Teddy píše:Neřekl bych, že se shodneme. Je potřeba, abys pochopil, že ani v rámci jedné značky nelze díly kombinovat. Já jsem se snažil dohnat to ad absurdum podle tvé teorie. Proto ten motor z tatry ve fíče. Ale ani v rámci automobilky. Nemůžeš vzít brzdy z litrový fobie a nacpat je na superblba. Prostě to nejde. Chápu, že jsou díly, který by i šly takto přehazovat, ale jak bys to jako vymezil? Teď to je tak, že každý díl se homologuje pro konkrétní model. Co je na tom špatnýho?
Nejde to ani v rámci jednoho modelu. Třeba brzdy podle motorizace. Na M5 by základní brzdy asi nebyly úplně bezpečný.

Skutečně si myslíš, že je vhodný se mnou jednat jako s debilem ? Skutečně si myslíš, že to co píšu znamená že si myslím že je normální dávat brzdy z Fabie na Superba ? Fakt ti ne vím, zda podle sebe soudíš mě, nebo co tím sleduješ

Musím ti sdělovat, že tuning se v drtivé většině případů, dělá proto aby se auto vylepšilo ? Takže to asi nebudou brzdy z Fabie na Superba, ale samozřejmě opačně. Stejně tak, aby to bylo všem jasné, se nebudou asi dávat brzdy z 520d na M5, ale opačně. To stejné u jiných druhů aut s jinými úpravami.
Tedy, opět aby to bylo všem jasné, pokud na stejný model auta dávám lepší, díly v rámci značky a modelu, logicky by neměl být problém to zlegalizovat. Za předpokladu, že výměnu provede osoba způsobilá. Stejně tak by neměl být problém pokud použiju díly jiné, které tam pasují, budou plnit účel a budou bezpečné. Toho by mělo jít zlegalizovat. Potřeba razítka je skutečně jen na papíru. Pokud někdo může ještě dnes montovat ve výrobě bubnové brzdy, legálně... neměl by být problém nechat si schválit (zápisem do VTP) brzdy jiné, kotoučové, účinější a bezpečnější.
S tebou se neshodneme ani na tom kam teče voda, jakou barvu má slunce a kolik máš maximálně prstu na jedné ruce. Už jen proto, že proste proto, že?
Dál bych to nechal bejt, nemá to smysl. Abych napsal věc do jedné věty a další stránku popsal přesnou definicí, vysvětlivkami, dalšími řečmi abys tam neměl prostor něco otáčet, nebo doplňovat, to fakt nemá smysl. Myslím že další čtenáři pochopili co tím myslím a nebudou mi tvrdit že dávám něco z Trabanta na Tatru a divím se že to nejde zlegalizovat.
Homologace je něco co značí, že se smí použít v silničním provozu. Asi jako gumy, jsou homologované a jdou dát na vice vozidel, dle stanovení výrobce. nikoliv pro každé vozidlo zvlášť. V tomto smyslu se vyjadřuju, něco co má homologaci a je to bezpečnější a kvalitnější než dodává výrobce dnes (či brzy) by nemělo jít legálně nainstalovat a provozovat. To je na co nadávám
Je to marný, je to marný, je to marný
