Stránka 6 z 10
Napsal: sob 13.11.2010 15:47
od c4mel
jak tak eště čumím po těch autech tak mi trošku začala vrtat hlavou alfa 156 1.8 má to 144koní a je eště lehčí než to bmw ale zase si řikám je to alfa tak at se to furt nesere... jak se řík proč na sebe řidiči alfy mávaj když kolem sebe projíždí?? protože se znaj ze servisu
Napsal: čtv 25.11.2010 10:19
od c4mel
eště sem se chtěl zeptat mají všechny 316 a 318 v zadu kotoučové brzdy nebo to bylo kdysi taky za příplatek a sou i bubnové vzadu??
Napsal: čtv 25.11.2010 10:44
od paca
318is má určo kotouče, 316i a 318i asi za připlatu
Napsal: čtv 25.11.2010 11:27
od icecold
kotoučové brzdy vzadu měli 316i a 318i touring myslím
Napsal: čtv 25.11.2010 11:35
od jarda
Napsal: čtv 25.11.2010 11:37
od paca
icecold píše:kotoučové brzdy vzadu měli 316i a 318i touring myslím
jj, nato jsem zapomněl

Napsal: čtv 25.11.2010 12:13
od c4mel
aha tak dí tak eště budu muset čumět estli maj vzadu kotouče dalěí starost

ale inak dík

Napsal: čtv 25.11.2010 15:53
od Kindl0sch
316i jsem ještě neviděl s kotoučema vzadu a 318i pouze u touringa v origo M-paketu,tudíž u těch českých hrob-paketů asi moc kotoučovejch nenajdeš
Napsal: čtv 25.11.2010 17:22
od xSAFA
c4mel: A proč to je jedna z tvých podmínek? Raději bych se zaměřil na stav než aby mělo kotouče...

Napsal: čtv 25.11.2010 20:28
od paca
Kindl0sch píše: 318i pouze u touringa v origo M-paketu,tudíž u těch českých hrob-paketů asi moc kotoučovejch nenajdeš
jak píše icecold, všechny kombíky mají vzadu kotouče
Napsal: čtv 25.11.2010 21:54
od c4mel
no ale já to nakonec budu kupovat z toho německa než s tudma... a jako je jasné že kdyby bylo nějaké dobré pěkné z bubnovýma a nebo nějaké v horším stavu s kotoučovýma že vemu stěma bubnama ale raději bych chtěl s těma kotoučema a už sem tak nějak rozhodlej jak to s tím autem bude

tedkom na přežrok koupím bud 316 nebo 318 a pak po matuře (když ji udělám

) ho prodám a koupím 323i to už budu snad makat takže to bude už v cajku i s penězma a tak se aspon naučím se zádokolkou a pak přesednu do něčeho silnéjšího

Napsal: čtv 25.11.2010 22:37
od icecold
no 316i by se kotouče vzadu hodíly, když naložím svojí 316ctku 5 lidma tak se ji moc těma bubnama brzdit nechce

Napsal: pon 29.11.2010 18:01
od c4mel
tak už mám doma řidičák

sice na něm vypadám jak debil ale to neva

a zrovna musí tak srát

ale doufám že už se do konce tejdne projedu upúně mě to baví řídit

ale jak na svini skoro nemám co

Napsal: ned 05.12.2010 14:42
od c4mel
tak eště jedna otázečka by byla :-)za řadící pákou jak je jakoby ten zapalovač u některých aut jsou tlačítka a u některých ne co sou ty tlačítka zač? někde tady na foru sem čet (ale nevim jestli to bylo ono) že to je na zapnutí DSC ale viděl sem tam i 3 tláčítka co sou zač? a jestli je to to DSC a když tam ty tlačítka nejsou tak to auto ten systém DSC nemá?
Napsal: ned 05.12.2010 14:54
od paca
e36tka nemá DSC (to mají až e46). Tlačítka jsou tam ASC (nebo ASC+T) a 2x vyhřívané sedadla
Napsal: ned 05.12.2010 15:00
od c4mel
aha a ASC to je něco jako DSC? a jinak dík zase o něco chytřejší

Napsal: ned 05.12.2010 15:09
od paca
ASC je něco jak u koncernu ASR = pozná, že se protáčejí kola a tím "dusí" výkon motoru. ASC+T je o něco lepší, přídávají se k tom "dusení" ještě brzdy.
DSC systém optimalizuje dynamickou stabilitu při akceleraci a rozjezdu a optimalizuje tažnou sílu. Navíc dokáže rozpoznat nestabilní chování za jízdy, jako je nedotáčivost nebo přetáčivost a pomáhá vůz stabilizovat regulací výkonu motoru a přibrzďováním jednotlivých kol.
DSC obsahuje ASC, ADB a CBC
ADB (Automaticky brzděný diferenciál) přibrzďováním hnacích kol funguje jako konvenční uzávěrka diferenciálu a zvyšuje hnací sílu za zvláštních podmínek, např. na sněhu.
CBC Cornering Brake Control - řízení rozložení brzdné síly na jednotlivá kola při změnách směru jízdy
Napsal: ned 05.12.2010 15:18
od jarda
U DSC je asi nejdůležitější to, že stále porovnává natočení volantu se směrem pohybu auta a rychlostmi jednotlivých kol a podle toho pozná když auto jede jinam než chce řidič a snaží se to srovnat.
Napsal: ned 22.05.2011 17:55
od c4mel
tak jak ste mi poradili sem si našetřil eště víc peněz ale eště to dost ale eště bude brigáda o prázdninách... ale mám ještě jeden dotaz jestli mám šanci utáhnout 323i se 3500 tisíci měsíčně? ale bylo by to asi tak max půl roku pak už bude dost peněz... furt chci 318i a po prázkách budu na nít mít tak 60k ale kdybych šetřil do vánoc tak bych eště asi 10k sehnal a teda jestli mám koupit radši to 318i nebo 323i... jak sem se tak díval tak 323 má tak o litr větší spotřebu a já víc jak 400km za měsíc nenajedu takže to by se asi dalo utáhnout
Napsal: ned 22.05.2011 18:29
od Afri
Utahnout se to da.. Vzdycky zalezi jak moc a jak budes jezdit.. I kdyz si novacek, tak vem radsi tu 323, pac ta se vzdycky bude lepe prodavat a uz se nemusis bat nejakych dalsich investic jako u 318, pac tam se ti to z 99% ani nevyplati, pac u nas to nikdo neoceni. Nevim jestli to tady bylo zminene, ale asi nejlepe brat z nemecka z mobile.de ja od tamtad vzal 328i a za ty penize (2800 ojro) jsem mel uzasny kousek oproti tomu, co se da sehnat taky. Trosku mimo tema: Nevim kam jste dosli, kdyz jste se bavili o kotoucich na kompactu, ale jednoho kompacta(318i) jsem s kotoucema vzadu videl, ale nevim, jestli je to dobastleny..
Jinak hodne zdaru s BMW