Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Porucha bmw e61 530d r04 s
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Taky na 1000 aut je 7 benzinovych, zbytek nafta. Bodejt by se nesraly vic. A jak jsem psal uz minule, ze tri benzinu v mem okoli maji dva novy motor. Statisticky to nebudu rozvadet, ale dva ze tri je fakt nechutne... A mimochodem zadne stare vrany pritahnute odnekud, vsechny kupovane v cz a oba dva do 100k. Nedavno jsem potkal benzinovou jednicku, motor opet po smrti.
bylo to potvrzené dvakrát ... z jednotky na kterou se zapomělo a pak z výpisu STK které je možno si ověřovat zpětně cca 10-12let. Kde bylo vidět x let zpátky cca 540tis km. Pak ještě několik let auto jezdilo a finiš byl s těmi 688tis km.
No ale co mi borec říkal měl tak auto co mělo přes 850tis km a byla to nějaká 7er co jezdila pro papaláše po celé EU. A auto vypadalo dobře vzhledově protože měla poctivej servis ...jen sedačky prosezené volant a předek omlácenej od kamínků prý už 2 lakovanej předek.
Auto někde jezdí s budíky kolem 3kil.

Je to smutné kam jsme se to dostali.
Perlička byla že to mělo původní automat. Olej v servisce prej měnili po sto tisících nové tlumiče a polovina auta nové díly. Takže byla prej v moc pěkném stavu.
No ale co mi borec říkal měl tak auto co mělo přes 850tis km a byla to nějaká 7er co jezdila pro papaláše po celé EU. A auto vypadalo dobře vzhledově protože měla poctivej servis ...jen sedačky prosezené volant a předek omlácenej od kamínků prý už 2 lakovanej předek.
Auto někde jezdí s budíky kolem 3kil.


Je to smutné kam jsme se to dostali.
Perlička byla že to mělo původní automat. Olej v servisce prej měnili po sto tisících nové tlumiče a polovina auta nové díly. Takže byla prej v moc pěkném stavu.
navíc se km dají ověřit dle záznamů v bmw a pokud je to české auto tak ještě i dle cebie.
a kolikrát je špatně stočené, tak to dohledat jde.
a to že je benzín poruchovější než nafta platí tak maximálně u Nkových čtyřválců. zrovna ted tu mám 745i, pán s tím jezdil po servisech v Ostravě a Opavě, 15 měsícu se řešila závada, auto vyhazovalo válce na banku 2, tak mu měnili svíčky, cívky všechny (navíc mu tam dali Huco což je největší šmejd), do Valvetronicu se rýpali, no prostě pán s tím sem přijel že je motor KO a je třeba ho vyměnit, tak jsem mu vyměnil protrženou mebránu za 500kč a je opraveno, auto běží jako samet. problém že většinou mechanici ani neví jak funguje VVT takže to pak tak dopadá, přitom je to všecko naprosto jednoduchy.
další případ, ventilvíko N52, pak ho chtěl přetěsnit, ale přišlo mu to u mě drahý, tak to udělal jinde o litr levněji, za měsíc pak telefon, jaká ho postihla hrůza, že mu uletěli hlavičky šroubu a víko se odchlíplo a všude je olej.
no a přičina? mechanici idioti nevěděli že hliníkové šrouby označené modrým lakem se musí vždy po povolení vyměnit, takže nedali nové šrouby a průser je na světe.
a kolikrát je špatně stočené, tak to dohledat jde.
a to že je benzín poruchovější než nafta platí tak maximálně u Nkových čtyřválců. zrovna ted tu mám 745i, pán s tím jezdil po servisech v Ostravě a Opavě, 15 měsícu se řešila závada, auto vyhazovalo válce na banku 2, tak mu měnili svíčky, cívky všechny (navíc mu tam dali Huco což je největší šmejd), do Valvetronicu se rýpali, no prostě pán s tím sem přijel že je motor KO a je třeba ho vyměnit, tak jsem mu vyměnil protrženou mebránu za 500kč a je opraveno, auto běží jako samet. problém že většinou mechanici ani neví jak funguje VVT takže to pak tak dopadá, přitom je to všecko naprosto jednoduchy.
další případ, ventilvíko N52, pak ho chtěl přetěsnit, ale přišlo mu to u mě drahý, tak to udělal jinde o litr levněji, za měsíc pak telefon, jaká ho postihla hrůza, že mu uletěli hlavičky šroubu a víko se odchlíplo a všude je olej.
no a přičina? mechanici idioti nevěděli že hliníkové šrouby označené modrým lakem se musí vždy po povolení vyměnit, takže nedali nové šrouby a průser je na světe.
JaraX píše:navíc se km dají ověřit dle záznamů v bmw a pokud je to české auto tak ještě i dle cebie.

Tak to bohužel v dost případech neplatí. Překvapuje mě, že jim ještě někdo věří.
Mimochodem dneska už to dospělo k tomu, že tacha se stáčeji průběžně. Každej rok se sundá něco, aby to sedělo v záznamech stk a servisu.
Našel jsem už i lidi, kteří to nabízejí jako komplexní službu. Zajímá je kolik člověk najede, kdy to chtěji prodat a jakej stav by si představovali. Pak se udělá plán servisních prohlídek a stk. Podle toho majitele sami upozorní, kdy má přijet na stočení. Dále při poruše jsou schopni dojet a upravit to ještě než to jde do servisu. Je to vymakaný.



Podle mě by hodně pomohlo, kdyby cajti při každý kontrole zapisovali stav tacho do evidence. Je to sice sledování, ale ..... Na druhou stranu kolikrát člověka zastaví že?
ano v mnoha připadech to nefunguje, ale ve větším procentu to funguje, taky znám lidi co stáčí vždy před STK apod, ale hromadná většina stočí auto před prodejem a hotovo.
a pokud vídím graf z cebie že je veselej a ještě záznamy z BMW, k tomu odborná prohlídka auta a diagnostika a člověk si z toho udělá takovej komplexní obrázek.
a pokud vídím graf z cebie že je veselej a ještě záznamy z BMW, k tomu odborná prohlídka auta a diagnostika a člověk si z toho udělá takovej komplexní obrázek.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Obavam se ze to nebude tak jednoznacne, i primovstrikove sestivalce maji problemy, zapominas na petilitry, taky to neni nic moc... Proste auta se na tech 700k km uz nedelaji. Ani ty N52 nejsou bez poskvrnky, zerou olej, cvakaji...JaraX píše:a to že je benzín poruchovější než nafta platí tak maximálně u Nkových čtyřválců.