Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
o nějakém interface jsem samozřejmě uvažoval. Když to bude do 5tis, tak s tím nemám problém. Dej mi pak tedy prosím vědět, až to dořešíš :-)JaraX píše:jen nakodovani to není, ještě to nemám hotový, nevím kdy najdu čas v tom pokračovat, každopádně bude potřeba interface mezi nádrž a budíky co bude budíkům dávat spravné signály, otázka jeslti by o to by zájem kdyby to celý třeba stálo 5000kč, za litr to nikdy nebude.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
A co v tom bylo za motor, pokud to není tajné? Za 300k musí být to auto už skoro nové ne?JaraX píše:určitě si vem sebou mechanika, E65 není rohlík, ted odjel jeden muj zákazník co dovezl stočenou past, v německu mu v servisu řekli že ok, ten člověk je v tom autě za 3 měsíce 300 v servisu a to tam toho spoustu ještě je!!!

já jezdím se zákazníkama do německa uplně běžně, Snejk co vím taky, nikdo jinej tady asi moc E65 nerozumí.
těch 300k?
borec dovezl E65 745i za 11Eur, už když to kupoval tak strašně mlátil motor (což jim prej nepřišlo divny, jelikož měl předtím naftu),
auto mělo všechny ramena špatny, všechny kotouče i desky KO, tlumiče tečou, nejde hydrokufr, auto má na tachu 200tkm, na diag je to přes 550tkm,
hadice od DD tečou kde mužou (jen ty hadice stojí asi 40k),
motor se za tři týdny po koupi zadřel, tak se dal druhej motor, ten se přetěšnil.
taky tomu auto nejde navigace, osvětlení SPZ vypaleny,
no prostě spousta nefunkčních věcí.
těch 300k?
borec dovezl E65 745i za 11Eur, už když to kupoval tak strašně mlátil motor (což jim prej nepřišlo divny, jelikož měl předtím naftu),
auto mělo všechny ramena špatny, všechny kotouče i desky KO, tlumiče tečou, nejde hydrokufr, auto má na tachu 200tkm, na diag je to přes 550tkm,
hadice od DD tečou kde mužou (jen ty hadice stojí asi 40k),
motor se za tři týdny po koupi zadřel, tak se dal druhej motor, ten se přetěšnil.
taky tomu auto nejde navigace, osvětlení SPZ vypaleny,
no prostě spousta nefunkčních věcí.
No, tak to je docela pecka... A takovy veci nepoznal? To už je prave potom docela rituální sebevražda, kupovat takový auto, když nepoznám základní věci - motor, ramena, tlumiče...
Tak zase pokud má na opravy a to auto je s nějakou hoodně dobrou výbavu, tak může mýt skoro novou E65
A kupoval to u nějakých turků,ne?
Tak zase pokud má na opravy a to auto je s nějakou hoodně dobrou výbavu, tak může mýt skoro novou E65

A kupoval to u nějakých turků,ne?
nevím od koho koupil, ale už když jsem viděl tu smlouvu tak bylo jasny že to je podvod, prej sebou měl mechanika co mu auto prohlídlkabyr01 píše:No, tak to je docela pecka... A takovy veci nepoznal? To už je prave potom docela rituální sebevražda, kupovat takový auto, když nepoznám základní věci - motor, ramena, tlumiče...
Tak zase pokud má na opravy a to auto je s nějakou hoodně dobrou výbavu, tak může mýt skoro novou E65![]()
A kupoval to u nějakých turků,ne?

spousta,
top 1 je Snejkova ex 760, lepší sedmu jsem nikdy neviděl a neměl tu čest
2ka je tadle individual 750 kterou jsem dovezl svymu zakaznikovi
http://jarax.rajce.idnes.cz/BMW_750Li_I ... rava_kuze/
3) je pivaskova 760
na čtvrtym mistě je moje, ale myslím si že před ni ještě bude patřit kurevtorova a hurvajzova, ale neviděl jsem osobně
top 1 je Snejkova ex 760, lepší sedmu jsem nikdy neviděl a neměl tu čest
2ka je tadle individual 750 kterou jsem dovezl svymu zakaznikovi
http://jarax.rajce.idnes.cz/BMW_750Li_I ... rava_kuze/
3) je pivaskova 760
na čtvrtym mistě je moje, ale myslím si že před ni ještě bude patřit kurevtorova a hurvajzova, ale neviděl jsem osobně
Promiň, ale podle mne děláš z komára velblouda. Případ kdy novopečený majitel zahučel do oprav 300tis a ještě to není vše je prostě extrém. Uznávám, že E65 může být past, ale tohle není běžný případ.
Hmm, tak já kupoval svou ex 730d sám a dobrý, neměl jsem s ní žádné velké problémy. Sice jsem měnil vodní pumpu a váhu vzduchu, ale ostatní bylo v podstě jen, že mi vadila třeba ošoupaná kůže. Tenkrát jsem ani nevěděl, že E65 potřebuje diagnostiku :-D a vyšlo to.
Je ale také pravdou, že auta jsou od té doby jsou auta starší a hodně majitelů kašle na údržbu, takže je situace horší.
Hmm, tak já kupoval svou ex 730d sám a dobrý, neměl jsem s ní žádné velké problémy. Sice jsem měnil vodní pumpu a váhu vzduchu, ale ostatní bylo v podstě jen, že mi vadila třeba ošoupaná kůže. Tenkrát jsem ani nevěděl, že E65 potřebuje diagnostiku :-D a vyšlo to.
Je ale také pravdou, že auta jsou od té doby jsou auta starší a hodně majitelů kašle na údržbu, takže je situace horší.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
prostě ty auta jsou už starý a maj něco zasebou, třeba teď řeším s jaraxem špatně fungující odvětrávání ventilové skříně a jen v materiálu je to 20tKč levou zadní. LPGčko mám vesměs dělaný 2x (poprvé mi to dělal borec co říkal jo tohle umí a vyšla z toho sra.ka a to byl na doporučení asi 3 lidí).
Klasický ramena a další součástky, tlumiče nemám úplně na 100%, přední jdou sice repasovat za cca 10tkč/ks le zadní mám kombinovaný se vzduchem a tam jen nový za asi 44tKč/kus, generálka motoru kvůli málo měněnýmu oleji - zadřený vodítka ventilů, gufera - stáří, trubka stáří, altík + startér repasy stáří
prostě lze být odvážný a jezdit nebo počítat s údržbou
Klasický ramena a další součástky, tlumiče nemám úplně na 100%, přední jdou sice repasovat za cca 10tkč/ks le zadní mám kombinovaný se vzduchem a tam jen nový za asi 44tKč/kus, generálka motoru kvůli málo měněnýmu oleji - zadřený vodítka ventilů, gufera - stáří, trubka stáří, altík + startér repasy stáří
prostě lze být odvážný a jezdit nebo počítat s údržbou
Ono taky záleží, v jakém stavu a podle toho za kolik to člověk koupí.
Podle toho píšeš tak by se na tvém autě dalo otočit ještě 150k.
A to si nemyslím, že je uplně ok třeba i na 10-12 let starý auto...
Za ojetý auto, který si žádá servis za 100k+ ať E60/E65 apod. bych víc jak 100-150 nedal.
MOD fishmaker : necituj přímo předchozí příspěvek
Podle toho píšeš tak by se na tvém autě dalo otočit ještě 150k.
A to si nemyslím, že je uplně ok třeba i na 10-12 let starý auto...
Za ojetý auto, který si žádá servis za 100k+ ať E60/E65 apod. bych víc jak 100-150 nedal.
MOD fishmaker : necituj přímo předchozí příspěvek
E60 545i Blacksapphire
Dalo ....
(nemůžu se rozhodnout kterej smajlík, je třeba brát to s nadhledem)
Určitě plně souhlasím že předkupní prohlídka hodně pomůže, ale do motoru nevidíš, takže spotřebu oleje při kupní prohlídce prostě neodhadneš (gufera, průsaky, víka .....)
Otočit 150tkč by se u mě určitě dalo (tlumiče nemá ve 100% stavu snad nikdo s 200-300tkm na krku ..... přijatelně ok asi jo, ale dokonalé nevěřím), ale dělat to nebudu, pokud to nepoteče nebo neodejde do věčných lovišť.
Kupoval jsem 2,5 roku zpátky a cena kolem 350tkč a už v tom dost zahučelo.
Předtím jsem měl 2005 audi A6 (od 35tkm do +180tkm) a při prodeji to hrozně černě kouřilo, 5 z 6 vstřiků KO (cca 15tkč kus), jestli jsem to dobře pochopil tak 3x homokyneťák - cukalo při tahu, přeskakování při plném rejdu. Potřeba dělat rozvody za cca 35tkč ..... taky super auto ...


Určitě plně souhlasím že předkupní prohlídka hodně pomůže, ale do motoru nevidíš, takže spotřebu oleje při kupní prohlídce prostě neodhadneš (gufera, průsaky, víka .....)
Otočit 150tkč by se u mě určitě dalo (tlumiče nemá ve 100% stavu snad nikdo s 200-300tkm na krku ..... přijatelně ok asi jo, ale dokonalé nevěřím), ale dělat to nebudu, pokud to nepoteče nebo neodejde do věčných lovišť.
Kupoval jsem 2,5 roku zpátky a cena kolem 350tkč a už v tom dost zahučelo.
Předtím jsem měl 2005 audi A6 (od 35tkm do +180tkm) a při prodeji to hrozně černě kouřilo, 5 z 6 vstřiků KO (cca 15tkč kus), jestli jsem to dobře pochopil tak 3x homokyneťák - cukalo při tahu, přeskakování při plném rejdu. Potřeba dělat rozvody za cca 35tkč ..... taky super auto ...
pGb:
Smutné, pravda pravdoucí, že se spousta věcí poznat nedá. Já jsem kupoval, tak jsem věděl, že mě čeká trubka a rovnou jsem udělal komplet přetěsnění atd, když už to bylo venku. Tlumiče mám obyč, vpředu měněný vzadu původní a najeto 19xxxx a spokojenost největší.
Ty tlumiče adaptivní to je strašná rána, to jsem ani nevěděl, že to tolik stojí. na tu sedmu.
Jistě, člověk do toho musí jít s vědomím, že to není Octa II
ale utopit tam takový prachy uf...
JohnyB: Nevím, zda se toho bát, jen spíš musíš vědět do čeho jdeš a taky jakou motorizaci. u V8 si min. 50k odlož na všechny srandy s motorem a zbytek dobře vybírej.
Potom co jsem si přečetl, že 44tis stojí adaptivní tlumič...tak bych koukal hlavně na tlumiče
Smutné, pravda pravdoucí, že se spousta věcí poznat nedá. Já jsem kupoval, tak jsem věděl, že mě čeká trubka a rovnou jsem udělal komplet přetěsnění atd, když už to bylo venku. Tlumiče mám obyč, vpředu měněný vzadu původní a najeto 19xxxx a spokojenost největší.
Ty tlumiče adaptivní to je strašná rána, to jsem ani nevěděl, že to tolik stojí. na tu sedmu.
Jistě, člověk do toho musí jít s vědomím, že to není Octa II

ale utopit tam takový prachy uf...
JohnyB: Nevím, zda se toho bát, jen spíš musíš vědět do čeho jdeš a taky jakou motorizaci. u V8 si min. 50k odlož na všechny srandy s motorem a zbytek dobře vybírej.
Potom co jsem si přečetl, že 44tis stojí adaptivní tlumič...tak bych koukal hlavně na tlumiče

E60 545i Blacksapphire