Stránka 51 z 165

Napsal: stř 06.08.2014 16:47
od hurvajs77
JaraX píše:...bohužel nam sebrali atmosfery a to mě štve nejvíc
nejsi sám

Napsal: stř 06.08.2014 18:51
od zzeli
Me stve jeste vic, ze vsude cpou primovstrik, takze to nejde rozumne zaplynovat. Pritom primej vstrik je takrka k nicemu, vykonu to prida prd a emise neresim a nikdy resit nebudu, protoze to je nesmysl. A jeste to ma hnusnej zvuk :)

Napsal: stř 06.08.2014 19:08
od jozin7
To je jen dobre ze tam nejde gaz.

Napsal: stř 06.08.2014 21:05
od JaraX
přimej vstřik je dobrá věc, spotřebuju to snižuje fakt dost, je jen otázka času než se vyřeší ten plyn

Napsal: čtv 07.08.2014 08:25
od hurvajs77
co jsem slyšel, zaplynovat to jde, jen je to brutálně drahé - ale nevím, to jsem jen slyšel

Napsal: čtv 07.08.2014 15:06
od zzeli
Tak jasne, zaplynovat jde vsechno, jde jen o to za kolik a u koho, aby to za neco stalo a auto jezdilo misto stani v servisu. U primovstriku se to nevyplati, kdo vi, ze chce plyn, koupi klasiku.
Co se tyce spotreby, nevim jak primovstriky ted, ale co jsem jezdil primovstrik u Forda (10 let stary auto koupeno ojete), tak spotreba mi prisla spis vyssi, rozhodne nebyla znatelne nizsi a odpovidala klasickemu motoru stejneho objemu i konstrukce. Ano, u noveho auta je skutecne mozna nizsi, ale u starsi ojetiny, coz je pripad vetsiny pripadnych zajemcu to nebude tak valne, protoze spalovani vrstvene smesi je IMHO hodne nachylne na stav vstriku a vsech moznych dalsich cidel, ktere tam byvaji navic oproti klasickemu motoru. Dale se kvuli chude smesi musi vyrobce popasovat s emisemi NoX, takze pak ve vyfuku muze byt vice katalyzatoru, coz zase u starsiho auta (x set tisic km najeto) neni nic pozitivniho a mohou to byt dost drahe atypy bez druhovyroby. V pripade zaplynovani takoveho auta je take otazka, zda provoz na plyn bude take tak "usporny".

Ale tak nebudu placat, u BMW nemam vubec predstavu jak ty primovstriky makaj a co vydrzej, stejne tu asi stretegii automobilky nezmenime :)

Napsal: čtv 07.08.2014 22:40
od vlastnemec
JaraX píše:průser E65 je ten už je to starej vrak, F01 je jinde a přístí rok vyjede G11 a bude to zase někde jinde, bohužel nam sebrali atmosfery a to mě štve nejvíc,
Tak to chce založit nové téma "f01 vs f10 - rádce při koupi" :D

Napsal: pát 08.08.2014 07:22
od JaraX
zatím není třeba, sedmy stojí v pruměru o 150 víc jak pětky, leda by jsme propagovali pětky at spadnou ceny sedmiček :D

Napsal: pát 08.08.2014 08:13
od Filozof
ono se to projeví tak doufejme za 2-3roky ...kdy to bude běžně pod 4kila... sehnat fko 7er i 5er a hlavně jak budou Géčka tak to padne dolu starej model.

Hlavně je zajimavé sledovat kolik mají dneska tyto auta najeto. 2kila není problém po 4letech za 2-10let budou mít stále 2kila :lol:

Napsal: pát 08.08.2014 08:27
od zzeli
Vsechny auta maji 2 kila. Bylo by zajimave, kdyby si dal nekdo tu praci a zapisoval k VINum kilometry a datum. Nejakej BOT, co by projizdel web. A spravoval by to samozrejme nekdo, kdo se nenecha uplatit :D
Ale tak nastesti to o kilometrech stejne neni, takze zbytecna prace a zbytecny prispevek :D

Napsal: pát 08.08.2014 08:42
od Filozof
ale je to taky o kilometrech. Některé věci prostě odchází.

Koupíš auto co má 300-450tis km nebo 160tis km ? Budou vypadat obě stejně ale ?
Cena v reálu je uplně jiná třeba o 150tis tě někdo tímto připraví.

To co má 300-450tis km bude mít plno věcí na výměnu. startér, altík, převodovka může mít vůle a nevíme kdy byl měněn olej a plno dalších dílu na autě co se opotřebovávají.

Pokud kupujeme 12-15leté nebo starší auto tak už to nikdo neřeší ale pokud někdo chce 6-8leté tam to poznat je hlavně v ceně a opotřebení.

Napsal: pát 08.08.2014 09:00
od JaraX
tak odpornik vždy pozna jeslti ma auto najeto 100 nebo 400, ted tu mam pana s X5 E70, ma mit najeto 150, ale ma tak 300-400 dle stavu toho auta, všude teče olej, interier zničenej, celkově takovej shit.
většinou když ma BMW kolem kila tak to na něm nejde vubec poznat.

Napsal: sob 08.11.2014 15:40
od JaraX
akt

Napsal: stř 12.11.2014 09:09
od kabyr01
Jaraxi a ty uz mas nejaky zkusenosti se servisem F01? Jak to tam ted vypada? Jsou to obrovske penize, nebo uz to zacina byt prijatelne? Krome motorů neco, co hodne odchází?

Neočekávám, že to bude na úrovni E65, ale už by se to mohlo zlepšovat :D

Napsal: čtv 13.11.2014 07:37
od JaraX
F01 servisuju jen par a většinou nafty, zatím to nic moc nechce.

Napsal: čtv 20.11.2014 00:09
od blackend
Zdravim panove, nedavno jsem prodal svou e39 528i a chci jit do e65, prave jsem narazil na tento inzerat

http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list

na 745 nizka cena a podle fotek vypada slusne. (specifikace e65 se teprve ucim, ale cerny bocnice, stropnici, sibr vidim v tyhle cenovy hladine poprve)

Znate to auto nekdo, byl jste se podivat? V sobotu to chci zajet omrknout, cena je fakt lakava, i kdyz je to autobazar - cemuz jsem se chtel vyhnout.

Napsal: čtv 20.11.2014 07:00
od Perunwit
Vypadá to zajímavě... černočená kombinace cajk.. akorát to dřevo bych tam nemusel, nebo alespoň jiný dekor, ale to je asi detail...

Začínám o E65 uvažovat poslední dobou taky, sice jsem myslel, že skončím na řadách E38/E39, ale tohle auto vypadá tak nějak bételně a serjóžně, až mě to láká :-).

Ten ošoupanej volant nevím, jestli je možný aby to vypadalo po 200tkm takhle dost. Držím palce, ale bez znalce a diagnostiky bych pro sedmu nikdy nejel.

Napsal: čtv 20.11.2014 10:12
od Killingman
To auto nema 2xx.000 km ale spíš jednou tolik (což nutně není na závadu). Vyfotím ti volant v mojí E66, jak vypadá těsně před 300.000 a uvidíš, že tohle po 200.000 neudělá nikdy. Ale jinak vypadá hezky :-)

Napsal: čtv 20.11.2014 10:27
od kurevtor
vypadá hezky a je hezky vybavená, bohužel ale nemá Logica, resp. má jen HiFi speaker system což si nejsem jistý zda je nejhorší nebo druhá nejhorší úroveň hudby... :-/

jinak podle mě může mít klidně 220 tisíc, podle servisní knihy měla 95 tisíc před 4 roky... takže kdyby to byla pravda tak potom auto jezdilo každej rok 31 tisíc... mně to připadá OK.

Nicméně ta cena je podezřelá, v inzerátu je, že nejsou nutné žádné investice, cemuž bych asi nevěřil :-)

Napsal: čtv 20.11.2014 10:30
od fishmaker
blackend : samozřejmě diagnostika je základ...bez toho tam ani nejezdi nebo koupíš nějakou past...
Nevim co myslíš těma černejma bočnicema...ale když to má černou kůži, tak to má automaticky k tomu černý polokožený tapecy...ano černej strop byl možná za příplatek...ale já bych si to třeba nedal...vevnitř celý černý působí jak v rakvi :D

jinak výbava dle VIN docela dobrá...ale nemá to LOGIC7 a vzadu jen vyhřejvaný sedačky...ani roletky boční

co se týká stavu, tak vypadá zachovale z fotek...ten volant "může" znamenat, že to hodně jezdilo po městě a řidiči se víc potěj ruce...ale měl bych se na pozoru...podvozek taky napoví jestli jsou tam ještě origo ramena...

a potom jsou takový perličky, že může blbnout třeba ASK...což neznalý na první pohled neodhalí...a počítej, že budeš dřív nebo pozdějc dělat trubku jestli už jí původní majitel nedělal...což si myslim, že za tuhle cenu nedělal :)