Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
335i E90 tunning motoru
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 15.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
bmw335 píše:další věc je, že na mapu 1 tlačí turba 13psi mezi 5-5500 ot. takže je nesmysl, abys měl max výkon při 6750. V těhlech otáčkách už klesá tlak na 9psi
K tomu nejsem schopen nic říct, taky jsem se divil té ztrátě na kolech, ale zas s tím zušenosti moc nemám. Co si o tom mysliš ty, kde může být zakopanej pes? Zkusím udělat co radil polda na trojku vytočit a udělat nový graf. Blbý je že dnes měním komplet koutouče a destičky, tak bude potřeba vytvořit někde podmínky abych nemusel moc brzdit

- Přílohy
-
- BMW 335i brzda mapa 5 klub.jpg (175.22 KiB) Zobrazeno 110 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 15.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 15.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 15.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
bmw335 píše:tak jsem dneska udelal prvne adaptaci na mapu 5 a ackoliv jsem nemel notnbook pro logytak mi na palivomeru vyletela rucicka az k 16 pri 7tis 12. Ma mapu 1 jsem mel neco pres 12 takze narust slusnej. zadny upravy ani Dci jen verva 100
To mne nenapadlo si dát na displej

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 15.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 15.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
bmw335 píše:tak jsem dneska udelal prvne adaptaci na mapu 5 a ackoliv jsem nemel notnbook pro logytak mi na palivomeru vyletela rucicka az k 16 pri 7tis 12. Ma mapu 1 jsem mel neco pres 12 takze narust slusnej. zadny upravy ani Dci jen verva 100
Tak jsem i podle boostu na palivoměru zjistil že to fakt netlačí víc jak 5 psi (na mapu 1, 5 jsem teď neměl možnost adaptovat, ale bude to podobný). To je hrozný, co s tim autem je proboha? Zvláštní že na brzdě to bylo docela slušný.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 15.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
vladas335i píše:bmw335 píše:tak jsem dneska udelal prvne adaptaci na mapu 5 a ackoliv jsem nemel notnbook pro logytak mi na palivomeru vyletela rucicka az k 16 pri 7tis 12. Ma mapu 1 jsem mel neco pres 12 takze narust slusnej. zadny upravy ani Dci jen verva 100
Tak jsem i podle boostu na palivoměru zjistil že to fakt netlačí víc jak 5 psi (na mapu 1, 5 jsem teď neměl možnost adaptovat, ale bude to podobný). To je hrozný, co s tim autem je proboha? Zvláštní že na brzdě to bylo docela slušný.
protože na brzdě nastavili nějaký blbosti.....jednou jsem tu psal s někým od maha brzdy a říkal, že viděl i fabie 1.2 co měly 250Kw.....stačí zadat špatně parametry a hned máš z toho raketu:)
Momentálně dostáváš na kola těch 212hp co ti změřili, je to zhruba o 100 méně než bys měl mít no.
Bych těm idiotům v Inveltu ukázal ten log, že to netlačí víc jak 5psi, přitom série má mít 8-9....Kdyžtak zkus invelt ještě v plzni, ale tam budou asi stejný lemplové.
Podle mě, by ti po každým větším sešlápnutí plynu měl vyskočit půlmotor protože je to underboost......Vyzkoušej to na mapu 4, nebo z toho uplně vykuchej JB, to by mělo taky ukázat.
Pak už jedině jet někam jinám, nechat si změřit kolik tlačí turba atd...Případně jet do jinýho servosu a pak to těm hovadům nechat proplatit. Pan Jírovec z inveltu si totiž myslí, že stačí jen auta prodávat, ale následný servis mu je už u prdele, znám případ bratrance, kterého nechal s nepojízdným autem stát na bus zastávce, když se ta samá závada objevila podruhé. Mistr Jírovec to odmítal řešit....U Inveltu bych si nekoupil ani gumičky do stěračů. Nebo zajeď do Německa at se ti na to podívaj, já byl v Drážďanech. Měl sem s Jírovcem taky co dočinění, protože po jejich servisu jsem měl ťukanec na boku auta pod zadním oknem a všeuměl Jírovec mi tvrdil, že jsem si to udělal sám!! Takový šmejdy bych nakopal do prdele už ten jeho ksicht arogantní mluví za všechno. Aspoň dostali sjeto z Mnichova, že mi vyměnili převodovku, který vůbec nic nebylo, takže nakonec invelt vysolil skoro 100tis ze svýho:D
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 15.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
bmw335 píše:vladas335i píše:bmw335 píše:tak jsem dneska udelal prvne adaptaci na mapu 5 a ackoliv jsem nemel notnbook pro logytak mi na palivomeru vyletela rucicka az k 16 pri 7tis 12. Ma mapu 1 jsem mel neco pres 12 takze narust slusnej. zadny upravy ani Dci jen verva 100
Tak jsem i podle boostu na palivoměru zjistil že to fakt netlačí víc jak 5 psi (na mapu 1, 5 jsem teď neměl možnost adaptovat, ale bude to podobný). To je hrozný, co s tim autem je proboha? Zvláštní že na brzdě to bylo docela slušný.
protože na brzdě nastavili nějaký blbosti.....jednou jsem tu psal s někým od maha brzdy a říkal, že viděl i fabie 1.2 co měly 250Kw.....stačí zadat špatně parametry a hned máš z toho raketu:)
Momentálně dostáváš na kola těch 212hp co ti změřili, je to zhruba o 100 méně než bys měl mít no.
Bych těm idiotům v Inveltu ukázal ten log, že to netlačí víc jak 5psi, přitom série má mít 8-9....Kdyžtak zkus invelt ještě v plzni, ale tam budou asi stejný lemplové.
Podle mě, by ti po každým větším sešlápnutí plynu měl vyskočit půlmotor protože je to underboost......Vyzkoušej to na mapu 4, nebo z toho uplně vykuchej JB, to by mělo taky ukázat.
Pak už jedině jet někam jinám, nechat si změřit kolik tlačí turba atd...Případně jet do jinýho servosu a pak to těm hovadům nechat proplatit. Pan Jírovec z inveltu si totiž myslí, že stačí jen auta prodávat, ale následný servis mu je už u prdele, znám případ bratrance, kterého nechal s nepojízdným autem stát na bus zastávce, když se ta samá závada objevila podruhé. Mistr Jírovec to odmítal řešit....U Inveltu bych si nekoupil ani gumičky do stěračů. Nebo zajeď do Německa at se ti na to podívaj, já byl v Drážďanech. Měl sem s Jírovcem taky co dočinění, protože po jejich servisu jsem měl ťukanec na boku auta pod zadním oknem a všeuměl Jírovec mi tvrdil, že jsem si to udělal sám!! Takový šmejdy bych nakopal do prdele už ten jeho ksicht arogantní mluví za všechno. Aspoň dostali sjeto z Mnichova, že mi vyměnili převodovku, který vůbec nic nebylo, takže nakonec invelt vysolil skoro 100tis ze svýho:D
Asi to tak udělám, zkusím ještě diagnostiku třeba u bychla a pak pojedu do německa. Je fakt že mně v tom inveltu s...
Čekal jsem u nich aspoň trochu prověřený auto... zmetkové. Dnes bez nějakýho podvodu skoro nic nejde.
vladas335i píše:bmw335 píše:vladas335i píše:[quote="bmw335"]tak jsem dneska udelal prvne adaptaci na mapu 5 a ackoliv jsem nemel notnbook pro logytak mi na palivomeru vyletela rucicka az k 16 pri 7tis 12. Ma mapu 1 jsem mel neco pres 12 takze narust slusnej. zadny upravy ani Dci jen verva 100
Tak jsem i podle boostu na palivoměru zjistil že to fakt netlačí víc jak 5 psi (na mapu 1, 5 jsem teď neměl možnost adaptovat, ale bude to podobný). To je hrozný, co s tim autem je proboha? Zvláštní že na brzdě to bylo docela slušný.
protože na brzdě nastavili nějaký blbosti.....jednou jsem tu psal s někým od maha brzdy a říkal, že viděl i fabie 1.2 co měly 250Kw.....stačí zadat špatně parametry a hned máš z toho raketu:)
Momentálně dostáváš na kola těch 212hp co ti změřili, je to zhruba o 100 méně než bys měl mít no.
Bych těm idiotům v Inveltu ukázal ten log, že to netlačí víc jak 5psi, přitom série má mít 8-9....Kdyžtak zkus invelt ještě v plzni, ale tam budou asi stejný lemplové.
Podle mě, by ti po každým větším sešlápnutí plynu měl vyskočit půlmotor protože je to underboost......Vyzkoušej to na mapu 4, nebo z toho uplně vykuchej JB, to by mělo taky ukázat.
Pak už jedině jet někam jinám, nechat si změřit kolik tlačí turba atd...Případně jet do jinýho servosu a pak to těm hovadům nechat proplatit. Pan Jírovec z inveltu si totiž myslí, že stačí jen auta prodávat, ale následný servis mu je už u prdele, znám případ bratrance, kterého nechal s nepojízdným autem stát na bus zastávce, když se ta samá závada objevila podruhé. Mistr Jírovec to odmítal řešit....U Inveltu bych si nekoupil ani gumičky do stěračů. Nebo zajeď do Německa at se ti na to podívaj, já byl v Drážďanech. Měl sem s Jírovcem taky co dočinění, protože po jejich servisu jsem měl ťukanec na boku auta pod zadním oknem a všeuměl Jírovec mi tvrdil, že jsem si to udělal sám!! Takový šmejdy bych nakopal do prdele už ten jeho ksicht arogantní mluví za všechno. Aspoň dostali sjeto z Mnichova, že mi vyměnili převodovku, který vůbec nic nebylo, takže nakonec invelt vysolil skoro 100tis ze svýho:D
Asi to tak udělám, zkusím ještě diagnostiku třeba u bychla a pak pojedu do německa. Je fakt že mně v tom inveltu s...
Čekal jsem u nich aspoň trochu prověřený auto... zmetkové. Dnes bez nějakýho podvodu skoro nic nejde.[/quote]
u bychla jsou taky debilové, tam taky nejezdi:D jednou jsem tam byl s tím že auto hrozně plave, na podvozku prej nic, mám si koupit nový zadní pneu. 100km z nádrže v prdeli a 3tis v prdeli...nashledanou.
Jel jsem do neautorizovanýho bmw, tam to zvedli a první za co vzali tak stabilizační tyčky. 1800 i s prací.
Řikám nasrat na autorizovaný servis. Hele vyzkoušej ten stratos bmw na proseku, je tam nově

Tam jsem ještě nebyl, ale všude jinde v praze mě akorát nasrali:)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 15.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
Ok, díky za tip. Je jasný že bych do těch debilních autorizovaných servisů nejezdil, ale v inveltu mi nějakou diagnostiku z garáže neuznaj a o to jde. Taky je průšvih že ani ty toho moc neukázali. Bude to dlouhá cesta (. Tu chybu půlmotoru to párkrát hodilo, teď zase dlouho ne.Třeba je to fakt nějaká blbost hadičky nebo něco, i na brzdě to ukazovalo pomalý nástup výkonu.
Fábie s 250kW, to zní dobře
. Byl by to nečekaný šok pro neznalé pouliční závodníky 
Fábie s 250kW, to zní dobře


vladas335i píše:Ok, díky za tip. Je jasný že bych do těch debilních autorizovaných servisů nejezdil, ale v inveltu mi nějakou diagnostiku z garáže neuznaj a o to jde. Taky je průšvih že ani ty toho moc neukázali. Bude to dlouhá cesta (. Tu chybu půlmotoru to párkrát hodilo, teď zase dlouho ne.Třeba je to fakt nějaká blbost hadičky nebo něco, i na brzdě to ukazovalo pomalý nástup výkonu.
Fábie s 250kW, to zní dobře. Byl by to nečekaný šok pro neznalé pouliční závodníky
tak jsou i neautorizovaný bmw servisy kde maj totožnou diag jako v bmw