Stránka 59 z 165

Napsal: pon 11.05.2015 11:25
od dogeatdog
JaraX> to by byla otázka, jak to udělat, jestli bych někoho do Německa dostal z Čech (coby osvědčeného znalce), i když bych mu zaplatil cestu + odměnu za prohlídku...

Napsal: pon 11.05.2015 11:36
od hurvajs77
JaraX píše:jen nakodovani to není, ještě to nemám hotový, nevím kdy najdu čas v tom pokračovat, každopádně bude potřeba interface mezi nádrž a budíky co bude budíkům dávat spravné signály, otázka jeslti by o to by zájem kdyby to celý třeba stálo 5000kč, za litr to nikdy nebude.
o nějakém interface jsem samozřejmě uvažoval. Když to bude do 5tis, tak s tím nemám problém. Dej mi pak tedy prosím vědět, až to dořešíš :-)

Napsal: pon 11.05.2015 11:40
od kabyr01
JaraX píše:určitě si vem sebou mechanika, E65 není rohlík, ted odjel jeden muj zákazník co dovezl stočenou past, v německu mu v servisu řekli že ok, ten člověk je v tom autě za 3 měsíce 300 v servisu a to tam toho spoustu ještě je!!!
A co v tom bylo za motor, pokud to není tajné? Za 300k musí být to auto už skoro nové ne? :-)

Napsal: pon 11.05.2015 13:19
od JaraX
já jezdím se zákazníkama do německa uplně běžně, Snejk co vím taky, nikdo jinej tady asi moc E65 nerozumí.

těch 300k?

borec dovezl E65 745i za 11Eur, už když to kupoval tak strašně mlátil motor (což jim prej nepřišlo divny, jelikož měl předtím naftu),
auto mělo všechny ramena špatny, všechny kotouče i desky KO, tlumiče tečou, nejde hydrokufr, auto má na tachu 200tkm, na diag je to přes 550tkm,
hadice od DD tečou kde mužou (jen ty hadice stojí asi 40k),
motor se za tři týdny po koupi zadřel, tak se dal druhej motor, ten se přetěšnil.
taky tomu auto nejde navigace, osvětlení SPZ vypaleny,
no prostě spousta nefunkčních věcí.

Napsal: pon 11.05.2015 14:40
od kabyr01
No, tak to je docela pecka... A takovy veci nepoznal? To už je prave potom docela rituální sebevražda, kupovat takový auto, když nepoznám základní věci - motor, ramena, tlumiče...

Tak zase pokud má na opravy a to auto je s nějakou hoodně dobrou výbavu, tak může mýt skoro novou E65 :D

A kupoval to u nějakých turků,ne?

Napsal: pon 11.05.2015 14:45
od dogeatdog
Dotáhnout auto a vytéct do něj tři sta, to je na celoživotní trauma a tik v oku :D
Každopádně bych takhle opravdu nerad skončil, tak to vidím, že Snejkovi nebo JaraXovi domluvím limuzínu se dvěma společnicemi do Němec a zpět a pořád to bude bakšiš proti opravám, na kterých bych případně projel

Napsal: pon 11.05.2015 18:54
od JaraX
kabyr01 píše:No, tak to je docela pecka... A takovy veci nepoznal? To už je prave potom docela rituální sebevražda, kupovat takový auto, když nepoznám základní věci - motor, ramena, tlumiče...

Tak zase pokud má na opravy a to auto je s nějakou hoodně dobrou výbavu, tak může mýt skoro novou E65 :D

A kupoval to u nějakých turků,ne?
nevím od koho koupil, ale už když jsem viděl tu smlouvu tak bylo jasny že to je podvod, prej sebou měl mechanika co mu auto prohlídl :D

Napsal: úte 12.05.2015 08:38
od kabyr01
Mechanika ale tak zemědělských strojů,ne? :D

Nechci se smát cizímu neštěstí, to vůbec ne... Ale je dobré to tu zmínit jako extrémně odstrašující příklad pro ty, kteří chtějí kupovat E65 :wink:

Napsal: úte 12.05.2015 12:37
od hurvajs77
tak tohle je zase extrém...

Napsal: úte 12.05.2015 12:51
od JaraX
extrém to je, ale kupovat e65 bez mechanika je finanční sebevražda, mě ještě nikdy nepřijela pěkná E65 kterou by si majitel kupoval sám

Napsal: úte 12.05.2015 13:09
od kabyr01
A existuje vůbec v ČR E65, která by se tobě líbila? :D

Napsal: úte 12.05.2015 13:49
od JaraX
spousta,
top 1 je Snejkova ex 760, lepší sedmu jsem nikdy neviděl a neměl tu čest

2ka je tadle individual 750 kterou jsem dovezl svymu zakaznikovi
http://jarax.rajce.idnes.cz/BMW_750Li_I ... rava_kuze/

3) je pivaskova 760

na čtvrtym mistě je moje, ale myslím si že před ni ještě bude patřit kurevtorova a hurvajzova, ale neviděl jsem osobně

Napsal: úte 12.05.2015 14:01
od hurvajs77
Promiň, ale podle mne děláš z komára velblouda. Případ kdy novopečený majitel zahučel do oprav 300tis a ještě to není vše je prostě extrém. Uznávám, že E65 může být past, ale tohle není běžný případ.

Hmm, tak já kupoval svou ex 730d sám a dobrý, neměl jsem s ní žádné velké problémy. Sice jsem měnil vodní pumpu a váhu vzduchu, ale ostatní bylo v podstě jen, že mi vadila třeba ošoupaná kůže. Tenkrát jsem ani nevěděl, že E65 potřebuje diagnostiku :-D a vyšlo to.

Je ale také pravdou, že auta jsou od té doby jsou auta starší a hodně majitelů kašle na údržbu, takže je situace horší.

Napsal: úte 12.05.2015 14:16
od kabyr01
Pro tyhle auta je vždycky nejhorší, když už se začnou prodávat za peníze, které může kdekdo dát do nákupu auta, ale už není schopen dát adekvátní částku na servis... Pak se objevujou takový kusy :D


Jarax a že by jsi ukázal nějaký obrázky tvé E65? :lol:

Napsal: úte 12.05.2015 14:24
od pGb
prostě ty auta jsou už starý a maj něco zasebou, třeba teď řeším s jaraxem špatně fungující odvětrávání ventilové skříně a jen v materiálu je to 20tKč levou zadní. LPGčko mám vesměs dělaný 2x (poprvé mi to dělal borec co říkal jo tohle umí a vyšla z toho sra.ka a to byl na doporučení asi 3 lidí).

Klasický ramena a další součástky, tlumiče nemám úplně na 100%, přední jdou sice repasovat za cca 10tkč/ks le zadní mám kombinovaný se vzduchem a tam jen nový za asi 44tKč/kus, generálka motoru kvůli málo měněnýmu oleji - zadřený vodítka ventilů, gufera - stáří, trubka stáří, altík + startér repasy stáří

prostě lze být odvážný a jezdit nebo počítat s údržbou

Napsal: stř 27.05.2015 09:39
od M4we
Ono taky záleží, v jakém stavu a podle toho za kolik to člověk koupí.
Podle toho píšeš tak by se na tvém autě dalo otočit ještě 150k.
A to si nemyslím, že je uplně ok třeba i na 10-12 let starý auto...
Za ojetý auto, který si žádá servis za 100k+ ať E60/E65 apod. bych víc jak 100-150 nedal.

MOD fishmaker : necituj přímo předchozí příspěvek

Napsal: stř 27.05.2015 13:22
od pGb
Dalo .... :) :( (nemůžu se rozhodnout kterej smajlík, je třeba brát to s nadhledem)

Určitě plně souhlasím že předkupní prohlídka hodně pomůže, ale do motoru nevidíš, takže spotřebu oleje při kupní prohlídce prostě neodhadneš (gufera, průsaky, víka .....)

Otočit 150tkč by se u mě určitě dalo (tlumiče nemá ve 100% stavu snad nikdo s 200-300tkm na krku ..... přijatelně ok asi jo, ale dokonalé nevěřím), ale dělat to nebudu, pokud to nepoteče nebo neodejde do věčných lovišť.

Kupoval jsem 2,5 roku zpátky a cena kolem 350tkč a už v tom dost zahučelo.

Předtím jsem měl 2005 audi A6 (od 35tkm do +180tkm) a při prodeji to hrozně černě kouřilo, 5 z 6 vstřiků KO (cca 15tkč kus), jestli jsem to dobře pochopil tak 3x homokyneťák - cukalo při tahu, přeskakování při plném rejdu. Potřeba dělat rozvody za cca 35tkč ..... taky super auto ...

Napsal: stř 27.05.2015 15:22
od JohnyB
PGB: jak te slysim, tak mam tak akorat chut se na sedmu vykaslat, to snad neni ani mozny, takovy rany..

Napsal: stř 27.05.2015 15:39
od M4we
pGb:
Smutné, pravda pravdoucí, že se spousta věcí poznat nedá. Já jsem kupoval, tak jsem věděl, že mě čeká trubka a rovnou jsem udělal komplet přetěsnění atd, když už to bylo venku. Tlumiče mám obyč, vpředu měněný vzadu původní a najeto 19xxxx a spokojenost největší.
Ty tlumiče adaptivní to je strašná rána, to jsem ani nevěděl, že to tolik stojí. na tu sedmu.
Jistě, člověk do toho musí jít s vědomím, že to není Octa II :)
ale utopit tam takový prachy uf...

JohnyB: Nevím, zda se toho bát, jen spíš musíš vědět do čeho jdeš a taky jakou motorizaci. u V8 si min. 50k odlož na všechny srandy s motorem a zbytek dobře vybírej.
Potom co jsem si přečetl, že 44tis stojí adaptivní tlumič...tak bych koukal hlavně na tlumiče :D

Napsal: stř 27.05.2015 15:51
od pGb
za mě další sedmu určitě ano, lze do toho sypat a jsou kluci do udělaj lpg a až přijde trubka tak přetěsnění a jinak jen jezděj. S kvalitní předkupkou to jde, ale věk a km (u své trošku pochybuju o kolik je stočená a nedělám si iluze, přestože vypadá hezky ... ) neočůráš

edit: dokončil jsem větu :)