Stránka 60 z 165
Napsal: stř 27.05.2015 18:42
od kabyr01
Tlumiče se daj repasovat do 10k za jeden, coz je pri vydrzi cca 300tis km docela dobra částka
Jinak ano, koupit dobrej kus a hezky se o nej starat... Na druhou stranu, narves velky penize do E65, ale kdyz ji das do 100% stavu, tak te povozi jako malo co
A to bude ten duvod, proc tady spousta z nas rve do aut docela nesmyslny penize, i kdyz jsou klidne i 12let staré...
Napsal: stř 27.05.2015 19:52
od pGb
s těma tlumičema narážím na mou neznalost - předek mám klasiku edc, ano dají se repasovat, ale zadek mám kombinovanej edc s nivem a ten jsem u tech poláků ani nikde neviděl že by repasovali. Jestli i tenhle jo, tak to bude super ...... někdy možná v budoucnu (dle mých pociů, dost e65/e66 má na zadku nivo)
Napsal: stř 27.05.2015 20:09
od hurvajs77
kabyr01 píše:Tlumiče se daj repasovat do 10k za jeden, coz je pri vydrzi cca 300tis km docela dobra částka :D
Jinak ano, koupit dobrej kus a hezky se o nej starat... Na druhou stranu, narves velky penize do E65, ale kdyz ji das do 100% stavu, tak te povozi jako malo co 8)
A to bude ten duvod, proc tady spousta z nas rve do aut docela nesmyslny penize, i kdyz jsou klidne i 12let staré...
hmmm, to je sice pravda, že dají, ale osobně tomu nevěřím. Nehledě na to, že to dělají poláci :-(
Napsal: stř 27.05.2015 21:01
od vlastnemec
A co máš proti polákům, jasně jsou to kšeftaři, ale dělají to co mi po devadesátém roce zapomněli a dělají to dobře, jinak kde si myslíš, že se repasuje 90%měničů převodovek? v pátek ho budu mít a jestli máš něco proti repasům tak se podívej po světě a v mnoha případech ten repas je lepší jak origo, viz komunistické repase tlumičů, která měla dvakrát delší životnost a kvalitu.
MOD fishmaker : necituj přímo předchozí příspěvek
Napsal: stř 27.05.2015 21:26
od hurvajs77
Když nebueu brát v úvahu, že jsou to černoprdelníci, tak hlavně odvádějí špatnou kvalitu práce. Obecně nevěřím jejich práci a ani žádným repasům. Pokud se mi vyserou tlumiče, koupím nové. Pokud se vysere převodovka, opraví ji Snejk.
Z mých zkušeností jsou pšoni jen kšeftmani a zloději
Napsal: stř 27.05.2015 22:24
od kurevtor
viz komunistické repase tlumičů, která měla dvakrát delší životnost a kvalitu
tak teď jsem trochu chcíp smíchy
Akorát nevim komu by bolševici dovolili EDC tlumiče
Napsal: stř 27.05.2015 22:59
od vlastnemec
Já zase kroutím hlavou nad lidskou hloupostí, von základ je stále stejný, ale v pohodě asi moc nevíš jak tlumič vypadá a funguje
Hurvajz no jo tož dej 28tis za novej, když Tě to baví? Od jisté doby už nervu peníze navíc, když je stejná alternativa za úplně jinou cenu akorát se na tom bmw musí napakovat, protože to stejně od někoho nakoupí za max 20% finální částky.
Napsal: stř 27.05.2015 23:19
od hurvajs77
stojí 17, ale to je jedno. Klidně dám. Repas prostě nemůže mít nikdy stejný parametry jako nový, ani to technicky nejde.
Napsal: čtv 28.05.2015 07:01
od JaraX
ty repase EDC tlumičů z Polska sou strašně kvalitní, ale hlavně EDC tlumič je to poslední čeho bych se měl bát, z cca 30ti zákazníku co maj EDC tlumiče měli problém akorát dva, včetně pGb, životnost EDC tlumiče několikanásobně převyšuje životnost klasickýho tlumiče, další věc je že EDC tlumič neodejde za týden, prostě pokud člověk koupí auto s tlumičama OK, tak s tím najede klidně 100tkm bez problému.
kdo nevěří repasi tlumiče za 9k, muže koupit starší ok tlumič za 5k a opět v klidu pojezdí 100tkm, největší sranda je že na 3er E90 stojí tlumič 6k a vydrží 100tkm taky a to je novej, sou auta kdy jsem dělal vytečené tlumiče i když měli najeto pod 100tkm, otec na Fordu Escort (který kupoval nový) dělal tlumiče v 60tkm.
pGb nechci ti brát iluze ale kdybych s tebou jel tu sedmu kupovat tak bych ti ji rozmluvil, jak sedím furt v těch 65kách tak člověk už pak pozná kde co, ale jsem rád že jsme to auto vytrhli hrobníkovi z lopaty a udělali z toho pěkné auto, které ted už nemůžeš prodat a můžeš v klidu dál jezdit a přiznejme si že většina těch oprav (kdyby jsi to nechtěl mít cajk a jen jezdit) se nemusela, ono každý auto stojí peníze když ho chce mít člověk cajk, kdyby měl pGB E61 tak je v tom 2x tolik, protože by se prevetivně spravilo mnohem víc věcí. když způměruju svoje zákazníky, kde pGb drží krásné druhé misto v největších investicích co do auta šly (a to nechtějte vidět tu sedmu na prvním místě). Třeba tchán si dovezl docela topstav,105tkm na tacho, ověřeno serviskou, za rok a pul najel 45tkm, ted to prodává, udělal 6x rameno (z toho 2ks zbytečně), olej automatu, repas řízení (opět preventivně), za těch 45tkm není na autě vidět žadné zhoršení stavu. když tchán spočítal co do toho dal, kolik najel km (včetně LPG), tak vychází 1,6kč km včetně pneu!
Napsal: čtv 28.05.2015 08:18
od pGb
cajk .... stříbrný místo taky beru
jinak jo, kupoval jsem to s člověkem, co dělá dovozy, mluví německy, ale zkušenosti s e65, potažmo bmw neměl. Byla to koupě tak nějak na pocit a kdybych to nechtěl opravovat "až moc" tak to mohlo bejt i levnější.
edit: takže rada na závěr, není předkupka jako předkupka. Myslím že každý kdo kupuje e65/e66 a přečetl si tady něco, tak na tom je o dost lépe, nežli jsem byl já (bmwclub.cz/forum jsem nalezl až zpětně ...... ta sedma byla láska

)
Jinak k těm zadním tlumičům, zatím žádná změna? Polácí tu kombinaci nivo+edc pořád nic?
Napsal: čtv 28.05.2015 10:40
od pavproch
JaraX píše: životnost EDC tlumiče několikanásobně převyšuje životnost klasickýho tlumiče
Věřím, že JaraX tohle napsal na základě svéých širokých servisních zkušeností se 7er, ale moje zkušenost s 3er a Z4 je jiná...
3er - klasické tlumiče - přední: vynucená výměna po 120tis km po velké ráně do díry, zadní měněny při 160tis km a byly stále OK
(koupeno tady nové, ježděno převážně po rozbitých okreskách a nijak to nešetřím)
Z4: jeden EDC začal týct při stavu tachometru 47200km (a z toho cca 35tis nalítáno v Reichu, kde jsou silnice lepší než u nás) takže vynucená výměna (samozřejmě všechny 4)
Ale samozřejmě jedna ojedinělost nedělá pravidlo, že....
Napsal: čtv 28.05.2015 11:18
od JaraX
samozřejmě se bavím jen o EDC na sedmě ne o EDC na Zku, ty nové EDC tlumiče už nejsou zdaleka takové.
Napsal: čtv 28.05.2015 14:18
od kurevtor
Napsal: čtv 28.05.2015 15:58
od xaler
Teď tomu trochu nerozumím, jaké kombinace tlumičů se vyskytují u E65. Věděl jsem že obyč a pak s EDC ale teď tu píšete něco ještě o vzduchu. Mohl by to někdo nějak shrnout? Ty elektro stabilizátory DD jsou i s obyč tlumičema nebo vždy s EDC?
Napsal: čtv 28.05.2015 17:34
od JaraX
na podvozek se dají připlatit 3 věci nezávisle na sobě,
EDC - elektronická regulace tuhosti tlumičů vzávislosti na kvalitě cesty, nastavení přes idrive, volantu apod,
dynamic drive - aktivní stabilizátory, nemá nic společnyho s tlumiče, hydrualicky vyrovnáva náklony auta,
nivoregulace - vzadní tlumiče sou zároven vzduchově pružící jednotka, tzn že když se víc naloží auto, kufr, auto si přifoukne zadek,
vše se dá mezi sebou kombinovat, akorát LONG má nivo automaticky
Napsal: čtv 28.05.2015 17:52
od xaler
A co je nejlepší, nebo nejméně poruchové jestli by to šlo nějak popsat, čeho se bát a čeho ne? Já myslel že DD jsou jen elektromotory který předpínají stabilizátory, tam je ještě hydraulika?
Tlumiče EDC jsou nějak poháněný a tlakovaný, nebo se mění tuhost jen nějakou klapkou nebo hustotou oleje s kovovými pilinami.
Napsal: sob 18.07.2015 10:22
od JaraX
dynamic drive sou aktivní stabilátory, jsou to vlastně hydromotory, pokud auto má snahu náklonu na nějakou stranu, tak hydraulika "otočí" tím stabilizátorem na druhou stranu, proto se pak zákazník s E60(bez DD) diví že E65 (s dd) sedí mnohem líp.
naopak sedma bez DD je strašně neobratnej tank.
EDC sou elektronicky řízené tlumiče, je tam elektroventil který nastavuje tlak v tlumičích, tím pádem i jejich tuhost.
ted jsem jel zákazníkovou sedmou do Frankfurtu, tam mu umřel altík naštestí jsme střídali baterky s 3er kterou jsme koupili, takže jsme dojeli, když klesalo napětí v palubní síti tak nejen že se omezili komfortní funkce (a pod 12V se uplně zakázali), ale taky se omezila funkce DD, auto se mnohem víc náklanělo a omezila se funkce tlumičů a auto strašně stvrdlo, po přehození baterky bylo vše uplně jiné.
Napsal: pon 20.07.2015 06:22
od buddy87
long má nivo automaticky? si myslím že nemám nivo a mám longa, to bych měl ten kompresůrek v rezervě u kola ne? tu rezervu už sem venku měl a ničeho sem si tam nevšim
Napsal: pon 20.07.2015 06:39
od JaraX
jj long má nivo automaticky,
Napsal: pon 20.07.2015 09:35
od inspi1981
Pokud má sportovní podvozek tak NIVO nemá