Stránka 57 z 60
Re: N53B30O0
Napsal: stř 03.04.2019 18:48
od pavproch
Neska sem s N53 najel dalších asi 120 km po liduprázdných okreskách přes hory i po I.tř se silným provozem. Je to janek trucovitý tvrdohlavý, jízda s ním z řidičského hlediska (myslím tím chování motoru, ne rychlost auta nebo dynamika jízdy) je v porovnání s N52 "za trest" (trochu přeháním, no...)
Cesta tam byla fpoho, z5 sem ale celou cestu byl jak nahý v trní.... bo PaChové měli neska grilovací akci a smyslem mé cesty bylo "vyrvat" z brambora1 Protectora, abych ho mohl nechat "narvat" do brambora2... čili cesta tam s ochranou, zpět bez. Proto sem měl blbý pocit. Nikde sem je ale neviděl/nepotkal.... ufffff.
Re: N53B30O0
Napsal: stř 03.04.2019 19:13
od JaraX
v čem ti přijde jízdně horší N53 než N52?
Re: N53B30O0
Napsal: čtv 04.04.2019 07:50
od pavproch
Nejvíc mi asi vadí nepředvídatelné reakce (pokaždé "jinak") na meziplyny.
Re: N53B30O0
Napsal: čtv 04.04.2019 12:59
od BudVlad
Všechno se dá vyřešit softwarem. Po instalaci hliníkového setrváku jsem měl nepravidelný volnoběh a i to vyřešil SW. Ještě v záruce jsem vyměnil SW, odstranil EGR a neměl jsem s tím žádné problémy.
Re: N53B30O0
Napsal: pon 08.04.2019 10:50
od matiz
Potreboval bych malou konzultaci, setkali jete se nekdo s vadnym vstrikem ktery odpravi DME ale NEVYKAZUJE ZADNE ANOMALIE ?
Re: N53B30O0
Napsal: pon 08.04.2019 23:56
od starML
V ŘJ motoru jsou elektrolytické kondenzátory, které buď vysychají, nebo vytečou, v nejhorším případě se nafouknou a explodují. Mě takto odešla DDE v 530d 10km od baráku, prostě to vyplo motor a dál nejedu. Náboj z těchto kondíků se používá na otevírání vstřikovačů, spínají to trochu lepší tranzistory. A ve vstřikovačích jsou cívky, které ty vstřikovače mechanicky otevírají. Pokud budeš měřit ty odpory vinutí jednotlivých vstřikovačů stejnosměrným napětím, budou ty hodnoty v řádu desítek Ohmů a velmi podobné. Ale pokud změříš ty proudy osciloskopem za provozu (nebo při simulaci venku), které skutečně přes cívky protékají, tak tu "anomálii" objevíš =>
https://www.youtube.com/watch?v=ouytt54aDbg
A teď napiš, co v té DME odešlo do elektrického nebe.

Re: N53B30O0
Napsal: úte 16.04.2019 13:54
od pavproch
Tak, brambora2 mám zpět v rukách, prozatím bez fojle na laku (bo ještě nepřišla.... no cement) zato už se zatmavenýma sklama od B sloupku (70%) a matt-graphitte ledvinama..... fojle halt až po lyžích, no.... jo a už sem mu dal (a zítra snad nechám naprogramovat) novou 70Ah AGM baterku.... preventivně, abych po týdenním stání ve FR na mraze (mělo by nám celý týden sypat, echuchuchu!, budou prašany....) nastartoval.....

Re: N53B30O0
Napsal: úte 16.04.2019 15:54
od Filozof
Jsi tedy velký lyžař pozoruji. Já měl letos jet do Alp na 3dny na ledovec ale odpískal jsem to mám spousty jiných věcí na práci.
Koukám stále na lyžích co měsíc nějaké lyže.

Re: N53B30O0
Napsal: úte 16.04.2019 18:21
od pavproch
Jo, šak mám taky přiměřeného avatara, ne?
Bohužel, tohle bude pro letošek poslední lyžovačka, no.... škoda.
Re: N53B30O0
Napsal: stř 17.04.2019 13:18
od pavproch
Tak, baterka registrovaná (matiz, kuju!) + sem ešče preventivně vyměnil baterie v obou klíčích. Tak snad ve Francii po týdenním stání nastartuju...
Re: N53B30O0
Napsal: čtv 18.04.2019 07:00
od m4zzy
Ty už to tu máš jako takové osobní vlákno

Re: N53B30O0
Napsal: čtv 18.04.2019 07:38
od MattyX
To si přečti ještě Z4 vlákno, to je teprve takový plácání játra

Re: N53B30O0
Napsal: pát 19.04.2019 19:29
od pavproch
pavproch fčíl na AF.cz píše:Brambor2 (N52B30) mile překvapil - rychlá ale plynulá jízda po D1 (tempomat, skoro sem nemusel na brzdy, tacho 150-160) = skoro přesně "jen" deset na sto. A to dva lidi, dvoje lyže a kopec oblečení, lyž.cajků a žrádla na týden - vše uvnitř, bez velryby na střeše).
Jen doufám, že se brambor2 nenakazil od pindice - po cestě se rozsvítila kontrolka prasklé žárovky, zastavil sem na benzince, obcházím auto a vše svítilo. Po restartu už kuntrolka nesvítila.... žeby stejný "svrab" jak pindica?
Re: N53B30O0
Napsal: ned 28.04.2019 12:58
od pavproch
pavproch fčíl na AF.cz píše:Malé shrnutí (mé první cesty do FR s bramborem2 - N52B30): 3.150 km a cca 309 litrů (převážně BA98NA), a to CH předpisových 80/100/120, FR 100-140, CZ nadpředpisově a v Říši sem se aji nad 200 podíval. Dva lidi + komplet ski-cajky + výbava a žrádlo an týden - bez velryby na střeše.
Cesta tam: 4.5+9.5 hodin, cesta zpět lehce pod 14 hodin.
Spokojenost.
Re: N53B30O0
Napsal: ned 28.04.2019 17:12
od Totic
Tak 10,2l na sto je asi dobrý na tu kudlu a pár studenejch startů. Čistě ty Švýcary odhaduju za 8l (?). N53 to asi dávala za míň aj s AWD ale to neva.
Re: N53B30O0
Napsal: úte 30.04.2019 07:55
od Filozof
u těch žárovek nevím jak u novějších BMW ale u starých aut prostě zvýšený odpor nepatrně a už může svítit kontrolka. Takže bud odchází žárovka ale ještě svítí nebo prostě nějakej kontakt ...či blafuje.
Spotřeba je v pohodě kolem 10L dálky svižně nebo 8L na pohodu je adekvátní.
Re: N53B30O0
Napsal: ned 12.05.2019 16:27
od alexisis
Filozof píše:Celá tato story je k pláči když si uvědomíme že místo aby přišlo omluvné od BMW a vyměnil se nový motor případně zapujčilo se jiné BMW ... a vše se vyřešilo ke spokojenosti zákazníka ...takto je vidět že ČR je pro ně odpad ...chování k zákazníkovi tady umí sotva jen pár firem... když jsem byl v anglii to bylo uplně jiné chování ...
Prostě na západě mají jiné měřítka a jiný přístup k lidem celkově ...at to byla restaurace nebo jsem byl v autosaloně se podívat na auta ... prohlédnout případně nakupoval zboží či reklamoval telefon...to prostě chování k lidem je úplně jinde ... mají nás prostě za onuci jinak si to nedokáži vysvětlit...
Rozebíral jsem to s kamarádem co tam zůstal a je tam 10let a fakt se to nedá srovnat. Sice tam mají náplavu z Afriky což je jejich blbost, ale slušnost a chování k zákazníkovi je uplně jinej level. To co si zde BMW a další dovolují je opravdu mazec.
Pro BMW pracuji jako dodavatel a nemyslím si, že by se BMW jako takové chovalo špatně k určitým zemím. Je to o zaměstnancích dealerships v daných zemím. Lidi odchovaní komunismem a náhlou vidinou svobody po revoluci si stále neuvědomují, že zákazník je na prvním místě. To není jen BMW, ale většina společností, firmiček a živnostníků.
Prostě se chovají jak píče, protože je tak vychovala matka a otec.
Re: N53B30O0
Napsal: ned 12.05.2019 16:37
od alexisis
pajdos1 píše:Asi to v případě poruchy udělám tak, že ho nejprv zkusím vyčistit v ultrazvuku a pokud se to nezlepší, tak koupím ten emulátor. Protože podle mě je velice neekonomické koupit NOx senzor a pak zjistit, že ten původní byl OK a je nefunkční kat.

Noxem udělá to, že kat měnit nemusíš. Řekně autu, že je dobrý i když není.
Re: N53B30O0
Napsal: čtv 23.05.2019 11:39
od pavproch
Tak, brambor1 (e91 xDrive) je už (skoro) připraven na prodej do Aaaaáček - užy chybí sundat jen jednu drobnost. Ale s tím nebudu spěchat, počkám až asi na podzimek, kdy se 4x4 možná prodá o nějakou korunu líp....
Re: N53B30O0
Napsal: čtv 23.05.2019 13:41
od Totic
Proč do Áček tam jsou výkupní ceny spíš dole, ni? Ale tak pochopitelně, aby to mě člověk z krku. A motor je teda vpořádku nebo to inženýři opravili na dálku z Munchenu ?
