Stránka 60 z 69
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Napsal: pát 23.12.2016 22:57
od ACDC
Po asi 60-80kkm je jak nový. Úplně bílý. Nerozumím tomu..
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Napsal: úte 03.01.2017 18:04
od Tony3
Francis píše:Tony3 píše:BMW 545i motor N62 hází chybu motoru, konktrétně nezapálení směsi na pátém válci pouze při běhu na LPG a pouze při vysoké zátěži. Nějaké tipy, na co se zaměřit?
Na adaptace.
Napojit diagnostiku a při ustálené jízdě při přepínání benzín-LPG-benzín- ... sledovat lambda korekce. Neměly by se měnit. Velmi jednoduchý a málo přesný je test okamžité spotřeby při přepínání jako je popsáno výše, hodnota spotřeby by se neměla měnit při změně paliva.
Jaké adaptace máš na mysli? Resetovat všechny přes INPU a mělo by se to vyřešit? Co mi řeknou ty lambda korekce?
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Napsal: úte 03.01.2017 20:42
od ice.blade
reset adaptacii nevyriesi problem, ak nieco blbne udeje sa to po case znova... livedata lambd povedia vela cloveku co vie ake hodnoty ma ocakavat rovnako aj lambda integratory atd preto je velmi DOLEZITE aby clovek co ladi plyn VEDEL co robi
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Napsal: úte 03.01.2017 21:03
od Francis
Máte psáno na co se dívat: při přepínání benzín-plyn-benzín-plyn sledovat lambdakorekce (lambdaintegrator) zda se skokově nemění při přepnutí. Pokud ano, jsou nevhodně nastavené korekce LPG nebo průtok plynu vstřikovači. Rychlou změnu spalin vyhodnotí DME jako chybu a rozsvítí kontrolku motoru.
Obdobně, ale s menší přesností, lze sledovat ukazatel okamžité spotřeby paliva.
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Napsal: stř 11.01.2017 20:56
od paveld
Co byste radili jako vhodný reduktor pro E36 323i? Ideálně co nejsilnější ať je to s rezervou.
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Napsal: stř 11.01.2017 21:07
od Francis
Já mám KME Gold, ale ten je pro 323i zbytečně výkonný, bude ti stačit KME Silver do 180 kW.
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Napsal: stř 11.01.2017 21:28
od JaraX
ja bych dal Gold, ona ta stabilita na tlaku pomuže všemu
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Napsal: stř 11.01.2017 22:39
od paveld
Dík, to vypadá dobře. Cena se tolik neliší, tak ten gold bude asi lepší

. Jen koukám, že jsou bez teplotního čidla, nebo to tak z fotek aspoň vypadá. Ty tam máš Francisi to čidlo nějak dodělávaný?
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Napsal: čtv 12.01.2017 00:05
od Francis
Závitová díra na čidlo teploty v něm je, dole mezi dírami pro chladící kapalinu.
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Napsal: čtv 12.01.2017 00:09
od paveld
Aha, tak super... dík za tip

Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Napsal: pát 27.01.2017 09:26
od LUBEC
Mám čerstvě namontované lpg (zn. Lpgtech) na mé e39 touring.
Rád bych chtěl lépe zafixovat toriod. Momentálně toriod drží dva šrouby na skrz s dnem podlahy. Vše fuguje jen mám strach na těch naších silnicich, aby se časem neuvolnila.
Můžu nadrž zapěnovat?
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Napsal: pát 27.01.2017 09:31
od JaraX
můžeš, je to prasárna, ale u interních toroidů se to někdy hodí, ale něpenoval bych ji celou dokola, spíš jen takové čtyři koláčky, když to zapěnuješ celý dokola tak už to nikdy nevyndáš,.
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Napsal: pát 27.01.2017 10:07
od LUBEC
JaraX píše:můžeš, je to prasárna, ale u interních toroidů se to někdy hodí, ale něpenoval bych ji celou dokola, spíš jen takové čtyři koláčky, když to zapěnuješ celý dokola tak už to nikdy nevyndáš,.
to jsem potřeboval "slyšet"
zapěním jen bodově, udělám pár kolačků
moc diky za cennou radu

Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Napsal: stř 15.02.2017 21:26
od Marda
Neví někdo, kdo umí v Brně LPG do M54? Mám někoho dohodnutého, ale pořád nemá čas. Nerad bych to svěřil někomu, kdo to nezná, M54 je trochu citlivej na umístění vstřikovačů, atd...
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Napsal: pon 27.02.2017 11:03
od gewi
X3 M54 3.0i LPG magic 3 - montovano u lpg-auto, Michelska - nejsem spokojen se serizenim a mam pocit ze to moc neumi.
Motor po GO, nicmene na LPG pada stale do zlute chyby - hlasi chybu smesi. Umi nekdo seridit?
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Napsal: pát 03.03.2017 15:16
od Marda
Právě že motory M54 (nevím zda všechny verze) mají takovou jakoby rozdělovací lištu v sání před válci, přes kterou se ten plyn může různě vracet či nerovnoměrně dostávat do konkrétních válců, atak... Takže plynové vstřikovače musejí být co nejblíže válcům. Proto každej plynař prostě M54 neumí dělat.
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Napsal: pát 03.03.2017 15:19
od JaraX
a hadičky ke vstřikům musí být fakt krátké, idealně samostatné vstřiky.
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Napsal: ned 19.03.2017 16:37
od Joshuax
Je vhodne v ramci planovane zastavby lpg nejak zohlednit pouzivany olej ?
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Napsal: ned 19.03.2017 17:24
od JaraX
ani ne, resp spíš většinou bmw doporučuju lehkoběžné oleje kvuli spotřebě, lepší tam dát normálnější olej.
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Napsal: ned 19.03.2017 17:51
od Joshuax
No je to E36tka cabrio, jezdi to jenom v sezone, zvazoval jsem 10W40(50|60), ale jestli ma smysl resit vylozene nejaky olej, ktery je vhodny pro pouziti LPG, kdyz LPG sebou preci jenom nenese zadna aditiva, narozdil od bezneho paliva. Ted jsem pouzival CASTROL MAGNATEC 5W-40 C3, asi bych radsi nejaky hustsi, tak rovnou resim i pripadne prihlednuti k tomu LPG, nez neco vyberu.