Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupě 7 e65

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#121 Příspěvek od jarda »

Filozof: odešlo vstřikovací čerpadlo. Projevovalo se to asi 50km tím, že to pořád chcípalo. Odpojil jsem čidlo tlaku na railu, čímž se motor dostal do nouzáku a dojel ještě asi 300km. Pak už to přestalo i startovat.

Zábavné bylo, že celou dobu byla v nouzáku i převodovka, která se vysrala asi 300km předtim.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#122 Příspěvek od Filozof »

jarda píše:Filozof: odešlo vstřikovací čerpadlo. Projevovalo se to asi 50km tím, že to pořád chcípalo. Odpojil jsem čidlo tlaku na railu, čímž se motor dostal do nouzáku a dojel ještě asi 300km. Pak už to přestalo i startovat.

Zábavné bylo, že celou dobu byla v nouzáku i převodovka, která se vysrala asi 300km předtim.


Tak to je fakt smůla ale štěstí že jsi dojel.

No Jarax stále nadává na naftu tak asi vidím proč. Servisuje sedmy tak to vidí co se kazí....

Díky za info.
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#123 Příspěvek od jarda »

Nedojel, jeli jsme vlakem z Břeclavi do Prahy a pak zpátky odtahovkou pro auto. Celé se to stalo cestou do (převodovka) a z Bratislavy (motor)..

Je to celé podrobně popsané v mém vlákně v klubových autech..
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#124 Příspěvek od JaraX »

tak ja přidam moje zkušenosti a vy taky píšte.
E38 740i mě za 40 000km nenechala nikdy viset.
E38 730d mě za 100 000km nechala viset 3x ale nebylo to vážně, přes start kably nebo mit diag sebou tak bych nastartoval vždycky (čidlo vačky)
E36 316i LPG za 100 000km neměla žádnou závadu krom termostatu a nikdy nezustalo viset.
E36 325TDS mě za 60 000km nechala 3x viset, 1x vodní pumpa a pak 2x napínák řemene (problem u TDS)
xaler
Registrovaný
Příspěvky: 1032
Registrován: čtv 31.03.2011 00:00
Bydliště: Louny

#125 Příspěvek od xaler »

Mě by teda spíš zajímala E65
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#126 Příspěvek od JaraX »

tak musíš počkat co ti sem majitelé napíšou
Srandik32
Registrovaný
Příspěvky: 605
Registrován: úte 19.12.2006 01:00
Bydliště: Chodov u Karlových Varů

#127 Příspěvek od Srandik32 »

Na e65 najeto zatím 60.000km a vždy jsem dojel.
Na e39 (540i) za cca necelý rok jsem 3x nedojel.(pal.čerpadlo,kabely,rozvody)
e36 (325td) měl jsem cca 5let a vždy jsem dojel,až na pár blbostí jsem s ní neměl problém.
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#128 Příspěvek od hurvajs77 »

ja na E65 730d cca 42tis. a žádný problém
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#129 Příspěvek od JaraX »

laskavě napiš i motorizace, každej to neví.
Odpovědět