Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

335i E90 tunning motoru

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#101 Příspěvek od bmw335 »

ten graf z brzdy je nějakej divnej, nemůžeš mít ztrátu 124hp na kolech a hlavně při tom, co turba tlačí by nikdy nemohli naměřit 354hp....Výkon co je na kolech tak nějak odpovídá výkonu s tím, co tlačí turba.
Takže bud blbě zadaný hodnoty na brzdě, nebo je něco špatně
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#102 Příspěvek od bmw335 »

další věc je, že na mapu 1 tlačí turba 13psi mezi 5-5500 ot. takže je nesmysl, abys měl max výkon při 6750. V těhlech otáčkách už klesá tlak na 9psi
vladas335i
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pon 15.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#103 Příspěvek od vladas335i »

bmw335 píše:další věc je, že na mapu 1 tlačí turba 13psi mezi 5-5500 ot. takže je nesmysl, abys měl max výkon při 6750. V těhlech otáčkách už klesá tlak na 9psi


K tomu nejsem schopen nic říct, taky jsem se divil té ztrátě na kolech, ale zas s tím zušenosti moc nemám. Co si o tom mysliš ty, kde může být zakopanej pes? Zkusím udělat co radil polda na trojku vytočit a udělat nový graf. Blbý je že dnes měním komplet koutouče a destičky, tak bude potřeba vytvořit někde podmínky abych nemusel moc brzdit :). Dávam ještě brzdu na mapu 5.
Přílohy
BMW 335i brzda mapa 5 klub.jpg
BMW 335i brzda mapa 5 klub.jpg (175.22 KiB) Zobrazeno 110 x
vladas335i
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pon 15.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#104 Příspěvek od vladas335i »

Ještě k té 5. žádné upravy kromě JB4 nemám, byla tam jen verva 100.
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#105 Příspěvek od bmw335 »

tak jsem dneska udelal prvne adaptaci na mapu 5 a ackoliv jsem nemel notnbook pro logytak mi na palivomeru vyletela rucicka az k 16 pri 7tis 12. Ma mapu 1 jsem mel neco pres 12 takze narust slusnej. zadny upravy ani Dci jen verva 100
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#106 Příspěvek od IlikeU »

vladas: co tento tyden nedame prazský srazek?
vladas335i
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pon 15.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#107 Příspěvek od vladas335i »

IlikeU píše:vladas: co tento tyden nedame prazský srazek?


Tak určitě :). V podstatě večer, út, st, čt. Kde?
vladas335i
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pon 15.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#108 Příspěvek od vladas335i »

bmw335 píše:tak jsem dneska udelal prvne adaptaci na mapu 5 a ackoliv jsem nemel notnbook pro logytak mi na palivomeru vyletela rucicka az k 16 pri 7tis 12. Ma mapu 1 jsem mel neco pres 12 takze narust slusnej. zadny upravy ani Dci jen verva 100


To mne nenapadlo si dát na displej :D . Večer vyzkouším a budu referovat. Jsem fakt zvědav co to ukáže. S těmi 5psi by to bylo fakt divný.
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#109 Příspěvek od IlikeU »

Zítra 20:00 benzínka OMV před OC Hostivař?
vladas335i
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pon 15.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#110 Příspěvek od vladas335i »

IlikeU píše:Zítra 20:00 benzínka OMV před OC Hostivař?


Ok platí. Akorát nemůžu teď moc blbnout, mám nové kotouče a destičky, tak bohužel jízda pianko. Určitě ale v budoucnu něco zajímavého provedem :).
vladas335i
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pon 15.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#111 Příspěvek od vladas335i »

bmw335 píše:tak jsem dneska udelal prvne adaptaci na mapu 5 a ackoliv jsem nemel notnbook pro logytak mi na palivomeru vyletela rucicka az k 16 pri 7tis 12. Ma mapu 1 jsem mel neco pres 12 takze narust slusnej. zadny upravy ani Dci jen verva 100


Tak jsem i podle boostu na palivoměru zjistil že to fakt netlačí víc jak 5 psi (na mapu 1, 5 jsem teď neměl možnost adaptovat, ale bude to podobný). To je hrozný, co s tim autem je proboha? Zvláštní že na brzdě to bylo docela slušný.
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#112 Příspěvek od riki18 »

1. Boost leak, hadicky skontrolovat
2. Solenoid ko
3. Mozne nastavenie zakladnych hodnot v servise ked si uz mal jb4

Ked ma nieco napadne dam vediet.
vladas335i
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pon 15.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#113 Příspěvek od vladas335i »

riki18 píše:1. Boost leak, hadicky skontrolovat
2. Solenoid ko
3. Mozne nastavenie zakladnych hodnot v servise ked si uz mal jb4

Ked ma nieco napadne dam vediet.


Díky. Na diagnostice známého to házelo nějaký problém,že to vypadalo na Vanos.
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#114 Příspěvek od bmw335 »

vladas335i píše:
bmw335 píše:tak jsem dneska udelal prvne adaptaci na mapu 5 a ackoliv jsem nemel notnbook pro logytak mi na palivomeru vyletela rucicka az k 16 pri 7tis 12. Ma mapu 1 jsem mel neco pres 12 takze narust slusnej. zadny upravy ani Dci jen verva 100


Tak jsem i podle boostu na palivoměru zjistil že to fakt netlačí víc jak 5 psi (na mapu 1, 5 jsem teď neměl možnost adaptovat, ale bude to podobný). To je hrozný, co s tim autem je proboha? Zvláštní že na brzdě to bylo docela slušný.


protože na brzdě nastavili nějaký blbosti.....jednou jsem tu psal s někým od maha brzdy a říkal, že viděl i fabie 1.2 co měly 250Kw.....stačí zadat špatně parametry a hned máš z toho raketu:)
Momentálně dostáváš na kola těch 212hp co ti změřili, je to zhruba o 100 méně než bys měl mít no.
Bych těm idiotům v Inveltu ukázal ten log, že to netlačí víc jak 5psi, přitom série má mít 8-9....Kdyžtak zkus invelt ještě v plzni, ale tam budou asi stejný lemplové.
Podle mě, by ti po každým větším sešlápnutí plynu měl vyskočit půlmotor protože je to underboost......Vyzkoušej to na mapu 4, nebo z toho uplně vykuchej JB, to by mělo taky ukázat.
Pak už jedině jet někam jinám, nechat si změřit kolik tlačí turba atd...Případně jet do jinýho servosu a pak to těm hovadům nechat proplatit. Pan Jírovec z inveltu si totiž myslí, že stačí jen auta prodávat, ale následný servis mu je už u prdele, znám případ bratrance, kterého nechal s nepojízdným autem stát na bus zastávce, když se ta samá závada objevila podruhé. Mistr Jírovec to odmítal řešit....U Inveltu bych si nekoupil ani gumičky do stěračů. Nebo zajeď do Německa at se ti na to podívaj, já byl v Drážďanech. Měl sem s Jírovcem taky co dočinění, protože po jejich servisu jsem měl ťukanec na boku auta pod zadním oknem a všeuměl Jírovec mi tvrdil, že jsem si to udělal sám!! Takový šmejdy bych nakopal do prdele už ten jeho ksicht arogantní mluví za všechno. Aspoň dostali sjeto z Mnichova, že mi vyměnili převodovku, který vůbec nic nebylo, takže nakonec invelt vysolil skoro 100tis ze svýho:D
vladas335i
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pon 15.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#115 Příspěvek od vladas335i »

bmw335 píše:
vladas335i píše:
bmw335 píše:tak jsem dneska udelal prvne adaptaci na mapu 5 a ackoliv jsem nemel notnbook pro logytak mi na palivomeru vyletela rucicka az k 16 pri 7tis 12. Ma mapu 1 jsem mel neco pres 12 takze narust slusnej. zadny upravy ani Dci jen verva 100


Tak jsem i podle boostu na palivoměru zjistil že to fakt netlačí víc jak 5 psi (na mapu 1, 5 jsem teď neměl možnost adaptovat, ale bude to podobný). To je hrozný, co s tim autem je proboha? Zvláštní že na brzdě to bylo docela slušný.


protože na brzdě nastavili nějaký blbosti.....jednou jsem tu psal s někým od maha brzdy a říkal, že viděl i fabie 1.2 co měly 250Kw.....stačí zadat špatně parametry a hned máš z toho raketu:)
Momentálně dostáváš na kola těch 212hp co ti změřili, je to zhruba o 100 méně než bys měl mít no.
Bych těm idiotům v Inveltu ukázal ten log, že to netlačí víc jak 5psi, přitom série má mít 8-9....Kdyžtak zkus invelt ještě v plzni, ale tam budou asi stejný lemplové.
Podle mě, by ti po každým větším sešlápnutí plynu měl vyskočit půlmotor protože je to underboost......Vyzkoušej to na mapu 4, nebo z toho uplně vykuchej JB, to by mělo taky ukázat.
Pak už jedině jet někam jinám, nechat si změřit kolik tlačí turba atd...Případně jet do jinýho servosu a pak to těm hovadům nechat proplatit. Pan Jírovec z inveltu si totiž myslí, že stačí jen auta prodávat, ale následný servis mu je už u prdele, znám případ bratrance, kterého nechal s nepojízdným autem stát na bus zastávce, když se ta samá závada objevila podruhé. Mistr Jírovec to odmítal řešit....U Inveltu bych si nekoupil ani gumičky do stěračů. Nebo zajeď do Německa at se ti na to podívaj, já byl v Drážďanech. Měl sem s Jírovcem taky co dočinění, protože po jejich servisu jsem měl ťukanec na boku auta pod zadním oknem a všeuměl Jírovec mi tvrdil, že jsem si to udělal sám!! Takový šmejdy bych nakopal do prdele už ten jeho ksicht arogantní mluví za všechno. Aspoň dostali sjeto z Mnichova, že mi vyměnili převodovku, který vůbec nic nebylo, takže nakonec invelt vysolil skoro 100tis ze svýho:D


Asi to tak udělám, zkusím ještě diagnostiku třeba u bychla a pak pojedu do německa. Je fakt že mně v tom inveltu s...
Čekal jsem u nich aspoň trochu prověřený auto... zmetkové. Dnes bez nějakýho podvodu skoro nic nejde.
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#116 Příspěvek od bmw335 »

vladas335i píše:
bmw335 píše:
vladas335i píše:[quote="bmw335"]tak jsem dneska udelal prvne adaptaci na mapu 5 a ackoliv jsem nemel notnbook pro logytak mi na palivomeru vyletela rucicka az k 16 pri 7tis 12. Ma mapu 1 jsem mel neco pres 12 takze narust slusnej. zadny upravy ani Dci jen verva 100


Tak jsem i podle boostu na palivoměru zjistil že to fakt netlačí víc jak 5 psi (na mapu 1, 5 jsem teď neměl možnost adaptovat, ale bude to podobný). To je hrozný, co s tim autem je proboha? Zvláštní že na brzdě to bylo docela slušný.


protože na brzdě nastavili nějaký blbosti.....jednou jsem tu psal s někým od maha brzdy a říkal, že viděl i fabie 1.2 co měly 250Kw.....stačí zadat špatně parametry a hned máš z toho raketu:)
Momentálně dostáváš na kola těch 212hp co ti změřili, je to zhruba o 100 méně než bys měl mít no.
Bych těm idiotům v Inveltu ukázal ten log, že to netlačí víc jak 5psi, přitom série má mít 8-9....Kdyžtak zkus invelt ještě v plzni, ale tam budou asi stejný lemplové.
Podle mě, by ti po každým větším sešlápnutí plynu měl vyskočit půlmotor protože je to underboost......Vyzkoušej to na mapu 4, nebo z toho uplně vykuchej JB, to by mělo taky ukázat.
Pak už jedině jet někam jinám, nechat si změřit kolik tlačí turba atd...Případně jet do jinýho servosu a pak to těm hovadům nechat proplatit. Pan Jírovec z inveltu si totiž myslí, že stačí jen auta prodávat, ale následný servis mu je už u prdele, znám případ bratrance, kterého nechal s nepojízdným autem stát na bus zastávce, když se ta samá závada objevila podruhé. Mistr Jírovec to odmítal řešit....U Inveltu bych si nekoupil ani gumičky do stěračů. Nebo zajeď do Německa at se ti na to podívaj, já byl v Drážďanech. Měl sem s Jírovcem taky co dočinění, protože po jejich servisu jsem měl ťukanec na boku auta pod zadním oknem a všeuměl Jírovec mi tvrdil, že jsem si to udělal sám!! Takový šmejdy bych nakopal do prdele už ten jeho ksicht arogantní mluví za všechno. Aspoň dostali sjeto z Mnichova, že mi vyměnili převodovku, který vůbec nic nebylo, takže nakonec invelt vysolil skoro 100tis ze svýho:D


Asi to tak udělám, zkusím ještě diagnostiku třeba u bychla a pak pojedu do německa. Je fakt že mně v tom inveltu s...
Čekal jsem u nich aspoň trochu prověřený auto... zmetkové. Dnes bez nějakýho podvodu skoro nic nejde.[/quote]

u bychla jsou taky debilové, tam taky nejezdi:D jednou jsem tam byl s tím že auto hrozně plave, na podvozku prej nic, mám si koupit nový zadní pneu. 100km z nádrže v prdeli a 3tis v prdeli...nashledanou.
Jel jsem do neautorizovanýho bmw, tam to zvedli a první za co vzali tak stabilizační tyčky. 1800 i s prací.
Řikám nasrat na autorizovaný servis. Hele vyzkoušej ten stratos bmw na proseku, je tam nově :lol: a servis mají 5* ale asi si to dali sami:)
Tam jsem ještě nebyl, ale všude jinde v praze mě akorát nasrali:)
vladas335i
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pon 15.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#117 Příspěvek od vladas335i »

Ok, díky za tip. Je jasný že bych do těch debilních autorizovaných servisů nejezdil, ale v inveltu mi nějakou diagnostiku z garáže neuznaj a o to jde. Taky je průšvih že ani ty toho moc neukázali. Bude to dlouhá cesta (. Tu chybu půlmotoru to párkrát hodilo, teď zase dlouho ne.Třeba je to fakt nějaká blbost hadičky nebo něco, i na brzdě to ukazovalo pomalý nástup výkonu.
Fábie s 250kW, to zní dobře :D . Byl by to nečekaný šok pro neznalé pouliční závodníky :lol:
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#118 Příspěvek od bmw335 »

vladas335i píše:Ok, díky za tip. Je jasný že bych do těch debilních autorizovaných servisů nejezdil, ale v inveltu mi nějakou diagnostiku z garáže neuznaj a o to jde. Taky je průšvih že ani ty toho moc neukázali. Bude to dlouhá cesta (. Tu chybu půlmotoru to párkrát hodilo, teď zase dlouho ne.Třeba je to fakt nějaká blbost hadičky nebo něco, i na brzdě to ukazovalo pomalý nástup výkonu.
Fábie s 250kW, to zní dobře :D . Byl by to nečekaný šok pro neznalé pouliční závodníky :lol:


tak jsou i neautorizovaný bmw servisy kde maj totožnou diag jako v bmw
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#119 Příspěvek od IlikeU »

vladas mas log?

je problem se tam srazit ve 21:30? Polda ma randevoa a bude volnej az 21:30.

jakej mas target? a kolik je zkuecna hodnota? muzem my poslat csv na mail abych na to mrknul?
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#120 Příspěvek od IlikeU »

ještě k výsledkům z brzdy. tech 300 koni ktere ma mit serie je vykon motoru a ne na kole. ztrata kterou mas mezi motorem a koly je ztrata z brzdy ne ze silnice. na silnici je ztrata mnohem mensi.

takze tech 212ps neni o 100min nez mas mit :roll:
Odpovědět