Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Chip od Kelleners nebo JB4 ?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
vitan
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pát 04.01.2013 01:00

#101 Příspěvek od vitan »

Hotrod182 má skoro 800nm a uz to zvládá celkem dlouho. :twisted: Ten to dokonce žene přes caty a seriovej fmic. Prifukuje ale dusík. A tuším že má ale automat. :-( Ale obecně se říká, že bmw a audi snesou 2x takovej výkon než z továrny...
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#102 Příspěvek od bmw335 »

[quote="vitan"]Hotrod182 má skoro 800nm a uz to zvládá celkem dlouho. :twisted: Ten to dokonce žene přes caty a seriovej fmic. Prifukuje ale dusík. A tuším že má ale automat. :-( Ale obecně se říká, že bmw a audi snesou 2x takovej výkon než z továrny...

no tak myslím, že s 800Nm můžeš jezdit i s manuálem jako na automat :lol:
vitan
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pát 04.01.2013 01:00

#103 Příspěvek od vitan »

bmw335 píše:
vitan píše:Hotrod182 má skoro 800nm a uz to zvládá celkem dlouho. :twisted: Ten to dokonce žene přes caty a seriovej fmic. Prifukuje ale dusík. A tuším že má ale automat. :-( Ale obecně se říká, že bmw a audi snesou 2x takovej výkon než z továrny...

no tak myslím, že s 800Nm můžeš jezdit i s manuálem jako na automat :lol:

Jo 800 nm v benzinu to musí bejt neskutečný. 8O
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#104 Příspěvek od bmw335 »

vitan píše:
bmw335 píše:
vitan píše:Hotrod182 má skoro 800nm a uz to zvládá celkem dlouho. :twisted: Ten to dokonce žene přes caty a seriovej fmic. Prifukuje ale dusík. A tuším že má ale automat. :-( Ale obecně se říká, že bmw a audi snesou 2x takovej výkon než z továrny...

no tak myslím, že s 800Nm můžeš jezdit i s manuálem jako na automat :lol:

Jo 800 nm v benzinu to musí bejt neskutečný. 8O


moc dlouhou životnost to mít ale nebude...
vitan
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pát 04.01.2013 01:00

#105 Příspěvek od vitan »

To asi ne, ale zas nebudeš pořád jezdit tak, abys využíval 800nm. V tomhle to vidím jako Martyn, jezdím na mapu0,5... to na normální ježdění snad každýmu stačí :) a občas si zablbnu a trochu mu zkrátim život. Když jsem se rozhod pro pár úprav, koukal jsem i na cenu motoru a motor kolem 30t km se dá sehnat za 50t včetně turb...když by došlo na nejhorší.
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#106 Příspěvek od bmw335 »

vitan píše:To asi ne, ale zas nebudeš pořád jezdit tak, abys využíval 800nm. V tomhle to vidím jako Martyn, jezdím na mapu0,5... to na normální ježdění snad každýmu stačí :) a občas si zablbnu a trochu mu zkrátim život. Když jsem se rozhod pro pár úprav, koukal jsem i na cenu motoru a motor kolem 30t km se dá sehnat za 50t včetně turb...když by došlo na nejhorší.


motor s 30t za 50? To je ale z 316i ne? :D Novej stojí 250tis, tak je divný že by se cena 5x snížila jen kvuli 30tis..To je jen zajetej motor
vitan
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pát 04.01.2013 01:00

#107 Příspěvek od vitan »

Novej možná, ale jetej se dá sehnat za tyhle peníze. V8 V10 z m3 m5 seženeš i s dvouletou zárukou za 150t (sape-cars.cz)
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#108 Příspěvek od bmw335 »

Tady jsem si početl o chipování N54 a zhruba uprostřed textu je vysvětleno, proč se nedoporučuje pro N55 víc jak 360hp.......Díly vně N55 nejsou tak kvalitní jako v N54, údajně jsou od turecké firmy a to asi i zdůvodňuje fakt, proč 1m,35is mají N54 a ne 55 :lol:

http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=528152
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#109 Příspěvek od Poldav6 »

bmw335 píše:Tady jsem si početl o chipování N54 a zhruba uprostřed textu je vysvětleno, proč se nedoporučuje pro N55 víc jak 360hp.......Díly vně N55 nejsou tak kvalitní jako v N54, údajně jsou od turecké firmy a to asi i zdůvodňuje fakt, proč 1m,35is mají N54 a ne 55 :lol:

http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=528152


Jo, to mě taky pobavilo.. Jak jsme se před nějakou dobou bavili, proč má 1M N54... Je krásné, že N55 žere o 10% míň, ale N54 je zřejmě odolnější motor, snese víc úprav :-D

Jinak jsem na youtube uploadoval video, není to úplně ono, ale trošku je poznat, že ty výfuky... zní jinak :-) Hlavne ty rezonance, nebo jak to nazvat.. když zatáhnou turba, to je peklo :-)

http://www.youtube.com/watch?v=F-xLrzlsfZw
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#110 Příspěvek od riki18 »

Upgradli ste uz 16 G5 update? Velmi dobry pri malom plyne. Auto sa sprava ovela jemnejsie a krasne sa berie do otacok.

http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=17441
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#111 Příspěvek od Poldav6 »

Tak mám instalovanou JB4 a DCI.. Občas běží motor hrubě, pak se to zase srovná. Předpokládám, že si řídící jednotka zvyká na ty změny :-) Není to problém.. A je to jen zřídka.

Na mapu 1 jede auto jako sviňa. Ale zase, nevím jestli to je v rámci adaptování, či co.. ale jednou to jede neskutečně, pak zase tak normálněji. Jede to tak, že až pochybuji, jestli něco není špatně. 100-160 na čtyřku jsem dal za 4,8s (na mobilu, +/-). Před tím jsem takový čas neměl ani na trojku.

Na trojku jsem se praštil o hlavovou opěrku, protože to jsem fakt nečekal.. a na čtyřku bliká stabilizace.

Jo a DCI je pěkně hlučný. Kamarádovi jsem to popisoval, že šlápneš na plyn, ozve se celkem hlasité syčení jako předzvěst něčeho velkého.. A pak následuje forsáž :-)
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#112 Příspěvek od bmw335 »

Poldav6 píše:Tak mám instalovanou JB4 a DCI.. Občas běží motor hrubě, pak se to zase srovná. Předpokládám, že si řídící jednotka zvyká na ty změny :-) Není to problém.. A je to jen zřídka.

Na mapu 1 jede auto jako sviňa. Ale zase, nevím jestli to je v rámci adaptování, či co.. ale jednou to jede neskutečně, pak zase tak normálněji. Jede to tak, že až pochybuji, jestli něco není špatně. 100-160 na čtyřku jsem dal za 4,8s (na mobilu, +/-). Před tím jsem takový čas neměl ani na trojku.

Na trojku jsem se praštil o hlavovou opěrku, protože to jsem fakt nečekal.. a na čtyřku bliká stabilizace.

Jo a DCI je pěkně hlučný. Kamarádovi jsem to popisoval, že šlápneš na plyn, ozve se celkem hlasité syčení jako předzvěst něčeho velkého.. A pak následuje forsáž :-)



takže to je asi rozbitý co? :lol: Zkus napsat Terrymu co on na to, že to někdy jede tak a někdy tak. Já jdu do JB4 taky, kašlu na nějakej čip, tohle je nejvýhodnější cena. Kdo ti to tam instaloval? Jinak ptal sem se svýho technika a řikal že to duální sání je kravina, protože pro chlazení je nejdůležitější chladnej vzduch, kterej při volně působících filtrech v motoru a do běla rozpáleném je efekt trochu nulový, když to nasává horký vzduch:)
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#113 Příspěvek od Poldav6 »

Instaloval to DC, můžu ti na něj dát číslo. I se sáním to trvalo 2h. A na ceně se s ním jistě dohodneš ;-)

Dnes jsem měl několikrát misfire, ale nemám po ruce notebook, abych nahrál log..

O tom sání píše Terry na svých stránkách, je to nadepsané "mýtus o teplém vzduchu" nebo tak nějak. Na standardní mapu zatím nejezdím, abych to porovnal. Ale už jen kvůli vzhledu a zvukovému efektu to za to stojí :-D

Každopádně jsem s tím docela spokojený, ty možnosti jsou neuvěřitelné... A poměr cena za přidaného koně je legrační.
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#114 Příspěvek od bmw335 »

Poldav6 píše:Instaloval to DC, můžu ti na něj dát číslo. I se sáním to trvalo 2h. A na ceně se s ním jistě dohodneš ;-)

Dnes jsem měl několikrát misfire, ale nemám po ruce notebook, abych nahrál log..

O tom sání píše Terry na svých stránkách, je to nadepsané "mýtus o teplém vzduchu" nebo tak nějak. Na standardní mapu zatím nejezdím, abych to porovnal. Ale už jen kvůli vzhledu a zvukovému efektu to za to stojí :-D

Každopádně jsem s tím docela spokojený, ty možnosti jsou neuvěřitelné... A poměr cena za přidaného koně je legrační.


No ty vole, takze zase problemy? A co myslis ze Terry udela s tema misfire? Ja se toho obavam ze mi to bude furt kecat nejaky chyby a bude vic problemu nez uzitku.
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#115 Příspěvek od Poldav6 »

Hele dokud to nenačtu, nedělal bych závěry. Třeba tam ani nemám poslední software.. Jednotka se musí adaptovat na nové podněty atd atd.
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#116 Příspěvek od bmw335 »

Poldav6 píše:Hele dokud to nenačtu, nedělal bych závěry. Třeba tam ani nemám poslední software.. Jednotka se musí adaptovat na nové podněty atd atd.


no tim bych si nebyl tak jistej četl sem o misfire na netu, je tam toho spoustu , museli měnit nějaký cívky nebo co?? Jako já nechci abych se každou cestu strachoval že mi to vybleje nějakou chybu. To si radši zaplatim čip :lol: Dej pak vědět co si s tim dělal, mně přijde JB4 jako sázka do loterie, že s tím budou jen problémy dřív nebo později
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#117 Příspěvek od Marty_ »

Jezis problemy s tim zadne nejsou:)) zaklad k jb je usb kabel!!! Hned jak bys mel neco spatne tak vis presne o co go.. Ty nemas kablik k tomu? 8O
To o cem mluvis by ale fakt urcite ďelat nemelo, me to prede jak kote:)
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#118 Příspěvek od riki18 »

Tiez som si vymenil sviecky, cievky. Pre istotu a neriesil som kde je chyba. Asi si treba dobre etablovat mapu 5, 3-4 krat plny od spodu na 3jke a 4ke. Ja pouzivam len mapu 5. Dajte si aktualny soft a pripadne poslite logy Terrymu. Pomoze a nebudu ziadne problemy. Asi za mesiac maju byt novy typ vstrekov tak ich hned vyskusam :)
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#119 Příspěvek od Marty_ »

bmw335 píše:
Poldav6 píše:Hele dokud to nenačtu, nedělal bych závěry. Třeba tam ani nemám poslední software.. Jednotka se musí adaptovat na nové podněty atd atd.


no tim bych si nebyl tak jistej četl sem o misfire na netu, je tam toho spoustu , museli měnit nějaký cívky nebo co?? Jako já nechci abych se každou cestu strachoval že mi to vybleje nějakou chybu. To si radši zaplatim čip :lol: Dej pak vědět co si s tim dělal, mně přijde JB4 jako sázka do loterie, že s tím budou jen problémy dřív nebo později

Chipem si nepomuzes, spis naopak. Pokud budes pouzivat jb jen na mapu 1 tak ti to udela to same co chip = stejne riziko.. Akoratze jb ti vsechny chyby hned nacte a ukaze + dela logy
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#120 Příspěvek od bmw335 »

riki18 píše:Tiez som si vymenil sviecky, cievky. Pre istotu a neriesil som kde je chyba. Asi si treba dobre etablovat mapu 5, 3-4 krat plny od spodu na 3jke a 4ke. Ja pouzivam len mapu 5. Dajte si aktualny soft a pripadne poslite logy Terrymu. Pomoze a nebudu ziadne problemy. Asi za mesiac maju byt novy typ vstrekov tak ich hned vyskusam :)


ale já nechci abych si kvuli JB zase měnil cívky, svíčky.....Mám najeto 47tis a nechci abych musel něco kupovat, když sem nmusel:) Zajímalo by mě jak se dají tyhle chyby řešit jinak, než výměnou těch cívek atd....
Odpovědět