Stránka 6 z 8
Napsal: stř 13.04.2011 23:21
od soustek
však o nic nejde každej zručnější člověk je dokáže vykopat ven a je to bez starosti a nic se na běhu, emisích.... nezmění
Napsal: stř 13.04.2011 23:39
od m.deejay
soustek píše:však o nic nejde každej zručnější člověk je dokáže vykopat ven a je to bez starosti a nic se na běhu, emisích.... nezmění
...třeba já bych si na to netroufnul...
Napsal: čtv 14.04.2011 11:03
od jiriik
Čau, já mám E60 530d r.v.2004 automat. klapky v sáni jsem měl a už nemám

Napsal: čtv 14.04.2011 18:34
od m.deejay
jiriik píše:Čau, já mám E60 530d r.v.2004 automat. klapky v sáni jsem měl a už nemám

...dělal jsi to přesně podle návodu co je tady na E39? je to stejný? musí se při tom např. odpojovat baterie a další věci?...
Napsal: čtv 14.04.2011 19:01
od jiriik
m.deejay píše:jiriik píše:Čau, já mám E60 530d r.v.2004 automat. klapky v sáni jsem měl a už nemám

...dělal jsi to přesně podle návodu co je tady na E39? je to stejný? musí se při tom např. odpojovat baterie a další věci?...
Čau, dělal jsem to podle návodu na E39, který je t nějakého německého webu. Baterku jsem neodpojoval, protože si myslím, že nebyla potřeba:) snad

Napsal: pát 15.04.2011 10:08
od m.deejay
je potřeba dát nové těsnění?
Napsal: pát 15.04.2011 15:20
od jiriik
m.deejay píše:je potřeba dát nové těsnění?
Nedával jsem jej jsem ho důkladně očistil... a zatím vše v pohodě
Napsal: čtv 21.04.2011 11:51
od m.deejay
...ještě něco k těm proklatým klapkám, dle sdělení z Bmw by se od 10.6.2005 mělo na 530D montovat inovované sání motoru s obj. číslem viz níže - toto by už mělo údajně mít zesílené osičky u klapek a zde už nehrozí ulomení a následné spadnutí do motoru...já mám rok výroby 23.6.2005, ale na jistotu to taky nevím, nejsou schopni zjistit, zda to sání od 10.6.2005 je opravdu v pohodě - kdo by jiný toto měl vědět, než v Bmw? dá se to s učitostí někde zjistit?
Napsal: pát 22.04.2011 11:13
od m.deejay
...jinak k tomu sání - toto taky občas praskalo, takže jestli není nakonec pro jistotu lepší koupit sání nový, který se dá sehnat kolem 9tis, než jen odstranit klapky a pak stejně nakonec muset sání koupit...

Napsal: sob 23.04.2011 13:59
od m.deejay
...nikdo nic

...jinak jsem ještě zadal dotaz na nějaké Bmw servisy, tak uvidím jestli někdo odpoví, když zřejmě tady to nikdo neví...myslel jsem, že v klubu jsou i nějací servisáci přímo z Bmw...
Napsal: sob 30.04.2011 12:42
od m.deejay
...takže jsem koupil nové sání motoru za 8800,-kč (za tu cenu děkuji jednomu z členů)...po prohlídce motorové části a kolem sání jsem zjistil, že to tam je zašpiněné a tak jsem se rozhodl, že nebudu dělat nějaké pokusy s odstraňováním klapek - výrobce asi ví, že to tam k něčemu je a když se to odstraní, tak to nebude tak jak má být...
Napsal: sob 30.04.2011 12:49
od jiriik
Já mám klapky odstraněné a nikde mi nic neteče:-) a to už jsem najezdil od té doby asik 35tis
Napsal: sob 30.04.2011 12:57
od m.deejay
jiriik píše:Já mám klapky odstraněné a nikde mi nic neteče:-) a to už jsem najezdil od té doby asik 35tis
...fungovat to asi bude, ale z několika Bmw servisů jsem zjistil, že to sání i časem praská, pořádně netěsní a ty klapky tam prostě nějakou funkci mají a nejsou tam pro legraci...já auto koupil nedávno a chci si ho delší dobu nechat, takže to chci mít v pořádku...mohlo by se mi stát, že sice klapky odstraním, ale pak praskne sání, nebo to přestane těsnit - jsou tam přeci jen velké tlaky a bude mě to čekat stejně...údajně se více zasírá agr ventil...mám to kolem toho těsnění u sání špinavé, takže jsem to prostě vyřešit takhle a budu v klidu a auto bude mít to, co má...
Napsal: sob 30.04.2011 13:07
od jiriik
m.deejay píše:jiriik píše:Já mám klapky odstraněné a nikde mi nic neteče:-) a to už jsem najezdil od té doby asik 35tis
...fungovat to asi bude, ale z několika Bmw servisů jsem zjistil, že to sání i časem praská, pořádně netěsní a ty klapky tam prostě nějakou funkci mají a nejsou tam pro legraci...já auto koupil nedávno a chci si ho delší dobu nechat, takže to chci mít v pořádku...mohlo by se mi stát, že sice klapky odstraním, ale pak praskne sání, nebo to přestane těsnit - jsou tam přeci jen velké tlaky a bude mě to čekat stejně...údajně se více zasírá agr ventil...mám to kolem toho těsnění u sání špinavé, takže jsem to prostě vyřešit takhle a budu v klidu a auto bude mít to, co má...
Uvidím časem, ale ten AGR ventil mám zadělanéj, tak se mi sání nešpiní. Zatím to nechám tak, a když to přestane těsnit nebo to praskne, koupím jiné

Napsal: pon 02.05.2011 22:52
od zoro009
m.deejay píše:...takže jsem koupil nové sání motoru za 8800,-kč (za tu cenu děkuji jednomu z členů)...po prohlídce motorové části a kolem sání jsem zjistil, že to tam je zašpiněné a tak jsem se rozhodl, že nebudu dělat nějaké pokusy s odstraňováním klapek - výrobce asi ví, že to tam k něčemu je a když se to odstraní, tak to nebude tak jak má být...
Zdravím mám e61 a s haním teď to saní neměl by ten člen co jsi to od něj koupil ještě jedno.
Díky

Napsal: úte 03.05.2011 14:32
od m.deejay
zoro009 píše:m.deejay píše:...takže jsem koupil nové sání motoru za 8800,-kč (za tu cenu děkuji jednomu z členů)...po prohlídce motorové části a kolem sání jsem zjistil, že to tam je zašpiněné a tak jsem se rozhodl, že nebudu dělat nějaké pokusy s odstraňováním klapek - výrobce asi ví, že to tam k něčemu je a když se to odstraní, tak to nebude tak jak má být...
Zdravím mám e61 a s haním teď to saní neměl by ten člen co jsi to od něj koupil ještě jedno.
Díky

...máš SZ...
Napsal: stř 10.08.2011 14:56
od Chorche23
kluci,
zkoušel jsem sundat to sání, a nějak mi to nejde tak se bojím zabrat abych něco nepodelal. nevíte jestli tam nejsou nějaké zkryté šrouby atd...
díky za info.
Napsal: stř 31.10.2012 15:27
od Maslista
jiriik píše:Uvidím časem, ale ten AGR ventil mám zadělanéj, tak se mi sání nešpiní. Zatím to nechám tak, a když to přestane těsnit nebo to praskne, koupím jiné

Můžu se tě zeptat jak si ten EGR zadělal..? nehlásí to nějakou chybu..? (prý když má auto EURO4 tak prý pomocí lambdy zjistí, že EGR nepouští spaliny do sání)
Jaký je rozdíl mezi AGR a EGR..?
Děkuju..

Napsal: stř 31.10.2012 17:54
od jiriik
Maslista píše:jiriik píše:Uvidím časem, ale ten AGR ventil mám zadělanéj, tak se mi sání nešpiní. Zatím to nechám tak, a když to přestane těsnit nebo to praskne, koupím jiné

Můžu se tě zeptat jak si ten EGR zadělal..? nehlásí to nějakou chybu..? (prý když má auto EURO4 tak prý pomocí lambdy zjistí, že EGR nepouští spaliny do sání)
Jaký je rozdíl mezi AGR a EGR..?
Děkuju..

mám odpojený podtlak a v té trubce od egr mám plech aby nešel kouř do sání... na chodu auta jsem nic nepoznal
Napsal: čtv 01.11.2012 08:54
od Maslista
zeptám se .. máš EURO 4 s DPF a lambdou..?