Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

ZASE CHIPOVANI

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
momento
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Praha

#101 Příspěvek od momento »

vůbec ne, poslední ročník už jsem chodil na půl úvazku do práce
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#102 Příspěvek od dist01 »

je tam max 14 tis. baru, ty svtřikovače jsem držel včera v ruce DSLA 145P864 jsou z 3.0D 135kw myslim relativně velky, ale když jsem je prostřikoval a čistil v ultrazvuku
momento
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Praha

#103 Příspěvek od momento »

max vstřikovací tlak je u commonrailu tak cca 2000barů,ale to je jen peak, ne stálý vstřikovací tlak!!!
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#104 Příspěvek od dist01 »

14500 MBARU jsem PAKO NEDIVAM se sorry
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#105 Příspěvek od dist01 »

toto je přesny tlak toho BMW 3.0D 135
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#106 Příspěvek od dist01 »

http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/989 ... .67KB.html

je to závyslost tlaku, délce vstřiku a táčkám motoru
Pete
Registrovaný
Příspěvky: 508
Registrován: pát 06.04.2007 00:00
Bydliště: Karlovarsko

#107 Příspěvek od Pete »

dist01 píše:14500 MBARU jsem PAKO NEDIVAM se sorry


To je jako megabaru ?( M-mega, m-mili )
momento
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Praha

#108 Příspěvek od momento »

dist01 píše:14500 MBARU jsem PAKO NEDIVAM se sorry


myslíš milibarů, nebo megabarů?
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#109 Příspěvek od dist01 »

mili bar
momento
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Praha

#110 Příspěvek od momento »

dist01 píše:mili bar


takže to má vstřikovací tlak 14,5barů?... kluku ty jsi úplně mimo!!!... vždyť jenom turbo ti vzduch tam natlačí 2,5 barama, takže po kompresi by ti z tý trysky nevyšla ani kapička, protože by nafta měla menší tlak, než by byl tlak ve válci :idea:
fafejta

#111 Příspěvek od fafejta »

dist01 píše:
fafejta píše:
dist01 píše:vem si že je na vstřikovači 5 dírek, relativne dost velkych, zkus si do toho strčit hadičku s čističem na kotouče do násady tedy jen do samotného vstřiku uvydíš jak to bude cákat, ale ty třba potřebuje vstříknout jen 4mg paliva při 14000 barech a to je ku...va tlak a máš tam pet vekych dír


A kolik se v mg vstřikuje z jednoho vstřiku třeba při volnoběhu a v plnym zatížení při provozní teplotě?
Myslím z jednoho vstřikovače.


myslim že u volnoběhu je tam nejak 6mg to jsem ted zaokrohlil udává se to přesně v mikro gramech max na vstřik je nejakych 76mg ja davam při tlaku turba 2500mbar 80mg




Já se v tom nějak neorientuju.Ta dávka jednoho vstřikovače je v mikrogramech nebo v miligramech.Podle mě je za ˇˇBˇˇ správně,nebo tedy jak to teda je opravdu?Předem děkuji za seriozní odpověd.
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#112 Příspěvek od dist01 »

6mg = 6000 ug
fafejta

#113 Příspěvek od fafejta »

A už poslední dotaz.Zajímalo by mne jen porovnání vačky/sací a výfukové/ u motorů 530i a 530d.

Jedná se mi:
530i-sací vačka=.....stupnu
výfuková vačka=....stupnu

530d-sací vačka=....stupnu
výfuková vačka=....stupnu

Jedná se mi pro představu jestli turbomotor v dýzlu má ostřejší vačku než atmosferický benzínový motor.Předem děkuji za seriozní odpověd.
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#114 Příspěvek od Tehu »

pokud se jedna o chip tak kontaktujte http://www.bitpower.cz ja je osobne nezkousel ale mí tri znami ano. Brzda pred i po a to co maji v tabulkach jsou schopni dodrzet... vrele doporucuji :-))))
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#115 Příspěvek od Fugo »

Ale před návštěvou doporučuji přečíst toto: http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... =bit+power
momento
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Praha

#116 Příspěvek od momento »

fafejta píše:A už poslední dotaz.Zajímalo by mne jen porovnání vačky/sací a výfukové/ u motorů 530i a 530d.

Jedná se mi:
530i-sací vačka=.....stupnu
výfuková vačka=....stupnu

530d-sací vačka=....stupnu
výfuková vačka=....stupnu

Jedná se mi pro představu jestli turbomotor v dýzlu má ostřejší vačku než atmosferický benzínový motor.Předem děkuji za seriozní odpověd.


turbomotor má menší úhel otevření ventilů, než atmosferický!!!!
momento
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Praha

#117 Příspěvek od momento »

jestli chcete solidní čip, tak http://www.motordesign.cz. když si přečtete jejich stránky, tak zjistíte, že dělaj závodní motory a fakt věděj co dělaj.... může to potvrdit i to, že maj se svými motory mistra evropy v autokrosu a mistra evropy v závodech do vrchu... kdo se o tyto disciplíny zajímá, určitě ví :wink:
momento
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Praha

#118 Příspěvek od momento »

jestli chcete solidní čip, tak http://www.motordesign.cz. když si přečtete jejich stránky, tak zjistíte, že dělaj závodní motory a fakt věděj co dělaj.... může to potvrdit i to, že maj se svými motory mistra evropy v autokrosu a mistra republiky v závodech do vrchu... kdo se o tyto disciplíny zajímá, určitě ví :wink:
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#119 Příspěvek od Fugo »

dle mého názoru je uplně jedno od jakého "přehrávače" programu v eprom si chip pořídíte, stejně to funguje tak e přijede bmw 530d a tak se šáhne do databáze a přehraje se soft, velice pochybuju o tom že nějaký čipař nainstaluje WB lambdu, čidlo EGT a pojede na brzdu logovat data, brzda (umí Road test) na které by se to dalo dělat je v Brně na Mendelsově (doufám že to nekomolím) universitě a cena je 25 tis na den bez DPH. Samozřejmě není třeba stavět nový soft ale původní jen upravit ale bez měření a testování (jen tak od stolu) to prostě nejde.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#120 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

ad Fugo- na druhou stranu co cheš měnit na motoru, který je "stejný" jako 10.000 jiných? když někdo udělal dobře jeden "program" na sériovém motoru, bude bez problému šlapat i na jiném "sériovém"
“Ability is what you're capable of doing.”
Odpovědět