Stránka 6 z 8

Napsal: čtv 08.03.2012 18:26
od m.deejay
...ok, díky za rady, myslel jsem, že to bude složitější... :)

Napsal: čtv 08.03.2012 20:00
od Pavel525
A to je přesně to co jsem psal víš. Každý má trošku jiný způsob. Já třeba vůbec tu saharu nevyndaval, ale vyndal jsem ten chladič pro EGR a to je vše. Prostě musíš vyndat to co ti tam bude překážet. :D :lol:

Napsal: pon 29.10.2012 11:40
od Maslista
mcconrad píše:zdar, víte někdo, jak je to teda s těma budíkama, proč to někde ukazuje a někde ne - myslím ty čárky...
Taky se přidávám s dotazem.. mám face budíky a čárky se nehýbou a to ani při KI testu.. mám e61 530dA..

na e90 325i kterou jsem měl se ty mrchy také nehýbaly.. :?

Napsal: úte 30.10.2012 17:44
od xjr
Měl jsem ten samej problém na E61 525d r.v. 05,taky se mi to nechtělo ohřívat. Měnil jsem napřed ten hlavní termostat,byla to pěkná pakárna a výsledek nula. Potom jsem vyměnil termostat EGR a vše v pohodě,už se ohřívá jak má.

Napsal: stř 31.10.2012 08:19
od clay
xjr píše:Měl jsem ten samej problém na E61 525d r.v. 05,taky se mi to nechtělo ohřívat. Měnil jsem napřed ten hlavní termostat,byla to pěkná pakárna a výsledek nula. Potom jsem vyměnil termostat EGR a vše v pohodě,už se ohřívá jak má.
chlapci kouknete se do servisniho menu jak se zahriva a kdyz to nepujde nahoru tak reste termostaty (12/2005 jsem měl loni v háji oba dva), tak jsem to vzal rovnou i s novou chladici kapalinou, kdyz uz to museli vypustit... od te doby mi staci ujet pri 0°C 1-2km a uz mi topi uvnitr.
Termostat EGR je prace na 10 min (viz youtube), ale ten druhy to uz trva podstatne dyl.

Napsal: stř 31.10.2012 11:13
od Ancek
Tak jsem to teď prubnul a nestačím se divit.. Po ujeti cca 30km (z toho cca 10km dálnice) teplota nepřesáhla 65°C a někdy i klesala na 58.. :? Ještě se zeptám - mám odpojený podtlak od EGR, má to nějakou souvislost s tím, že by nefungoval termostat na EGR, respektivě že by byl stále otevřený?

Napsal: stř 31.10.2012 14:30
od rooc
Hlavne si kupte k tomu egr termostatu tesneni, neni soucast baleni ja kdyz to menil, bylo na sracku, nastesti jsem nasel nejake, ktere pasovalo

Napsal: čtv 01.11.2012 12:51
od xjr
clay píše:
xjr píše:Měl jsem ten samej problém na E61 525d r.v. 05,taky se mi to nechtělo ohřívat. Měnil jsem napřed ten hlavní termostat,byla to pěkná pakárna a výsledek nula. Potom jsem vyměnil termostat EGR a vše v pohodě,už se ohřívá jak má.
chlapci kouknete se do servisniho menu jak se zahriva a kdyz to nepujde nahoru tak reste termostaty (12/2005 jsem měl loni v háji oba dva), tak jsem to vzal rovnou i s novou chladici kapalinou, kdyz uz to museli vypustit... od te doby mi staci ujet pri 0°C 1-2km a uz mi topi uvnitr.
Termostat EGR je prace na 10 min (viz youtube), ale ten druhy to uz trva podstatne dyl.
Poradíte mi jak se dostanu do servisního menu,abych viděl teplotu?

Napsal: čtv 01.11.2012 14:03
od rooc
najdi si to na youtube

Napsal: čtv 01.11.2012 14:04
od rooc

Napsal: stř 07.11.2012 23:47
od Ancek
takže termostaty vyměněny a teplota nyní mezi 94-98...:) Jsem zvědavej ráno, jak rychle to bude topit...:) Každopádně díky tomuto vláknu...

Napsal: čtv 08.11.2012 13:26
od chip
mcconrad píše:zdar, víte někdo, jak je to teda s těma budíkama, proč to někde ukazuje a někde ne - myslím ty čárky...
LCI vs nLCI :wink:

Napsal: ned 11.11.2012 05:39
od airbone
chip píše:
mcconrad píše:zdar, víte někdo, jak je to teda s těma budíkama, proč to někde ukazuje a někde ne - myslím ty čárky...
LCI vs nLCI :wink:
presne tak, LCI ma tie ciarky nepohyblive. Je to len kus nepohybliveho plechu na ktorom su nakreslene ciarky.

Napsal: čtv 15.11.2012 19:34
od tom955i
rooc píše:http://www.youtube.com/watch?v=IB4vtoiFy7c
muzete mi nekdo pomoct jak se dostanu k tomu,aby mi to ukazalo tu teplotu, neumim amerycky,a nejde mi to ,diky

Napsal: čtv 15.11.2012 23:04
od haarosh
tom955i píše:
rooc píše:http://www.youtube.com/watch?v=IB4vtoiFy7c
muzete mi nekdo pomoct jak se dostanu k tomu,aby mi to ukazalo tu teplotu, neumim amerycky,a nejde mi to ,diky
Zapni zapalování, zmáčkni a drž nulovadlo tachometru deset vteřin. Objeví se ti část VIN. Sečti dohromady posledních 5 čísel a dostaneš určitou hodnotu. Tu si zapamatuj. Pak zmáčkni znovu na tři vteřiny, změní se ti ten displej a začni mačkat až dokud neuvidíš 19. a hlášku LOCK ON, vteřinku počkáš a pak zase mačkáš a teď to důležitý, mačkáš tolikrát, kolik je součet těch posledních pěti čísel tvého VIN, zase vteřinku počkáš a teď 7 x mačkáš dokud neuvidíš 7. a je to hotovo. Pak normálně nastartuj a po celou dobu, dokud znovu nezapneš zapalování, tak budeš mít ukazatel teploty. Řiď se tím videem a nemůžeš se splést. Jediný v čem se dá splést je ten součet čísel z VIN

Napsal: pát 16.11.2012 16:52
od tom955i
diky, nevedel jsem o tom souctu tech cisel

Napsal: stř 21.11.2012 18:47
od 01mira01
Četl jsem tady, že to někdo má z e39. tím, že to není elektrické bych se úplně nebál na egru nahradit pouze trubkou z e39. Super vlákno. Také totiž topím spíše koťata.

Napsal: stř 21.11.2012 18:55
od 01mira01
Jěště dotaz najdu někde nějakej e-shop, kde se prodává termostat na egr? Nikdo to na skladě nemá jak tak koukám. Díky

Napsal: stř 21.11.2012 18:58
od speedfred
01mira01 píše:Jěště dotaz najdu někde nějakej e-shop, kde se prodává termostat na egr? Nikdo to na skladě nemá jak tak koukám. Díky

choď do bmw

Napsal: stř 21.11.2012 19:58
od 01mira01
Tady za ty prachy fakt nechci.