Stránka 6 z 6

Napsal: ned 04.03.2012 23:56
od Jendix
Ahoj, chtěl jsem se vás všech co používáte VIF zeptat jestli jste po přechodu na VIF zaznamenali nějakou změnu spotřeby?

Konečně mi přišel objedanný 5l kanistr zimního VIFu a dneska jsem to na naší již tradiční 500km cestě vyzkoušel. (je fakt že jsem se po víkendovém řádění "pomáhat a chránit" a ztrátě tří bodů v čechách trochu víc krotil :blush: - njn holt kluci šikovní, si vždycky stoupnou tam kde maji jistej zisk, hlavně že se na těch místech většinou nikdy nic nestalo)

Celkově mi palubák po natankování v Praze(lukoil) pak v cíli psal 6,6l a 115km/h průměrná rychlost - na vzdálenosti ca. 400km, což se mi na tomto úseku ještě nestalo (palubák se většinou liší max o 0,2l). Většinou jedu stejnou trasu za 7,3-8,2 (dle stylu jízdy). Ptám se proto, jak to vypadá u vás ostaních? Je možný že u mě je to opravdu shoda náhod, bylo by to ale příjemný najet na nádrž 1000-1050 km. :-D

Napsal: pon 05.03.2012 16:24
od Selix
Vlasta píše:Je zajímavý, že ta 35 zamrzla těm, co ji ještě dokurvili VIFem. Těm, co do ní nic nepřidávali nezatuhla. Ale řikám, ať si tam každej leje co chce


taky beru u OMW a pridavam VIF tak me to docela zajima. nekde jsem se docet, ze jedinej problem pri "rucnim" aditivovani uz aditivovane nafty muzou zpusobit ty (uz vyse zminene) depresanty. ze se tim muze palivo "predavkovat", treba se to stalo i v tomhle pripade

jendix: zlepseni spotreby pouzivanim VIFu jsem dlouhodobe zatim nepozoroval, pravda, poslednich par mesicu me ukazuje prumer o 0,2 l min nez pred VIFem, ale jestli je to tim, nevim

Napsal: úte 06.03.2012 00:16
od Lucifer
Koukněte na můj ten topic uplně od začátku hned v prvním příspěvku jsou fotky tý nafty bez vifu a po vifu :wink: ještě jsem si nechal naftu s vifem ta byla po 14ti dnech v pokojový teplotě uplně normální, ta bez vifu byla po 14ti dnech dvoubarevná, dole zůstal parafínek a nahoře samotná nafta :wink:

Napsal: sob 17.03.2012 19:25
od gunner
Taky něco vložím do diskuze...kamarád dělá na Agipu,když jsem se ho před zimou ptal,co si mám představit pod označením arcticdiesel,který Agip nabízí,tak jsem dostal odpoveď,že je to nafta do -33 a že je aditivovaná nějakou složkou na bázi petroleje a že fakt nezamrzne,ještě jedna zajímavost,prý v ní není žádný procento biosložky 8O má takovou zvláštní barvu do "běla"Je to prý slyšet i na chodu moturu,že se líp klape. Taky mi říkal,že už se to vozí namíchaný.

Takže když si pročtu tohle téma od začátku,tak si myslím,že pravdu mají oba pánové..jak Vlasta,tak Rooc,protože jestli OMV už aditivuje maxmotioin nějakým jejich spec. aditivem,tak je vcelku ligický,že když se do toho naleje další aditivum,jiné značky,které může mít trochu jiné chem. složení,tak to může dělat bordel...
Co se týče "letní" nafty,tak samozřejmě souhlasím s tím,že by se aditivovat měla...protože tu žlutý biosvinstvo,který se prodává jako nafta,musí npř. vstřikům opravdu moc chutnat...

Napsal: úte 06.11.2012 08:18
od Renda1966
Já mám nejlepší zkušenost s Verva od benziny. Celoročně přidávám VIF, letní a zimní.
http://www.rommar.cz/exec/search.aspx?e ... e=Fulltext

Nikdy mi nafta nezamrzla...

Napsal: stř 07.11.2012 13:47
od hurvajs77
neaditivuji nikdy, a nikdy mi nafta nezamrzla, ikdyz jsem byl na horach kde bylo -34st :)

Napsal: stř 07.11.2012 13:49
od clay
hurvajs77 píše:neaditivuji nikdy, a nikdy mi nafta nezamrzla, ikdyz jsem byl na horach kde bylo -34st :)


mas kliku na benzínky :) Jinak pokud jsou -20°C, tak bych radeji aditivum prilil, ja jim neverim... to ze ho tam leju celorocne to je jina, ani nevim proc, asi alibisticky, ze si za zavadu cerpadla nebo vstriku nemuzu sam :)

Napsal: stř 07.11.2012 14:26
od hurvajs77
no, kliku to nevim, ale v lete jezdim jen k Benzine a Agip, v zime k OMV. Jinde v CR netankuji.