Napíšu to asi zde, lepší vlákno jsem nenašel.
Byl jsem v JaraXově odevzdat své auto na menší servis a zároveň proběhla vstupní prohlídka auta mého kolegy, která zabrala něco přes 2 hodiny. Byl jsem s jaraXem domluvený i na projížďku v sedmě, ale tím, že jsme je dost zdrželi jsem to nechtěl nijak hrotit. Nicméně Jarax na to nezapomněl a jeli jsme s ním jednou sedmou na plyn a zpátky. Byla to E66 750li, sedl jsem i dopředu a vlastně jsem se snažil si všchno zapamatovat a nějak porovnat s E91.
No hned první ostrý nájezd na novou vyasfaltovanou cestu jsem skoro necítil, ve své E91 bych hlavou mlátil o strop. Pak cesta po rozbité silnici asi 160km/h a ani jsem se nebál. Sem tam se vzala i krajnice ale auto nehlo ani brvou. Do toho naplno nějaké beaty pro ukázání Logica, zároveň štelování komfortů a všeho možného. Na pumpě natankováno LPG a jelo se zpátky. NA tachu 180km/h a předváděčka, co ten podvozek umí a co dělají ty aktivní stabilizátory. Prudce doleva/doprava/doleva/doprava, od krajnice ke krajnici a prostě jakoby nic. Myslím, že jsem i překvapením vyheknul, jak za to Jarax poprvé vzal. Ale nějak jsem se nebál. Pak jsme to ještě projeli po rozbité cestě a opetě ve vysoké rychlosti a auto se jen houpe nahoru a dolu. To pak bylo rodeo cestou zpátky v E91 po stejné cestě, když jsme jeli s kolegou asi 80km/h, uskákaná koza.
Možná je to placebo, možná je to taky tím, že jsem prostě takhle s žádným autem nikdy nejel, že bych zkoušel co to všechno umí, ale jeslit ty auta vychvaluje Jarax a Snejk protože odzkoušeli mnoho dalších bmw, tak asi na tom něco bude. Ikdyž mám 3er, tak jezdím prostě normálně a na těch našich cestách je malá šance, že by nebyl provoz a cesta byla pěkně hladká, takže je asi moudřejší dát přednost komfortu než nějaké tvrdosti podvozku. A s tím Adaptive drive je to komfortní, filtruje to nerovnosti a zároveň je to tuhé a ten motor teda tahá docela dost. A ten zvuk při nastartování byl taky jakože dost dobrý, než jsme zavřeli dveře.
Kolega z prezidentského sedadla vzadu málem usnul (a zrovna on jezdí jakože fakt předpisově a slušně a když někdo jede trochu rychleji, tak je trochu nesvůj. ale v té sedmě mu to nějak nevadilo) říkal, že si tam šteloval sedačku a prý bomba.
Co bych ještě někdy rád zkusil je ten rozdíl v těch kůžích. V tomhle bylo Merino, nezkoušel jsem odvětrávání ani topení, tak bych to chtěl porovnat s tou nascou jestli poznám rozdíl. Já osobně spíš dám na barvu kůže než na typ a pořád si nedokážu představit rozdíl, když si v gatích sednu na jednu a druhou kůži, že to je fakt znát. Ale nezkusil jsem, tak zatím žiju v neznalosti.
Toť asi vše a děkuji Jaraxovi, že nás svezl a ukázal co to umí. Ještě se pak omlouval, že se nám dostatečně nevěnoval.
