Stránka 6 z 8
Napsal: čtv 05.04.2012 11:56
od j3ykobim
BMWIIIPower píše:Na straně 5,na fotkách ode mě je to vidět.Dva trojúhelníkový plechy na přichycení sání k vzpěrám a dva plíšky na přichycení palivový lišty k sání.A koukám,že na klapce ti chybí uchycení na lanko,taková plastová čudla...
pls nemáš někde nákres tich plíšků? sem to dál kámošovi vyrobit a podle fota se mu to moc nechce dělat...... sání mu tam zas tahat nechci

Napsal: čtv 05.04.2012 17:36
od BMWIIIPower
No to nemám,rozměry jsem bral z obou sání..
Napsal: čtv 05.04.2012 19:09
od e-30
Na co nakres?to udelas bez nakresu
Napsal: čtv 15.11.2012 15:03
od Lukas92
tak trochu to oživím

dal sem na 323i saní z m50 a výfuk z 328i.... a dneska jsem se dostal na brzdu a 152kw

mám z toho radost ..je to hodně muziky za málo peněz
Napsal: čtv 15.11.2012 15:17
od fabledwarrior
A nechce se ti udělat návod i s fotkama?:D Asi ne viď?:D
Napsal: čtv 15.11.2012 15:28
od Lukas92
fabledwarrior píše:A nechce se ti udělat návod i s fotkama?:D Asi ne viď?:D
to me nenapadlo to fotit :// kdybych mel fotky jak sem to postupne delal tak klidne udelam ale neni to nic slozityho

ale klidne poradim kdyby se do toho někdo pustil
Napsal: čtv 15.11.2012 15:36
od Francis
fabledwarrior píše:A nechce se ti udělat návod i s fotkama?:D Asi ne viď?:D
Stačí hledat, už jsem to sem dával.
Napsal: čtv 15.11.2012 15:48
od fabledwarrior
Lukas92: Jasný v pohodě:D
Francis: Omlouvám se, já vím že jsi to tam dával, ale neholduji moc angličtině a při takové úpravě bych tomu třeba rád rozuměl na 100%, což z google translatoru občas moc nejde:D Pak to hodit pro všechny do FAQ a bylo by to:D
Napsal: čtv 15.11.2012 18:28
od Francis
Jsou tam statické obrázky a ty netřeba překládat

Napsal: pát 16.11.2012 00:42
od EdyBoyS
já mám 323i se samosvorem 3,15...
vše sériový, akorát čip a sání z M50 a na sprintech podělám E30 325i, E36 325i, E36 328i, E46 328i a s E46 330i jsem nastejno...
a to mám nějakej dobastlenej výfuk z 318is... až nechám udělat komplet lauf na zakázku, tak to pojede ještě daleko líp...
Ta 2,8 s tim sáním musí letět jak ta svině
Napsal: pát 16.11.2012 21:13
od sa-tan666
323 s m50 sanim a dif 3,45 jede hodne slusne me stim kamos ujizdi ale je to vykoupeno max 212 km/h
myslim ze kdyz bych dal tak kratkej dif tak me 323 neujede a to mam 328i v serii

Napsal: sob 17.11.2012 17:05
od EdyBoyS
sa-tan666 píše:323 s m50 sanim a dif 3,45 jede hodne slusne me stim kamos ujizdi ale je to vykoupeno max 212 km/h
myslim ze kdyz bych dal tak kratkej dif tak me 323 neujede a to mam 328i v serii

já mám 323i otevřenou tim sáním, klapkou a ještě přemapovaná jednotka... jede to fakt dobře, ale na burnout a drift je poznat, že to má malej krouťák... proto je lepší tuhle úpravu dělat na 328i...
Já maximálku neřešim, ta E36 je lehká jak papír a představa, že mi to ve 2 kilech někde ustřelí, tak tě nevystříhají ani do rakve, to by tě zakopali i s autem...
Já když moc, tak jezdim těch 170 - 180 a to už je na tom autě znát, jak s ním manupuluje boční vítr, vyjeté koleje, nerovnosti atd...
Maxka těch 200 stačí, pokud nemáš auto vyloženě na okruh ale pro denní ježdění.
Takže kratší diff by byl v pohodě, ale zase se o hodně zvedne spotřeba

Napsal: sob 17.11.2012 20:32
od e-30
Mam na prodej Sani z M50 2,5l 739400479 kdyby nekdo chtel na upravu
Napsal: ned 18.11.2012 02:47
od Francis
EdyBoyS píše:... těch 170 - 180 a to už je na tom autě znát, jak s ním manupuluje boční vítr, vyjeté koleje, nerovnosti atd...
Třeba nejsou v kondici silentbloky, čepy, tlumiče nebo pružiny?
Napsal: ned 18.11.2012 09:18
od KKKuba
Taky si myslím že tam máš něco v prdeli, já s e36 320i valil asi 210 a to auto sedělo jak přilepený, a to bylo ještě navíc na plecháčích...
Napsal: ned 18.11.2012 11:39
od EdyBoyS
mám přední nápravu po generálce - vnitřní čepy do ramen, vnější čepy do ramen, silenbloky do ramen, čepy řízení, tyčky stabíků a axiální táhla...
Podvozek tam je vepředu KW asi 2 roky jetej a vzadu JOM skoro nejetej... Jako sedí to pěkně na driftech nebo když řežu zatáčky, ale když letim třeba 180 tak už je to takovy nejistý...
Přes zimu chci poladit podvozek Bilstein B8 sport + H&R pružiny 60/40
Napsal: ned 18.11.2012 11:48
od MattyX
silentbloky v zadních podelných ramenech KO

prední siláče pokud jsou guma , a ještě k tomu když ne z m3 tak si to dělá co chce

Napsal: ned 18.11.2012 12:19
od EdyBoyS
MattyX píše:silentbloky v zadních podelných ramenech KO

prední siláče pokud jsou guma , a ještě k tomu když ne z m3 tak si to dělá co chce

asi budu muset přes vánoce objednat ty červený strongflexy.... kámoš si je na auto dával a je to prej celkově daleko pevnější, takže to za ty peníze asi bude stát... ale chtělo by to zkombinovat i s těma tlumičema bilstein B8, ať to má ten správnej efekt
Napsal: ned 18.11.2012 17:28
od KKKuba
MattyX píše:silentbloky v zadních podelných ramenech KO

prední siláče pokud jsou guma , a ještě k tomu když ne z m3 tak si to dělá co chce

Přesně tak, je sice hezký že máš předek novej ale zadní náprava dělá taky hrozně moc..

Napsal: stř 21.11.2012 20:57
od Danys
BMWIIIPower píše:Trochu to oživím.Dnes jsem nahodil sání včetně klapky s potenciometrem z M50B25 bez Vanos na M52B25.Auto mi jede v celým spektru o hodně líp (možná jsem měl špatný potenciometr na M52 klapce??)Je to brutalita,párkrát jsem tvrdě a nečekaně narazil na omezovač,u kterýho to je v mžiku

.Zajímá mě jedna věc:Řešil někdo z vás,kteří jste úpravu prováděli,náklon vstřiků?Totiž,na sání z M50 jsou o něco výš,cca 1cm? a víc omývají stěnu.Na pohled je vidět,že v sání z M52 jsou nasměrovaný pěkně do prostoru.Já to řešil tak,že jsem lištu o dost odklonil od parohů a tím vstřik nasměroval víc do prostoru.I když logicky je nesmysl,aby na M50 byly vstřiky špatně nasměrovaný...Každopádně to jede jak prase,takže doporučuju.
Ahoj asi jsem uplně blbej, takže k propojení těch hadic stačí jedno kolínko a jeden Tkus a pár SKpásek ? nechávám klapku z M52 . Ještě jsem to neměl rozdělaný tak ani nevím jak jsou hadice zapojené teď . Mám 323i coupe a chci tam o víkendu dát sání z M50.