Stránka 52 z 69

Napsal: čtv 27.08.2015 06:36
od JaraX
ty kone co píšou sou blbost, koně nemaj vliv na spotřebu, americkej kun žere 2x víc než kun od BMW, my třeba dřív montovali 745i s magic compact na 250PS a udrželo to 333 koni v pohodě. nopak M54b30 je takova potvora že se musí s tlakem hodně dolu a tam pak sotva stíha 350konovej reduktor

Napsal: čtv 03.09.2015 13:07
od Fanatic72
Zdravim,
koupil jsem z německa e60 530i (N52 190kw, r.v. 12/2005, 138tkm najeto) a chtěl bych do ní přidělat LPG (mám roční nájezd okolo 50tkm). Jaký jsou s tim zkušenosti, problémy atd? A je nějakej servis na LPG, kterej byste k přestavbě doporučili v Praze nebo okolí?

Díky

Napsal: čtv 03.09.2015 20:11
od JaraX
LPG Vaněk

Napsal: pon 28.09.2015 14:05
od dogeatdog
Dotaz na plynare:
mam v X5 blbe udelanou zastavbu od Elpigaz. Motor pada do failu, po otoceni klickem nekdy kontrolka prepinace sviti, nekdy ne, haze to chybu motoru atd - proste uz me to sere.
Do te doby, nez necham celej Elpigaz vyhodit a namontovat neco rozumneho (nejspis panem Vankem):
JAK DEAKTIVUJI LPG, aby jednotka nijak nekecala do eletroniky auta a ja pritom neco neposkodil / nespalil? Muzu napriklad ridici jednotku LPG "jen" vypojit z konektoru?

Da se pak vubec stara zastavba prodat, byt za zbytkovou cenu?

Napsal: pon 28.09.2015 14:22
od Filozof
Jen trochu stížnost na ČR a jejich LPG. Kamarád jezdí hodně autem má nový LPG systém v autě a zjistil ikdyž bere to nejkvalitnější v ČR tak když přijede do Polska a vezme tam plnou tak auto najednou ožije a jezdí jako by měl o 10procent výkonu více i s nižší spotřebou o cca litr u fordu 1,8i ...už si to několikrát ověřil a já tu informaci trochu naštvanej předávám dál sem na klub.
Cena v polsku byla v přepočtu kolem 11kč za litr toho špičkového LPG.

Pokud by jste věděli zda někdo má stanice po ČR které mají opravdu špičkovej plyn do aut dejte vědět. My bereme KRALUPOL a přesto mají v polsku o 2-3kč levnější a kvalitnější plyn.

To jsme v ČR na tom tak špatně ? :(
Nebo zde existuje alternativa nějaké značky která dělá špičkovej LPG ?

Napsal: pon 28.09.2015 15:25
od JaraX
spíš tam měl nějakej citlivej systém, ja teda at tankuju kde tankuju tak je to furt stejný, a to mám projetou na LPG pulku Evropy, jedině v madarsku jsem pzooroval že to je o chlup hůř a plyn předraženej.

Napsal: pon 28.09.2015 15:28
od JaraX
dogeatdog píše:Dotaz na plynare:
mam v X5 blbe udelanou zastavbu od Elpigaz. Motor pada do failu, po otoceni klickem nekdy kontrolka prepinace sviti, nekdy ne, haze to chybu motoru atd - proste uz me to sere.
Do te doby, nez necham celej Elpigaz vyhodit a namontovat neco rozumneho (nejspis panem Vankem):
JAK DEAKTIVUJI LPG, aby jednotka nijak nekecala do eletroniky auta a ja pritom neco neposkodil / nespalil? Muzu napriklad ridici jednotku LPG "jen" vypojit z konektoru?

Da se pak vubec stara zastavba prodat, byt za zbytkovou cenu?
když přeneš auto na benzín a ujedeš cca 50km tak se srovnají a adaptace a pak už je to ok.

Vaněk je ok, jen cpe nesmyslný redukce a dává malý nádrž, ale časem ho třeba dokopu aby to dělal jako my :) jinak v Čechách asi nejlepší plynař no.
za LPG co tam máš něco dostaneš ale nebude to moc, tak 5k cca

Napsal: úte 29.09.2015 08:53
od dogeatdog
Tak mam odpoved od pana Vanka - je schopen behem jedineho dne provest prestavbu systemu, pri zachovani nadrze a reduktoru (oboje je IMHO v poradku) by to stalo 23 tisic, takze parada.
Vykup bohuzel nerealizuje, takze pokud nekdo bude mit zajem o puvodni zastavbu od ELPIGAS, bude k dispozici za flasku dobreho konaku, jinak to poleti do kontejneru.

JaraX: u stavajiciho LPG bych nejradeji cely system zcela odstavil, abych smazal chyby a mel jistotu, ze cokoli co se objevi je ZCELA bez souvislosti s LPG zastavbou, jde o to, ze kontrolka na prepinaci nekdy sviti (prepnuta na benzin), nekdy ne: kdyz nesviti a nastartuji, rozsviti se az po nastartovani a po nejake dobe zacne blikat zluta ponorka, proto to chci uplne umrtvit.

Zkazim neco, kdyz ridici jednotku LPG odpojim z kabelu?

Napsal: úte 29.09.2015 09:23
od JaraX
bez jednotky LPG auto nepojede vubec, najdi pojistku od LPG a tu vytáhni

Napsal: úte 29.09.2015 09:33
od Francis
Nestačilo by ovládacím panelem LPG prostě vypnout? Moje si pamatuje navolený stav, pokud ručně vypnu, po nastartování motoru je opět vypnuté.

Napsal: úte 29.09.2015 10:03
od JaraX
to si pamatuje snad každý plyn, ale když tomu nevěří tak at vyškubne pojistku a je to

Napsal: úte 29.09.2015 13:58
od dogeatdog
Francis píše:Nestačilo by ovládacím panelem LPG prostě vypnout? Moje si pamatuje navolený stav, pokud ručně vypnu, po nastartování motoru je opět vypnuté.
Problem je, ze i onen ovladac nekdy indikuje ze je nazivu a nekdy ne. Klasika je vypnout system tlacitkem, jenze kuprikladu mnohdy, i kdyz je system podle tlacitka na benzin, tak presto LPG na motoru vesele klape, coz IMHO neni normalni. Pak nasleduje zluta ponorka.

JaraX: dik za info, najdu pojistku.

Napsal: úte 29.09.2015 16:12
od hurvajs77
JaraX píše:...Vaněk je ok, jen cpe nesmyslný redukce a dává malý nádrž, ale časem ho třeba dokopu aby to dělal jako my :)
už se konečně vyprdni na to, že někoho pomlouváš. I Vaněk dává nádrže jako vy. Stačí mu o ni říci. Já chtěl těch tvých 103 který stále básníš, ale protože bych musel čekat více jak 2 měsíce na dodání (nebyla ani u výrobce), tak jsem dal 88l a jsem v pohodě. Do plna tankuji tak kdy, maximum co jsem tam natlačil, bylo 88.2l. Na nádrž ujedu cca 400 až 520km.

Jinak také zapomínáš napsat, že ta Tvoje 103l aby se tam vešla, tak se musí uříznout trochu plast v zadu a i tak je nádrž vyšší tak 2cm než je vlastní dno. Pro někoho, je to prostě nepřijatelné - třeba pro mě. Už takhle mi musel švagr udělat novou podlážku, aby to v kufru nějak vypadalo. I moje nádrž je vyšší než dno, sice jen cca o 5mm, ale je. A mít jen ten koberec přímo na toroidu se mi nechtělo, protože to není rovné.

Napsal: úte 29.09.2015 18:01
od JaraX
no já nevím ,já Vankovi dohazoval pár lidi, řekl jsem jim jaký nádrže dávám já a prej jim Vaněk řekl že jim to se 103kou prostě dělat nebude, tak nevím no.
Já Vankovi hrozně věřím a věřím že to časem dotáhne do dokonalosti, v čechách jinak nikdo schopnej není, krom teda Flipflopa.

a to s tím kobercem už taky dávno není pravda, už to umíme i s tím podkladem pod kobercem.

http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXovo_LPG_745i_333PS/

opět opakuji že proti Vankovi nic nemám, naopak mu věřím že časem začně dávat velký nádrže a že když mu tam pošlu člověka co chce 103ku tak dostane 103ku.
jestli někdo chce menší at si tam klidně nechá dát menší.
stejně jako ty nesmyslný redukce na tankování.

Napsal: stř 30.09.2015 08:55
od hurvajs77
JaraXi, nebudu se zastávat ani Vaňka, ani Tebe. Jak jsem psal, pokud klient p. Vaňkovi řekně, že tam chce 103l, bude ji tam mít.

Promiň, ale nevěřím Ti ani slovo - i ty fotky dokazují, že toriid je prostě vyšší než původní podlážka. Já mám menší toroid a ani mě se tam nevejde, takže pokud dáváš větší nevejde se tam. A jak píšeš, že i s tím podkladem pod koberec, tím myslíš tu překližku, která je původně nad rezervou? To je blbost, podle fotek (na poslední fotce je krásně vidět, že dno kufru není rovné, na pravé straně je skoro zároveň s tapecem, kdežto vlevo a v zádu je to původní) lžeš... ;-) Schálně tedy vyfoť vyndaný koberec a dej nad toroid laťku, ať vidím jak je vše v dokonalé rovině a není vyšší než původní. Pokud to tak opravdu bude, jak píšeš, rád se omluvím.

Jo, sice mám redukci, ale nijak mi navadí, nemám s tím sebemenší potíž.

To, že někdo dělá něco jinak než ty, přeci neznamená, že to dělá nesmyslně nebo blbě, ne?

Napsal: stř 30.09.2015 09:40
od JaraX
98 procent plynařů to dělá nahovno, proto jsem se vykašlal na všechny plynaře a dělám si to sám, a osobně za den to ani pořádně udělat nejde, my třeba děláme 745i 4 dny, pro vrtání trysek vždy vyndáváme sání, což taky žádnej plynař nedělá.
a sorry, to mi řekne že nikdo komu dělal vaněk plyn nechtěl větší nádrž, u mě chcou všichni 103l a nikdo neřekl že chce menší.
nepsal jsem že to není vyšší, psal jsem že tu překližku už tam necháváme, vyšší o 1-2 cm to je.

Napsal: stř 30.09.2015 12:59
od hurvajs77
v pohodě JaraXi, až budu kupovat nové auto, tak to mohu nechat udělat i u tebe, abych mohl posoudit, jak moc jsi kvalitní, když ostatní plynaři stojí za hovno. Něco tu srmdí...

Ono, to že Vaněk nedává standardně 103l jako ty, bude spíše tím, že nechce zasahovat moc auta, resp. do plastův kufru. Ty sice dáš 103l, ale musíš tuším dva plasty ničit.

Překližka tam může být vždy přeci. Já chtěl napsat, že pokud je toroid vyšší než rezezva, tak není dno kufru rovné. Viděl jsem případy, že lidi vyndali tu překližku a nechali na toroidu jen koberec.

Hele, na druhou stranu si myslím, že ty i Vaněk to děláte dobře, takže toho necháme, ok?

BTW, co ten tvůj vlastní vývoj, aby i E65 ukazovala na budíkách kolik mám LPG? Pokročilo to nějak? Až to budeš mít, tak se zastavím a klidně se můžeš kouknout jak to Vaněk udělal a případně mi zkritizovat auto :-D

A ještě jsem skoro zapomněl, já měl auto u Vaňka 3 dny. Ráno jsem mu ho tam přivezl, začal na něm dělat. Takže 3 dny práce. Co a jak přesně dělal netuším. Pro mne je hlavní, že LPG funguje správně, ikdyž LPG do žádnýho auta prostě nepatři...

Napsal: stř 30.09.2015 14:56
od JaraX
a co do auta patří? díra v podlaze ala flinstone? je to prostě konverze opice z banánů na jablíčka :)
Vaněk je dobrej, ale potřebuju aby lidem co tam pošlu to dělal tak jako ja a at mi pak nebrečí že maj malou nádrž a tankování s redukcí.
u mě je průser s časem, letos už třeba plno a štve mě že nic nestíhám.
takže na tom plovaku budu dělat až příští rok :)

Napsal: stř 30.09.2015 15:09
od hurvajs77
víš to je těžký, holá huba, holý neštěstí. Já jsem o LPG nevěděl absolutně nic, jen to co jsem tu četl. Sice na mě koukal, když jsem chtěl 103l, ale byl ochotný ji tam dát - jen bohužel nebyla skladem ani u výrobce.

Chápu, že jsme každý jiný, někoho redukce na tankování sere. Mě nevadí. Jestli někdy budu řešit jiný LPG / resp. třeba výměnu toroidu, dal bych už asi 103l, ale to se ještě uvidí.

OK, tak mě pak o tom plováku informuj, prosím - ať už přes SZ nebo tady. Zájem bych měl

Napsal: stř 30.09.2015 15:18
od JaraX
nemyslím redukci a nádrž, ale proč furt tvrdíš že do auta LPG nepatří? :)