Stránka 6 z 8
Napsal: ned 25.09.2011 22:54
od Viky
Aaaaaa .... Já ten BMW klub žeru !! Díky

Napsal: pon 26.09.2011 10:25
od Vlasta
Je možný, že 535d ten odlučovač nemá? V ETK jsem ho nenašel
Napsal: pon 26.09.2011 19:54
od djpepo
Viky píše:Aaaaaa .... Já ten BMW klub žeru !! Díky

Nemáš zač, jsem našel náhodou při brouzdání netem a hned si jeden objednal
edit: výměna ok,včetně tesnění, 10 minut i s kafem

Napsal: ned 16.10.2011 07:25
od Vlasta
Vlasta píše:Je možný, že 535d ten odlučovač nemá? V ETK jsem ho nenašel
Tak si odpovím sám, musí se vyměnit celá ventilační jednotka
Napsal: ned 23.10.2011 18:49
od TomBrno
Zdravím, o odlučovačích oleje toho tady je hodně. ale ja mam M62B44 a v motoru ho zaboha nemužu najít, v etk sem ho našel:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DE51&mospid=47548&btnr=11_2254&hg=11&fg=15 pod číslem 1. ale jak se k němu dostat v motoru. vím jak odvzdušňovací potrubí vede od membrány sání ale to se schová kdesi pod hlavou a ten odlučovač mi prostě přijde nepřístupnej.
prosím někoho kdo ví jak se k tomu dostanu o radu.
Napsal: ned 23.10.2011 21:37
od weNTyll
TomBrno píše:Zdravím, o odlučovačích oleje toho tady je hodně. ale ja mam M62B44 a v motoru ho zaboha nemužu najít, v etk sem ho našel:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DE51&mospid=47548&btnr=11_2254&hg=11&fg=15 pod číslem 1. ale jak se k němu dostat v motoru. vím jak odvzdušňovací potrubí vede od membrány sání ale to se schová kdesi pod hlavou a ten odlučovač mi prostě přijde nepřístupnej.
prosím někoho kdo ví jak se k tomu dostanu o radu.
Ten je az dole pod rozvodama ...
Ale pokud tesni dobre potrubi a vsechny spoje neni potreba menit, olej to pri pruletu odstredi a pusti zpatky. Dulezita je hlavne ta membrana nahore na sani. U jinych motoru se odlucovac meni kvuli tomu, ze to je vsechno v jednom, odstredovaci nadobka i ta membrana, ktera je vetsinou KO.
Napsal: ned 23.10.2011 21:41
od TomBrno
aha tak to je super informace, membranu sem už vyměnil. ale byl sem nesvůj z toho odlučovače protože sem se k němu nemohl dostat.
takže dík moc

Napsal: pát 16.12.2011 12:52
od LionVTS
Zdar chlapi je mozne, ze model E61 530XD v tom obalu nema ten filtr?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
V te pozici 11ct neni zadny filtr

Napsal: sob 17.12.2011 12:07
od Vlasta
Nemá, je to jinak technicky řešený, taky jsem ji teď měnil, evidentně ale zbytečně
Napsal: sob 17.12.2011 13:33
od Snejk
ale neni to zbytecne, porad je ta ta membrana, nedavno jsem to ne jedne e61 menil a ztracel se pres to olej... a to je prakticky nejete auto... aspon jednou je to proste potreba udelat... ale uz se to nemusi co dve vymeny oleje jako na starem 3,0d...
Napsal: ned 18.12.2011 10:59
od LionVTS
Akorat ty kundy v BMW mohli rict, ze tam ten filtr neni. Pry je to soucast toho vika a ono neni

Ted to vicko mam skro na nic.
Napsal: ned 18.12.2011 11:18
od Vlasta
V E6x už žádnej filtr není
Napsal: ned 21.10.2012 18:59
od ZuKi
Pro všechny kteří shání odlučovač, separátor atd. Newím proč se to jmenuje pěti názvy, pak je v tom bordel. Nicméně zde se dá koupit
http://www.auto-ksport.cz/cz1005--venti ... notka.html
Napsal: úte 23.10.2012 16:23
od 01mira01
Já ho také měnil a vypadal u mé E61 530D, stejně jako ten co jsem tam dal.
Na krabičce je napsáno, že se vyrábí zde v Čechách. K čemu teda ODLUČOVAČ SLOUŽÍ?
Turbo mi hází dost oleje do sání... A byla tu řeč o klapkách swirl. Jen zacpat hadičku, která ovládá podtlak, je nesmysl. Klapky se trhaj a motor je vcucne. Tak že vyřadit je z provozu a nechat je tam, je nic řešící záležitost.
Díky bohu už to mám také za sebou a o víkendu jsem je zaslepil. Díky
Napsal: stř 12.12.2012 21:54
od tokyzm
neví někdo kde koupit komplet odlučovač v praze? aby ho měli skladem hned...? jestli mám zkusit invelt, bychla atd...
jinak je možný že mi ETK píše že na e39 523i 12/99 tam žádnej odlučovač neni???
Napsal: čtv 13.12.2012 14:10
od mr_nick
Má E39 525TDS odlučovač?

Napsal: pon 17.12.2012 14:19
od mr_nick
nikdo nic?
Napsal: úte 05.02.2013 21:55
od libovka
TDS ho nemá.
Napsal: stř 06.02.2013 01:12
od sedyvlk6
Čau kluci, mám E61 r.v.2005 teď jsem měnil Termostaty a když jem odpojil za egr ventilem sání tak tam byl olej.Je to v pořádku nebo mám něco na autě v pr.... Pokud někodo ví ať mi poradí.Díky
Napsal: ned 10.02.2013 20:30
od Nevra
sedyvlk6 píše:Čau kluci, mám E61 r.v.2005 teď jsem měnil Termostaty a když jem odpojil za egr ventilem sání tak tam byl olej.Je to v pořádku nebo mám něco na autě v pr.... Pokud někodo ví ať mi poradí.Díky
myslím, že v pohodě..každý auto co má něco najeto ti turbo hodí olej do sání ....pokud tam toho není tolik, že bys tím naplnil pul litra, tak bych to neřešil (: