Stránka 6 z 16
Napsal: sob 31.12.2011 13:38
od BMWX5power
Lukke píše:BMWX5power: A to ti tahle laborace stojí za těch ušetřených pár korun (resp. 15,- Kč na nádrži)...? Nechápu.
Ono když tou sekačkou sečeš 4500m3 několikrát měsíčně tak je to znát, a navíc tyhle motory honda jsou docela rozežraný takže sem určitě pár stovek ušetřil. Jinak na nádrži je to v současné době 50kč.
Napsal: sob 31.12.2011 14:05
od Rejchy
Tak já to do auta nalil abych to vyzkoušel a né abych ušetřil
A pokud BMWlux upravuje auta s přímím vstřikováním,tak jsou asi jediní na světě

Napsal: sob 31.12.2011 15:11
od BMWX5power
Rejchy píše:Tak já to do auta nalil abych to vyzkoušel a né abych ušetřil
A pokud BMWlux upravuje auta s přímím vstřikováním,tak jsou asi jediní na světě

Já to také dělal ze zvědavosti, ale když sem si vyzkoušel že to funguje a funguje to dobře, tak proč si tím trochu neušetřit.
Stejné to bylo před 8mi roky když se ještě kupoval řepkový olej za 9,90, taky to byla nová věc a kyždý jí odsuzoval, já už na něj najel 100000 km bez jakékoliv upravy a transit jede pořád jak novej, vždy se najdou zarytí odpůrcy ale nadruhou stranu znám osobně několik desítek lidí co nedají na olej dopustit.
Napsal: sob 31.12.2011 20:21
od Poldav6
Lukke: jednotka se dá úplně vypnout. Takže zvykání zpět na benzín by mělo být velice rychlé, např. v případě tvé cesty mimo..
S tím přímým vstřikováním si taky nejsem úplně jistý.. Jestli ten motor je podobný jako FSI motory od VW tak to spíš ne..
Jinak já ušetřím na nádrž 400 - 500. V ideálním případě ještě víc. A navíc mě těší, že mám výkon možná vyšší než Lukke s novějším třílitrem

Napsal: sob 31.12.2011 20:47
od Lukke
Polda: Tak můžeme někdy lehce pozávodit, jestli to dá rozdíl 20kW... osobně o tom pochybuju.

Pokud by to bylo vyladěný a neměl jsi žádný problémy, klidně bych do toho šel taky, ale tohle se mi nelíbí... No, informuj dále, zajímavé téma.
Napsal: ned 01.01.2012 04:22
od magorcondoria
Přijel jsi tam určitě stím,že to nefunguje jak má.To že se musí ujet tísíc Km,aby se to nastavilo ti řekli, patrně proto, aby se tě zbavili.Normálně se adaptace po výmazání starých hodnot nastaví i za 50 km(minimálně jeden start se studeným motorem a zahřátí na provozní teplotu)
Ten BmLux už trochu znám,ale jen sprostředkovaně,od lídí, co už tam nikdy nepojedou.

Napsal: ned 01.01.2012 15:26
od Lukke
Já mám také takový pocit... Jak píše magor... Např. při čipování či změně paliva z N95 na N98 stačí několikrát naplno sešlápnout plyn (např. 10x vyjet kopec pod plným plynem) a hodnoty by se měly upravit. Určitě bych zajel do bmwlux (až tam budeš mít čistý ethanol) a chtěl to dát do pořádku. Za 20 tisíc očekávám poněkud jiné služby...
Napsal: pon 02.01.2012 01:05
od Poldav6
No mně přijde, že s tím máte větší problém než já

Navíc se zase dostáváme do roviny teoretizování.. Až přijde někdo s jednotkou od jiné firmy a řekne, že mu to fungovalo 100% hned, možná nad tím začnu přemýšlet. Ten FFV syndrom je zdokumentovaný.. a přesto by se podle vás mělo vše přenastavit bleskově, ne až po několika nádržích...
Kvůli roztrhnuté manžetě na jiném autě jsem teď vyrazil na hory s 330xi, takže už adaptuju

chod motoru při poměru 1:5 (10l benzínu na nádrž) běží krásně, pokud benzín je 100, tak teď 97-99. Auto jede stále jede jak drak..
Pokud to takhle vydrží a stáhnu dlouhodobou spotřebu na 11,5l (o 1-1,5l víc než průměr na benzín).. Budu spokojený.
Napsal: úte 03.01.2012 20:52
od magorcondoria
Zajímavé Google zná jen"FFU femur-fibula-ulna".To to určitě nebude.
Napsal: úte 03.01.2012 21:06
od Lukke
Napsal: stř 04.01.2012 02:46
od Poldav6
Nedivím se, že FFU s danou věcí moc nesouvisí, právě proto jsem také psal o FFV.
Lukke, když jsem to hledal, tak jsem našel. Teď už tu informaci mám a znovu ji dohledávat nebudu, byl to nějaký US web o FFV autech..
Napsal: čtv 05.01.2012 01:42
od rooc
já jsem se s tím moc nesral..moje má vražednou fabii 1,2htp a tam jsem to cpal cca 10litrů n95 a zbytek e85...se 40lw autem...dokonce jsem neměl problém rozhulákat to na 190...autu nic nebylo jezdil jsme na to cca rok
Napsal: čtv 05.01.2012 16:55
od BMWX5power
rooc píše:já jsem se s tím moc nesral..moje má vražednou fabii 1,2htp a tam jsem to cpal cca 10litrů n95 a zbytek e85...se 40lw autem...dokonce jsem neměl problém rozhulákat to na 190...autu nic nebylo jezdil jsme na to cca rok
190 s 1,2 htp jasně

Napsal: pát 06.01.2012 22:23
od magorcondoria
Fobie by potřebovala k dosažení 190Km/h 100HP! (je to spočítané, pro rejpaly)
Z toho výplívá, pokud natankuji ten sajrajt do motoru co má 150HP stoupne výkon na 184HP!

Napsal: ned 08.01.2012 08:38
od BMWX5power
magorcondoria píše:Fobie by potřebovala k dosažení 190Km/h 100HP! (je to spočítané, pro rejpaly)
Z toho výplívá, pokud natankuji ten sajrajt do motoru co má 150HP stoupne výkon na 184HP!

špatně, pro dosažení 190km/h by potřebovala 100 motorů htp
Napsal: ned 08.01.2012 23:13
od rooc
hoši proč bych kecal...

tachometrových 190 tam prostě bylo

otáčky v bezvědomí, ale bylo

nepotřebuju si honit triko doteď, než jsem si pořídil bmw, tak jsem jezdil s imprezou wrx sti rv 2011, které se tachometr zasekl o 260 a otáčky dál stoupaly, netuším kolik to jelo...a ta fabka takto prostě jela(znovu opakuju tachometrových)

tečka..

Napsal: pon 09.01.2012 01:58
od Poldav6
Rychloměry prvních Fabií a Octavií byly hodně optimistické, to je fakt

Seděl jsem v Octavii TDI 66kw a jeli jsme přes 200 tacho. Známý co v ní měl 1.8t 110kw zase tvrdil, že 240 jede.. Takže bych to viděl na optimistických 25kmh oproti realitě

V procentech to je 10-15% odchylka...
Napsal: pon 09.01.2012 22:14
od meris
Začínám nad tím velice uvažovat, ale nevím, jestli je to vhodné na e36ku 2,5 z 93 roku.
Napsal: pon 09.01.2012 22:20
od Lukke
meris: Myslím, že to nemá vůbec smysl.
Napsal: úte 10.01.2012 01:03
od Poldav6
meris: Tvoje úvaha má několik rovin
První je, jestli to auto vydrží. Někdo říká, že E85 neuškodí autum vyrobeným po r. 2000, někdo říká, že to je ok pro auta od 1990
Druhá.. No to tady řešíme, poměr cena-spolehlivost-výkon
