Stránka 6 z 19

Napsal: čtv 02.02.2012 21:29
od Blahis
Já myslím že pokud se to podaří natočit tak se to protom protáhne ale musí se to naředit dle rad

Napsal: čtv 02.02.2012 21:29
od Tompo
:onfire: :onfire: :onfire: :D

Hele chlapi, trochu OT, ale jste tu takový šikovný... Neřešil jste někdo, že byl zajebaný radiátor topení jakýmsi utěsnovačem chladičů?? Zajímá mě, zda to jde něčím rozpustit, nebo prostě musí topení ven???

Napsal: čtv 02.02.2012 21:32
od Blahis
tak zarostlej radiátor jsem řešil nedávno ale na jiném autě. Proplachoval jsem to vařícím octem myslím jen ten radiátor a moc to nepomohlo. Takže mi šmudlina do práce netopí a ted v těch mrazech je to marast. O něco se to zlepšilo ale ne moc

Napsal: čtv 02.02.2012 21:34
od Lucifer
Když chci utěsnit radiátor tak ho snad budu letovat nebo lepit dohromady. Ale kdo proboha dá do chladiče utěsňovač musí bejt blázen však je to jak lepidlo :roll:

Napsal: čtv 02.02.2012 21:34
od Carpadian
Lucifer píše:Heleď tak to musíme mít uplně stejnej problém, jen tak logicky co mě teď od pc napádá je že fakt je možný že zamrzlo to čerpadlo a nepomůže nic jinýho než to prohřát fénem nebo odtáhnout do vyteplený garáže
Jak říká Blahis, jak to chytne, bude to v pohodě. Jinak jsi psal, že tam máš VIF a i tak to zamrzlo. To je hodně smutnej příběh.
Misanek píše:Ale jak se ho pomocí této pumpičky zbavíš? Já to pořád nechápu :) Jediná cesta jak se toho bordelu zbavíš je buďto ta, že ho vypustíš anebo vyměníš. nebo co jsi teda vlastně myslel?
:) Nevím, jak vypadá ten domeček na E28. Obecně si prostě zapumpuji ručně a vypustím ten humus dole přes motýlka. Nevím, jak to popsat, jsem prd vypravěč. :wink:

Napsal: čtv 02.02.2012 21:36
od Tompo
Lucifer píše:Když chci utěsnit radiátor tak ho snad budu letovat nebo lepit dohromady. Ale kdo proboha dá do chladiče utěsňovač musí bejt blázen však je to jak lepidlo :roll:
No právě, někdo u toho nepřemýšlel... Sákl tam chladič, tak se domnívám, že je tam cosi nasypané, chladič jsem vyměnil, ale z radiátoru topení mi to teče sotva půlkou průměru hadice :(

Napsal: čtv 02.02.2012 21:36
od Lucifer
No tak já tankuju trošku jinačí naftu než klasickou od stojanů 8) ale vifu je v 20l týhle nafty stejný množství jako pro 60l nafty :) což podle testů vif mám sníženou teplotu tuhnutí od -30°C což nebylo tady u nás ani omylem :Pohar:

Napsal: čtv 02.02.2012 21:37
od Blahis
jj jak říká Carpadian ta pumpička by se hodila aby ten humr šel pryč.

Napsal: čtv 02.02.2012 21:39
od Lucifer
Tompo píše:No právě, někdo u toho nepřemýšlel... Sákl tam chladič, tak se domnívám, že je tam cosi nasypané, chladič jsem vyměnil, ale z radiátoru topení mi to teče sotva půlkou průměru hadice :(
Tak jestli je tim zajebaná celá soustava tak to musí bejt hodně velký "štěstí" teda :roll:

Ale tak to by chtělo zjistit, čim je to zajebaný pak by se to dalo vyčistit vědět co tam nalejt

Napsal: čtv 02.02.2012 21:41
od Tompo
to je vyřešené, vyměnil jsem chladič... Jde mi o to, že ta mrdka zajebala topení a nevím, jestli to jde něčím rozpustit...

Napsal: čtv 02.02.2012 21:42
od Blahis
Takže ti to málo topí? když chytneš na přívod a vývod je stejná teplota?

Napsal: čtv 02.02.2012 21:43
od Carpadian
Lucifer píše:No tak já tankuju trošku jinačí naftu než klasickou od stojanů 8) ale vifu je v 20l týhle nafty stejný množství jako pro 60l nafty :) což podle testů vif mám sníženou teplotu tuhnutí od -30°C což nebylo tady u nás ani omylem :Pohar:
Proto jsem používal do nafty benzín. Teď mám benzínový auto, takže jsem loni a letos tohle neřešil. Ale příští rok už zase budu. :wink:

Napsal: čtv 02.02.2012 21:47
od Tompo
Blahis píše:Takže ti to málo topí? když chytneš na přívod a vývod je stejná teplota?
Za jízdy to netopí skoro vůbec, radiátor sice průchozí je, ale asi málo, hadice jsou teplé stejně

Napsal: čtv 02.02.2012 21:51
od Lucifer
Já bych to řešil chemickou cestou ale to by chtělo vědět jak ty utěsňovače fungujou protože jestli to bude odolný vůči fridexu což je v podstatě ethyl něco :D Tak by to chtělo něco co to rozpustí. Myslim si že ty utěsňovače nebudou jen jednoho typu

Napsal: čtv 02.02.2012 21:51
od Blahis
A jak jsou teplé dost? jestli jsou teplé stejně tak to nebude radiátor. Kdyby jo tak by se tam tam strácelo teplo a to jak říkáš se neděje

Napsal: čtv 02.02.2012 21:58
od Tompo
Jsou teplé akorát ani vlahé ani vařící, když auto stojí na volnoběh, tak to chvíli topí, jakmile se rozjedu, je to ledový. Když jsem odpojil hadici, ktterá jde z topení ven a přidal asi na 4ot/min, tak z ní tekla sotva půlka průměru..

Napsal: čtv 02.02.2012 22:01
od Blahis
a nemáš to zavzdušněné? co termostat otvírá jak má? Teplota ti ukazuje správně?

Napsal: čtv 02.02.2012 22:03
od Tompo
Termostat nový (druhý během dvou měsíců - BEHR), funguje dobře, hlavni chladič se krásně prohřívá, vrtule spíná, teplota kolísá, ale tak divně nepravidelně 8O.

Odvzdušňoval jsem to snad 2hodiny, jelikož jsem stále věřil, že je tam bublina, jak byl chladič nahovno....

Jde o boxer motor...

Napsal: čtv 02.02.2012 22:08
od Blahis
to je nějaký divný všechny hadice měkké ?

Napsal: čtv 02.02.2012 22:08
od Lucifer
Jinak k tomu vyhřívání filtru, jak jsem přemejšlel o tý výrobě tak mi ten známej sdělil, že dokonce existuje topný drát, který má třeba 60°C a odpor a proud si reguluje sám 8O 8O