Napsal: ned 22.03.2009 17:23
no vzhledem k tomu ze od tam znam hromadu lidi tak je tezky ho takhle identifikovat 

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
ja bych to zase tak neprehanelHolly píše:MattyXova tříca škádlila snad všechny, interiér skoro A1 (hlavice řadící páky a trošku špinavý koberečky![]()
) no a exteriér taky skoro A1, až se do toho pustí tak z toho bude leštěnka jako blázen
![]()
s cervenou tricou tam nikoho neznam ale sedou E34 M50B25 ma Radek ParizekECKI píše:![]()
jo soráč no.Zkusím tu nevěstu,jestli už bude schopna dát dohromady nějakou fotku
.Jinak ale by zase přes Tebe věděl o klubu ne??Mě říkal,že o něm vůbec neví.Měl tam červenou "třícu" Touring a ten kámoš má E34 M50B25,tak to zkus podle auta
Ty hele je to možný,že ten druhej byl "Radek".pazda píše:s cervenou tricou tam nikoho neznam ale sedou E34 M50B25 ma Radek ParizekECKI píše:![]()
jo soráč no.Zkusím tu nevěstu,jestli už bude schopna dát dohromady nějakou fotku
.Jinak ale by zase přes Tebe věděl o klubu ne??Mě říkal,že o něm vůbec neví.Měl tam červenou "třícu" Touring a ten kámoš má E34 M50B25,tak to zkus podle auta
No ono to možná bylo tím ožralím ECKIMpazda píše:ECKI: tak az na tichej hlas by to sedelo
BMW sou kvalitka, ale nemaj vysokou torzní tuhost kvůli tomu že by používali dvojku plech. U starších aut se používala ještě 0,5, dneska se používaj i tenčí. Míň plechu = nižší hmostnost. Tuhost se dá zařídit i jinak (správnej ohyb, spojení ve správných místech atp.) Když sem viděl rozřezanou Jawakovu E34 tak musím poznamenat že to mnichovští zvládaj bravurně, rozřezat to auto na použitelný součásti skoro nejde, všechno je svařený se vším, některý části sou do sebe zalisovaný atd, prostě masakrECKI píše:Protlačit rukou???.Ono to BMW není takovej "plech".Viděl bych to spíš na dřevíčko a "vyklepat" (když se dostaneš kam potřebuješ).
Stavuješ k nevěstě joECKI píše:No ono to možná bylo tím ožralím ECKIMpazda píše:ECKI: tak az na tichej hlas by to sedelo![]()
.V týdnu zavolám a zkusím s nima domluvit,aby dojeli na regionál
.Pak budem vědět hned a nebo tu nevěstu požádám o foto či vlastně stačí potvrdit jméno (zítra se k ní stavuju)
tak pokud ti na dverich nedoslo k plasticky deformaci plechu tak to rukou snad i vratis:) a pokud ne bude muset treba prijit na radu autogen:)Holly píše:BMW sou kvalitka, ale nemaj vysokou torzní tuhost kvůli tomu že by používali dvojku plech. U starších aut se používala ještě 0,5, dneska se používaj i tenčí. Míň plechu = nižší hmostnost. Tuhost se dá zařídit i jinak (správnej ohyb, spojení ve správných místech atp.) Když sem viděl rozřezanou Jawakovu E34 tak musím poznamenat že to mnichovští zvládaj bravurně, rozřezat to auto na použitelný součásti skoro nejde, všechno je svařený se vším, některý části sou do sebe zalisovaný atd, prostě masakrECKI píše:Protlačit rukou???.Ono to BMW není takovej "plech".Viděl bych to spíš na dřevíčko a "vyklepat" (když se dostaneš kam potřebuješ).
Jinak zrovna na těch dveřích bych se nebál že to nepude při pořádným tlaku rukou narovnat sou rovný, rovnej plech se dobře prohýbá, jedině snad v tom ohybu, ten bude tuhej. Kladívko beru až jako poslední možnost, klepání nemám rád, dopadá to špatně a často se musí kytovat...
Holly píše:Stavuješ k nevěstě joECKI píše:No ono to možná bylo tím ožralím ECKIMpazda píše:ECKI: tak az na tichej hlas by to sedelo![]()
.V týdnu zavolám a zkusím s nima domluvit,aby dojeli na regionál
.Pak budem vědět hned a nebo tu nevěstu požádám o foto či vlastně stačí potvrdit jméno (zítra se k ní stavuju)
![]()
to naladimepazda píše:Zave: no premyslim ze me taky asi budou cekat novy dvere, ty hrany uz asi dokupy nedame
pazda píše:no nevim jestli nezmenis nazor az to uvidis