Stránka 59 z 69

Napsal: čtv 14.07.2016 19:32
od ACDC
Motor musí být v perfektním stavu, jinak je problém s LPG. Malý obsah nemá moc cenu plynovat. Emise-nevím, co je to za blábol, buď dělají i plyn, nebo ne. Když něco držkují, jet jinam.

Napsal: čtv 11.08.2016 16:26
od ACDC
Pánové znalci, jakou značku hadic používáte k reduktoru, aby se po pěti letech nerozpadli. Dík

Napsal: ned 14.08.2016 23:57
od Tomino550
buddy87 píše:tak sem se konečně prokousal celým vláknem...tejden sem to snad čet, jinak mám čerstvě lpg v e66 740Li, montováno u pana Vaňka, s klasikou 88l nádrží a tankováním na redukcí vedle hrdla na benzin, takže taková standardní montáž, mám najeto nějakých 800km, občas (řek bych mezi 2-3tis ot ale spíš na vyšší převodvý stupeň což se mi zdá jako blbost ale přijde mi to tak) auto jakoby proškubne, pravdou je, že mám svíčky na výměnu, ale čekací doba u snejka je dlouhá :D kontrolka motoru se nerozsvítila jinak musím řict, že spokojenost, za první nádrž na lpg sem měl spotřebu 17l (na benzín sem měl vždy kolem 14,5) převážně město no, asi to bude chtít ještě doseřídit + nevim co udělá ta výměna svíček
Zdravim, blahopreji, od Vanka mam 550, najeto okolo 22k a bez problemu....pri montazi jsem radeji nechal udelat vymenu svicek a indukcek. Jeste pro @lepsi@ pocit jsem se s Vankem domluvil na tzv privstrik. Moc lidi to nema a nepouziva ale me se to osvedcilo, na autech na LPG mam najeto uz pred 600k a kdyz se o ne clovek stara tak vse slape jak ma. Ten privstrik mam od 2.5otacen myslm ze na 6ms a nebo 3ms. Kdyz tak bych to jeste zjistil, mem jsem takove na kazdem aute.

Jinak jak pises to tzv poskubnutim tak ja to mam take cca mezi 2.000-2.300...tezko rict cim to je..:-) ale da se to postrehnout jen kdyz se plouzis a nebo jedes tak na spotrebu...

Jinak ta spotreba jeste se ti ustali...ty membrany jsi musi sednout a urcite po naje tak 2.000km bych objetoval cas a zajel bych na kontrolu a doserizeni. Ale nejdrive vymen ty svicky a jestli mam na indukckach uz pres 150k-180k tak ty bych dal taky nove, prece jenom na preskok jiskry je potreba aby se indukcka vice zapotila a vse je namahane vice tak na tom nesetri, vyplati se to. |Doporucuji NGK
PS: doufam ze mam v nadrzi aspon 1/3 benzinu.....:-)
Tomas

Napsal: pon 15.08.2016 00:48
od paveld
ACDC píše:Pánové znalci, jakou značku hadic používáte k reduktoru, aby se po pěti letech nerozpadli. Dík
Loni jsem to řešil a pár lidí mi tu radilo silikonový hadice jako nejtrvanlivější řešení. Původně jsem do nich chtěl jít, ale nakonec jsem kvuli ceně vzal tyhle gumový:
https://www.gumex.cz/fkd-hadice-pro-chl ... t_number=1

Měla by to být dost odolná a kvalitní guma, na pohled vypadá přesně jako origo BMW hadice. Po roce vypadají furt jak nový.
Hadice co mi tam kdysi dávali plynaři začli dost brzy praskat a už od pohledu to byla nějaká horší tvrdší guma.

Napsal: pon 15.08.2016 06:08
od JaraX
přívstřík je naprostá zbytečnost, jen prostě zbytečně projízdíš benzín, resp u pětilitra by ten přivstřik měl smysl tak od 5000rpm, ale i tak když to je dobře udělaný tak zbytečnost.

škubani v ustalene rychlosti dělaji rady N62B40 a B48, provádí se to vhodným nastavím filtrace vstřikovačů a benzínových přívstříku (né že by to vstřikovalo benzín místo plynu, ale že jeden cyklus vstříkne v určitím rozsahu místo 10ms 1x vstříkne 7ms a 3ms stejné palivo)

Napsal: pon 15.08.2016 19:22
od ACDC

Napsal: úte 16.08.2016 17:07
od ACDC
Tak jsem dnes u nás koupil na 125 stC, 6 atm, jsou dost ohebné, na omak jako by v nich byl silikon. Asi 120,-/2m. Jenom mne děsí made in italy:-)

Napsal: úte 16.08.2016 22:01
od Tomino550
JaraX píše:přívstřík je naprostá zbytečnost, jen prostě zbytečně projízdíš benzín, resp u pětilitra by ten přivstřik měl smysl tak od 5000rpm, ale i tak když to je dobře udělaný tak zbytečnost.

škubani v ustalene rychlosti dělaji rady N62B40 a B48, provádí se to vhodným nastavím filtrace vstřikovačů a benzínových přívstříku (né že by to vstřikovalo benzín místo plynu, ale že jeden cyklus vstříkne v určitím rozsahu místo 10ms 1x vstříkne 7ms a 3ms stejné palivo)
Opet zdravim JaraX :D , dik za radu co se tyce odstraneni skubani. Kdybych nepochodil tak se ozvu. Dik
Tomas

Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Napsal: úte 18.10.2016 12:12
od horan
Jakou nadrz mam prosim koupit do e66? Ted je tam nejaka atrama 87lt a potrebuji ji vymenit. Jakou a kde?
Dekuji za radu.
Pavel

Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Napsal: pát 21.10.2016 18:05
od horan
Hrozne moc dekuji kazdemu za radu. Uz se neobtezujte, poresil jsem. :roll:

Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Napsal: pon 31.10.2016 22:42
od JaraX
103l se tam dá dát :)

Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Napsal: čtv 24.11.2016 14:24
od Tony3
BMW 545i motor N62 hází chybu motoru, konktrétně nezapálení směsi na pátém válci pouze při běhu na LPG a pouze při vysoké zátěži. Nějaké tipy, na co se zaměřit?

Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Napsal: čtv 01.12.2016 18:16
od Jaris330D
Chci se zeptat. Dá se nějak rozdělat filtr plynné fáze od HLpropanu a vyměnit jen vložka nebo se musí koupit celý kus?

Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Napsal: čtv 01.12.2016 19:11
od JaraX
dá, rozšroubuje se

Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Napsal: čtv 01.12.2016 19:29
od Francis
Tony3 píše:BMW 545i motor N62 hází chybu motoru, konktrétně nezapálení směsi na pátém válci pouze při běhu na LPG a pouze při vysoké zátěži. Nějaké tipy, na co se zaměřit?
Na adaptace.
Napojit diagnostiku a při ustálené jízdě při přepínání benzín-LPG-benzín- ... sledovat lambda korekce. Neměly by se měnit. Velmi jednoduchý a málo přesný je test okamžité spotřeby při přepínání jako je popsáno výše, hodnota spotřeby by se neměla měnit při změně paliva.

Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Napsal: čtv 01.12.2016 22:00
od Jaris330D
JaraX píše:dá, rozšroubuje se
Povedlo se. Díky
Vložka je černá jako bota. Takže vyměním. Po kolika km se má měnit? Díky

Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Napsal: pát 02.12.2016 22:09
od Jaris330D
Tak filtry vyměněny, membrány odvětrávání klikovky vyměněny, svíčky vyměněny, reduktor vyměněn a problém je pořád stejný. Zařadím P a přes plyn se snažím držet na stejných otáčkách. Třeba 2000 ot/min a otáčky kolísaj, na benzín se ani nehnou. Je to znát při popojíždění ve městě a je to nepříjemné. Na volnoběh si občas poškobrtne. S Jaraxem jsme zkoušeli i test vstřikovačů a vše se zdálo dobrý. Jarax doporučil vyměnit vše, co je zmíněné výše a beze změn. Nějaký nápad?

Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Napsal: sob 03.12.2016 14:02
od Jaris330D
Tak to vypadá, že vyřešeno. Večer bude víc času, tak se rozepíšu. Ale vypadá to na špatnou tlakovou hadičku, co propojuje lištu se vstřikovači.

Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Napsal: sob 03.12.2016 14:56
od paveld
Myslim, že mám předepsanou výměnu filtrů na 10 nebo 20 tisíc km.

Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Napsal: sob 03.12.2016 21:52
od Jaris330D
JJ prý je to 25 000 km. Jinak jsem zatím dojezdil, protože problém nebyl je ve styřelé hadičce mezi lištami, ale po zkoušení hadiček konkrétně na 3 válci, kde mě INPA ukazovala odchylky. Se mě uvolnit ventilek ze sání, co je na něm hadička do LPG vstřikovače. Zítra budu špekulovat, jak ho tam narazit zpět. Je tam tak zkurvený přístup, že jsem to dnes vzdal. Začlo mrznout a už jsem na to neměl nervy.