim.
Zábavné bylo, že celou dobu byla v nouzáku i převodovka, která se vysrala asi 300km předtim.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
jarda píše:Filozof: odešlo vstřikovací čerpadlo. Projevovalo se to asi 50km tím, že to pořád chcípalo. Odpojil jsem čidlo tlaku na railu, čímž se motor dostal do nouzáku a dojel ještě asi 300km. Pak už to přestalo i startovat.
Zábavné bylo, že celou dobu byla v nouzáku i převodovka, která se vysrala asi 300km předtim.
Tak to je fakt smůla ale štěstí že jsi dojel.
No Jarax stále nadává na naftu tak asi vidím proč. Servisuje sedmy tak to vidí co se kazí....
Díky za info.
Nedojel, jeli jsme vlakem z Břeclavi do Prahy a pak zpátky odtahovkou pro auto. Celé se to stalo cestou do (převodovka) a z Bratislavy (motor)..
Je to celé podrobně popsané v mém vlákně v klubových autech..
Je to celé podrobně popsané v mém vlákně v klubových autech..
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
tak ja přidam moje zkušenosti a vy taky píšte.
E38 740i mě za 40 000km nenechala nikdy viset.
E38 730d mě za 100 000km nechala viset 3x ale nebylo to vážně, přes start kably nebo mit diag sebou tak bych nastartoval vždycky (čidlo vačky)
E36 316i LPG za 100 000km neměla žádnou závadu krom termostatu a nikdy nezustalo viset.
E36 325TDS mě za 60 000km nechala 3x viset, 1x vodní pumpa a pak 2x napínák řemene (problem u TDS)
E38 740i mě za 40 000km nenechala nikdy viset.
E38 730d mě za 100 000km nechala viset 3x ale nebylo to vážně, přes start kably nebo mit diag sebou tak bych nastartoval vždycky (čidlo vačky)
E36 316i LPG za 100 000km neměla žádnou závadu krom termostatu a nikdy nezustalo viset.
E36 325TDS mě za 60 000km nechala 3x viset, 1x vodní pumpa a pak 2x napínák řemene (problem u TDS)