Problém nebude ve větráku jako takovém u xalera ale spíše ze mu to netopi. Takže je to studené a nebere to teplo které by foukal do kabiny.
Asi větrák funguje bez topení a co na to reknes až bude -10 nebo víc po nulou ???
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: sob 06.11.2021 22:44
od martin440
Filozof píše:Problém nebude ve větráku jako takovém u xalera ale spíše ze mu to netopi. Takže je to studené a nebere to teplo které by foukal do kabiny.
Asi větrák funguje bez topení a co na to reknes až bude -10 nebo víc po nulou ???
nic , mě to topí v pohodě..mluvim o sahaře ne o větráku topení...
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: ned 07.11.2021 08:58
od Pajk85
Pajk85 píše:Teď se možná pletu, ale těch větráků je tuším víc. Nevím jestli dva druhy nebo více…. No opravte mě kdyžtak.
Takže JaraX mi to objasnil.
V8 2001-2003 - před chladičem elektrovětrák, za viscospojka
V8 2003-2008 . před chladičem nic, za chladičem elektrovětrák
V12 - vždy jako 2001-2003
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: ned 07.11.2021 17:37
od chuppa
HyndaDan píše:T... Nastartuju dálkovym cestou k autu...
Muzu se zeptat, o jaky system se jedna? Tohle prece z vyroby auto nemelo. Díky
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: ned 07.11.2021 18:02
od Pajk85
Jedna z kvanta to má. Je to 539 výbava, která lze dodělat.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: ned 07.11.2021 18:57
od Blackie
Standklima je paráda,to vymyslel genius,akorát jim do toho trochu hodila vidle EU
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: ned 07.11.2021 19:05
od martin440
Pajk85 píše:Jedna z kvanta to má. Je to 539 výbava, která lze dodělat.
HyndaDan píše:T... Nastartuju dálkovym cestou k autu...
Muzu se zeptat, o jaky system se jedna? Tohle prece z vyroby auto nemelo. Díky
Přesně jak tu píšou ostatní.
Je to origo příplatková výbava z výroby:
S539 Independent A/C With Remote Control
Něměly to auta v Neměcku, tam to bylo zakázaný. Já mám auto původem z ČR.
Ale do benzínu to není problém dodělat. Nafty to mít asi nemůžou, alespoň sem to u žádný neviděl.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: ned 07.11.2021 20:34
od matiz
Proc myslis ze to nafty mit nemuzou? CAS maji stejny, prijimac VF signalu taky, to by mne moc nasralo kdyby to neslo... Ja se k tomu jeste nedokopal protoze natahnout drat je moc prace...
Pomohlo by mne kdyby mi nekdo mohl rict zdali je mozne ten vodic nainstalovat bez demontaze zadniho plata nebo se to musi cele rozebrat...
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: ned 07.11.2021 21:31
od HyndaDan
Nikdy sem o žádný naftě s dálkovym startem neslyšel.
Cas je sice stejnej, ale start ti řídí DME ne?
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: ned 07.11.2021 21:42
od Pajk85
matiz píše:Proc myslis ze to nafty mit nemuzou? CAS maji stejny, prijimac VF signalu taky, to by mne moc nasralo kdyby to neslo... Ja se k tomu jeste nedokopal protoze natahnout drat je moc prace...
Pomohlo by mne kdyby mi nekdo mohl rict zdali je mozne ten vodic nainstalovat bez demontaze zadniho plata nebo se to musi cele rozebrat...
U dieselu nejde akorát zároveň přídavné topení.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: ned 07.11.2021 22:22
od HyndaDan
Tak beru z5, nasel jsem jedno videjko, kde to u nafty jde.
Pajk:prave naopak, kazdy diesel ma webasto jako prihrev.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: ned 07.11.2021 22:40
od Pajk85
Myslím to tak, že když si u dieselu uděláš dálkový start, tak Ti nejde nezávislý topení. Musel bys to zase překódovat.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: ned 07.11.2021 23:09
od horan
A není to tak, že když máš ovladač s tlačítky na větrání/topení, tak můžeš mít místo větrání dálkový start a nezávislé topení zachovat?
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: pon 08.11.2021 08:52
od Pajk85
U benzínu ano, u nafty ne.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: pon 08.11.2021 14:36
od matiz
DME ridi akorat tak motor, prijima zpravy z EGS a DSC a dalsich jednotek na PT, kdyz se ji neco nelibi omezi klidne vykon, ale o start se stara jen a pouze CAS. Pokud zjisti validni klic sepne terminal 15. V tu chvili probehne komunikace mezi CAS a DME nebo DDE a pokud jsou validni synchronizacni kody je start povolen a motor nebrani li tomu nejaky jiny zadrhel naskoci. To nevite E65 je primitivni z dob krale klacka. Proto mi obe dve kurwy stoji a nejezdi... Jedne chybi kapota, blatniky, naraznik, svetla a druhe naraznik a jedno svetlo... Jezdim stodolou a to je kurwa ocistec... A nevim kdy to dam dohromady protoze to vypada ze jsem nekoho nahore fakt nasral, jsem v xalerovic klubu... Sere se mi co muze...
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: úte 09.11.2021 14:15
od kourk
máte někdo přímé srovnání a8 d3 4,2 vs 745, 750? Jde mi hlavně o podvozek a motor.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: úte 09.11.2021 17:10
od soukupadam
matiz píše:DME ridi akorat tak motor, prijima zpravy z EGS a DSC a dalsich jednotek na PT, kdyz se ji neco nelibi omezi klidne vykon, ale o start se stara jen a pouze CAS. Pokud zjisti validni klic sepne terminal 15. V tu chvili probehne komunikace mezi CAS a DME nebo DDE a pokud jsou validni synchronizacni kody je start povolen a motor nebrani li tomu nejaky jiny zadrhel naskoci. To nevite E65 je primitivni z dob krale klacka. Proto mi obe dve kurwy stoji a nejezdi... Jedne chybi kapota, blatniky, naraznik, svetla a druhe naraznik a jedno svetlo... Jezdim stodolou a to je kurwa ocistec... A nevim kdy to dam dohromady protoze to vypada ze jsem nekoho nahore fakt nasral, jsem v xalerovic klubu... Sere se mi co muze...
Mě se to teď taky posralo. Z ničeho nic nedrží otevřená kapota. Asi do toho budu muset sypnout