Stránka 6 z 45

Napsal: pát 04.01.2013 23:03
od JaraX
:)
ale neumí editovat, na psani je to placeny :)

Napsal: sob 05.01.2013 00:50
od Vlasta
Ten se teď jmenuje Acrobat. Zkoušel jsi v něm někdy něco editovat? Hnus, velebnosti

Napsal: sob 05.01.2013 02:11
od triogenn
rooc píše:Díky za rady ale zatím jsem se opravdu nedozvěděl čemu mám věřit,ale logičtější je že PDF budo to hned za svody, že by se BMW spletlo v popisu?



já nevím.., jestli na toto mám vůbec reagov at..,abych se zas nenasral :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: ...prosímtě.., pokud si chceš nechat poradit..., odpověď znáš...pokud chceš vycházt z logiky.., ve které věříš tomu, že ti tu všuchni lžou a v bmw se spletli....tak sem ani nechoď :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :ja_nic:

Neříkám že mi tu někdo lže,když si to přečteš pořádně nic takového jsem nenapsal.Neměl sem v plánu nikoho nasrat,dokonce ani tebe,když jsi očividně horká hlava :roll: bylo to myšlený tak že se tu vetšina lidí není schopná sjednotit v tom kde to PDF vlastně je...zítra vyndám celý výfuck a pak se to už určí podle toho.Těm kdo mě poradili děkuju.už se sem nebudu vyjadřovat.

Napsal: sob 05.01.2013 03:49
od rooc
musís vědět jestli máš facelift, nebo ne, už jsem se na to ptal.., ale nereagoval jsi.., filtr pevných částit bývá u faceliftů, pokud jsi sem napsal dobře vin.., tak ho máš taky v půlce auta.., je to na 8 šroubech.., zbytečný sundávat celej výfuk..., protože ty máš předface.., taky tam mám za turbem stejnej bazmekt jako je na obrázku, ale u předfaceliftových modelů je to čistě jen kat..., pokud máš tedy r 04, vymontuj ten bazmekt uprostřed auta.., na které bude nejspíš napsané Eberspächer, zbytečné sundávat to celé...a to za turbem je čistě jen kat.

pročti si i

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... hlight=dpf

snad ti něco pomůže.., to nebylo nic proti tobě mě jen sere.., když slyším o dpf :-) jsem rád, že na jedné e61 ho už nemám a na druhé se mi propálil skrz sám :-)

Napsal: sob 05.01.2013 04:02
od rooc
a pokud tam místo dílu č3 bude trubka.., nebo tam ten díl bude a bude vevnitř vymlácenej...veleb pána!!!!
:potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: někdo ti totiž ušetřil děsný nervy...

Napsal: ned 06.01.2013 00:30
od butthead740
Hosi filtr ven, prehrat SW a mate vystarano, auto pojede lip, bude min zrat a ze obcas zahuli no a co, co se deje za autem ridice nemusi zajimat ! 8) U nas v ML cela anabaze vyjde na cca 7-8tisic 8O a je po starostich :lol:

Napsal: ned 06.01.2013 00:47
od Jendix
butthead740 píše:Hosi filtr ven, prehrat SW a mate vystarano, auto pojede lip, bude min zrat a ze obcas zahuli no a co, co se deje za autem ridice nemusi zajimat ! 8) U nas v ML cela anabaze vyjde na cca 7-8tisic 8O a je po starostich :lol:


no tak to je opravdu lidovka.. :-D když si vezmeš že ještě keramiku z filtru prodaj, vytřískaji na tobě přes desítku.. :-D

myslim že i tady na klubu by se nechal najít někdo kdo to dokáže čistě jen SW zařídit, vymlátit keramiku zvládne každej kdo už měl v ruce kladivo..

Napsal: ned 06.01.2013 03:48
od rooc
jojo třebas mentuli nebo snejk....pokud se nepletu tak 1000kč.... :palec: takže v mariánkách jste trchu jinde :-)..jak psal jendix...to zvládne každej :D

Napsal: ned 06.01.2013 10:17
od butthead740
To jo, ale ja to myslel ze to udelaj trochu inteligentne, ze vzhledove to pod autem bude vypadat jak kdyby tam ten filtr furt byl a ten SW co sem se poptaval nikdo pod 5-6 tisic neprehraje.. Me to delali a co vim tak sem nato jezdily i kluci z Varu atd, bo ani u nich nikdo nic takovyho nenabizel

Napsal: ned 06.01.2013 11:16
od Jendix
butthead740 píše:To jo, ale ja to myslel ze to udelaj trochu inteligentne, ze vzhledove to pod autem bude vypadat jak kdyby tam ten filtr furt byl a ten SW co sem se poptaval nikdo pod 5-6 tisic neprehraje.. Me to delali a co vim tak sem nato jezdily i kluci z Varu atd, bo ani u nich nikdo nic takovyho nenabizel


no nevim, dát zbytečně 10tis za moc inteligentní nepovažuju...

nechápu co vydíš těžkýho na tom vyndat DPF (pokud máš předface, jednodušší to ani bejt nemůže) vzít kladivo a kus kulatiny nebo menší trubky a za půl hodiny máš hotovo.. pak nejlépe vrazit obal filtru zpět.. (může se i vevařit trubka, přímo do obalu původního filtru, auto bude ale hlučnější, nemá ale špatnej zvuk)..

pak už je otázka si za někym zajet na sw úpravu (taky mě to ještě čeká, předface právě můžeš bez problému jezdit dál, jediný co se děje že se ti občas spustí regenerace, čidla nepoznají že tam vložka filtru vůbec není), co jsem se předběžně doptával v praze chtěji za soft odpojení 2,5-3 tis (lpokud to čte někdo kdo to dokáže levněji, prosím SZ..

poptával jsem to i v německu a tam mi řekli 150-200€ což ej pořád levnější než tvoje cena.. asi se ptáš na špatných místech..

Napsal: ned 06.01.2013 13:48
od speedfred
tak ako písal rooc ,v prahe ti to kluci spravia za liter.Bol som tam.

Napsal: ned 06.01.2013 15:42
od rooc
Jendix píše:
butthead740 píše:To jo, ale ja to myslel ze to udelaj trochu inteligentne, ze vzhledove to pod autem bude vypadat jak kdyby tam ten filtr furt byl a ten SW co sem se poptaval nikdo pod 5-6 tisic neprehraje.. Me to delali a co vim tak sem nato jezdily i kluci z Varu atd, bo ani u nich nikdo nic takovyho nenabizel


no nevim, dát zbytečně 10tis za moc inteligentní nepovažuju...

nechápu co vydíš těžkýho na tom vyndat DPF (pokud máš předface, jednodušší to ani bejt nemůže) vzít kladivo a kus kulatiny nebo menší trubky a za půl hodiny máš hotovo.. pak nejlépe vrazit obal filtru zpět.. (může se i vevařit trubka, přímo do obalu původního filtru, auto bude ale hlučnější, nemá ale špatnej zvuk)..

pak už je otázka si za někym zajet na sw úpravu (taky mě to ještě čeká, předface právě můžeš bez problému jezdit dál, jediný co se děje že se ti občas spustí regenerace, čidla nepoznají že tam vložka filtru vůbec není), co jsem se předběžně doptával v praze chtěji za soft odpojení 2,5-3 tis (lpokud to čte někdo kdo to dokáže levněji, prosím SZ..

poptával jsem to i v německu a tam mi řekli 150-200€ což ej pořád levnější než tvoje cena.. asi se ptáš na špatných místech..


však jsem ti to říkal zdo telefonu...zajeď za mentulim nebo snejkem... :palec: je to otázka 5ti minut

Napsal: pon 07.01.2013 01:25
od butthead740
U nas na zapade je problem ze nikde nikdo nic jinyho nenabizi, tudiz muzem byt radi zato co tu mame.. Ono totiz jet nekam k Olomoci atd je celkem masaker, takze pak za toho bura ten SW se i vyplati.. Jinde mozna bude za 3 verim, ale dalsi trojku cek projede :? a Jestli je neco v Praze tak me to beztak vide nato samy.. :roll: + celej den zabitej

Napsal: pon 07.01.2013 01:27
od rooc
to je otýzka hodiny...když to vemu vymlátit a přehrát sw...je v tom započítaná i káva a cigareta...já prahu jezdím často...takže se to dá spojit

Napsal: pon 07.01.2013 01:39
od butthead740
No tak aspon dukaz ze my tady na zapade sme par let za celym statem :cry: bohuzel noo, ale zase to mame blizko k veprum :smile2:

Napsal: pon 07.01.2013 02:37
od JH76
Jedno video k tématu, snad tu ještě nebylo:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 35sbtRZ1JY

Je to "reklamní" video na renovaci DPF. Je tam vidět demontáž DPF z E60ky a jak DPF vypadá.

Jinak jsem tam zaznamenal na zdi oné firmy Helo cenovku 399,- EUR za regeneraci. To to teda v Praze v dpfe.cz stojí dokonce cca o dvojku méně.

Pořád vnitřně řeším, co s tím udělat v mém autě. Píše mi to 7000 km do výměny. Vykuchat a udělat SW zásah přes někoho tady z fóra by asi šlo. Ale mám trochu morální problém s tím, že tím budu zadělávat na leukémii všem blízkým, co se mi párkrát projdou za nastartovaným autem (včetně mě samotného, když např. lezu do kufru) nebo za mnou pojedou (třeba když jedeme v tandemu dvěma auty s někým blízkým). A dál vidím jako problém, že se můžou rychle změnit předpisy a DPF se budou fyzicky kontrolovat. Pak by bylo blbý vymlátit to, protože následně by pak při změně předpisů nebylo jiný řešení, než koupit DPF za raketu nový.

Napsal: pon 07.01.2013 11:15
od butthead740
Ikdyz DPF vyndas porad auto projde emisema takze nemusis mit moralni problem.. Ja DPF vyndal a jedinej rozdil sem zaznamenal ze auto ozilo, pocitove troufnu rict jako by melo o deset koni vic, zralo najednou o cca min pul litru min a hold po celym dnu ve meste kdyz vyjedes z mesta a das mu tak zahuli jako kazdej jinej disl bez filtru no a ? beztak je to tam jen kuli EU a jejim debilnim vymyslúm, jak je mozny ze nikdy to v autech nebylo a nikomu to nevadilo.. A nejvic me pobavi kdyz jedes za karosou, avii, V3Skou, trabantem atd atd a ty si vesele cmoudi, emisema zvesela prochazeji a nam budou cpat naky " spunty" do aut. Nikomu svuj nazor nenutim ale filtr v aute je jen houba na prachy nic vic

Napsal: pon 07.01.2013 11:57
od JH76
Je mi jasný, že vyhodit to, auto by víc lítalo a míň žralo. To asi láká každýho, kdo rád jezdí. Ale s tím morálním problémem je to složitější. O projití emisema i bez DPF není pochyb, ale tam dneska projde prakticky všechno, co nemá nějakou vážnou poruchu - ta jejich metodika je hodně volným příměrem asi to samé, jako kdyby chtěli v autoopravně napíchnout současnou Fábku na Paltest, který se používal na Š105/120/130. Samozřejmě že Avie apod. hulí, ale saze z nich jsou tak velký, že se ti zarazí už v nose. Naopak v moderních common-railech je nafta tak dokonale rozprášená, že i saze jsou strašně malinké a krásně se dostanou až hluboko do plic a krevního oběhu. Na leukémii zaděláno. To je ten problém - technickolékařský a pro mě morální.

Když budu řešit věc čistě z hlediska ekonomického, podle současného stavu legislativy, která zatím odstraňování DPF cíleně nepostihuje a nezaměřuje se na něj, by se mi z krátkodobého hlediska určitě vyplatilo DPF vybouchat. Ale na druhou stranu musím uvažovat dlouhodoběji, protože auto chci ještě nějakou dobu mít a až si pořídím novější, odkoupí si ho ode mě blízká osoba z rodiny a auto tak několik let v rodině zůstane. Dá se předpokládat, že během té doby se legislativa podstatně zpřísní (stejně všechno přejímáme od Němců) a po vyrabovaných DPF se víc půjde jak na STK, tak při silničních kontrolách, protože poznat, že auto má mít DPF a fakticky ho nemá, je strašně jednoduché. Pak bude pro auta s vyrabovaným DPF jen dvojí cesta - místo vybouchaného filtru koupit nový, nebo auto odstavit. Oproti tomu, kdo by musel kupovat filtr nový, by na tom pak byl ekonomicky líp ten, kdo si nechal původní filtr jen zrenovovat (cca za 1/5 ceny nového). Je samozřejmě otázka, jestli ceny nových filtrů časem ještě neklesnou atd.

Takže není to tak jednoduché, je to o úvaze, jak dlouho si člověk plánuje auto nechat a za jak dlouho se asi zpřísní legislativa a po odstraněných DPF se začne jít. A soukromě bych si tipnul, že čím dál tím víc kupujících si bude hlídat, jestli má auto DPF skutečně a ne jen na papíře a auta s vyrabovaným DPF budou asi o dost hůř prodejná.

Napsal: pon 07.01.2013 12:05
od JaraX
ja teda nechapu proč si všichni kupujete diesely a pak kuchate ven DPF, ja taky nekucham z benzinaku katy, apod, doprdele tak bud si to s tím koupim že ma něco splnovat a nebo si to nekupuju. letos doufam přijdou ekozony, tak se na diesely musi. akorat u nas to bude zas nahovno protože budou zas davat pokuty po litru, dokud to nebudou flastry aspon ve 1/3 hodnotě auta tak to nema smysl.

Napsal: pon 07.01.2013 12:09
od JaraX
butthead740 píše:Ikdyz DPF vyndas porad auto projde emisema takze nemusis mit moralni problem.. Ja DPF vyndal a jedinej rozdil sem zaznamenal ze auto ozilo, pocitove troufnu rict jako by melo o deset koni vic, zralo najednou o cca min pul litru min a hold po celym dnu ve meste kdyz vyjedes z mesta a das mu tak zahuli jako kazdej jinej disl bez filtru no a ? beztak je to tam jen kuli EU a jejim debilnim vymyslúm, jak je mozny ze nikdy to v autech nebylo a nikomu to nevadilo.. A nejvic me pobavi kdyz jedes za karosou, avii, V3Skou, trabantem atd atd a ty si vesele cmoudi, emisema zvesela prochazeji a nam budou cpat naky " spunty" do aut. Nikomu svuj nazor nenutim ale filtr v aute je jen houba na prachy nic vic
¨

ono ale ta V3Ska je mnohem zdravší než E60 s vykuchanym DPF, ty mikročastečky co to produkuje zpusobujou rakovinu a leukemii.

třeba stary TDSo nechaš nastartovany v dilně 10min, smrdi ale jsi OK,
nechat tam nastartovany 160kW 3.0d bez DPF tak po 3min tě štípou oči, nos, kašleš a je ti zle.