Stránka 6 z 6

Napsal: pát 11.06.2010 12:56
od JaneCk
Řekl bych že normálně. 25-30° tak jak je venku...

Napsal: pát 11.06.2010 12:59
od Birkoff
Tak to bude jinde, jde o to že pokud čidlo blbne/nefunguje a hlásí z jakéhokoliv důvod míň než 10°C tak při zapnutí klimačky se ten větrák nerozbíhá na Stage I, ale až na Stage II po zvýšení tlaku.

Napsal: úte 15.06.2010 20:30
od Milosss
Ahoj, chcem sa pri teme tiez spytat, klima je asi vypustena, ale kazdopadne, po zapnuti gombiku sa nic neudeje, to znamena ze sa ani vlocka na zeleno nerozsvieti. Ma sa rozsvietit aj ked je klima vypustena? Pojdem ju naplnit a natrvdo pripojit kompresor ci sa zopne ale ked nezapne vobec vlocku tak bude problem asi v elektrike, asi RJ klimy mam podozrenie. Positky som prezral a su vsetky OK.

Napsal: úte 13.07.2010 23:18
od Peped
Milosss píše:Ahoj, chcem sa pri teme tiez spytat, klima je asi vypustena, ale kazdopadne, po zapnuti gombiku sa nic neudeje, to znamena ze sa ani vlocka na zeleno nerozsvieti. Ma sa rozsvietit aj ked je klima vypustena? Pojdem ju naplnit a natrvdo pripojit kompresor ci sa zopne ale ked nezapne vobec vlocku tak bude problem asi v elektrike, asi RJ klimy mam podozrenie. Positky som prezral a su vsetky OK.

Ked tam nemas chladivo tak ti nezopne kompresor ale vločka svieti. Skor ako ju das naplnit, si vymen tesnenia pri vtupoch do klimakompresora, dochadica aj do kabiny čo ide, oplati sa to. Zase by ti mohla ujst.

Napsal: pát 16.07.2010 18:41
od Milosss
Cize chyba v RJ klimy asi? Len pre uplnost na diagnostike som bol a este klimatizacnu RJ nevie nacitat, iba bezne veci v aute smaotnu riadiacu klimy nie.

Napsal: ned 18.07.2010 16:05
od fimima
Že jsem tohle vlákno neviděl před dovolenou... :(
Klima mi běžela ok,ale ta první vrtule se netočila,myslšl jsem že se zapína až počas jízdy,bylo to dost naivní
Ještě že jsem byl na dovolené tady v Čechách a měl domu 200km tak jsem dojel dneska kdy už se klima dala oželet...
Přes týden když byli ty palerma,jsem na dálku nastartoval auto a byla zaplá klima,chvíli předtím jsem dojel z města ,takže vše už bylo nahicováno.Najednou jsem se otočil a krve by se mi nedořezal,myslel jsem že mi hoří auto.Plno kouře a smradu,rychle vypnout a chvíli jsem počkal,kouř přestal.Teplota motoru byla ok a tak jsem to hned tipoval na klimu.A je samozřejmě v čudu,nechladí ani prd.
Takže před chvíli jsme dojeli a v týdnu to budu řešit.
Nejdříve asi tu vrtuli ve předu...
Je možné že mi roztrhalo nějaké hadice,nebo je tam nějaký ventil?

Napsal: sob 14.08.2010 19:36
od xylofon
klima klimuje - z postrannich a stredovych der leze mraz, ale z der v horni palubce pred prednim oknem leze teplo - zapnuto na auto a jakkoli jinak stale stejne, zavada nebo standart ? 1. bawo

Napsal: ned 15.08.2010 18:07
od Blackie
Ať nezakládám nové téma...

Mám problém,že mě strana u spolujezdce pořád topí,můžu točit kolečkem a nic se nemění. Strana u řidiče je v pohodě... V tomhle počasí je to docela nepříjemné... Čím to může být?

Napsal: čtv 19.08.2010 12:19
od xylofon
nikdo neda info ?

Napsal: čtv 19.08.2010 20:59
od Blackie
Tak by to mělo být ventilem topení,takže zítra přijdou nový a o víkendu napíšu jestli se povedlo... :wink:

Napsal: pát 20.08.2010 10:06
od StepanMatl
Jak je to s přihrádkou u spolujezdce? Je chlazená, není chlazená?

Napsal: stř 13.04.2011 20:14
od radokrno
Potřeboval bych poradit s vyjmutím klimavětráku,poněvadž vrtuli jsem roztočil ručně,ale i tak jde v určitý části tíž.pomůže ho vyjmout zkusit to rozběhnout a vrátit.nebo budou špatný ty odpory a kde je mám hledat.?díky moc,práská mi porád pojistka pro tento větrák,všechno chladí ale..jedná se o E-34,co nejednodušeji.děkuji moc

Napsal: čtv 12.05.2011 16:52
od soukupadam
řešim nefunkční klima větrák. začínám pojistkama . kde najdu F75 a F105 pojistky?v přihrádece spolujezdce jsou jenom myslim do 30 jestli to chápu dobře to číslování. dík za info

Napsal: čtv 12.05.2011 16:59
od jurasis
Na jakém autě? E39 je má u jednotky motoru (vpravo pod pylovým filtrem).
Nejede jen jedna rychlost nebo vůbec? Většinou odejde dřív předřadnej odpor, než pojistky... :wink:

Napsal: čtv 12.05.2011 17:10
od soukupadam
nejde vůbec, ani když jsem to auto uvařil tak se nespustil. je to e39 po FL. jak se dostanu pod ten pylovej filtr? jinak ty odpory budu zkoušet napojením větráku přímo na zdroj. jestli teda po FL to má odpory někde jsem četl, že je to tam řešený polovodičem či co.

Napsal: čtv 12.05.2011 20:25
od jurasis
Po FL si nejsem jistej, ale podle ETK to vypadá stejný jako předFL...
Odpory jdou vidět zepředu za vrtulí nahoře...
Ještě to může být v čidlech (teplota vody, tlak v klimě), ale to by asi nebylo úplně mrtvý. A asi by to řekla diagnostika.

Vytáhneš fitr (pravej, před spolujezdcem), odjistíš vedení vzduchu do kabiny na filtru a pootočením celého kolena od filtru ho vytáhneš. Pak už stačí jen odjistit závlačku (mezi filtrem a hrncem) a táhnout nahoru (jako když otevíráš kapotu. MNT je postup opačný, jen pozor, aby na sebe správně navazovaly všechny odtoky na vodu...

Měl jsem zkušenost, že mi odešel první odpor. Koupil jsem novou sadu odporů (cca 1300,-), vyměnil odpory (porod, dělal jsem to přes ledviny). Zkusil jsem motor, na prudko se točil. Dva dny a zase odpor hin. Rozeberu to, zkusím znovu motor, a už se mi zdálo, že točí nějak málo, což jsem před tím nepostřehl. Rezne to zevnitř.
Tak jsem koupil celej novej motor (součástí jsou i odpory a komplet dekl) (cca 5000,-), namontoval a když jsem zkusil novej motor bez odporů, myslel jsem, že mi popojede auto, jak to funělo...

Napsal: čtv 12.05.2011 21:17
od soukupadam
na podzim to šlapalo krásně, když jsem někde zastavil a třeba parkoval tak se to okamžitě poctivě spouštělo na pomoc chlazení motoru, teď je to uplne KO, vrtule zadřená není, ale mohl by byt taky kaput motor vrtule.zitra to snad nak vyzkousim . dik za rady

Napsal: pát 13.05.2011 09:07
od berkelay
pokud máš po FL, tak se otáčky vrtule klimatizace nenastavují předřadnými odpory, ale pulzní modulací, tzn. plynule proměnná rychlost větráku řízená nějakou RJ. Jednou se to tady dokonce řešilo, ale bližší info bohužel nemám.

Napsal: pát 13.05.2011 09:32
od soukupadam
to znamená že pokud budou pojistky ok a větrák po napojení na zdroj poběži tak je spatná ta ŘJ?

Napsal: pát 13.05.2011 14:50
od soukupadam
takže jsem dneska lezl pod ten filtr a žádný pojistky tam nejsou