pro představu moje 728i e38 s LPG a cca střední výbavou mě ročně vezme 25-32tis na servis.
Nájezd mám cca 28-33000 ročně.
Pneu 215/65 R16 4x vyjdou dohromady na 5,8K
komplet brzdy předek 4,5k
olej automat 5K
olej motor 3x ročně s filtrem dohromady 800kč x 3 je 2,4K za rok
svíčky 800kč komplet NGK
čepy a ramena mě čekaji
letní pneu 18" komplet nexeny fungují dobře funglovky 8k
atd.
z 90procent si servisuji sám to je výhoda jinak by to bylo taky více.
Nejde o to kdo kolik vydělá ale kolik má peněz na servis ...mužeš mít 50k měsíčně ale pokud nemáš prachy na auto tak jsi rád za fabku...
zato znám lidi co s 22k polovinu ušetří jsou spořiví a strkají do auta a mají 750i e38 V12 v benzínu a jezdí stím a servisují... ikdyž najede pár tisíc ročně tak má na servis a dává co patří autu. tomu se říká skalní fanda co si váží auta a stará se o něj.
Já například jen v LPG propálím 4,5k měsíčně uspornou jízdou a cca 2-3ku bokem na servis plus občas injekce pár tisíc.
Věřím jezdit v e65 e66 bude servis 2x dražší a palivo taky o 20-30procent více.
Zase je pravda že mít fabii v kombíku na LPG bude to děsná nuda ale ušetřím ještě 30procent nákladů na palivo a na servis věřím bude stačit tak 10K ročně.
ale ta nuda a nezajimavej život ...to nikomu nepřeji.
V BMW je prostě uplně jinej svět. Aspon tak to vidím já.
a e66 je co se týče luxusu a výbavy zase o kus dál jak e38...
Ted si představte MB nebo LEXUS za 6-8kil. To sice bude fajn svezení novější to určitě bude ale až se něco vysere bude to 5x dražší jako u BMW 7er e65-e66. ikdyž to bude jedna věc za 1-2roky tak znehodnocení peněz bude obrovský.
Druhá volba co udělal kamarád fabie nová v plné palbě za 440k na splátky plus 18,5K pojištění ročně.
Takže sice jezdí za 5L/100km ale taky propad ceny bude 2-3kila za 6let a pak co by se dalo koupit za BMW v této ceně?
Stále mi vychází pěkná e38 nebo e65 nejlépe pokud je dobře servisovaná.