Stránka 60 z 60

Re: N53B30O0

Napsal: stř 04.09.2019 21:18
od Stepan1
naposledy když jsem prodával auto do AAAček, tak jsme začali na 30, skončili na 80 a ten 3000 poplatek za přepis jsem jim taky hodil na hlavu. Mám to tam rád :lol:

Re: N53B30O0

Napsal: pát 06.09.2019 10:17
od FreeTree
Tak na tento příběh z AAA jsem hodně zvědavej :D

Re: N53B30O0

Napsal: pát 06.09.2019 14:50
od pavproch
brambor1 už je v áčkách

R.I.P.

Re: N53B30O0

Napsal: pát 06.09.2019 16:07
od Filozof
Gratulace život jde dal ...

Jak to cele probíhalo nápis nám aspoň v par větách .

Re: N53B30O0

Napsal: pát 06.09.2019 16:45
od Vlasta
pavproch píše:brambor1 už je v áčkách

R.I.P.
Komise nebo výkup?

Re: N53B30O0

Napsal: pát 06.09.2019 18:30
od pavproch
Na AF.cz to kdosik velmi dobře popsal, a bylo to tak: napřed mě chtěli rozhodit telefonátem/SMS když sem byl na cestě k nim, potom mě nechali skoro 2 hoďky vyhnívat, potom zaútočili, potom vytáhli poplatek 3k za přepis a nakonec mně nechali podepsat kupní smlouvu. Já hrál "kolouška" a v duchu se nemoh udržet smíchy, jak to celé bylo průhledné, dyž sem na to byl připraven. Tožtak.

Re: N53B30O0

Napsal: pát 06.09.2019 21:05
od vita11
Ona má ta komedie u nich vždy stejný průběh :D

Re: N53B30O0

Napsal: úte 10.09.2019 10:26
od pavproch
áčka zaplatily frakturu, brambor1 je už opravdu jejich a ne můj

Re: N53B30O0

Napsal: úte 10.09.2019 10:31
od JaraX
a cenovka?

Re: N53B30O0

Napsal: úte 10.09.2019 10:38
od Filozof
kdy se objeví v prodeji ? Už jste jej někdo viděl v nabídce ? 330i e90ka že ? Jaký ročník to byl ?

Re: N53B30O0

Napsal: úte 10.09.2019 10:40
od pavproch
Jx: Omlouvá Tě, zes tu nebyl. Psal sem, ža až/jestli někdy budu mít sdílnou náladu, taxe podělím.

EDIT: fil: MY2012

Re: N53B30O0

Napsal: úte 10.09.2019 12:51
od JaraX
to je pěkná kravina, proč bys to jako nemohl říct rovnou?
ty vždycky chceš nějaky rady, a když se pak někdo zeptá na něco tebe tak napíšeš že až budeš mít sdilnou naladu

Re: N53B30O0

Napsal: úte 10.09.2019 12:56
od pavproch
Já ale radu, kolik mi za to nabídnou nechtěl.

Podělím se obecně: nabídli něco, potom na mně tlačili, já jim uhnul o 10% a na tom sme se dohodli + už to i zaplatili.

Re: N53B30O0

Napsal: stř 11.09.2019 00:58
od Totic
Tak hlavně, že je to z krku.. Teď se modlit, aby ten motor odjezdil nějakou dobu, nebo má tam prodávající povinnost dodržet nějakou záruku?

Re: N53B30O0

Napsal: stř 11.09.2019 08:07
od MattyX
JaraX píše:to je pěkná kravina, proč bys to jako nemohl říct rovnou?
ty vždycky chceš nějaky rady, a když se pak někdo zeptá na něco tebe tak napíšeš že až budeš mít sdilnou naladu
Taky to nějak nechápu, co je na tom tak tajnýho:D Je to spíš pro zajímavost, než že by této GDPR informace někdo zneužil ve svůj prospěch :D

Re: N53B30O0

Napsal: stř 11.09.2019 08:34
od Filozof
vypadá že si to auto někdo vzal hned .... pokud nepůjde do prodeje ... Jinak by se již prodávalo.

Re: N53B30O0

Napsal: stř 30.10.2019 12:05
od jaroslavknap
tak po 3,5 letech bezproblémového soužití přišla řada i na mě :D
jedná se o F11, N53B30, RV 2011, najeto 170tis.
auto se po cca 70km jízdě začalo zakuckávat a vibrovat. po vypnutí motoru při zahřátém motoru občas nastratuje, občas ne, nedží volnoběh, vibruje, jako by vynechával válec a z motoru je občas slyšet hvízdání. při vychladnutí a studeném startu občas nastartuje a jede normálně, ale jak se motor zahřeje, vypne a znovu zapne, tak se ihned po dalším startu problémy znovu projeví

diagnostika hlásí chyby:

118401
-řízení směsi, směs je chudá: velká odchylka
-přerušovaný

118501
-řízení směsi, směs je chudá: velká odchylka
-trvale

olej jsme měnili po 10-15tis., do cca 150tis se dával 5w30, pak se dával 5w40, auto jezdilo z 80% krátké jízdy do 20km
podlední dobou spotřeba oleje cca 1l na 1000km
v minulosti se občas stalo že auto nechtělo nastartovat, respektive nereagovalo na tlačítko start, ale po chvíli se vždy zadařilo a jelo normálně
zatím jsme neměnili nic

mechanik zatím tápe, domnívá se že by to mohlo být nekvalitním natankovaným benzínem s větším obsazehem vody, případně problémem v sání, je nám ale jasné, že motor je složitý jak jaderná elektrárna a najít řešení se nemusí podařit napoprvé

pokud někoho něco napadne, budu samozřejmě rád

Re: N53B30O0

Napsal: stř 30.10.2019 12:21
od Hanz
Ne-nastartování napoprvé může dělat zemnící pásek (pod řidičem u silentbloku motoru), zkouknout, příp. vyměnit (klidně neorigo, ale min. stejného průřezu). Samo očistit/dotáhnout kontakty baterky, zkontrolovat odpalovač apod, pokud byl crash test a někdo to třeba jen zasunul zpět.