Napsal: čtv 08.03.2012 18:26
...ok, díky za rady, myslel jsem, že to bude složitější... 

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Taky se přidávám s dotazem.. mám face budíky a čárky se nehýbou a to ani při KI testu.. mám e61 530dA..mcconrad píše:zdar, víte někdo, jak je to teda s těma budíkama, proč to někde ukazuje a někde ne - myslím ty čárky...
chlapci kouknete se do servisniho menu jak se zahriva a kdyz to nepujde nahoru tak reste termostaty (12/2005 jsem měl loni v háji oba dva), tak jsem to vzal rovnou i s novou chladici kapalinou, kdyz uz to museli vypustit... od te doby mi staci ujet pri 0°C 1-2km a uz mi topi uvnitr.xjr píše:Měl jsem ten samej problém na E61 525d r.v. 05,taky se mi to nechtělo ohřívat. Měnil jsem napřed ten hlavní termostat,byla to pěkná pakárna a výsledek nula. Potom jsem vyměnil termostat EGR a vše v pohodě,už se ohřívá jak má.
Poradíte mi jak se dostanu do servisního menu,abych viděl teplotu?clay píše:chlapci kouknete se do servisniho menu jak se zahriva a kdyz to nepujde nahoru tak reste termostaty (12/2005 jsem měl loni v háji oba dva), tak jsem to vzal rovnou i s novou chladici kapalinou, kdyz uz to museli vypustit... od te doby mi staci ujet pri 0°C 1-2km a uz mi topi uvnitr.xjr píše:Měl jsem ten samej problém na E61 525d r.v. 05,taky se mi to nechtělo ohřívat. Měnil jsem napřed ten hlavní termostat,byla to pěkná pakárna a výsledek nula. Potom jsem vyměnil termostat EGR a vše v pohodě,už se ohřívá jak má.
Termostat EGR je prace na 10 min (viz youtube), ale ten druhy to uz trva podstatne dyl.
LCI vs nLCImcconrad píše:zdar, víte někdo, jak je to teda s těma budíkama, proč to někde ukazuje a někde ne - myslím ty čárky...
presne tak, LCI ma tie ciarky nepohyblive. Je to len kus nepohybliveho plechu na ktorom su nakreslene ciarky.chip píše:LCI vs nLCImcconrad píše:zdar, víte někdo, jak je to teda s těma budíkama, proč to někde ukazuje a někde ne - myslím ty čárky...
muzete mi nekdo pomoct jak se dostanu k tomu,aby mi to ukazalo tu teplotu, neumim amerycky,a nejde mi to ,dikyrooc píše:http://www.youtube.com/watch?v=IB4vtoiFy7c
Zapni zapalování, zmáčkni a drž nulovadlo tachometru deset vteřin. Objeví se ti část VIN. Sečti dohromady posledních 5 čísel a dostaneš určitou hodnotu. Tu si zapamatuj. Pak zmáčkni znovu na tři vteřiny, změní se ti ten displej a začni mačkat až dokud neuvidíš 19. a hlášku LOCK ON, vteřinku počkáš a pak zase mačkáš a teď to důležitý, mačkáš tolikrát, kolik je součet těch posledních pěti čísel tvého VIN, zase vteřinku počkáš a teď 7 x mačkáš dokud neuvidíš 7. a je to hotovo. Pak normálně nastartuj a po celou dobu, dokud znovu nezapneš zapalování, tak budeš mít ukazatel teploty. Řiď se tím videem a nemůžeš se splést. Jediný v čem se dá splést je ten součet čísel z VINtom955i píše:muzete mi nekdo pomoct jak se dostanu k tomu,aby mi to ukazalo tu teplotu, neumim amerycky,a nejde mi to ,dikyrooc píše:http://www.youtube.com/watch?v=IB4vtoiFy7c
01mira01 píše:Jěště dotaz najdu někde nějakej e-shop, kde se prodává termostat na egr? Nikdo to na skladě nemá jak tak koukám. Díky