Stránka 6 z 11
Napsal: sob 28.12.2013 20:06
od Totic
Jj vyměnit za nějaký komfort tichý zimní pneu, viz. dle štítku "hlučnost" se dá už orientovat a věřím, že pak celkově jízda ztichne a zpohodlní.
2 DON: píše se, že to je xDrive a tam se M-podvozek nedával.
Jinak myslím, že líp je udělaný ovládání iDrive po LCI a se dá s tím líp hrát. Ale tohle je předfacelift, ne?
Prostě posl. 7 znaků VIN a "rodnej list" by řekl víc, dá se vyjet..
Napsal: sob 28.12.2013 20:23
od efrankie
M-paket se dával i na xDrive. Akorát se tam nedával Mpaketovej podvozek, pouze obyčejnej. Zbytek ale jo (sedačky, nárazníky, volant, ozdoby…)
Napsal: ned 29.12.2013 03:32
od indet
Napsal: sob 04.01.2014 02:47
od Jirke
CX15286
Zdravim panove, prosil bych nekoho z vas, kdo se muze podivat na rodokmen vyse uvedeny 525xdA. Za 2 mesice toto auto mam kupovat z jedny firmy, zatim jsem videl jen fotky a zajima me vybava hlavne ted.
Predem diky !
Napsal: sob 04.01.2014 10:37
od ardo
Číslo podvozku WBAPY51030CX15286
Kód typu PY51
Typ 525XD UL (EUR)
Série E E61 (MUE)
Série 5
Konstrukce TOUR
Řízení LL
Dveře 5
Motor M57/T2
Obsah válců 3.00
Výkon 145
Pohon ALLR
Převodovka AUT
Barva MONACOBLAU METALLIC (A35)
Čalounění LEDER NASCA SCHWARZ (U6SW)
Výrobní datum 2008-03-05
Zavřít Zvláštní vybavení
Kód
Název (rozhraní)
Název (ETK)
S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Výběr vozidel centrál. objednací proces
S203A ALLRADSYSTEM Pohon všech kol
S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatická převodovka
S255A SPORT-LEDERLENKRAD Sport-kožený volant airbag
S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Pojistka šroubů kol
S300A NOTRAD Kolo nouzového dojetí
S302A ALARMANLAGE Zabezpečovací systém
S319A INTEGRIERTE UNIVERSAL-FERNBEDIENUNG Integrované univerzální dálkové ovládání
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Odpadnutí modelový tah písma
S417A SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH. Protisluneční roleta dveře zadní
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Rohožky velur
S428A WARNDREIECK Výstražný trojúhelník a spojovací taška
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Vnitřní zrcátko automaticky stmívatelné
S441A RAUCHERPAKET Kuřácký paket
S442A GETRAENKEHALTER Držák nápojů
Kód
Název (rozhraní)
Název (ETK)
S453A AKTIVE SITZBELUEFTUNG VORN Klimatizovaná sedadla přední
S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Komfortní sedadlo s pamětí
S464A SKISACK Vak na lyže
S470A KINDERSITZBEFESTIGUNG ISOFIX Isofix-systém
S493A ABLAGENPAKET Odkládací paket
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Vyhřívání sedadla řidič/spolujezdec
S4BYA EDELHOLZAUSF.BAMBUS MASER ANTHRAZIT Prov. z ušlech.dřeva bambus text.antrac.
S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Ostřikovač světlometů
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Parkovací zařízení (PDC)
S522A XENON-LICHT Xenonová světla
S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptivní světlo do zatáček
S534A KLIMAAUTOMATIK Automatická klimatizace
S589A LM RAEDER STERNSP.122 MIT NOTLAUF. BMW kolo z leh. sl. hvězd. paprsek 122
S5ACA FERNLICHTASSISTENT Dálkové světlo asistent
S5DFA AKTIVE.GESCHW.REG.+STOP&GO FUNKT. Aktivní regulace rychl.+funkce Stop&Go
Kód
Název (rozhraní)
Název (ETK)
S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigační systém profesionální
S610A HEAD-UP DISPLAY Zobrazení přístrojů na čelním skle
S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Příprava mobilní telefon Business
S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 pro DVD
S6FLA USB-AUDIO-SCHNITTSTELLE USB/audio rozhraní
S7NHA BMW SERVICE INCLUSIVE 5/100 BMW Service inclusive
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Obchodnický seznam Evropa
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Dokumentace k vozidlu německy
S8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Zaměření navigace podle země
S8SPA COP STEUERUNG Ovládání COP
Zavřít Sériové vybavení
Kód
Název (rozhraní)
Název (ETK)
S1CBA CO2 UMFANG CO2 rozsah
S346A CHROME LINE EXTERIEUR Chrome Line exteriér
S548A KILOMETERTACHO Kilometrový tachometr
S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Jazyková verze německy
Napsal: sob 04.01.2014 11:17
od xmen201
Jsem fakt dost zvedavy jak to jezdi s non RF gumami po D1..........jinak podle vas kdy bude v max palbe F30 330xd dostupna za cca 400 000Kc??V 2015?Nebo driv..........?
Napsal: sob 04.01.2014 12:45
od Jirke
ardo: Diky moc !!
Napsal: ned 05.01.2014 08:37
od Tecto
Pěkně vybavené auto. Teď záleží na stavu. Pokud bude OK stav a cena, není o čem přemýšlet.
Napsal: ned 05.01.2014 21:12
od M4we
xmen201 píše:Jsem fakt dost zvedavy jak to jezdi s non RF gumami po D1..........jinak podle vas kdy bude v max palbe F30 330xd dostupna za cca 400 000Kc??V 2015?Nebo driv..........?
To ještě bude nějaký pátek trvat

počítám tak klidně i 4 a víc roků. E90 se na 300-400k dostala až nedávno. Pořád je třeba zaplatit za pěkný kus i dnes.
Napsal: ned 05.01.2014 21:21
od Totic
Já myslím, že 330XD budou nějaký služební / social editiony na podzim za cca 500k,-
Ale tohle je pokec o E60/61 a ty jsou za dobrý peníze už dnes.

Napsal: úte 07.01.2014 11:05
od xmen201
Cau ja vim ze se da E60/61 sehnat za slusny money jiz dnes ale potom co psal jarax jak porad opravuje E60 a 3 a 7 se sere daleko min tak mam dilema.......7 nechci protoze tam jedine benal jak tady vsichni pisete a platit 13l jen za to ze dojedu do prace se mi nechce.3 v nove generaci by byla uplne super a dostacujici pro vsechny me potreby ale cena kolem 400 000kc vzhledem k motorizaci 330xd ktera byla uvedena az v 2012 bude tak kolem roku 2015 nebo pozdeji....takze zbyva 5 a ta se pry sere nejvic tak je tezky si vybrat.......

Jinak by mne zajimalo jestli je jizda po D1 s non RF gumama srovnatelna s audinama.......co se tyka komfortu??
Napsal: úte 07.01.2014 13:47
od M4we
xmen201 píše:Cau ja vim ze se da E60/61 sehnat za slusny money jiz dnes ale potom co psal jarax jak porad opravuje E60 a 3 a 7 se sere daleko min tak mam dilema.......7 nechci protoze tam jedine benal jak tady vsichni pisete a platit 13l jen za to ze dojedu do prace se mi nechce.3 v nove generaci by byla uplne super a dostacujici pro vsechny me potreby ale cena kolem 400 000kc vzhledem k motorizaci 330xd ktera byla uvedena az v 2012 bude tak kolem roku 2015 nebo pozdeji....takze zbyva 5 a ta se pry sere nejvic tak je tezky si vybrat.......

Jinak by mne zajimalo jestli je jizda po D1 s non RF gumama srovnatelna s audinama.......co se tyka komfortu??
Nevim, jestli je to přesně, jak říkáš. 7er bude určitě trochu jinde než 5er, taky stála jiné peníze, když byla nová...ale 3er nevím, jestli je lepší než 5er. Navíc touring E61 je ultra praktický auto a když v tom je V8, tak i rychlý. Musíš brát v potaz že E90 je trochu novější než e60 a taky má své mouchy. Srát se může uplně každý auto. Záleží na kusu samozřejmě. Záleží na každém, co chce. Podle mě je z čeho vybírat. A kdo říká že F30 nebude mrdka. O F10 jsem tu na foru taky už něco málo četl a zrovna chvála to nebyla. Takže lepší je vybírat taky trochu srdíčkem

A ono když někdo chce E60 za 150k tak bych ani nečekal, že to bude pěkná kára. To samé ale platí i u 3er a 7er. Neříkám, že cena vždy určuje kvalitu. Ale více méně je to tak.
Napsal: úte 07.01.2014 15:00
od Sweden
kupovat nebo vybírat podle toho co někdo napsal na nějakým bmw fóru je více než komický.Čekat od auta ať už je to bmw nebo cokoli jiného že se nebude srát je naprosto směšný,srovnávat poruchovost 3er,5er,7er je taky víc něž trapný,když kupuješ vojetý auto za 200tis.musíš počítat že budou investice.Vyber si co se ti nejvíc líbí a co je tvému srdci nejblíž,to je podle mě to rozhodující.Pokud chceš cenově čekat až padnou F10 a F30 s cenou a přijatelnou chranici tak přeji pevné nervy,hned tak to nebude.Bmw bylo v ojetinách vždy cenově a špici.A pokud si myslíš jak jsou "efka" bezporuchové modely tak ti doporučuji přočíst si pár zahraničních bmw fun klubů, možná se budeš divit
A ať nejsem úplně OT,RF pneu jsou totálně k hovnu do se komfortu týče.Mám zimní 17" RF profil 45 a je to horší než letní 19" profil 30.
Napsal: úte 07.01.2014 15:31
od PPetr
Ma první e61 byla v zimě na 16 kach normálních pneu a nebyl to M packet. Vypadalo to hrozne ale ten komfort byl pecka. Ted mám M packet a v létě 18 run Flat a zima 17 run Flat a těším se až ten smejd vyhodim. Takže asi tak. Jinak obě e61 zatím pouze údržba. Ale hledal jsem opravdu dlouho a ne kupoval jsem dle ceny a už vůbec ne levnou. Obě byly z bmw autohausu od prvních majitelů s poctivým servisem. Takže nevěs hlavu a držím palce.
Napsal: úte 07.01.2014 16:17
od Tecto
Je potřeba se zamyslet bez ohledu na konkrétní kus a stanovit si priority. Myslím, že E60/61 je dobrá volba i po stránce praktičnosti. Poruchovost je věcí náhody a štěstí. Pokud budeš k výběru přistupovat s rozvahou a v klidu (nejhorší je spěchat), tak věřím, že vybereš dobrý kus. Zaměřil bych se na celkový stav, protože ten nejvíc napoví, jak se k autu kdo choval. Už jsem měl i auto s 300.000km se slabší výbavou, ale opečovávané. I když mě sr..., že tam nemám kdovíjaké vymoženosti výbavy, tak spolehlivost byla bezpříkladná. Teda nechtěl bych nutně auto v plným tlaku, u mě by určitě rozhodl stav, motorizace, předchozí servis, určitě i přístup předchozího majitele, a nakonec výbava - nějaká optimální. Není ani rozhodující země původu, protože i v Itálii se najdou luxusní kousky, stejně jako v Německu šroty. Jsme holt jenom lidi a každý k autu přistupuje po svým a používá jej jinak. V každým případě bych k ceně připočítal cca +25% na nutné servisní výdaje, protože ty se vyskytnou vždycky - vstřiky, runflaty, výměny provozních kapalin, spotřebák obecně, zimní pneu, náhradní kolo, ... atd.
Jak budeš mít nějaký auto vyhlídnutý, napiš sem, určitě se najde dost kolegů, kteří napíší co je dle nich plus a co mínus daného kusu. Konečné rozhodnutí budeš muset udělat stejně sám, to tě nemine. Všichni co jsme tady jsme šli do rizika a všichni se tím nějak prokousávají. Neznám auto bez vad, vždycky se něco vyskytne. Je potřeba se mít na koho se obrátit a mít to s kým to konzultovat.
Napsal: úte 07.01.2014 17:47
od xmen201
Diky panove presne takto vecne komenty jsou ty nejlepsi.Takze ted uz se rozhoduju jen mezi 3 a 5 motor 3.0 xd a top vybava ta musi byt,rok 2009.Asi si karu necham dovest od m3maniaca.......v aute budu vetsinou jezdit sam jen treba parkrat za rok na moravu ve vice lidech a v lete chorvatsko........jinak pockat mi fakt nevadi hlavne ze bude auticko v super stavu.........Jo a na F generaci se asi vybodnu.........
Napsal: úte 07.01.2014 20:42
od efrankie
Jestli si teda nakonec zredukoval na 330xd a 530xd a ještě k tomu rok 2009, tak tady není vůbec o čem přemýšlet. Ta pětka je super, krásný auto. Rok 2009 je poslední rok, kdy se vyráběla, takže tam je už všechno vychytaný, valná většina problémů odešla po FL v roce 2007. Já bych se nerozmýšlel v tomhle případě. Ještě najít model s M-packetem, se kterým to auto hrozně prokoukne, podívat se po modelu s komfortníma sedačkama (ideálně odvětrávanýma) a budeš šťastnej. Za mě určitě pětku, jen bych si rozmyslel ten xdrive.
Napsal: úte 07.01.2014 21:32
od Tecto
Nezahazoval bych ani 530i, protože už je to přímovstřikovej motor s piezovstřikovačema (N53). Není tady turbo a zásadní ND jsou za polovinu ceny jak do dieselu. Spotřeba dlouuuuhodobá 9.04l/100km, což s přihlédnutím k servisním výdajům docela jde.
Napsal: úte 07.01.2014 21:48
od pavproch
Tecto píše:Nezahazoval bych ani 530i, protože už je to přímovstřikovej motor s piezovstřikovačema (N53). Není tady turbo a zásadní ND jsou za polovinu ceny jak do dieselu. Spotřeba dlouuuuhodobá 9.04l/100km, což s přihlédnutím k servisním výdajům docela jde.
Loudale ....

mám ten samej motor v 3er a ani zaboha se nedonutím dlouhodobě jezdit pod 11.... to prostě nejde...

Napsal: úte 07.01.2014 22:31
od Tecto
Ááále jde
monitoruju to cca 19.tis km, průměr 9,04 ltr.
Ale je fakt, že to nehoním. Jsem tak trochu rychlejší důchodce
