Stránka 6 z 7

Napsal: čtv 07.02.2008 14:14
od momento
vůbec ne, poslední ročník už jsem chodil na půl úvazku do práce

Napsal: čtv 07.02.2008 14:14
od dist01
je tam max 14 tis. baru, ty svtřikovače jsem držel včera v ruce DSLA 145P864 jsou z 3.0D 135kw myslim relativně velky, ale když jsem je prostřikoval a čistil v ultrazvuku

Napsal: čtv 07.02.2008 14:18
od momento
max vstřikovací tlak je u commonrailu tak cca 2000barů,ale to je jen peak, ne stálý vstřikovací tlak!!!

Napsal: čtv 07.02.2008 14:19
od dist01
14500 MBARU jsem PAKO NEDIVAM se sorry

Napsal: čtv 07.02.2008 14:20
od dist01
toto je přesny tlak toho BMW 3.0D 135

Napsal: čtv 07.02.2008 14:28
od dist01
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/989 ... .67KB.html

je to závyslost tlaku, délce vstřiku a táčkám motoru

Napsal: čtv 07.02.2008 14:31
od Pete
dist01 píše:14500 MBARU jsem PAKO NEDIVAM se sorry


To je jako megabaru ?( M-mega, m-mili )

Napsal: čtv 07.02.2008 14:35
od momento
dist01 píše:14500 MBARU jsem PAKO NEDIVAM se sorry


myslíš milibarů, nebo megabarů?

Napsal: čtv 07.02.2008 14:37
od dist01
mili bar

Napsal: čtv 07.02.2008 14:41
od momento
dist01 píše:mili bar


takže to má vstřikovací tlak 14,5barů?... kluku ty jsi úplně mimo!!!... vždyť jenom turbo ti vzduch tam natlačí 2,5 barama, takže po kompresi by ti z tý trysky nevyšla ani kapička, protože by nafta měla menší tlak, než by byl tlak ve válci :idea:

Napsal: čtv 07.02.2008 15:47
od fafejta
dist01 píše:
fafejta píše:
dist01 píše:vem si že je na vstřikovači 5 dírek, relativne dost velkych, zkus si do toho strčit hadičku s čističem na kotouče do násady tedy jen do samotného vstřiku uvydíš jak to bude cákat, ale ty třba potřebuje vstříknout jen 4mg paliva při 14000 barech a to je ku...va tlak a máš tam pet vekych dír


A kolik se v mg vstřikuje z jednoho vstřiku třeba při volnoběhu a v plnym zatížení při provozní teplotě?
Myslím z jednoho vstřikovače.


myslim že u volnoběhu je tam nejak 6mg to jsem ted zaokrohlil udává se to přesně v mikro gramech max na vstřik je nejakych 76mg ja davam při tlaku turba 2500mbar 80mg




Já se v tom nějak neorientuju.Ta dávka jednoho vstřikovače je v mikrogramech nebo v miligramech.Podle mě je za ˇˇBˇˇ správně,nebo tedy jak to teda je opravdu?Předem děkuji za seriozní odpověd.

Napsal: čtv 07.02.2008 16:10
od dist01
6mg = 6000 ug

Napsal: čtv 07.02.2008 16:23
od fafejta
A už poslední dotaz.Zajímalo by mne jen porovnání vačky/sací a výfukové/ u motorů 530i a 530d.

Jedná se mi:
530i-sací vačka=.....stupnu
výfuková vačka=....stupnu

530d-sací vačka=....stupnu
výfuková vačka=....stupnu

Jedná se mi pro představu jestli turbomotor v dýzlu má ostřejší vačku než atmosferický benzínový motor.Předem děkuji za seriozní odpověd.

Napsal: čtv 07.02.2008 16:32
od Tehu
pokud se jedna o chip tak kontaktujte http://www.bitpower.cz ja je osobne nezkousel ale mí tri znami ano. Brzda pred i po a to co maji v tabulkach jsou schopni dodrzet... vrele doporucuji :-))))

Napsal: čtv 07.02.2008 16:57
od Fugo
Ale před návštěvou doporučuji přečíst toto: http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... =bit+power

Napsal: čtv 07.02.2008 17:20
od momento
fafejta píše:A už poslední dotaz.Zajímalo by mne jen porovnání vačky/sací a výfukové/ u motorů 530i a 530d.

Jedná se mi:
530i-sací vačka=.....stupnu
výfuková vačka=....stupnu

530d-sací vačka=....stupnu
výfuková vačka=....stupnu

Jedná se mi pro představu jestli turbomotor v dýzlu má ostřejší vačku než atmosferický benzínový motor.Předem děkuji za seriozní odpověd.


turbomotor má menší úhel otevření ventilů, než atmosferický!!!!

Napsal: čtv 07.02.2008 17:30
od momento
jestli chcete solidní čip, tak http://www.motordesign.cz. když si přečtete jejich stránky, tak zjistíte, že dělaj závodní motory a fakt věděj co dělaj.... může to potvrdit i to, že maj se svými motory mistra evropy v autokrosu a mistra evropy v závodech do vrchu... kdo se o tyto disciplíny zajímá, určitě ví :wink:

Napsal: čtv 07.02.2008 17:31
od momento
jestli chcete solidní čip, tak http://www.motordesign.cz. když si přečtete jejich stránky, tak zjistíte, že dělaj závodní motory a fakt věděj co dělaj.... může to potvrdit i to, že maj se svými motory mistra evropy v autokrosu a mistra republiky v závodech do vrchu... kdo se o tyto disciplíny zajímá, určitě ví :wink:

Napsal: čtv 07.02.2008 17:42
od Fugo
dle mého názoru je uplně jedno od jakého "přehrávače" programu v eprom si chip pořídíte, stejně to funguje tak e přijede bmw 530d a tak se šáhne do databáze a přehraje se soft, velice pochybuju o tom že nějaký čipař nainstaluje WB lambdu, čidlo EGT a pojede na brzdu logovat data, brzda (umí Road test) na které by se to dalo dělat je v Brně na Mendelsově (doufám že to nekomolím) universitě a cena je 25 tis na den bez DPH. Samozřejmě není třeba stavět nový soft ale původní jen upravit ale bez měření a testování (jen tak od stolu) to prostě nejde.

Napsal: čtv 07.02.2008 18:07
od Hanz
ad Fugo- na druhou stranu co cheš měnit na motoru, který je "stejný" jako 10.000 jiných? když někdo udělal dobře jeden "program" na sériovém motoru, bude bez problému šlapat i na jiném "sériovém"