Stránka 6 z 19
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 21:29
				od Blahis
				Já myslím že pokud se to podaří natočit tak se to protom protáhne ale musí se to naředit dle rad
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 21:29
				od Tompo
				
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 21:32
				od Blahis
				tak zarostlej radiátor jsem řešil nedávno ale na jiném autě. Proplachoval jsem to vařícím octem myslím jen ten radiátor a moc to nepomohlo. Takže mi šmudlina do práce netopí a ted v těch mrazech je to marast. O něco se to zlepšilo ale ne moc
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 21:34
				od Lucifer
				Když chci utěsnit radiátor tak ho snad budu letovat nebo lepit dohromady. Ale kdo proboha dá do chladiče utěsňovač musí bejt blázen však je to jak lepidlo  

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 21:34
				od Carpadian
				Lucifer píše:Heleď tak to musíme mít uplně stejnej problém, jen tak logicky co mě teď od pc napádá je že fakt je možný že zamrzlo to čerpadlo a nepomůže nic jinýho než to prohřát fénem nebo odtáhnout do vyteplený garáže
Jak říká Blahis, jak to chytne, bude to v pohodě. Jinak jsi psal, že tam máš VIF a i tak to zamrzlo. To je hodně smutnej příběh.
Misanek píše:Ale jak se ho pomocí této pumpičky zbavíš? Já to pořád nechápu 

 Jediná cesta jak se toho bordelu zbavíš je buďto ta, že ho vypustíš anebo vyměníš. nebo co jsi teda vlastně myslel?
 
 
 Nevím, jak vypadá ten domeček na E28. Obecně si prostě zapumpuji ručně a vypustím ten humus dole přes motýlka. Nevím, jak to popsat, jsem prd vypravěč.  

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 21:36
				od Tompo
				Lucifer píše:Když chci utěsnit radiátor tak ho snad budu letovat nebo lepit dohromady. Ale kdo proboha dá do chladiče utěsňovač musí bejt blázen však je to jak lepidlo  

 
No právě, někdo u toho nepřemýšlel... Sákl tam chladič, tak se domnívám, že je tam cosi nasypané, chladič jsem vyměnil, ale z radiátoru topení mi to teče sotva půlkou průměru hadice 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 21:36
				od Lucifer
				No tak já tankuju trošku jinačí naftu než klasickou od stojanů  

  ale vifu je v 20l týhle nafty stejný množství jako pro 60l nafty 

 což podle testů vif mám sníženou teplotu tuhnutí od -30°C což nebylo tady u nás ani omylem  

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 21:37
				od Blahis
				jj jak říká Carpadian ta pumpička by se hodila aby ten humr šel pryč.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 21:39
				od Lucifer
				Tompo píše:No právě, někdo u toho nepřemýšlel... Sákl tam chladič, tak se domnívám, že je tam cosi nasypané, chladič jsem vyměnil, ale z radiátoru topení mi to teče sotva půlkou průměru hadice 

 
Tak jestli je tim zajebaná celá soustava tak to musí bejt hodně velký "štěstí" teda  
Ale tak to by chtělo zjistit, čim je to zajebaný pak by se to dalo vyčistit vědět co tam nalejt
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 21:41
				od Tompo
				to je vyřešené, vyměnil jsem chladič... Jde mi o to, že ta mrdka zajebala topení a nevím, jestli to jde něčím rozpustit...
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 21:42
				od Blahis
				Takže ti to málo topí? když chytneš na přívod a vývod je stejná teplota?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 21:43
				od Carpadian
				Lucifer píše:No tak já tankuju trošku jinačí naftu než klasickou od stojanů  

  ale vifu je v 20l týhle nafty stejný množství jako pro 60l nafty 

 což podle testů vif mám sníženou teplotu tuhnutí od -30°C což nebylo tady u nás ani omylem  

 
Proto jsem používal do nafty benzín. Teď mám benzínový auto, takže jsem loni a letos tohle neřešil. Ale příští rok už zase budu.  

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 21:47
				od Tompo
				Blahis píše:Takže ti to málo topí? když chytneš na přívod a vývod je stejná teplota?
Za jízdy to netopí skoro vůbec, radiátor sice průchozí je, ale asi málo, hadice jsou teplé stejně
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 21:51
				od Lucifer
				Já bych to řešil chemickou cestou ale to by chtělo vědět jak ty utěsňovače fungujou protože jestli to bude odolný vůči fridexu což je v podstatě ethyl něco 

 Tak by to chtělo něco co to rozpustí. Myslim si že ty utěsňovače nebudou jen jednoho typu
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 21:51
				od Blahis
				A jak jsou teplé dost? jestli jsou teplé stejně tak to nebude radiátor. Kdyby jo tak by se tam tam strácelo teplo a to jak říkáš se neděje
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 21:58
				od Tompo
				Jsou teplé akorát ani vlahé ani vařící, když auto stojí na volnoběh, tak to chvíli topí, jakmile se rozjedu, je to ledový. Když jsem odpojil hadici, ktterá jde z topení ven a přidal asi na 4ot/min, tak z ní tekla sotva půlka průměru..
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 22:01
				od Blahis
				a nemáš to zavzdušněné? co termostat otvírá jak má? Teplota ti ukazuje správně?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 22:03
				od Tompo
				Termostat nový (druhý během dvou měsíců - BEHR), funguje dobře, hlavni chladič se krásně prohřívá, vrtule spíná, teplota kolísá, ale tak divně nepravidelně 

.
Odvzdušňoval jsem to snad 2hodiny, jelikož jsem stále věřil, že je tam bublina, jak byl chladič nahovno....
Jde o boxer motor...
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 22:08
				od Blahis
				to je nějaký divný všechny hadice měkké ?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 02.02.2012 22:08
				od Lucifer
				Jinak k tomu vyhřívání filtru, jak jsem přemejšlel o tý výrobě tak mi ten známej sdělil, že dokonce existuje topný drát, který má třeba 60°C a odpor a proud si reguluje sám  
  