Stránka 6 z 9
Napsal: úte 25.09.2012 12:27
od Lucifer
To že ti motor těsní
Napsal: úte 25.09.2012 12:29
od MotoMoto
Pri poslednim mereni nam diagnostika ukazala phase sensor.... ale to je vacka ne??. Cramshaft je klika.. nebo diag tim phase sensor myslela kliku??. Nevim.. cidlo na vacce se menilo..cca rok a furt stejny.. to na klice se zatim jedine nemenilo.
Napsal: úte 25.09.2012 12:32
od MotoMoto
Kontrolovali mi i rozvody... a prej vse jak ma byt... mysleli jsme, ze tim jak se motor ohreje, tak to pak blbe snima vacka, ale prej ok a taky si s tim nevedel rady.. ze je to na delsi badani, ale auto potrebuju kazdej den do prace, takze je to blby, nekde to nechat tri dny...
Napsal: úte 25.09.2012 12:47
od fabledwarrior
Tak sjem šel dolů a zkoušel jsem to měřit stím, že jsem sundal tu gumu ztoho přívodního kabelu.
Takže tam mi to namířilo že do váhy jde 4.99 - 5.00 voltů, což je v pohodě pak jsem propojil ty piny 1 a 2 a hejbal jsem s klapkou, v zavřené poloze mi to naměřilo 4,74V a když jsem jí jakoby otevíral tak se to opravdu snižovalo ale v uplně otevřené poloze mi to vyhodilo 0,8V což bych řekl, že může být asi hodně oproti Mitchovým 0,17V a nebo 0V co by tam mělo být. Potom jsem zkusil změřit to čidlo teploty ve váze venkovní teploměr mi ukazoval že je venku 18,5 °C a na čidle jsem střídavě měřil hodnoty 1,7kOhm, 1,8kOhm a 1,9kOhm, ale zarazilo mě, že to vždycky jen probliklo.. propojil jsem na sekundu mi vyběhla hodnota a zmizela.. zas 0 tak jsem laboroval a ten pin č 5 na to nemá vliv ale ten pin č 4 jo.. vždycky jsem od něj dal ten měřák pryč pak jsem ho vrátil a ukázal mi zase hodnutu, která hned zmizela a furt dokola, to je normální?
Napsal: úte 25.09.2012 17:19
od MotoMoto
Tak to netusim...ja se na to teprve dostanu;)
Napsal: úte 25.09.2012 19:01
od MotoMoto
tak sem otevřel kapotu a až pak mi došlo, že vy to kluci měříte na motorechz m42.. tam máte váhu vzduchu jinou než já. Já mám konektor se čtyřmi piny a postup jako u vás je tedy jinej... zkoušel sem ale alespon jestli mi tam jde těch 5V a zajivavej ůkaz. pokud to nemá bejt jinak, tak mezi pinem jedna, hnědej drát a kostrou při zapojenym konektoru a nastartovanym motoru mi ukazuje pouze 6.5 mV. ... zbytek sem už ani nezkoušel, musim se podívat na schéma a pak změřit co se dá. takhle nevim jaký to má dávat hodnoty a co je dobře.
Napsal: úte 25.09.2012 20:42
od MotoMoto
Ted me napada..jestli ten hnedej drat neni sama kostra

Napsal: úte 25.09.2012 21:00
od fabledwarrior
Hele to vůbec nemusíš startovat, stačí klíček v pozici rozsvícení kontrolek. jinak já to dal na pin 1 a kostru jsem si udělal ze sání nebo můžeš zčehokoli kovovýho.
Napsal: úte 25.09.2012 21:06
od MotoMoto
Je mi to jasny. Jen to mam ale jinak nez vy. Na pinu jedna a kostre nemam temer nic. At je klic v poloze 1,nebo nastartovano. Ale nenapalo me, ze na pinu jedna je hnedej drat, coz je nejspis kostra. Napetovej bude asi jeden z tech barevnejch. Zitra na to jeste mrknu. Ale mam to jiny nez vy...
Napsal: úte 25.09.2012 21:13
od MotoMoto
Usuzuju tak podle dratu k cerpadlu. Tam taky byl hneda - a zelena + .

Napsal: úte 25.09.2012 21:21
od fabledwarrior
Jo takhle, já jsem to špatně pochopil. No přišel bys na to, který to je, kdybys měl ukostřenu a projel bys všechny 4 piny, někde by se ti proud objevil=)
Napsal: úte 25.09.2012 21:26
od Lucifer
Pokud máte multimetr tak se na něm dá nastavit prozváněčka když spojíš ty hroty z multimetru tak ti to bude pískat. Tak si jeden hrot připoj na kostru a druhym hledej v konektoru kde ti to bude pískat a to je ta kostra
A jestli dobře koukám do schématu tak na 318is by měla mít váha vzduchu jen 3 dráty kostru a hnědo modrej drát a hnědo fialovej. Tak na tom fialovym by mělo bejt 5V nebo na tom druhym z toho schématu to nevidím
Napsal: úte 25.09.2012 21:28
od MotoMoto
Presne tak. Musel sem uz mazat a cinoval sem banana na meraku, byl ulamanej:). Zitra mi to bude jasny.

Napsal: úte 25.09.2012 21:32
od MotoMoto
Nevite nekdo jak je to u motoru m44??. Na jakych pinech mam pak merit ten ubytek napeti.... odpor teplotniho cidla atd??.. nam tam jen 4 piny.
Napsal: úte 25.09.2012 21:34
od MotoMoto
Bavime se stale o vaze vzduchu....ale nejspis ji mam ok..
Napsal: úte 25.09.2012 21:42
od fabledwarrior
Lucifer: Počkej.. je jich tam 5
MotoMoto: Jo pořád:D
Napsal: úte 25.09.2012 21:50
od MotoMoto
Tak ja nevim jak vy, ale ja tam mam 4

....zitra muzu vypsat i barvy
Napsal: úte 25.09.2012 21:52
od fabledwarrior
Jo tak ty to budeš mít nějak zjednodušený, když je to novější typ.
Napsal: úte 25.09.2012 21:55
od MotoMoto
Asi. Zato mam narozdil od vasich m42 ve svem airboxu cidlo teploty nasavaneho vzduchu, ktere neni soucasti vahy vzduchu. Oboji je zvlast.
Napsal: úte 25.09.2012 21:58
od fabledwarrior
Já jsem právě na nějaký čidlo koukal ... bylo vtý váze a bylo nějak velmi chatrně přiděláno, nechtěl bych tu váhu čistit.. naštěstí když jsem do ní koukal, tak byla jak nová.
A když máš to čidlo v airboxu, tak jak tam dáš nějakej ten kónusovej filtr? Pár těhle M44 jsem už viděl se sportovním filtrem.
A ještě jedna otázka, nevíš jak je ovládaná ta klapka ve váze? Elektricky nebo tak? Dá se nějak vyzkoušet jestli se vůbec otevírá?