Hellcat nechci. AO je hodně drahý, reálně je rozdíl mezi standardním 495 koňovým V8 a 700k Hellcatem, nějakých 250Kč, což prostě jako dvanáct stovek za koně, kde to zvíře koupíte levněji pane, takže jsem o tom přemejšlel...
Ale vybírám auto na daily, navíc v případě benzínového motoru s preferencí manuálu (což vyřadilo Charger, ikdyž sedany já tuze rád, ale radši obětuju dveře za fofrklacek), takže mi 700 koní RWD přijde už prostě moc. Je to z mýho pohledu reálně nebezpečný. Řídíš, žereš, telefonuješ (...), za každýho počasí (...). Jednou se blbě ušlápneš a rozmlátíš to. To se mi úplně nelíbí. Taky se podívej, jak všechny ///M nebo AMG, nedejbože Ferrari a dál, jezdí když trošku sprchne. Za kamionem 80, protože se prostě bojí jet víc.
Navíc mám i obavy o spolehlivost, což vzhledem k tomu, že to chci na svých obvyklých "5 let, 250kkm" taky není malá otázka.
Takže 500 atmo poníků akorát

Třeba to nakonec bude míň, doma stojí STI s ročním nájezdem kolem 4kkm, tak bych ho mohl začít dailyt a smířit se s tím, že prostě 15+ N98 / 100 trošku leze do peněz... Nebo naopak koukám i na toho RAMa, hrozně se mi to líbí, i bych to občas využil na tahání vleku nebo dovolený, a přemejšlím jestli to "občasný využití" ospravedlňuje tu neustálou otravu s tím, navíc na dálniční lítání to není uplně vhodný. Ani na vzduchu. Protože na tahání je firemních aut jinak dost. Navíc imo RAM počká, tohle je moje poslední "bezdětný" auto, tak si můžu dovolit bejt trošku kokot, nepraktickej. Koupím si ho potom, na převoz kočárku. Durango se mi líbí zepředu, zezadu vypadá jak kdyby mělo nádor prdele. Jeep by možná šel, ale já vlastně SUV vůbec nepotřebuju a oproti pickupu to styl nemá žádnej.
Taky teď jezdím autem s nájezdem kolem 80kkm, tak si říkám, jestli bych si náhodou neměl nekupovat nic a přestat bejt píča
Je to hrozný. Jak "můžeš všechno a nemusíš nic" tak vymejšlíš strašný píčoviny.
Ideálně bych vlastně potřeboval svoje auto zejtra rozmlátit na totálku, věděl bych, že něco koupit prostě musím, tak bych něco koupil a měl zase klid
A na obranu AO -> Pán se snažil, ale říkal že mi to prostě nemůže doporučit. Že ta bomba bude (u Challengeru / Chargeru) jenom maličká, protože místo rezervy se vejde maximálně nějakých 40l. Což je prostě nic, ještě když jezdíš po republice a měl bys přemejšlet kde to LPG mají. Kufry ty auta nemají moc velký (nějakých 60-70 by se tam vešlo a je po kufru), navíc u Challengeru (kterej má jinak kufr větší takže by byl vhodnější) navíc kufr není pořádně oddělenej od kabiny, takže tu bombu máš reálně pořád "u sebe", což je i pro mě (jako velkýho plynovníka) nepříjemnej pocit.

A nějakej kufr potřebuju, aspoň na dvě sportovní tašky. A
Jinak motory jsou prakticky stejný jako v RAMu, takže s tím problém není.
Škoda, jsem se na to už skoro těšil.
A jinak (přímo od majitele) prej při rozumný jízdě není ani u F-150 problém srazit spotřebu pod 10l, na benzín. Takže jestli někdo neřídí jako úplnej kokot, tak se těch aut nemusí bát
