Stránka 6 z 6
Napsal: ned 24.05.2015 12:30
od Figa
Diky. No ja to klidne vymenim za repaslou 3:15 a nebudu po nikom nic chtit

jenze si myslim, ze poptavka nebude takova

Napsal: ned 24.05.2015 12:35
od pavproch
Mám v garáži v práci vřitnosti - oběžné kolo aji šnek - ze "188" (nevím ale , esli Z4 e89 má "krátkou" nebo "dlouhou" 188) s převodovým poměrem 4.27..... za pár stokorun.... a pojede ti to jak šlak...
Sem zkrátil diff z těch 4.27 na 5.00 a 30i fčíl jede jako ///M3 e46....

Napsal: ned 24.05.2015 12:38
od Figa
Jezisi kriste to musi hrabat i na trojku ne

:D No ja si prave zrepasoval komplet zadni napravu a z jizdnich vlastnosti jsem nadsenej. Chtel jsem prave jen o stupen vyssi prevod, ale ted je z toho tezka daily car, coz me dost zklamalo. Chybej tomu proste koule. Nevim jestli na 4.27 mam zas koule ja

Napsal: ned 24.05.2015 12:50
od MattyX
Na 4,27 potřebuješ mít 5q s převodem 1:0,83 (M20/M30 motory) a nebo potom mít 6q jako v případě tady kolegovi Z4, která má 5q 1:1 a 6Q cca 1:0,83 , Pro 6q krásný převod, pro 5q tak možná na rally

Napsal: ned 24.05.2015 12:58
od Figa
No 6q bych potreboval, vzdycky jsem si stezoval, ze to na dalnici moc toci

ted jedu za 7/100, coz neni hodno R6

ted jsem koukal na ten open diff co mi zbyl a ten ma 2.93. Takze mam tri moznosti:
1) prehodit prevod 2.93 z origo diffu budu tam kde jsem byl + svori
2) sehnat 3.07 prevod max co tam dostanu
3) cekat sz nekdo bude mit repaslej svor 3.15 a vymenit/prodat ten co mam, asi dost nerealny
Chapu to dobre? Diky moc chlapi za rady. Fakt me to nastvalo

Napsal: čtv 28.05.2015 07:51
od pesa84
dotaz, když bych chtěl ze samosvoru vyndat vložku a vložit do open diffu musí se nechat seřídit vůle?
Napsal: čtv 28.05.2015 08:35
od Francis
Ano.
Ložiska talíře jsou na diferenciálním vnitřku, je lepší vzít s tímto vnitřkem i příruby s vnějšími kruhy ložisek.
Napsal: čtv 22.10.2015 17:35
od pavproch
Chlopi, zeptám se tady když už tady je obecné vlákno o LSD v sekci 3er...
Doposud mám zkušenost se svorem jen typ "šnek" (Quaife), který zná jen dva stavy: on/off. Mám ho v e89 (včetně výrazného "zkrácení" o 17%) a líbí semi to velmi... ale .... fčíl budu dávat svor i zkrácení (15%) aji do druhého auta (330ix e91).... a pro srovnání tam dám Drechslera (lamelák).... protože je to "daily" (narozdíl od e89, která je "fun") je mi doporučována svornost 40%.... s lamelákem nemám zkušenost, protro se ptám - je to správně?
Podotýkám, že i s daily jezdím silně dynamicky, často s DSC off a furt v redline.....
Jinak mi bylo řečeno, že i přes můj styl jízdy bude životnost lamel řádově 100-150 tis km....při (preventivní) výměně oleje v diffu 1x ročně...
Napsal: čtv 22.10.2015 19:40
od riman
Tak tusim, ze i dify z performance rady od BMW nemaji vic jak 25% svornost pro zachovani zivostnosti dilu okolo a denni pouzitelnosti. 40% uz je hodne.
Napsal: čtv 22.10.2015 20:00
od MattyX
Origo BMW má většinou předpětí lamelek (nevím jak tady u těch nových šrotů

). Takový to, jak se lidi poměřují se šulínkama, komu se rozjede auto jedním kolem na sněhu a druhým ne...
Drexler nemá předpětí lamel, bez plynu i bez brzdy se chová jako otevřený difec - je to racing záležitost a 40% je na silnici až zbytečné... spíše bych koupil origo bmw performance svor, pro civilní cutting asi lepší

Napsal: čtv 22.10.2015 20:10
od pavproch
chlopi dík za rady...
Protože ale 3er už má nalítáno skoro 200tis km, mám nabídku na kompletní nový "package" - nový přední diff zkrácený o 15% proti stávajícímu (vel 174) + nový zadní diff (vel 188), taky kratší přesně o 15% - halt xDrive si žádá své - a do toho zadního nového Drechslera se 40% svorností....
Vše přímo od Drechslera se zárukou, účtem, odpočtem DPH a neodolatelnou cenoffkou....
Jak píšu, většinu času si ježdění (i s daily) užívám, 100% svornost u m4Zlika mi nepřipadá overkill (i když nedriftuju, teda aspoň ne cílěně), takže asi do teho pudu i dyž mi píšete, že 40% je moc...
Napsal: čtv 22.10.2015 20:29
od Hanz
Ono ti to nepřipadá hodně, protože to není 100% jak píšeš. Lamelový Lsd ti bude pripadat úplně jinde a ten Torsen necháš taky vyměnit...
Napsal: čtv 22.10.2015 20:31
od pavproch
Kura, začínám se těšit....

Napsal: čtv 22.10.2015 21:00
od Francis
Torsen je pro lamy a pro dámy, chlapi si pořizují lamelový s pružinami
Torsen nebo s viskozní spojkou, takový samosvor potřebuje rozdíl otáček aby sevřel, ale jakmile sevře tak rozdíl otáček zmizí a s tím zmizí i sevření.
Lamelový má svornost vždy, tedy pokud je v dobré kondici.
Výhodou lamelového je čitelnost, nevýhoudou "ustřelování" hnané nápravy dříve než u Torsenu a vyššínspitřeba paliva a pneumatik než u Torsenu. Správný petrolhead preferuje lamelový a torsen koupí manželce nebo babičce.