Stránka 6 z 7
Napsal: pát 11.03.2011 13:56
od fizzer
já tam žádný gumy nemám. vadí to v něčem?

Napsal: pát 11.03.2011 14:16
od xSAFA
No tak vadí nevadí, těma dírama se ti tam může dostávat sůl a bordel do prahu a i na zvedání v servisech je to přes tu gumu jednoznačně lepší.
Napsal: pát 11.03.2011 21:27
od paveld
Podle mě jak je to plast, tak se prostě po čase unaví vypadne to...chystám se tam dát nový a přilepit. Nebál bych se že bych to nedostal ven, přece jen je to plast, v nouzi ho prostě rozbiju nebo rozvrtám. Navíc to neni věc co bych nějak často potřeboval vyndavat a zandavat

.
Napsal: pát 11.03.2011 22:02
od Zave
xSAFA píše:paveld píše:rezu se bojim a jsem v tom nejistej
Rezy se bojí každej 36kař

taky sem s ní zkoušel různě zatočit ale dycky se něco najde...

Brunox se chystám vyzkoušet po zimě, zase nějaké drobotiny vylezly

nejen 36kar, ale i uz temer kazdy e46kar a taky uz maji neklidne spani i e90kari

holt rakovina bude vzdy a vsude
Jinak brunox je dobra vec, opravdu funguje
Napsal: pát 11.03.2011 22:50
od icecold
fizzer píše:já tam žádný gumy nemám. vadí to v něčem?

no vadí to hodně, mě na předchozím autě chyběl jeden a tam to fest hnilo, tam kde ty gumy byly jsem neobjevil ani kapku koroze
Napsal: sob 12.03.2011 10:50
od Fx
Otázka je, co je příčina a co důsledek

Napsal: stř 23.03.2011 11:22
od zyx66
Zdar chlapi.
Ked vybrusim hrdzu z plechu dratovym kotucom a plech nie je ani prehnuty, ani tam nie je diera, nic, len zbrusene na cisty kov. Staci to napr. dvakrat streknut plničom, zbrusit a potom farbit a lakovat, alebo je potrebne dat tam najprv tmel. Nemam s tym skusenost a neviem ci samotny plnic dokaze dostatocne vyplnit skrabance po kefovom kotuci, alebo nie. Dik za rady.
Miso.
Napsal: stř 23.03.2011 13:28
od Kalasnikov
nejdřív základovou barvu nebo bezoplachový odrezovač. Plnič nemá antikorozní vlastnosti a po půl roce to zase zhnije.
Napsal: stř 23.03.2011 17:25
od viktorotec
samotnej plnič na plechu prorezne třeba i za tejden záleží hlavně na počasí a stejně se musí plnič obrousit dohladka aby tam nebyly hrudky,to se pak pozná jestli zakryl rýhy po dráťáku nebo ne,záleží na tom jak jsou hluboký,před tejdnem jsem stříkal odrbanej podspojler a plnič všechny rýhy nevyplnil a to nebyly nějak brutální,ale to byl plast
Napsal: stř 23.03.2011 23:48
od icecold
teď přípravuji auto (e36 sedan) na vyvaření, mám totálně shnilé prahy...(minulý majitel byl dobrej kutil a zalil shnilý plech silikonem kterým zároveň ucpal odtoky

) teď když jsem je prošťouchal, tak jsem příšel na to že mi vyhnila i ta stěna za prahem, má v ní být asi dírka v průměru cca 1.5cm na odtok bych řek (zůstal mi tam kroužek)

tak teď nevím jak a co s tím, prahy objednam, ale co s tím vnitřkem? měl by prosím někdo foto jak to má vypadat za tím prahem? mám kdyžtak celou kastli na ND, tak vnitřní prah bych snad z toho převařil...jen prosím o foto. Kastli nechci měnit nikdy totiž nebyla bouraná...už jsem o tom přemýšlel... když někdo bude mit nějaky rady a foto tak sem s něma prosím. Děkuju

Napsal: sob 02.04.2011 22:16
od 3er_Cabrio_E36
Toť otázkou... Záleží v jakém stavu ty prahy jsou v jiných místech, na tohle by měl mrknout ale karosář. Já vyhnilé místa kolem "puků" na zvedání zrovna řešil asi před mesícem a stálo mě to litr, vařil se jen nový plech v těch místech, neboť prahy jsou jinak OK a už se před rokem částečně opravovali. Je to poměrně bolestí e36tek, kolem té gumy se usazuje bordel a sůl, dostane se to pod nástřik podvozku a pak už to tam jede a ani to nepoznáš, dopořučuju sem tam ty puky vytáhnout a vymést bordel, zkontrolovat a kdyžtak zavčasu podchytit. Také je dobré omrknout v zadní části na spodku odtoky prahu, rády se třeba po stříkání dutin ucpou. Prahy měnit, jen když jsou celé v prdeli, většina karosářů ti řekne, že nejlepší je zachovat originál, pokud lze slušně opravit.
Zdarec,
a jak ti karosáš upravil tu rezavou plochu pro zvedák? Popř. čím to nejlépe obrousit? Plech kolem mám jakžtakž OK, ale na té plošce mám hroubou rez. Když to dělám kartáčem (ať už ručně nebo na vrtačce) tak to jenom leští
Díky.
Napsal: stř 13.07.2011 10:54
od Mateo
Zdravím
Když připravím rezavé místo na lak tzn. obrousim,odrezovač, základovka (pokud je potreba tmel ) a pak plnič předpokládám že je vhodný to hned nalakovat nebo se s tím dá jezdit nějakou dobu? Jde mi o to že si tydle věci můžu udělat teď ale na lakování se dostanu až za dva týdny tak aby to nebyla zbytečná práce.Děkuji
Napsal: stř 13.07.2011 12:35
od 3er_Cabrio_E36
Já myslím, že teď v létě s tím chvilku jezdit můžeš.
Napsal: stř 13.07.2011 12:41
od Paty
jaká je lepší základovka?
Vodou ředitelná nebo Akrylová???
Vodou ředitelná schne rychleji, jenom mám strach že ta voda tomu moc nepřispívá... díky za odpověd
Napsal: pát 15.07.2011 13:22
od Afri
Se znamym jsme tedka neco zkusili.. mame jednu e34 jenom tak na hrani, pac nema ani motor a celkove celkem solidne prokvetla.. vzal jsem z ni blatnik, ve kterym byla vyrezla dira asi jako 50kacka.. kolem jsem to vzal flexou az na kov a prohral jsem to svareckou... jen plamenem, stridave, ale dlouho.. at to nepropalim, ale jen at se spece ta rez. Pak jsem si vystrihl z plechu stejne sirky kolecko, ktery jsem tam privaril.. prebrousil.. znova lehce prohral, antikorozni zaklad a to je vse.. dneska je to 6 mesicu, co jsem to delal.. od te doby to auto stoji stale venku aji s tim blatnikem. A ani dalekym naznakem to nekvete ani z jedne strany.. Myslite, ze to vydrzi a pripadne se tak dalo zkutit cele auto?
Napsal: pát 15.07.2011 14:14
od aigo
muzes to zkusit ale autogen ti ten plech zmekci a nebo zkrouti lepsi udelat presazeni a zabodovat co2
Napsal: sob 16.07.2011 13:11
od Afri
Vsak jsem to neprohrival naplno.. Me slo o to tim vyzkouset, jestli se ta rez nejak spravi, i kdyby tam bylo jen minimum.. A jak rikam.. zezadu bodyckem, zepredu jen antikorozni zaklad.. nic vic na tom neni a uz pul roku je to v klidu.. jestli to vydrzi zimu, tak s tim zkusim cele auto.. BMW. ty plechy pokrouceny nejsou
Napsal: pon 21.05.2012 07:08
od Perunwit
ahoj kolegové, chci se přidat do diskuse ohledně oprav koroze.
na mojí E34 z roku 90 se objevují na zadních lemech nad blatníkem puchýřky pod lakem a celkově ta vnitřní strana lemu je zohýbaná, zpuchřelá a narezlá - na první pohled to vidět není, ale když se na to člověk zaměří, je to jasné.
byl jsem v pátek s kolegou z práce za karosářem, kterého mi doporučil, je to 55 letej maník, aby se na to podíval a řekl co s tím. Řekl, že ty lemy jsou oba totálně v prdeli, že to chce vyyříznout, nabodovat druhovýrobu, osetřit antikorozně apod, vyspravit, nastříkat. Za práci na jedné straně říkal tuším 1500kč; celková suma za obě strany auta na hotovo i s lakem prý 10,000-12,000kč.
No, sice nevím, co jsem čekal, ale teď mi to přijde jako hrozná darda za opravu 2ks lemů na 22 let starym autě, když na lemy to ani nejezdí. Jinak je to auto ale zachovalý, tak bych ho nechtěl nechat sežrat... na druhou stranu za 2-3 roky bych chtěl kupovat asi kombajna, tak nevím, jestli to radši nenechat hnít a 12kolíků si nedat stranou.
co říkáte na tu cenu a dělali byste to?
Napsal: pon 21.05.2012 08:40
od icecold
mě vaření lemů na obou stranach příšla na 2tis (e36) a to včetně lemu z druhošky, a ten lak jestli to bude dělat nějaka profi lakovna by tomu odpovídal, samo, že se dá sehnat i lakyrníka který ti ty blatníky nastříka tak za 3-5tis

Napsal: pon 21.05.2012 08:43
od Perunwit
ještě jsem sehnal kontakt na jednoho prý dobrého, tak zajedu ještě tam a uvidíme... kdyby někdo věděl o někom v okolí Plzně, kdo to udělá kvalitně, dejte prosím tip. Díky.