Stránka 6 z 7
Napsal: pon 11.04.2011 15:31
od Fx
Na SZ jsem odpovídal, jen to hodím ještě sem - pokud se odemyká klíčem, je nutné s párováním DO počkat 15 minut, takže párovat po takhle dlouhé projížďce. Setkal jsem se s tím taky, když jsme předposledně dělali "akci klíče" s Gummidkem - povedlo se nám rozpárovat Muzzymu dálku a na místě jsme ji nespárovali, ale jemu to po dojetí domů šlo v pohodě.
Napsal: čtv 21.04.2011 09:50
od Fx
Fx píše:
Zakázkově vyrobené baterie dorazily, v brzké době otestuju na origo klíči a pak bude možno dělat výměny nebo dodat baterii.
Tak konečně otestováno - když jsem se k tomu posledně dokopal, tak jsem zjistil, že mám v háji odsávačku. Včera jsem si udělal nákup a vyměnil jsem baterku v prvním klíči, dnes ráno otestováno a spárováno s autem bez problémů.
Napsal: sob 23.04.2011 10:12
od caknakis
Tak děkuji FX-ovi za přepouzdření dvou klíčů a výměny baterek...jednalo se o diamant klíče a všechno proběhlo na 100%
kdo přemýšlíte o přepouzdření, tak neváhejte...měl jsem strach, že to bude nějáká čínská sračka, ale klíč je od originálu k nepoznání
Napsal: čtv 05.05.2011 23:40
od smoukyy
ahoj ,koupil sem E36 ,316,petidverak, 96 rok,a uz nefungoval central ani klickem ,ani dalkove,dalkove me jen zablikaji vsechny blinkry ale ani nezamkne a neodemkne,tot prvni problem -a druhej problem ze my znamej delal novy brzdy a pro jistotu prestalo jit startovani,toci ale nechytne ,svicky sou ok a davaj krasny jiskry ale nejde tam benzin , a prej ze nevi co stim je ze asi imobilizer ,ale ze si stim neporadi ,klicek mam jeden ,ovladac od dalkoveho centralu neni na kicku ale zvlast ovladace,jak ted zacit k odstraneni problemů,predem moc dekuji za pomoc pripadne za nabidky opravy.
Napsal: pát 06.05.2011 01:05
od Fx
smoukyy píše:ahoj ,koupil sem E36 ,316,petidverak, 96 rok,a uz nefungoval central ani klickem ,ani dalkove,dalkove me jen zablikaji vsechny blinkry ale ani nezamkne a neodemkne,tot prvni problem -a druhej problem ze my znamej delal novy brzdy a pro jistotu prestalo jit startovani,toci ale nechytne ,svicky sou ok a davaj krasny jiskry ale nejde tam benzin , a prej ze nevi co stim je ze asi imobilizer ,ale ze si stim neporadi ,klicek mam jeden ,ovladac od dalkoveho centralu neni na kicku ale zvlast ovladace,jak ted zacit k odstraneni problemů,predem moc dekuji za pomoc pripadne za nabidky opravy.
Pokud ti tam jen nejde palivo, imobilizérem to není (leda by ta dálka, co máš, byla od neorigo alarmu a ten byl napojený na okruh pumpy). V tom ti těžko poradím, vypadá to na nějakou prasárničku po tom, kdo montoval dálku/alarm.
Napsal: pát 06.05.2011 08:09
od smoukyy
no a stim cerntralem ? nejde ani prez klicek tak na dalku ,nevis co stim ? diky
Napsal: pát 06.05.2011 08:34
od Fx
Vědět bych možná mohl, ale tohle téma je o něčem jiném, tak to prosím řeš někde jinde, ať tu není bordel.
Můj osobní odhad je špatně zapojená neorigo dálka.
Napsal: úte 24.05.2011 18:41
od Right
v Nemecku vyjde klic na 130euro...nedavno sem tam byl
Napsal: ned 29.05.2011 18:32
od blinker
Tak jsem byl za FXem pro klíč a paráda, klíč je pěknej i s vybroušenim mě to stálo 650, ještě sme pokecali a také mu tímto děkuji za užitečné rady.

Napsal: ned 12.06.2011 23:47
od Josee
Fx píše:Web bude v provozu až budu v provozu já. Nicméně pokud máte nějaké dotazy, tak sem s nimi, rád odpovím.
Ahoj stejná otázka, E36ka 94. ročník, bez DO. Taky pomůže normální smrtelník co se tím zabývá nebo už musím do BMW servisu?
Napsal: ned 12.06.2011 23:50
od Fx
Rok 94 je bez čipového imobilizéru. Pak záleží už jen na tom, jestli v zámečnictví budou mít správný polotovar klíče - nastartuješ to s trochou nadsázky či násilí i šroubovákem.
Napsal: pon 27.06.2011 20:26
od Mataokor
Ahoj,mám prosbu na FX,upadnul mi origo klíč s dálkou od E46 rv.2002 čímž mi začal blbnout imobilizér,auto otevřu na dálku,rozsvítím budíky,ale občas nenastartuju,myslíš že by jsi mi mohl klíč opravit nebo vyrobit nový?
Děkuji za odpověd.
Martin
Napsal: pon 27.06.2011 20:44
od Fx
V roce výroby 2002 máš, předpokládám, tento klíč:
Tento klíč je lepený a vodotěsný, proto ho sice jde nedestruktivně rozebrat, ale je to opravdu operace na dlouho. Můžeme se podívat dovnitř, co se mu stalo - teoreticky mohl být na tištěném spoji studený spoj, který zapříčiňuje laicky řečeno občasné "neprotečení dat" k anténě, která vysílá data do antény na ořechu spínací skříňky. Bohužel je u tohoto typu klíče vše na tištěném spoji, a to včetně čipu imobilizéru - jedná se o čip ELM10030A.
Další možnou závadou je ale špatný kontakt v el. části spínací skříňky.
Jak přesně se závada projevuje? Startuje, ale nenastartuje, nebo ani neotočí startér?
Přidělání dalšího klíče, ať už obyčejného, nebo s dálkovým ovládáním, není žádný problém.
Napsal: pon 27.06.2011 20:51
od Mataokor
Ahoj je to přesně ten klíč,po otočení ani startér se neotočí,ale když klíč vyndám poklepu tak pak většinou už nastartuju.myslím že asi nějaký špatný kontakt v klíči.Druhý klíč bez dálky nastartuje vždy,takže spínačka ok.pokud by nešel opravit,tak bych rád nový s dálkou.dík
Napsal: pon 27.06.2011 21:31
od Fx
Můžeme klíč rozříznout, zkusit propájet švába, přepouzdřit a udělat z něj rozebíratelný. Případně pokud by se ti chtělo ho řezat a následně zpátky slepit, tak si ho rozřízni ty - je to fakt na dlouho a děsná piplačka. Já těch klíčů rozeberu několik za týden a při představě, že bych to dělal nedestruktivně, se mi ježí chlupy až na p...

, navíc když spočítám, kolik času nad tím člověk stráví, tak je vlastně levnější to přepouzdření.
Čip imobilizéru je ten osminohý šváb, mělo by stačit ho nově propájet. Kdyby ses do toho chtěl pustit sám, doporučuju dělat to mikropájkou, u trafopájky by hrozilo proražení tranzistorů.
Na téhle závadě je nejhorší to, že to dělá "někdy". Už jsem se s tím několikrát setkal, někdy pomohlo propájení, jindy jsme nakonec udělali nový klíč...
Napsal: pon 27.06.2011 21:56
od Mataokor
Klidně bych udělal přepouzdření,na vodotěsnosti mi ani tolik nezáleží,já sám se do toho nebudu pouštět,nemám ani pájku ani zkušenosti

Pokud by to tedy šlo,pošli mi prosím na sebe nějaký kontakt.dík
Napsal: ned 06.11.2011 00:08
od BartakkMartinW
Zdravim procet sem si todle tema stranku po strance ale stejne sem z toho nakej divokej tak by sem mel otazku:
Kdyz mam klic s imo. a mam jen jeden k autu a jde mi ciste jen o to mit rezervu tak staci si vybrousit klic bez imo. a pri pripadne ztrate se pak necha udelat novy klic s imo jen podle evs?
PS: K autu mam jen klic co je na sedmy strance tydle diskuse oznacenej jako Valet ale ma tu podelnou drazku jako ma ten Master...
Napsal: ned 06.11.2011 02:21
od Fx
BartakkMartinW píše:Zdravim procet sem si todle tema stranku po strance ale stejne sem z toho nakej divokej tak by sem mel otazku:
Kdyz mam klic s imo. a mam jen jeden k autu a jde mi ciste jen o to mit rezervu tak staci si vybrousit klic bez imo. a pri pripadne ztrate se pak necha udelat novy klic s imo jen podle evs?
PS: K autu mam jen klic co je na sedmy strance tydle diskuse oznacenej jako Valet ale ma tu podelnou drazku jako ma ten Master...
Pokud je to auto s EWS, pak ano, stačí si nechat vyrobit zásobní klíč bez imobilizéru. V zásadě jde jen o to, aby bylo podle čeho čipový klíč vybrousit, a jak se nedestruktivně dostat do auta.
Podélná drážka je vodící, běžně Valet klíče drážku mají. Ta fotka je spíš ilustrační...
Napsal: pát 11.11.2011 00:02
od BartakkMartinW
Dik za odpoved!
Napsal: sob 31.12.2011 12:30
od on-drav
Ahoj všichni chci se zeptat nejde mi na klici dalka na e39 rok 6/98 nevite cim by to mohlo byt? nevim ani kde je snimac dalky ulozeny. Ale baterka v klici je ok jenze byvaly majitel ji jen vymenil ale nic neparoval. pry se musi sparovat klic s ridici jednotkou. Poradi mi nekdo co c tim? diky