Stránka 6 z 9

Napsal: pát 30.10.2015 16:34
od Tomas_Hartge
Nemá??? :?

Napsal: čtv 21.01.2016 22:24
od tommy_romeo
Takova otazka chlapi rozvody ma 530d 170kw vpredu a nebo vzadu motoru? Dik

Napsal: pát 22.01.2016 00:30
od sonyk02
tommy_romeo píše:Takova otazka chlapi rozvody ma 530d 170kw vpredu a nebo vzadu motoru? Dik
Všechny 3.0D mají rozvody vpředu.

Napsal: pát 22.01.2016 08:11
od tommy_romeo
Tak u nas v Ostravskem Cartecu je prijmaci technik asi povolanim uklizecka :-) delal ze me debila ze rozvody jsou vzadu.

Napsal: pát 22.01.2016 09:14
od JaraX
sonyk02 píše:
tommy_romeo píše:Takova otazka chlapi rozvody ma 530d 170kw vpredu a nebo vzadu motoru? Dik
Všechny 3.0D mají rozvody vpředu.
ale houby, N57 ma rozvody normalně vzadu!
M57 a M57N ma vepředu

Napsal: pát 22.01.2016 11:42
od tommy_romeo
Takze jsem videl konecne jak vypadaji rozvody na 530d 170kW a chtel bych vzkazat vsem co maji strach diky takovym jako je Surfis ktery strasi s protazenim retezu o 1-2cm ze by si tohoto tematu nemeli vubec vsimat. Starsi retez vypada mnohem lip nez ted novy koupeny original. Tudiz ten kdo chce vyhodit prachy jako ja tak at si tu projizdi dal rady nekterych radoby odborniku.

Napsal: pát 22.01.2016 15:57
od Vlasta
Zase budeš mít klidnější spaní a nebudeš se odkopávat

Napsal: pát 22.01.2016 16:00
od JaraX
jj, protože M57N2 nemají vůbec žádné problémy s rětězem a je blbost ho měnit :)

Napsal: pát 22.01.2016 16:54
od tommy_romeo
Mam najeto minimalne 350T a retezy uplne krasne. Navic kdyz jsem rekl mechanikum ze to ma nekdo protazene o 2cm tak se mi vysmal. Navic v Cartecu tvrdili ze rozvody jsou vzadu.

Napsal: pát 22.01.2016 16:57
od JaraX
a jak víš že to třeba předchozí majitel neudělal?

Napsal: pát 22.01.2016 17:04
od tommy_romeo
Protoze to je pry puvodni retez ktery ma mezi clanky dirky snad pro nejake lepsi mazani retezu.

Napsal: ned 24.01.2016 04:10
od JH76
Já jsem řetězy nedávno měnil v necelých 285 tis. km (na tachu mám reálný údaj). Podle mechanika to prý ještě nebylo vyloženě za minutu dvanáct nebo za pět minut dvanáct, ale že jsou ty původní vytaženější už přece jen patrné bylo a riziko by s časem a nájezdem celkem dost narůstalo. Takže výměna rozvodů (a při té příležitosti i řady dalších věcí) proběhla a můžu jezdit zase relativně v klidu a ne se klepat, že se mi to třeba někde 1500 km od domova potká.

Napsal: ned 24.01.2016 12:41
od PPetr
Jen rychlý dotaz. Týká se ten problem s řetězy i 535d 210kw rok 3/2008???
Chtěl jsem na podzim přejít na F11 taky 535d ale nějak si nejsem jistej.
Díky za info.

Napsal: pon 25.01.2016 22:13
od Snejk
ano. i tam je to problém. jenze málokdo najezdil na Fku kolem tech 300.
ja daval fotku toho řetězu z fka 3,5d najeto cca 240tis a uplne na konci napinaku (ten uz nenapinal nic) a retez uplne rozebranej jak cigansky hracky.

Napsal: pon 25.01.2016 22:43
od Misanek
kurva to jsou dnes šmejdy, to je šílené... :roll: Hlavně že euro6 nebo kolik. Ale to, že motor může být po 350t km na vyhození už žádného ekologa nesere

Napsal: úte 26.01.2016 08:51
od ugurundu
Ahoj fka ale přeci nejsou rok 2008.

Jinak tam není m57n2 ale n57. Jestli lepší nebo horší úplně nedokáží říct. Ale každého novější motor je větší kasička.

Btw 350 na motor je dobrý ale tipuju že za to by hromada lidí byla rada, kdy šel dokytek pod 150.

Napsal: úte 26.01.2016 09:33
od PPetr
Asi jsem to špatně napsal. Teď mam e61 535d rok 2008 a nevím jestli stojí taky za hovno a nebo je lepsi Skocit do f11. Tam bych chtěl taky 535d od roku 2012.
Momentálně mam auto 3 roky a najeto jen 184. ( koupeno po 1. Majiteli v bmw autohausu za podstatně vyšší ceny nez byly ostatní auta takže by ty km mohli sedět. Ja najedu ročně 20-25 tis km.)

Napsal: úte 26.01.2016 10:20
od Misanek
ugurundu píše:
Jinak tam není m57n2 ale n57. Jestli lepší nebo horší úplně nedokáží říct. Ale každého novější motor je větší kasička.

Btw 350 na motor je dobrý ale tipuju že za to by hromada lidí byla rada, kdy šel dokytek pod 150.
Jasně, z těma 350 jsem BOHUŽEL byl ještě optimista... :roll: Ale musím nesohlasit s tvým pravidlem že novjější motor = větší kasička. Vem si M57, ta přišla relativně "nedávno", resp. dle mého by se dala považovat za novější typ motoru, ale jak to tak vidím, tak v podstatě nejlepší dieselová motorizace. Jasně, ten motor je koncepčně už starý a v automobilové technice je 16/17 let už prehistorie, ale jistě mi rozumíš jak to myslím :wink: Prostě to neni ojebané na materiálu kvůli nižším emisím a podobných úchylárnám...

No... ...jak to tak čtu a vidím, co je ta dnešní prpodukce za shit, tak jsem asi fakt čím dál tím víc rád, že jsem se na tu F11 vysral, jak jsem nad ní přemýšlel a skočil jsem do starého pelechu v podobě e39. Mám výbavu, účet nezatížený splátkama a nemám stres, kdy povolí rozvody a bude se muset motor rozebrat do posledního atomu...

Je to fakt šíleně přitažené za vlasy ten dnešní automobilismus. Technologie jdou dopředu jak prase, auta by teoreticky měly vydržet minimálně třicet let dle možností dnešní techniky, ale ve skutečnosti je všechno naopak. Při 200t km se projevují tak stěžejní závady, že je to až do nebe volající. A přitom naopak v dnešní době neni problém pro dost lidí těch 200 najet za čtyři, pět let. Ne jak tenkrát, kdy to byl nájezd za deset let..

Napsal: stř 27.01.2016 00:41
od pjakoube
Zapojím se do diskuze, je potřeba už měnit rozvody ? https://www.youtube.com/watch?v=nCdXOY6 ... e=youtu.be

Napsal: stř 27.01.2016 01:10
od Misanek
Dle mého, dalo by se říct i laického názoru (jelikož konkrétně tenhle typ motoru bohužel neznám podrobně) bych řekl že určitě ano.

Resp. jinak - já mít takhle volný řetěz na svém motoru, tak 100% nebudu mít klidné spaní a určitě bych jej měnil