Stránka 6 z 7

Napsal: sob 14.02.2004 15:07
od Bombarder
Tak jsem se dival a "kaslik" jsem tam nenasel. Nasel jsem to jinde. Nevim jestli to je ono, ale cisla jsou podobne.
Je tam napsano BOSCH a pod nim cislo:
0280 213 011
1730 074

mam 325i. jestli muzes, zjisti kolik kuli to prihodi..
dik

Napsal: sob 14.02.2004 16:01
od patras
ja do chipu asi nepujdu (leda ze bych do auta daval kompresor, to bych ho tam dat musel :D ) Mam objednanou vostrou vacku a spolu s ni tam pujde taky ladacek (ladak - ne koncovej tlumic z polska :D )

Napsal: sob 14.02.2004 16:31
od Jawak
patras píše:ja do chipu asi nepujdu (leda ze bych do auta daval kompresor, to bych ho tam dat musel :D ) Mam objednanou vostrou vacku a spolu s ni tam pujde taky ladacek (ladak - ne koncovej tlumic z polska :D )
Co to dá a co to koštne?

Napsal: sob 14.02.2004 16:47
od Jawak
Bombarder píše:Tak jsem se dival a "kaslik" jsem tam nenasel. Nasel jsem to jinde. Nevim jestli to je ono, ale cisla jsou podobne.
Je tam napsano BOSCH a pod nim cislo:
0280 213 011
1730 074

mam 325i. jestli muzes, zjisti kolik kuli to prihodi..
dik
Tak sorry, ale asi to nebude ono, leda že by jsi měl už zabudovanej z fabriky imobilizér. Ty čipy jsou pouze na řídící jednotky začínající 0261 200 xxx. To tvoje číslo se tam ojevuje až od 0281 a to je u 320d. Kde jsi to přečetl? Řídící jednotka (DME-DigitaleMotorElektronik) je hliníková krabice o rozměrech asi 20x20x4cm a je tam jak jsem už psal.
V tom čipu je u novějších modelů imobilizér a tak by jsi musel poslat tvůj čip na přeprogramování (musí to z něčeho načíst) a jak by člověk pak měl jezdit, bez toho to nejde nastartovat...
To znamená "Arschkarte gezogen"...

Napsal: sob 14.02.2004 17:03
od Bombarder
zadnou hlinikovou krabici tam nemam jen nejakou cernou, ale ta je na strane ridice. auto by melo byt z roku 91. takze asi zadna novinka, imobilizer + chip v jednom.

Napsal: sob 14.02.2004 17:22
od patras
Jawak píše:
patras píše:ja do chipu asi nepujdu (leda ze bych do auta daval kompresor, to bych ho tam dat musel :D ) Mam objednanou vostrou vacku a spolu s ni tam pujde taky ladacek (ladak - ne koncovej tlumic z polska :D )
Co to dá a co to koštne?
ladak tak 12k a ostrov vacku mam zadara :D

Napsal: sob 14.02.2004 17:32
od Jawak
Tý wolle, jak to mám ještě vysvětlit? :roll:
Jak má být v motorovým prostoru (u 316 a 318ek) baterka (vlevo v rohu), tak tam je takovej měkej elastickej černej dekl (asi nehořlavej), kterej je nahoře připevněn 3ma plastovýma kolečkama a dole 2ma. Poté co to sundáš, tak je další dekl, ten je přišroubovanej 4ma samořezkama a za ním je řídící jednotka, bude určitě strašně zaprášená a plný bordelu, jako listí atd. K řídící jednotce vede tlustá kabeláž, asi tak od pojistekovýho kastlíku napříč podél motorků stěračů, je schovaná zase pod nějakýma plastama. Ř. jednotka je připevněná 2ma křížákama, který po povolení uvolní jednotku a ta se dá směrem k sobě vysunout. Na hliníkovém krytu ř. jednotky je několik nálepek. Jedna z nich je hnědá s nápisem BOSCH a čárovým kódem a 2ma číslama, to 1. je číslo té blbé řídící jednotky! Tak a teď už toho mám dost! Návod jak pro blbý... :roll: :)

Napsal: sob 14.02.2004 17:37
od Jawak
patras píše:ladak tak 12k a ostrov vacku mam zadara :D
A nenašla by se pro mě taky nějaká ostřejší vačka :) , už jsem o tom hodně slyšel, nejenom tady

Napsal: sob 14.02.2004 17:47
od Bombarder
Jawak píše:Tý wolle, jak to mám ještě vysvětlit? :roll:
Jak má být v motorovým prostoru (u 316 a 318ek) baterka (vlevo v rohu), tak tam je takovej měkej elastickej černej dekl (asi nehořlavej), kterej je nahoře připevněn 3ma plastovýma kolečkama a dole 2ma. Poté co to sundáš, tak je další dekl, ten je přišroubovanej 4ma samořezkama a za ním je řídící jednotka, bude určitě strašně zaprášená a plný bordelu, jako listí atd. K řídící jednotce vede tlustá kabeláž, asi tak od pojistekovýho kastlíku napříč podél motorků stěračů, je schovaná zase pod nějakýma plastama. Ř. jednotka je připevněná 2ma křížákama, který po povolení uvolní jednotku a ta se dá směrem k sobě vysunout. Na hliníkovém krytu ř. jednotky je několik nálepek. Jedna z nich je hnědá s nápisem BOSCH a čárovým kódem a 2ma číslama, to 1. je číslo té blbé řídící jednotky! Tak a teď už toho mám dost! Návod jak pro blbý... :roll: :)
jo, tak to tam je. jeste to proverim..

Napsal: sob 14.02.2004 20:01
od Mariom5
Chiptuning u atmosfery su vyhodene prach.

U 2l 16v motora opel sme skušali chiptuning merali sme z 0-100 asi 50x

a dokonca to bolo v 70 percentach horšie o 0,5-0,7sec.

Vačky a chip je niečo ine, ale zase na úkor kultury chodu, a spodok zdochne upne do 3700 ide asi aj vý?ah lepšie.

Napsal: sob 14.02.2004 20:34
od Jawak
Mariom5 píše:Chiptuning u atmosfery su vyhodene prach.

U 2l 16v motora opel sme skušali chiptuning merali sme z 0-100 asi 50x

a dokonca to bolo v 70 percentach horšie o 0,5-0,7sec.

Vačky a chip je niečo ine, ale zase na úkor kultury chodu, a spodok zdochne upne do 3700 ide asi aj vý?ah lepšie.
Hehe, Opel 2l 16V :lol:
Tady se jedná o BMW 2l 24V(R)6, líp to táhne odspoda i navrchu, turbo to samozřejmě není, ale za ty prachy to rozhodně stálo :)
Nějakej Opel se může jít vy... vixen :)
(sorry Roberte, ale tebe se to netýká :wink: )

Napsal: sob 14.02.2004 20:45
od Mariom5
Ok, tak ako pišeš turbo to neni, ale chip do toho kadeta stal 8000sk, a bol od fy EB . Stalo to za hovno.

S chipom za 10eur mozeš tak akurat možno poskladat fm-radio.
Tolko stoji stavebnica v radio-amateri. :shock:

Ale okrem svojej riadiacej jednotky vlastne nič neriskuješ :))

PS: ten opel ta na 400metrov spapa..

http://www.bmwpower.cz

Navoľ Chiptuning - bmw Najdeš tam 8000 CZK

Napsal: sob 14.02.2004 21:06
od Jawak
Mariom5 píše:PS: ten opel ta na 400metrov spapa..
Fuckt? Kolik má kobyl a kolik váží?
PS: To v té Praze se tak maká, že už zapomínáš česky? :wink: :lol:
Jinak pěknej volant, asi to nejhezčí co doposud M-Technici vyprodukovali

Napsal: sob 14.02.2004 21:19
od LOPOLO
Mariom5 píše:Ok, tak ako pišeš turbo to neni, ale chip do toho kadeta stal 8000sk, a bol od fy EB . Stalo to za hovno.

S chipom za 10eur mozeš tak akurat možno poskladat fm-radio.
Tolko stoji stavebnica v radio-amateri. :shock:

Ale okrem svojej riadiacej jednotky vlastne nič neriskuješ :))

PS: ten opel ta na 400metrov spapa..

http://www.bmwpower.cz

Navoľ Chiptuning - bmw Najdeš tam 8000 CZK
Bojim se ze mu to nevysvetlis :-)

Napsal: sob 14.02.2004 21:35
od Lukas H.
To vite takovej cip za 10eur udela z M50 S50.. :D

Napsal: sob 14.02.2004 21:41
od Mariom5
No v prahe pracujem, som z košíc.

Opel je obyč. kadet gsi16v 110kw ,196nm.

Neviem koľko váži. Ale tacho. ukazalo najviac 235, a 0-100. pod 8sec

Napsal: sob 14.02.2004 22:27
od Jawak
Lukas H. píše:To vite takovej cip za 10eur udela z M50 S50.. :D
:mhehe: :mhihi:

Napsal: sob 14.02.2004 22:37
od Jawak
Mariom5 píše:No v prahe pracujem, som z košíc.

Opel je obyč. kadet gsi16v 110kw ,196nm.

Neviem koľko váži. Ale tacho. ukazalo najviac 235, a 0-100. pod 8sec
Tak to je jasný, Kadett je papundekl oproti e36, já bych řek že víc jak tunu vážit nebude a 36ka 14set, tak to už je hafo rozdíl. Maximálku s čipem jsem udělal 230 na těch 16" s hovadskýma offroadgumama, ale až obuju moje 17" ky :)

Napsal: ned 15.02.2004 22:57
od darmon
oni ti kola zvetsi maximalku ? :)

Napsal: pon 16.02.2004 00:18
od Jawak
darmon píše:oni ti kola zvetsi maximalku ? :)
To je to, co právě nevim... :? Furt se o tom mlelo, že když máš 15", 17"...bla bla, tak že tě ještě zpomalují. Já mám ale 15" a 17" úplně sejně velký (jiná velikost gumy) a půjčený 16" z e46 jsou větší (než ty moje :wink: ) - to znamená pojede rychleji nebo pomaleji?