Stránka 6 z 6
Napsal: stř 20.03.2013 11:07
od blinker
beny-maser píše:tak já o tom vím, že to může skočit a taky mi to skočilo

i mistr tesař se někdy utne,mladej na mě promluvil já se na něj otočil, lup a už to bylo

tak já o tom taky vim že to může skočit, proto jsem byl opatrnej a nikde mi nic neluplo.... maximálně že ty rozvody jsou prostě špatný a chtěly by výměnu, což se mi dvakrát nechce za ty prachy

Napsal: stř 20.03.2013 17:45
od beny-maser
já bych je neměnil, tohle bude spíš nastavením než vytaháním.
Napsal: stř 20.03.2013 17:56
od blinker
beny-maser píše:já bych je neměnil, tohle bude spíš nastavením než vytaháním.
čoveče hraju si s tim předvstřikem a aby to chytlo, tak musí být naopak nastavenej hodně velkej... Co kdyby naopak byly rozvody šouplý na druhou stranu než to máš ty? Jo půjdu do rozvodů, ať je jasno... akorát nevim jestli to udělát s pomocí strejdy automechanika, kterej měl pár bmw 524TD, nebo to píchnout do servisu a zaplatit si za to..? Co jsem tady pročet tak to lidi doma zvládly.
Napsal: stř 20.03.2013 17:58
od blinker
beny-maser píše:já bych je neměnil, tohle bude spíš nastavením než vytaháním.
čoveče hraju si s tim předvstřikem a aby to chytlo, tak musí být naopak nastavenej hodně velkej... Co kdyby naopak byly rozvody šouplý na druhou stranu než to máš ty? Jo půjdu do rozvodů, ať je jasno... akorát nevim jestli to udělát s pomocí strejdy automechanika, kterej měl pár bmw 524TD, nebo to píchnout do servisu a zaplatit si za to..? Co jsem tady pročet tak to lidi doma zvládly, ale abych měl klid tak si to možná zaplatim, berou tady 400 na hodinu, docela dost co?
Napsal: stř 20.03.2013 18:00
od blinker
beny-maser píše:já bych je neměnil, tohle bude spíš nastavením než vytaháním.
čoveče hraju si s tim předvstřikem a aby to chytlo, tak musí být naopak nastavenej hodně velkej... Co kdyby naopak byly rozvody šouplý na druhou stranu než to máš ty? Jo půjdu do rozvodů, ať je jasno... akorát nevim jestli to udělát s pomocí strejdy automechanika, kterej měl pár bmw 524TD, nebo to píchnout do servisu a zaplatit si za to..? Co jsem tady pročet tak to lidi doma zvládly, ale abych měl klid tak si to možná zaplatim, berou tady 400 na hodinu, docela dost co?
Napsal: stř 20.03.2013 19:23
od beny-maser
já když tady vidím ty lidi v servisech tak bych si tam dal maximálně koloběžku,
doma to dáš úplně v pohodě pokud nejsi dement
ale jen pro info,pokud je budeš chtít měnit,tak je dobré sundat hlavu a v servisu to ani jinak dělat nebudou,až sundáš hlavu počítej s částkou cca10tis, protože to jen u těsnění ve většině případů nezkončí.
400kč/hod je normální cena, zase to bude dělat člověk co nebude půl hodiny hledat vhodnej klíč, šroubovák atd.
Napsal: stř 20.03.2013 19:23
od beny-maser
já když tady vidím ty lidi v servisech tak bych si tam dal maximálně koloběžku,
doma to dáš úplně v pohodě pokud nejsi dement
ale jen pro info,pokud je budeš chtít měnit,tak je dobré sundat hlavu a v servisu to ani jinak dělat nebudou,až sundáš hlavu počítej s částkou cca10tis, protože to jen u těsnění ve většině případů nezkončí.
400kč/hod je normální cena, zase to bude dělat člověk co nebude půl hodiny hledat vhodnej klíč, šroubovák atd.
Napsal: stř 20.03.2013 19:54
od blinker
měnit je nebudu, co jsem zkoušel hnout s řetězem pod víkem ventilů, tak s nim ani nehejbnu, takže se zdá napnutej dobře... pro seřízení rozvodů hlava dolu nemusí? nějakej postup našel bys?
Napsal: stř 20.03.2013 20:14
od beny-maser
pro seřízení rozhodně ne,jen když by jsi je chtěl měnit
pokud jsou ale přeskočené je to na zvážení,ale dá se to i bez demontáže přeskákat.
Napsal: pon 15.04.2013 14:31
od blinker
tak sice nějakej ten pátek utekl, ale mezitim jsem si počkal na mechanika a prošli jsme rozvody - jsou krásný, našli jsme ale chybu a to v uložení čerpadla do kolečka - klínek rozjetej a nezapadal do drážky - určitě jsem se na tom přičinil já, možná už někdo předemnou... Takže klínek opravenej, čerpadlo nasazený správně. Teď je teda předemnou rozhozenej předvstřik i dávka, z čehož už mi trochu hrabe, ...chvíli zkoušet - dobít baterku.... Jak by tohle seřízení asi zvládli v servisu, kde dělaj převážně koncern, co myslíte?
Napsal: pon 15.04.2013 17:46
od beny-maser
koncer a tohle je něco jinýho, pokud to už budou umět napíchnout udělaj ti turbo díru jak hovado. Předvstřik co nejvíc k hlavě a chytne to, pak nastavíš, aby to nemlátilo a pak dávku ,aby padaly otáčky plynule. Nebo pokud máš hodinky tak můžeš nastavit předvstřik podle hodinek.
Napsal: čtv 18.04.2013 08:39
od blinker
podle hodinek?
Napsal: čtv 18.04.2013 08:58
od beny-maser
hodinky=úchylkoměr
Napsal: ned 21.04.2013 11:43
od blinker
Sral mě pocit že se v tý el. hlavě povalujou kousky silikonu, kterym to nějakej dobrák předemnou přetěsnil, tak jsem jí sundal, vičistil co to šlo, bylo tam asi 5 cárů silikonu. Dal jsem to do kupy, velkou dávku, velkej předvstřik, chytlo to - KONEČNĚ!

tak jsem vyladil volnoběh na cca 700 ot, na míň to tak nějak kolísá, předvstřik na co nejmenší a co nejměkčí chod a jeduuu. Pořád to není ono, ten chod se mi nezdá, není to takový to sametový bručení. Nicméně další věc a to že mi fučelo turbo. Tak jsem vyndal IC, pročistil pěkně, vyčistil i ostatní chladiče, skontroloval hadice - asi byla špatně uchycená jedna, protože už to nefučí a motor se krásně vytáčí do cca 5.500,- otáček yess!

Starty se trochu zlepšili, ale pořád se mi stává, že chytne a hned potom chcípne, i když normálně chcípnu motor jakoby v tom zapíská, takový tvrdý ukončení chodu motoru - jak kdyby byl přidřenej?? Ještě opravim podávací čerpadlo a můžu s tim zajet na diagnózu. Fuj se mi ulevilo, už jsem to pomalu vzdával
