Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
X5 e53
Re: X5 e53
aby nebyla z jablek s tím jak to tady motáte.
Re: X5 e53
Ja som nikde nepisal ze L322 je verzia aj sport...RR sport hovorim ze nechcem lebo pacit sa mi paci ale je male predovsetkym miesto pre vodica...pisem ze ak RR origo cize velky o tom som uvazoval a uvazujem...len hovorim ze som nenasiel co by mi vyhovoval..
Re: X5 e53
Neboj, beru to na sebe to motani. Laik vi co jsem chtel rict, jarax je puntickar to je cely kamen urazu.
Re: X5 e53
No jarax sa s tym nesere:)ale chapeme sa to je zaklad:)
Re: X5 e53
Hezky si to rekl, on se proste nesre, ano neznalost neomlouva. Ja jsem si ani neuvedomil, ze je nejakej,"ne full" RR.
Az uvidim ze to nekdo ma najel s tim 100Kkm tak potom se clovek muze rozhodovat co dal, ja neznam nikoho kdo ma RR.
Az uvidim ze to nekdo ma najel s tim 100Kkm tak potom se clovek muze rozhodovat co dal, ja neznam nikoho kdo ma RR.
Re: X5 e53
já se jen snažím aby to forum bylo na urovni, a né že tady budou lidi kupovat E92 cabrio a L322 sport apod.
Re: X5 e53
Šak já nic neříkám, je to správně korigovat chyby jen v tvým stylu to je, že se má člověk zastřelit 
Už jsem se na to chtěl dlouho zeptat, proč se verze ///M (e70) dělala pouze z motoru 4,4, proč k tomu nepoužili 4,8 ?

Už jsem se na to chtěl dlouho zeptat, proč se verze ///M (e70) dělala pouze z motoru 4,4, proč k tomu nepoužili 4,8 ?
Re: X5 e53
Sak v pohode treba usmernovat na to nehovorim nic, len som sa ohradil ze mam jasno v tom ktore auto je L322 a ktore Sport:)No oni celkovo prestali pouzivat motor 4,8 od 2010 roku ak si dobre pamatam vsade uz je len 4,4 aj v klasickom bmw jak aj v M tkore zacali robit az tohto roku...
Re: X5 e53
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... &start=300
tady je téma L322 dost důkladně probraný... přijde mi to jako celkem slušnej finanční masakr
Jinak krásný, nadčasový, luxusní auto, to bez diskuze
tady je téma L322 dost důkladně probraný... přijde mi to jako celkem slušnej finanční masakr

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: X5 e53
Tak som trochu poctal a L322 z toho moc dobre opat nevysiel...v podstate som sa obaval toho co tam pisal jarax ze stale nieco sa sere a treba peniaze ale hlvane auto nejazdi a je problem s dielami...
Re: X5 e53
tak hlavně že ty vaše X5ky sou bez poruchový, ono X5 je celkově hodně poruchová paštika a s tím Range roverem to moc horší nebude. ono třeba E70 je prostě auto s nákladama 3ks E65, kamarád třeba řešil jak se tam rozpadla servopumpa a pustila špony do celyho DD systemu, oprava 150 tisíc. za to máš celýho druhyho Range.
díly se sice objednávaj z anglie ale vesměs sou levnější. ono prostě všecky tydle auta pokud chceš mít v pořádku, jak E53, tak E70 tak L322 tak stojí kotel na servis, a je to asi jedno který.
díly se sice objednávaj z anglie ale vesměs sou levnější. ono prostě všecky tydle auta pokud chceš mít v pořádku, jak E53, tak E70 tak L322 tak stojí kotel na servis, a je to asi jedno který.
Re: X5 e53
Nikdo nepíše, že X5 je bezporuchový, to je tvoje vmyšlené dogma, nikdo to nepsal. Spíš tvoje osobní zášť vůči X5.
E53 mě stála už 200litrů, ale taky jsem s ní 150Kkm najel = přímá úměra
E65 v té je taky 130 nastrkáno (i špatným výběrem samozřejmě) najeto 65Kkm
E70 - už si svůj servis taky vzala zatím ve spotřebáku - za měsíc je najeto 1Kkm
E53 mě stála už 200litrů, ale taky jsem s ní 150Kkm najel = přímá úměra
E65 v té je taky 130 nastrkáno (i špatným výběrem samozřejmě) najeto 65Kkm
E70 - už si svůj servis taky vzala zatím ve spotřebáku - za měsíc je najeto 1Kkm
Re: X5 e53
Ja netvrdim ze X5 je bezporochova alebo co....ja len hvoorim ze u RR som sa bal podla skusenosti majitelov ze je problem s dielami treba nanich dlho cakat prolem zohnat adt...cize auto dajme tomu ze rovnaka porucha stoji rovnaky peniaz ale x5 budem mat v servise tri dni, RR tam bude 10 dni...re mna je dolezite mat auto cize nemam moc rad ked musim auto niekde na tyzden dva odstavit...Nie v zlom ale nalozil si v tom link aj ty na RR aka je to kasicka na peiaze aky je problem s dielmi a teraz napises pomaly opak:)
Je beriem ze proste auta nieco stoja jasne ze ked je to neumrene vela tak je to na hovno, ale nech proste stale nie je tomu auto kazdy tyzden niecoo...mam auto rok a stal ma servis + uvodne investicie do auta zhruba v prepocte 50tis korun, nabehal som cca 15tis km...takze nie malo uplne na tak malo km ale ok len nech kazdy den nemusim do servisu...tiez som bol po montazi LPG par krat nasraty ked som musel tri krat mimo planu ist naspat do dielne ze som si s montazou narobil viac skody ako uzitku...ale zaklopem si teraz vcelku klud:)
Nikdy som nehatil e65/e66 ze je to horsie auto alebo co urcite vo vsetkom co hovoris ma vyhody, ale proste pre na momentalne nepouzitelne, ovela viac mi vyhovuje SUV, ktore bmw ponuka X5..
Je beriem ze proste auta nieco stoja jasne ze ked je to neumrene vela tak je to na hovno, ale nech proste stale nie je tomu auto kazdy tyzden niecoo...mam auto rok a stal ma servis + uvodne investicie do auta zhruba v prepocte 50tis korun, nabehal som cca 15tis km...takze nie malo uplne na tak malo km ale ok len nech kazdy den nemusim do servisu...tiez som bol po montazi LPG par krat nasraty ked som musel tri krat mimo planu ist naspat do dielne ze som si s montazou narobil viac skody ako uzitku...ale zaklopem si teraz vcelku klud:)
Nikdy som nehatil e65/e66 ze je to horsie auto alebo co urcite vo vsetkom co hovoris ma vyhody, ale proste pre na momentalne nepouzitelne, ovela viac mi vyhovuje SUV, ktore bmw ponuka X5..
Re: X5 e53
Michale, tak mě letos bude 57. Takže auto denně potřebuji po dobu 8let 12 km do práce a 12 z5. Pak už jen pro rohlíky a k doktorovi pro léky
Líbí se mi SUV, BMW a V8. Ani by pro mne 7er tolik nebyla jako X5, to uznal i JaraX. Pro mne jasná volba E53, ideál předface, ta by se měla teoreticky nejmíň srát a s LPG. Mková X5ka z obrázku by se líbila i mě. A jak. Hlavně modrá, ale na moji potřebu vs. finanční dostupnost je to moc nadoraz. Pak nemít ani na ty jablka a doma žrát rohlíky k obědu
Asi bych na ni mohl časem zanevřít. Bohužel k SUV patří i vyšší servis, tento fakt akceptuji. Nekoupím si přeci auto s levnějším servisem, který se mi líbí míň a třeba potenciál 7er bych nikdy nevyužil.
L322 je určitě zajímavý, ale takový hodně offroad vzezřením i chováním na silnici. Na svezení mi bohatě stačilo ML, navíc v naftě a byl jsem rychle vyléčený. To raději tu uskákanou kozu ve sportpaketu. X5 na mě působí lehčeji, hbitěji, dynamicky a velikostně pro mne akurát.
Jsem na auta konzervativní, takže když je L322 15 let stejný, s tím bych měl nejmenší problém. Proto ta stará E53, která (aspoň na mě) působí zase moderněji než L322. Samozřejmě interiérem.

Líbí se mi SUV, BMW a V8. Ani by pro mne 7er tolik nebyla jako X5, to uznal i JaraX. Pro mne jasná volba E53, ideál předface, ta by se měla teoreticky nejmíň srát a s LPG. Mková X5ka z obrázku by se líbila i mě. A jak. Hlavně modrá, ale na moji potřebu vs. finanční dostupnost je to moc nadoraz. Pak nemít ani na ty jablka a doma žrát rohlíky k obědu

L322 je určitě zajímavý, ale takový hodně offroad vzezřením i chováním na silnici. Na svezení mi bohatě stačilo ML, navíc v naftě a byl jsem rychle vyléčený. To raději tu uskákanou kozu ve sportpaketu. X5 na mě působí lehčeji, hbitěji, dynamicky a velikostně pro mne akurát.
Jsem na auta konzervativní, takže když je L322 15 let stejný, s tím bych měl nejmenší problém. Proto ta stará E53, která (aspoň na mě) působí zase moderněji než L322. Samozřejmě interiérem.
Re: X5 e53
Ok beriem, si pan v rokoch tak to posobi trochu inak ked jazdis na E53:)ale ako som hovoril ono je to strasne individualne co je co nie je pekne to si kazdy musi povedat sam za seba...Myslim si ze najblizsie roky ostanem pri suv lebo ma pre mna jednoducho viacero vyhod ktore mi teraz vyhovuju...casom mozno zmenim nazor, ked budu deti vacsie tak to budem mozno vnimat inak...ja som pozeral co vlastne by som mohol uvazovat keby nemam X5, ale moc mi toho na vyber neostavalo, uz spominany L322 to by slo len to len...pozeral som mercedes ML GL a...ale neviem stale sa smrcedesom neviem nejako stotoznut mozno keby som starsi...jedine G by som si vedel predstavit ale za rocnik cca 2010 kde je V8 mozne dat do LPG dat 60tis eur sa mi ozaj nechce...Q7 u audi sa mi nikdy moc nepacila....Caynne ten starsi sa mi tiez nepaci interier...jedine co je prerobitelne stale aj nove na LPG a je to V8 je z novych aut aspon co viem Jeep Grand Cherokee...len amerika je proste ina...
Re: X5 e53
Mladej kluk to je ten Laik no, co k tomu říct 
Všechno co je RR, BMW bude setsakra drahy na servisovani, kor ty top modely, je uplne fuk co to bude. Kazdopadne E53 uz je takovej Youngtimer, spis se bude zachvilku hodit do sbirky na vikendove jezdeni, protoze zacne propast v modelech na konci zivotnosti a tema o ktery se nekdo za zivota pečlivě staral.
Kazdopadne souhlasim s Michalem, E53 je stare auto a na denodeni jezdeni uz bych si vybral neco "novejsiho". Podovzek, co te chce zabit a tak neskutecne tuhy rizeni. Kazdopadne dojizdet v aute typu X5, RR je dle me utopie vyzkousel jsem si. Je to dle me, tak na max 20tam 20 zpet. ML - je civilní hnus bléé, G je fakt hnusná krabice od >10 už je to lepší, ale co jsem se bavil s mechošem, když to plynoval prej 5,5 nejede víc jak 160 skrz stabilitu (neumim potvrdit)
Na dalky je proste daleko lepsi E65, tady není moc o čem diskutovat. Jak se uvedlo jinde já pokukuju do 3 let po W221 5,5 jeodnozančně.

Všechno co je RR, BMW bude setsakra drahy na servisovani, kor ty top modely, je uplne fuk co to bude. Kazdopadne E53 uz je takovej Youngtimer, spis se bude zachvilku hodit do sbirky na vikendove jezdeni, protoze zacne propast v modelech na konci zivotnosti a tema o ktery se nekdo za zivota pečlivě staral.
Kazdopadne souhlasim s Michalem, E53 je stare auto a na denodeni jezdeni uz bych si vybral neco "novejsiho". Podovzek, co te chce zabit a tak neskutecne tuhy rizeni. Kazdopadne dojizdet v aute typu X5, RR je dle me utopie vyzkousel jsem si. Je to dle me, tak na max 20tam 20 zpet. ML - je civilní hnus bléé, G je fakt hnusná krabice od >10 už je to lepší, ale co jsem se bavil s mechošem, když to plynoval prej 5,5 nejede víc jak 160 skrz stabilitu (neumim potvrdit)
Na dalky je proste daleko lepsi E65, tady není moc o čem diskutovat. Jak se uvedlo jinde já pokukuju do 3 let po W221 5,5 jeodnozančně.
Re: X5 e53
Je to dle me, tak na max 20tam 20 zpet
Arnie mě to vlastně posvětil.
S mýma 12,5 tam a 12,5 zpět z 90ti% mám ještě rezervu. Roční nájezd mám 10-15kil km.
Tak si tady pěkně souhlasíme mezi sebou. Já jsem zářný příklad, že i taková předpotopní auta někomu vyhovují.
Myšlenka o bezporuchovém autě v dnešní době už mě opustila. Je mi jasné, že na SUV díly odchází dřív, ale pokud to bude stylem, že někde začne vznikat postupně vůle bez nějakých podpásovek a při nejbližším servisu se vymění, tak budu spokojený
Být mě o 10 let míň, tak jsem také v pěkně v prdelce a vůbec vám ani trochu nezávidím. Třeba ty G budou trochu lepší než F, ale to přinese až zub času.
Arnie mě to vlastně posvětil.

Tak si tady pěkně souhlasíme mezi sebou. Já jsem zářný příklad, že i taková předpotopní auta někomu vyhovují.
Myšlenka o bezporuchovém autě v dnešní době už mě opustila. Je mi jasné, že na SUV díly odchází dřív, ale pokud to bude stylem, že někde začne vznikat postupně vůle bez nějakých podpásovek a při nejbližším servisu se vymění, tak budu spokojený
Být mě o 10 let míň, tak jsem také v pěkně v prdelce a vůbec vám ani trochu nezávidím. Třeba ty G budou trochu lepší než F, ale to přinese až zub času.
Re: X5 e53
Tak si v norme:))ja do mam do roboty tak 6km zhruba ale cez den docela pobehuje po meste plus ked idem mimo tiez rovne okolo 15tis nabeham...jasne ze suv je drahsie na servis vo vseobecnosti oproti limo, je to tazsie atd cize veci jak naprava brzdy a neviem co proste trpia viacej a asi aj samotna koncepcia suv je asi kvalitou inde ako top limuzina znacky ktorejkolvek..
Ja ozaj neviem co ine by som teraz kupil ked mam byt uprimny kedze by som chcel ostat pri suv
Ja ozaj neviem co ine by som teraz kupil ked mam byt uprimny kedze by som chcel ostat pri suv
Re: X5 e53
Tak doufám, že toto je špatnej vtipo
http://www.autoforum.cz/technika/takto- ... -internetu
http://www.autoforum.cz/technika/takto- ... -internetu
Re: X5 e53

Arnie, to bych šel asi do té E70, když je servisně na stejno. Sice jsem napsal, že E70 se mi nelíbí oproti E53, ale je krasavice podle RR.
G se mi hodně líbí, ale ta už mě asi nepotká

pozn:
Asi to není G, ale ještě F15? Podle předních světel jsem si myslel, že je to G. Ale myslet = ho..no vědět. Vzhledem k mým možnostem se dívám max. na E70
