Stránka 53 z 165

Napsal: ned 14.12.2014 09:43
od JaraX
ještě jsem tam zapoměl že se E65 lépe plynuje, resp že u e65 se vleze 103litru toroid místo rezervy, to u E60 nehrozí, navíc se dá u motoru vše schovat.

Napsal: pon 15.12.2014 17:37
od Jaris330D
Zdar borci, nedávno jsem četl tento článek a zajímalo by mě, jestli je na tom něco pravdy.
http://www.auto.cz/bmw-7-automaticke-do ... vere-70889[/url]

Napsal: pon 15.12.2014 18:41
od JaraX
možny to samozřejmě je, i když softclose zámek neovláda, prsotě zámek je normálně mechanik a softclose je na něm nasazenej, takže se to muže stát v případě že nezavcakne mechanicky zámek a ten se nemá jak sám otevřít. ale už jsem viděl to že se softclose pokazí a nejde zavřít vůbec dveře. ale to je u pětky taky.

Napsal: pon 15.12.2014 21:30
od mondak
Zdravím lidičky, má někdo číslo na SNEJKA? Já nějaké mám, ale to je buď nedostupné nebo to nikdo nebere :( Mám vážný problém se svou e65 a potřebuji jeho pomoc....díky za odpovědi do SZ

Napsal: úte 23.12.2014 00:26
od jozin7
To jsou sracky na tema plyn....Pro me osobne,byt tam LPG,ani dal na to necumim.Protoze to tam nepatri.A jdo ho tam chce,at si ho koupi posleze.U me lpg jen snizuje cenu auta.

Napsal: úte 23.12.2014 07:56
od JaraX
no ale 90 procent lidi co hleda sedmu mi vždycky řekne že chce radši s LPG

Napsal: úte 23.12.2014 09:29
od hurvajs77
@jozin: jsem stejného názoru. Ikdyž mám LPG, tak si i tak myslím, že tam nepatří. Přemýšlel jsem o tom hodně dlouho a nakonec mne přesvědčila fin. stránka, nemám špatné peníze, ale proč nemít 60% náklady. Prachy jdou využít jinak. Naštěstí necítím rozdíl v tom, jestli jedu na LPG nebo plyn.

Napsal: stř 24.12.2014 10:40
od jozin7
To auto nekdo vymyslel na benzin a tak by to melo zustat.U me to je temer stejne jak nekdo leje fritak misto nafty,treba do 745d. :D .Sedma nikdy nebyla stavena na ekonomiiku,kdo uz mel 2mega + na nove auto,neresil spotrebu dvanact ci patnact.Jeste ze nepotkavam takove Lambo v plynu,to uz by me asi fakt omylo.

Napsal: stř 24.12.2014 11:19
od JaraX
šak v pohodě, jezdi si sedmou na benzín a plat 35kč litr když tě to baví, mě zase hrozně baví jezdit se 745i dálky za 11 LPG, když jsem letos do jel na jih řecka za 11,7 LPG svižnou jizdou a bral 2 lidi kamarady co maj oktávky tak nechapali že dojeli do řecka za 1500kč.

sem zvědavej co budete říkat až si zaplynuju M3 :)

Napsal: stř 24.12.2014 11:31
od pavproch
@jozin: +1

tak nějak mi to připomíná zoologickou zahradu v táboře o opicích a banánech

Napsal: stř 24.12.2014 11:49
od JaraX
:D :D

Napsal: stř 24.12.2014 14:00
od jozin7
Je to presne o tech bananech ,jak pises.Ja mam sedmu pet let doma,12.2 je prumer za celou dobu,na Balaton si sni jezdim za deset,spotrebu vsak temer nesleduji.Jak se rozsviti,zastavim u pumpy a naleju tam benzin a jedu dal..Kdyz nekdo rekne A.at rekne B taky o LPG treba.Prvotni investice ne mala,u V8 rozhodne,nutne revize,dalsi starost navic,do podzemni garaze to nedas atd.Jak pises,budu si dal jezdit na benzin,protoze mi voni :D

Napsal: stř 24.12.2014 14:14
od JaraX
a co když si pořídíš opici a zjistíš že opice má ráda i jablíčka nejen banány?
čas od času ji dáš banán a jinak ji krmíš jabkama. dokonce i opice krmená jablíčkama chodí pod zem, jen to nesmí nikdo vědět. Opice na banán poskytne stejný výkon jak opice na jablíčka. Opice na jablíčka v zimě lépě vyběhne kopec. servis opice na jablíčka je stejný jako servis opice na banány.
každýho věc co se svýma penezma udělá, někdo si koupí další auto, někdo to narve do baráku, někdo do kurev a někdo za benzín. u mě je uspora na LPG cca 80 000kč ročně, což třeba znamená že letos jsem si za ušetřené peníze koupil cabrio, za předchozí dva roky jsem si zase koupil X5.

Napsal: stř 24.12.2014 14:46
od jozin7
Vtom mas pravdu kazdy at si dela co chce se svyma penezma.

Napsal: stř 24.12.2014 15:00
od zzeli
Ja myslim, ze se jenom nekteri stydej zastavit u LPG stojanu, protoze tam zastavujou socky. Tak radeji cepujou o par metru vedle "na urovni" benzin :D Bez urazky samozrejme :)
Ze LPG do benzinovyho motoru nepatri? A co EGR ventil, ten tam patri? Co DPF u nafty, to tam patri? LPG je ekologicky stejne cisty palivo jako benzin, ne-li lepsi. Argumenty typu, ze vyrobce to udelal na benzin nechapu. Kdyz tam uz vyrobce da LPG pohon tak je to najednou v poradku? Kdyz da vyrobce turbo mezi hlavy, tak je to v poradku? Co CNG, patri tam nebo ne? Elektromotor do auta patri?
Argumenty ktery beru jsou, ze benzin vam voni a ze se nechcete srat s mnohdy problematickym servisem LPG a ruku na srdce, nektera auta s tim problem maji, resp. plynar si s tim dostatecne nevyhral. Ano, to jsou realne problemy a skutecnosti.
Ale opice a banany to je opravdu argument jak noha. Mohl bych stejne blbe napsat proc si kupujete ojety auta zaprdeny a poprskany od buhvijakyho vidlaka...to nemate na novou opici?
At si kazdy jezdi na co chce, podle toho co se mu zlibi, ale ty vase banany me fakt drazdej :D Nektery lidi si honej ego, ze jezdej v ojety sedmicce, ale kdyz si nekdo honi ego na tom, ze ma na benzin a ostatni "nemaj na banany", tak to je moc uz :lol:

Jestli jsem nekoho urazil, tak se omlouvam, nepisu to nijak adresne, jen tem, co maj plnou hubu bananu :)

Napsal: stř 24.12.2014 16:44
od Filozof
krásně to popsal jarax a zzelí.

Nelíbí se mi že si někdo koupí jetou sedmu za 3kila a pak si hraje na velkého pána a ostatní osočuje že jsou to socky a poučují atd. At si dělá každej co chce.

Znám člověka co vydělává několik mega měsíčně a je to skromnej člověk a nikdy by někoho jiného neosočoval jako socka. Vubec neřeší zda někdo jezdí ve fabii nebo bentley prostě bere lidi podle toho jací jsou. A raději jede na chatu kde pokecá s lidma zahraje si na kytaru, zalyžuje a je ve společnosti lidí podle něj defakto úplně obyčejných z davu. A je rád že se společně potkávají.
Taky nedává na odiv své bohatství a chová se ekonomicky.
Jezdí v obyč A6 3litru naftě a jednu starou A6 allroad má na hory a na chatu kam jezdíme pravidelně.

Asi to bude tím, že někdo má holt pozici v práci a chvástá se a uráží ostatní co jsou na žebříčku pod ním, zatímco někdo kdo je opravdu finančník a podnikatel a mohl by mít klidně dvě nové sedmy každej měsíc se chová jako slušnej a pohodovej člověk a neřeší kdo jak žije a s čím jezdí chová se skromně.

Zajimavé a bohužel i tady na klubu jsou takoví co si furt na něco hrajou, že jsou více jak ostatní. Prostě je to o lidech. To je vše.

Holt někdo si svých peněz váží a nevyhazuje zbytečně a druhej je klidně vyhodí a hraje si na pána ...ikdyž jím vlastně není a nikdy nebude dokud nezmění své myšlení a postoji v životě.

:lol:

Jinak pěkné vánoce. 8)

Napsal: stř 24.12.2014 17:21
od JohnyB
zzeli píše:Ja myslim...
jezis, pod to bych se uplne podepsal. Presne tyhle argumenty pouzivam pri klasickych hospodskych hadkach...

Napsal: stř 24.12.2014 21:04
od jozin7
Napisu to uplne po lopate teda.Kolik stoji prestavba,kvalitni myslim,na V8?40+?Kolik stoji nasledna udrzba?Za 40 000 mam dnes pres tisic litru benzinu,mnozstvi ktere me osobne staci na hodne dlouho.(mam vice aut)proto je to uplne neaktualni tema pro me .Osobne si na zadny pupek sveta nehraji,25let jezdim kamionem,profese ktera je v nasi spolecnosti oznacovana jako nejvetsi plevel.Kdejaka uklizecka ma u nas vetsi uznani nez ridic.

Napsal: čtv 25.12.2014 01:11
od JaraX
přestavba V8 profi udělaná stojí 35k s DPH, následná udržba je jednou za dva roky revize, 300kč, vše ostatní je v ramci zaruky, potom každých 100 000km výměna filtru a membrány reduktoru, celkem 2500kč

1000 litru benzínu bych měl tak na 3 měsíce, vem si jen když jedu řecko, najedu za 10 dní 5000km, tzn při spotřebě 11 litru = 550litrů benzínu za 10 dní.

Napsal: čtv 25.12.2014 09:41
od jozin7
Ne kazdy jezdi obden Recko,neni problem mit prestavbu i za 50,dle ceniku nekterych upravcu.Benzin mame pod 30,v Rusku pod 20(jezdim tam)takze nepodstatne pro me.Neni treba se dohadovat jeste na vanoce,ja nepresvedcim tebe a ty me.