Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
Napsal: pon 22.03.2021 14:50
ja fakt nerozumim tomu proc tady ses. Vsichni ti jen nadavaj. Tak sem nepis ne uz?
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
s tím borcem na bazoši jsem komunikoval, bohužel jeho termostat nemá zapojený výhřev, na druhou stranu stojí skoro polovinu co náš. My máme výhřev normálně funkční, vše je jak u origo termostatu. používáme origo BMW 90° termostat z kterého použijeme vložku do pouzdra 105°C. experimentovali jsme i s pružinama, ale žádný termostat není nastavený pružinou, všechny termostaty se nastavujou množstvím parafínu v jeho těle ale také jeho typem, bohužel mimo průmyslové podmínky, při zachování výhřevu a tak aby ten parafín časem neunikl to bohužel neumíme udělat. Ale jak říkám, úprava pružinou se dá udělat jako takové samo domo řešení za pár kč, ale rozhodně nemá vlastnosti standartního termostatu. u toho BAVLOGIC termostatu je např. problém že otevírá málo, při velkých vedrech pak za jistých okolností stejně vylezl přes 105°C, a to je přesně ta chvíle kdy vám pak na chlazení něco bouchne.
Bylo by dobre ten termostat z Bazose otestovat v zatezi (kopce, kolona, vysoka teplota, mesto...), at vime, jak fungujenáš termostat má výhřev zapojený jak má být, žádný odpory apod, je to jak to má být, DME je spokojená, občas ho aktivuje. náš termostat je testovaný i v řeckých horách při teplotách přes 40°C v kolonách a nikdy to nešlo přes 100°C. Otázka jak se zachová ten z bazoše v takových situacích.
kopce jsem popsal, kolona max 96, mesto taky, ted musíme počkat na létoBylo by dobre ten termostat z Bazose otestovat v zatezi (kopce, kolona, vysoka teplota, mesto...), at vime, jak funguje
Chapu to naprosto stejne. Na druhou stranu tezko rict, kdy presne se DME rozhodne ten termostat rozehrat. Tech ruznych scenaru bude asi celkem dost a v kolone verim, ze to muze byt jeden z nich, treba kvuli naakumulovanemu teplu. Pokud jedes pilu a dobrzdis akorat do kolony, tak co se stane? Nenecha ti DME treba otevrenej termostat a bezici saharu, aby se motor trosku dochladil?zddan01 píše:a v kolonách se zapojí výhřev? chápal jsem to tak, že výhřev se aktivuje, když začneš šlapat na plyn, jednotka očekává že motor bude pod větší a větší zátěží a proto výhřevem otevře termostat
myslel sis to správně kámoFilozof píše: ...vždy jsem si myslel že jsem blázen jen já co chce všude ušetřit
no oukej. Dovol mi ti ale připomenout, že tys tu byl schopen řešit v 14 tématech a na 200 stránkách že co jako koupit jako druhý auto, aby tvoje 728i nemusela v zimě jezdit ve sníhu, protože 4,2 km denně a sůl a problémíčki v hlavě žejo. A to je jeden z miliardy příkladů cos ty řešil a budeš tu vykládat kdo má čemu věnovat energii? Kámo že zrovna ty máš koule tady někoho drtit co je přes čáru. Klobouček fakt.Filozof píše: Jako termostat řešit tady a věnovat mu tolik energie když se ti auto rozpadá a přestává fungovat mě přijde fakt uplně přes čáru ...![]()
![]()
Zkus nezkoušet ostatním radit nad čim se zamyslet a čemu věnovat energii. Dále se prosim zkus vyvarovat obecnejch chytrolínkovskejch zkurvydebilních rad typu "věnuj energii tomu co je třeba".Filozof píše: Zkus se nad tím zamyslet a řeš to auto pořádně a věnuj energii tomu co je třeba. Dej tam sníženej na 88-90C a více to neřeš.
Filozof píše: A udělej pořádně servis at máš už aspon 2-3 věci zásadní opravené.
Proč tě to tak trápí u cizího auta. Xaler ví sám nejlíp co je a co neni důležité pro jeho auto.Filozof píše: PS: Nebo to nikdo nevidí že se řeší blbosti a důležité věci nefungují ...a do toho se přidala převodovka která se snaží naznačit že už možná auto zítra neodjede ?
Nejde ani tak o teplotu otevreni, ale o funkci toho vyhrevuHanz píše:Jde o ten reverse engineering, Bmw není úplně bez vývoje a testování, to ze nutí motor k vyšším teplotám má svoje důvody, pokud už jeden usoudí, že je chce nižší, ok, ale pak už nechápu co dál řešit, jaké kolony a prijezdy...
to je jak řešit, ze parknu a mám pod kapotou horký motor, který mi “roztaví” vše okolo, pokud tam nedám termostat na saharu a vývod na ledku v pravé ledvince, abych viděl jestli běží, když půjdu za 15 min okolo?
Ale souhlas, debatovat je možné nad čímkoliv
Heeeej, to je ale napad!Hanz píše:...a vývod na ledku v pravé ledvince, abych viděl jestli běží, když půjdu za 15 min okolo?)
kurevtore kdysi jsi mě s*al, jak se do něj navážíš a myslím, že jsem Ti cosi nepěkného i napsal. Já se Ti omlouvám a beru zpět. To je fakt úlet, tady i moje velice dobrý empatický smysly selhávají.kurevtor píše:myslel sis to správně kámoFilozof píše: ...vždy jsem si myslel že jsem blázen jen já co chce všude ušetřit![]()
no oukej. Dovol mi ti ale připomenout, že tys tu byl schopen řešit v 14 tématech a na 200 stránkách že co jako koupit jako druhý auto, aby tvoje 728i nemusela v zimě jezdit ve sníhu, protože 4,2 km denně a sůl a problémíčki v hlavě žejo. A to je jeden z miliardy příkladů cos ty řešil a budeš tu vykládat kdo má čemu věnovat energii? Kámo že zrovna ty máš koule tady někoho drtit co je přes čáru. Klobouček fakt.Filozof píše: Jako termostat řešit tady a věnovat mu tolik energie když se ti auto rozpadá a přestává fungovat mě přijde fakt uplně přes čáru ...![]()
![]()
![]()
Zkus nezkoušet ostatním radit nad čim se zamyslet a čemu věnovat energii. Dále se prosim zkus vyvarovat obecnejch chytrolínkovskejch zkurvydebilních rad typu "věnuj energii tomu co je třeba".Filozof píše: Zkus se nad tím zamyslet a řeš to auto pořádně a věnuj energii tomu co je třeba. Dej tam sníženej na 88-90C a více to neřeš.
Filozof píše: A udělej pořádně servis at máš už aspon 2-3 věci zásadní opravené.![]()
Proč tě to tak trápí u cizího auta. Xaler ví sám nejlíp co je a co neni důležité pro jeho auto.Filozof píše: PS: Nebo to nikdo nevidí že se řeší blbosti a důležité věci nefungují ...a do toho se přidala převodovka která se snaží naznačit že už možná auto zítra neodjede ?