Napsal: čtv 29.11.2012 10:53
v e39 530i je motor m54b30, čili R6 a právě mezi šestiválcema je to jasná volba= 170kW. Akorát na pořízení vychází dráž oproti 523 apodobným
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
5er ale ma 3,0i a je to V8 s vykonom 160kw oznaceni motoru ale nevimCert píše:v e39 530i je motor m54b30, čili R6 a právě mezi šestiválcema je to jasná volba= 170kW. Akorát na pořízení vychází dráž oproti 523 apodobným
ten se ale dával do 5er e34ky potažmo do 7er e32 pokud se nepletu ...zverbo píše:5er ale ma 3,0i a je to V8 s vykonom 160kw oznaceni motoru ale nevimCert píše:v e39 530i je motor m54b30, čili R6 a právě mezi šestiválcema je to jasná volba= 170kW. Akorát na pořízení vychází dráž oproti 523 apodobným
presne takbubu87 píše:ten se ale dával do 5er e34ky potažmo do 7er e32 pokud se nepletu ...zverbo píše:5er ale ma 3,0i a je to V8 s vykonom 160kw oznaceni motoru ale nevimCert píše:v e39 530i je motor m54b30, čili R6 a právě mezi šestiválcema je to jasná volba= 170kW. Akorát na pořízení vychází dráž oproti 523 apodobným
sorry to som prehliadol ano to je pravdaada540i píše:Ale MrCaesar psal, že by u e39 do 530i nešel, protože to je V8 a to neni pravda. e39 530i byla jedině R6
Zle sem napsal sorry - omluva, ne že ja nedoporucuju /ja ji nikdy nemnel ANI NECHCI/ ale že ji nedoporučujouRejchy píše:E39 třílitrovou V8 neměla a 3.5 V8 nedoporučuješ kvůli spotřebě proč? Že má o 1-2L větší spotřebu než 2.8?
Já ti nevim, ale podle mě to neni úplně přesně napsaný. e34 měla V8 3.0 (M60B30) a R6 3.5 (M30B35) a potom V8 4,0 (M60B40) jak píšeš. Ale do e39 se M62B40 nedával, ten se dával do e38. V8 e39 měla obsahy pouze 3,5 nebo 4,4 s Vanosem i bez Vanosu (M62B35,M62B35TU,M62B44,M62B44TU). Pokud se pletu, tak to prosím někdo opravte.MrCaesar píše:Motory V8 měly označení M60, M62 a M62TU. E34 jsem viděl zatím jen s M60B40. Mám pocit, že V8 3 a 3.5l ani neměly. E39 měla 100pro M62B35 a pak M62B40, respektive B44. Pravda je, že ruku do ohně za to, že se do E39 montoval i V8 3litr nedám, ale jestli jo, tak bych do něj nešel. Jestli to byl L6 jako v E46, tak proč ne. Ale ten neznám
Asi ano, pokial plna palba tak ma EDC a na dialnici to polozi tak to zmysel ma + predni M naraznik ma mensi odpor, spetaky takisto.ada540i píše:A má ta plná palba nějakej vliv na spotřebu?
plná palba má větší váhu alespon o 50-70kgzverbo píše:Asi ano, pokial plna palba tak ma EDC a na dialnici to polozi tak to zmysel ma + predni M naraznik ma mensi odpor, spetaky takisto.ada540i píše:A má ta plná palba nějakej vliv na spotřebu?
Aspoň někdo, kdo tomu rozumíFilozof píše:plná palba má větší váhu alespon o 50-70kgzverbo píše:Asi ano, pokial plna palba tak ma EDC a na dialnici to polozi tak to zmysel ma + predni M naraznik ma mensi odpor, spetaky takisto.ada540i píše:A má ta plná palba nějakej vliv na spotřebu?
oproti holotě