Stránka 6 z 10
Napsal: pon 10.10.2011 08:11
od Lehmann
Zdravím, jsem nově registrovaným na vašem foru a prohlížím různá témata. Takže doufám že nebude vadit, když se k této problematice taky vyjádřím. Souhlasím s oběma stranama. Souhlasím s tím, že se dnes padělá vše, úplně vše a je toho hojně a také souhlasím s tím, že mnoho lidí má hodně vysokou marži. Ale přikláním se k tomu, že opravdu levné značkové oleje mohou být z velké části padělané.
viz:
http://www.padelkylozisek.cz/tiskove-zpravy.html
viz:
http://audiklub.cz/forum/tema/125259-pa ... ju-castrol
pamatuju tu dobu, kdy se dala sehnat ložiska SKF za opravdu levnej peníz, v origo balení atd, akorát to nikdo okem nepoznal.
takže ano, ne vždy ty hodně levné značkové oleje jsou padělky, ale je také velká pravděpodobnost, že ano. A souhlasím s tím že pokud chce mít někdo jistotu mnohem větší, měl by jít cestou více logickou, bohužel i dražší a cestou, kde je velice dobře znám původ. beru z nejmenovaného eshopu kde mi majitel bezproblému předloží původ olejů. Ukáže mi fakturu od dodavatele kde ty oleje bere, což je pro mne záruka, že to není Polsko a podobně. Mějte se
Napsal: ned 06.11.2011 01:36
od magorcondoria
Foli vám chtěl říct,že lít si do benzínového motoru vodičku typu 5W-30 je hovadina.Je to jen nesmyslný požadavek na nízkou spotřebu paliva.A další pseudo ekonomické a ekologické požadavky.
Napsal: ned 06.11.2011 02:02
od Hubajz
Vlasta píše:To je stejná písnička, jak když majitelé pneuservisů tvrdili, že gumy z e-shopů jsou 2. jakost. Na tom se taky krásně ukázalo, s jakejma pracovali maržema
Naprosto souhlasím!
Napsal: ned 06.11.2011 09:22
od Foli
magorcondoria píše:Foli vám chtěl říct,že lít si do benzínového motoru vodičku typu 5W-30 je hovadina.Je to jen nesmyslný požadavek na nízkou spotřebu paliva.A další pseudo ekonomické a ekologické požadavky.
Jo, toto přesně myslím. Longlife srajdy a podobně, ble. Zlatej 10W -50 nebo 10W - 60.
Napsal: ned 06.11.2011 09:28
od Vlasta
Foli píše:magorcondoria píše:Foli vám chtěl říct,že lít si do benzínového motoru vodičku typu 5W-30 je hovadina.Je to jen nesmyslný požadavek na nízkou spotřebu paliva.A další pseudo ekonomické a ekologické požadavky.
Jo, toto přesně myslím. Longlife srajdy a podobně, ble. Zlatej 10W -50 nebo 10W - 60.
Běž si prudit na škodofkářský fórum. BMW není zasraná šádovka. Longlife oleje se bez problémů (na rozdíl od koncernu) v BMW používají už od roku 1998. Můžu tě ujistit, že v olejích xW-30 je víc syntetické složky, než v xW-40 a víc a motory, do kterejch jsou předepsaný mají olejový chladiče
Napsal: ned 06.11.2011 09:35
od Foli
Vlasta píše:Foli píše:magorcondoria píše:Foli vám chtěl říct,že lít si do benzínového motoru vodičku typu 5W-30 je hovadina.Je to jen nesmyslný požadavek na nízkou spotřebu paliva.A další pseudo ekonomické a ekologické požadavky.
Jo, toto přesně myslím. Longlife srajdy a podobně, ble. Zlatej 10W -50 nebo 10W - 60.
Běž si prudit na škodofkářský fórum. BMW není zasraná šádovka. Longlife oleje se bez problémů (na rozdíl od koncernu) v BMW používají už od roku 1998. Můžu tě ujistit, že v olejích xW-30 je víc syntetické složky, než v xW-40 a víc a motory, do kterejch jsou předepsaný mají olejový chladiče
Dřeváčku, co proti mě máš? Bavil jsem se normálně. Co mě pořád posíláš ke škodovkám? Trpíš nějakým Mindrákem nebo co? Jdi si ty na Žiguli forum a prodávej ty svoje best oleje na Fritování
Napsal: ned 06.11.2011 09:40
od Vlasta
Tupane, píšeš tady samý, ničím nepodložený howadiny.
Napsal: ned 06.11.2011 09:44
od Foli
Vlasta píše:Tupane, píšeš tady samý, ničím nepodložený howadiny.
Nemusím nic podkládat, jsem ve svobodné zemi, tak píšu své zkušenosti a názor. To že ti vidláku mohu pokazit kšeft s pajcovaným olejem, jsem zprvu nevěděl. Pochybuji, že se kolem motoru a závodních vozu pohybuješ tak často jako já. Kde vím, co kterej olej dokáže s motorem v extrémější zátěži udělat. A na Longlife se opravdu nejezdí a opravdu se olej nemění po 30 000 - 50 000 Km. Já ve svém voze měním oleje po 12 000 - 15 000 Km. Opravdu mi nevadí že to měním častěji. Tak se semnou laskavě bav na urovni, nebo si mě nevšímej. Mindráky si jdi léčit na někom jiném, já ti tu tvou hru hrát nebudu. Ignoruj mne laskavě
Napsal: ned 06.11.2011 10:07
od Vlasta
Tak se tupane zeptej skutečnejch odborníků, co třeba udělá olej nesprávné SAE s hydroštelama. Divím se adminovi, že ti tady trpí tyhle zavádějící informace, které můžou někoho poškodit
Napsal: ned 06.11.2011 10:21
od Foli
Vlasta píše:Tak se tupane zeptej skutečnejch odborníků, co třeba udělá olej nesprávné SAE s hydroštelama. Divím se adminovi, že ti tady trpí tyhle zavádějící informace, které můžou někoho poškodit
mužu ti garantovat, že specifikace SAE opravdu nemá vliv na hydraulická zdvihátka. Například SAE 5W - 30 znamená, že 5W je čerpatelnost za studena a druhá číslice odolnost ve vysokých teplotách a zatížení. Určitě není zavadějící informace to, že když si člověk dá do vozu olej 10W- 60, třeba ten, na jakej dal odkaz kolega výše, tak to tomu motoru neuškodí. Naopak, pokud se olej bude měnit po 15 000 km místo po 30 000 km.
A naopak, krom studených startu k největšímu opetřebení motoru dochází při rychlé jízdě, s plným využíváním výkonu motoru a při vysoké teplotě oleje. Tam je nejučinější olej 10W - 60 a nejvíce ten motor chrání.
Zaráží mne, jak se někteří nechají ovlivnit PR kecama a žerou to
Napsal: ned 06.11.2011 10:38
od m.deejay
...chlapi nehádejte se...
...myslím, že stačí se jen řídit pokynama výrobce aut - ti musí velmi dobře vědět co patří do motoru a co je pro motor nejlepší, prostě a jednoduše jinej olej než ten doporučenej bych tam nedával a basta...

Napsal: ned 06.11.2011 10:38
od Vlasta
Už podruhý ti řikám, že tady nejsme na racing fóru, tam si můžeš ty svoje vyčteninky publikovat do sytosti. Nevím, kdo tady v běžným provozu využívá dlouhodobě plnej výkon
Napsal: ned 06.11.2011 19:10
od Foli
m.deejay píše:...chlapi nehádejte se...
...myslím, že stačí se jen řídit pokynama výrobce aut - ti musí velmi dobře vědět co patří do motoru a co je pro motor nejlepší, prostě a jednoduše jinej olej než ten doporučenej bych tam nedával a basta...

Já už se s ním hádat nebudu, ten člověk mi spíš dělá usměv na tváři a toho není nikdy dost

Napsal: ned 06.11.2011 21:08
od Vlasta
To jsem rád. Takový rady "odborníků," kteří mají báwo za 14 dní tejden jsou tady opravdu ceněný. Lej si do toho svýho veterána co chceš, tomu už nemůže ublížit ani kunerol
Napsal: ned 06.11.2011 21:28
od Foli
Vlasta píše:To jsem rád. Takový rady "odborníků," kteří mají báwo za 14 dní tejden jsou tady opravdu ceněný. Lej si do toho svýho veterána co chceš, tomu už nemůže ublížit ani kunerol
Koukám že jsi odborník na slovo vzatý, jak víš co mám za auta hm?? Víš leda hovno a ještě ho rozmazáváš. Ani nevíš co mám za auta a už tady prudíš, nulo vygumovaná. Jdu spát.......
Napsal: ned 06.11.2011 21:56
od Vlasta
Jdi. A dobrou. A o pořádným Báwu si nechej zdát
Napsal: úte 08.11.2011 05:09
od Brátn
MOD: tak doufám, že jste se vyblbli a já to tady pak mám mazat. Takže si to pro příště nechte na SZ.
Napsal: čtv 12.01.2012 21:05
od case695
Zdravím všechny fanoušky BMW. Pro klid v duši jsem si nechal udělat rozbor originálního oleje BMW Longlife - 04 SAE 5W-30 v laboratoři SGS Czech Republic - Divize paliv a maziv.
Originální olej zakoupený v BMW servisu za 610,-Kč /1litr a ten samý olej zakoupený v e-shopu za 181,-Kč /1litr včetně DPH jsou naprosto stejné! Pro ty, kteří tomu nevěří přikládám přílohu
Napsal: čtv 12.01.2012 21:19
od bibikuba
nechci napadat tohle vyjádření ale je to fakt dobře napsaný
TÉMĚŘ SHODNÉ
PRAVDĚPODOBNĚ
ZŘEJMĚ

pochopil jsem že bud se ASI jedná o stejný oleje nebo je to slovní hříčka

Napsal: čtv 12.01.2012 21:28
od Jendix
můžu jenom vědět kolik tě ten test stál? jinak já ten olej dokážu sehnat ještě za o něco nižší cenu.. přímo z Německa..
