Stránka 54 z 165
Napsal: čtv 25.12.2014 09:54
od JaraX
a proto jako že někdo montuje plyn za 60 tak si ho jako nemam pořidit ani za 35 jo?
V8 E65 jde splynovat i pod 30k, akorat s malou nadrží a ne se 103l
Napsal: čtv 25.12.2014 10:13
od Vlasta
Tak jak si dokážeš zdůvodnit vlastnictví sedmy, stejně tak i montáž LPG. Pro mě by byl LPG omezující. Nehledě na to, že vám prodejci plynu dávají pěkně za uši, prodávají vám nekvalitní LPG určený na topení, který nedělá motorům zrovna dobře. Viz. kontroly ČOI
Napsal: čtv 25.12.2014 10:15
od JaraX
každýho věc. někoho by omezuje LPG jinyho zase omezuje nafta. myslím že všechna pro i proti sou tu napsaná a každý at si vybere co chce,
Napsal: čtv 25.12.2014 10:22
od Vlasta
Ještě se mě nestalo, že bych nemohl s naftou parkovat v podzemních parkovištích, aniž by mě hrozilo obvinění z obecného ohrožení.
Napsal: čtv 25.12.2014 10:57
od JaraX
mě se zase nestalo že by mi odešlo turbo, vstřik nebo nějaky z x čerpadel abych nekdě zustal viset, ani se mi nestalo že by se mi auto na volnoběh třepalo jak rosol. dokonce se mi ani nestalo že když přidám plyn tak auto jede až chvilku po tom co chci aby jelo.
ale jak říkám, každýho věc. do Prahy radši nejezdím, v Olomouci máme podzemní garáže tak dvoje, a v DE je LPG všude v garažích povoleny.
navíc od příštího roku by se měla situace zlepšit a mělo by se LPG v podzemních garážích povolit
Kdekdo se vašeho vozu bude bát
Lide si mysli, že plynové auto vybouchne i po odhozeni zápalky na zem. „Vadí mi, že u nás se vůz na plyn bere jako něco navíc a speciálního, ale na Západě je to plnohodnotné palivo jako benzin, nafta nebo bioetanol,“ zlobí se Tomáš Hanzl z občanského sdruženi LPG klub. Pokud je systém řádně namontován a revidován, je riziko naopak menši než s benzinem. Když dělal německy autoklub ADAC nárazový test, nádrž obstála bez zaváhání. Při homologaci se dokonce tato zkouška vyžaduje. Na vlastní oči jsme před lety viděli, že nádrž na LPG bez uniku obstojí, i když celý vůz během pouhých čtyř minut shoří. Systémy jsou hned několikanásobně jištěny.
Napsal: čtv 25.12.2014 11:07
od Vlasta
JaraX píše:mě se zase nestalo že by mi odešlo turbo, vstřik nebo nějaky z x čerpadel abych nekdě zustal viset,
Mně taky ne, ale možná to bude tím, že nekupuju starý vrány, jako ty. A auto dokonce jede hned, kdy šlápnu na plyn. Jak je LPG na západě plnohodnotné palivo lze zjistit např. v Rakoušku nebo Švýcarsku, kde se pumpy s LPG dají spočítat na prstech jedné ruky
Napsal: čtv 25.12.2014 11:31
od jozin7
LPG je pokryta leda tak Ialie ve velkem,zapad ,myslim tim D a A uz ne tolik(2mega najeto po zapade,nebudu s nekym dohadovat kdo tam transituje jednou rocne na dovcu).To ze nadrz nevybuchne bych aj veril,jen bud zabira pul uz tak nevelkeho kufru jaky ma e65,nebo jezdis bez rezervy(dle me uplna hovadina).Sera se kazde auto,na nafte furt ladis vstriky ,turbo atp,u V8 udelas jednou za sto let slavnou trubku chlazeni,nemoc vsech V8,a vyjde to na stejno.Sere se kazde auto,benzin nafta,lpg taaky.
Napsal: čtv 25.12.2014 13:11
od pavproch
Taky sem si včera říkal, že sa nebudu hádat... a neska si to říkám taky...
Nicméně rád bych vysvětlil svůj úhel pohledu... pro mne osobně je sedma (a je jedno esli e38, e65 nebo f01) symbolem noblesy, distingovanosti, solidnosti... a k tomu mi prostě ten plyn nejde (ani z výroby)... ani dýzl... (730d považuju za ještě větší zhovadilost než auto pro radost v dýzlu a automatu)... takže u mne to není o póze nebo primárně o (provozních) nákladech, ale o (mém) pocitu co k sobě patří a co ne... k sedmě prostě podle mne patří 8 nebo 12 hrnků papajících benzín... tožtak...
Ale tím neupírám nikomu právo na vlastní názor
Napsal: čtv 25.12.2014 14:36
od jozin7
Vsak se nikdo nehada.Jinak souhlasim s tvym nazorem na sedmu.Nemam rad jen lidi co se bijou do hrudi kdyz maji neco v garazi ze to je nej...(priserna vlastnost tdickaru treba).Na sedme je plno toho co by mohlo byt lepsi.to je bezdebat.
Napsal: čtv 25.12.2014 14:41
od pavproch
@jozin: to nebylo na Tebe (myslím, že máme +/-shodný názor) ...

Napsal: pát 26.12.2014 01:27
od zzeli
Jeste k te bezpecnosti. Myslim, ze LPG je z hlediska bezpecnosti osetrene velmi dobre, protoze lidi se obecne plynu boji, tak hned ze zacatku ery LPG se udelaly takovy normy, ze si myslim, ze se neni skutecne potreba bat nejakych problemu.
Za to u klasickych nadrzi, ktere jsou u vetsiny aut bez jakekoli ochrany zaveseny v zadni casti auta staci, aby auto drclo spodkem a muze se udelat dira, ze ktere pak muze vytekat palivo a jakykoli nedopalek bude najednou primo vrazedny. O pripadne autonehode ani nemluvim. Zrovna nedavno jsem si uvedomil, ze kdyz parkuju na ulici a tece mi prorezla nadrz u e38, tak je to fakt o hubu a sel jsem cast benzinu vyjezdit aby to prestalo kapat, aby tam fakt nekdo nehodil vajgla a ja neprisel o auto, stejne jako dalsi x lidi vedle mne, nebo nedej boze nekdo o zivot. Dnes mam nadrz jiz zalepenou samozrejme. Jen jsem chtel rict, ze klasicky pohon ma taky jista bezpecnostni rizika a mozna vetsi nez u LPG.
Zase jenom postreh, nic proti nikomu
Myslim si, ze jednou budeme vzpominat, jak jsme se prohaneli ve V8, V12 i V6 a je jedno jestli na LPG, benzin nebo naftu. Protoze do budoucna si nemyslim, ze se mame vsichni na co tesit, kdyz se clovek podiva jakym smerem se ubira vyvoj notne ovlivneny usporami nakladu a ekoterorem.
Napsal: pát 26.12.2014 09:27
od jozin7
Je kazdeho volba,na co jezdi.Vyber ma dostatecny.kazde palivo ma sve plus i minus..Me od doby co me primrznuli konecky prsty k palivovemu filtru,posleze k led lampe jak jsem to cele rozmrazoval,pri minus 40 nekde v Omsku,naatankovana premiova znacka Shell plus tuna Skyte,stejne to nepomohlo...,mam na naftu svuj nazor.Naftu proste mraz ubiji a nema ji rad

.Kupovat si bmw v nafte dnes,myslim ojetinu,treba e60,urcite hledam kousek co ma Webasto,dle me zakladni vec na zimu pro naftak.Najaky hade up ci masaze bych klidne ozelel.
Napsal: pát 26.12.2014 14:16
od JaraX
Vlasta píše:JaraX píše:mě se zase nestalo že by mi odešlo turbo, vstřik nebo nějaky z x čerpadel abych nekdě zustal viset,
Mně taky ne, ale možná to bude tím, že nekupuju starý vrány, jako ty. A auto dokonce jede hned, kdy šlápnu na plyn. Jak je LPG na západě plnohodnotné palivo lze zjistit např. v Rakoušku nebo Švýcarsku, kde se pumpy s LPG dají spočítat na prstech jedné ruky
tak to máš pak 49 prstů na ruce jen za rakousko
http://www.mylpg.eu/stations/austria
a v DE je LPG na každé druhé benzínce.
ve Švýcarsku je tuším 10 pump,
starý vrány kupuju proto že sou lepší než nový vrány, bohužel F01 stojí zaprd
Napsal: pát 26.12.2014 14:50
od Vlasta
Napsal: pát 26.12.2014 15:04
od JaraX
při dojezdu 700km to stačí bohatě, navíc kdekoliv se dá prostě přepnout na benzín a jet na benzín
Napsal: pát 26.12.2014 15:06
od Filozof
at si každej jezdí v čem chce a neřešte tady stále lpg benzín nafta.
Kdyby tady stál benzín stejně jako v US nebo Iraku nikdo by plyn neřešil.
Dokonce zajimavé je to že v iráku nafta je zakázaná a mohou ji používat jen vojáci. Všichni jezdí na benzín a neřeší ty 2koruny za litr paliva. Je tam snad i voda dražší.
To že jsou ceny tak vysoko mohou zloději (pardon obchodníci) vlastnící čerpačky a daně státu. Kdyby daně šli na polovinu a zloději taky kradli méně hned by byl benzín za 10-13kč litr a neřešili bychom nic jiného jako benzín.

Napsal: pát 26.12.2014 18:54
od JaraX
tak zrovna obchodnící z toho maj korunu z litru, nejvíc na tom ždímá stát
Napsal: pát 26.12.2014 19:46
od fishmaker
dovedete si představit ten provoz ve městech a na silnicích vůbec, kdyby stál benzín 10 Kč / litr ?? by všichni chtěli jezdit autem...
Napsal: pát 26.12.2014 19:51
od JaraX
ja bych benzín i naftu ještě zdražil, stejně jako pojistky, těch aut už je moc
Napsal: pát 26.12.2014 20:17
od jozin7
A hlavne by jezdily i jine auta,ne jen VW groupe,pri cene 10kc litr.Jeep STR atp
