Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
ZASE CHIPOVANI
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/989 ... .67KB.html
je to závyslost tlaku, délce vstřiku a táčkám motoru
je to závyslost tlaku, délce vstřiku a táčkám motoru
dist01 píše:fafejta píše:dist01 píše:vem si že je na vstřikovači 5 dírek, relativne dost velkych, zkus si do toho strčit hadičku s čističem na kotouče do násady tedy jen do samotného vstřiku uvydíš jak to bude cákat, ale ty třba potřebuje vstříknout jen 4mg paliva při 14000 barech a to je ku...va tlak a máš tam pet vekych dír
A kolik se v mg vstřikuje z jednoho vstřiku třeba při volnoběhu a v plnym zatížení při provozní teplotě?
Myslím z jednoho vstřikovače.
myslim že u volnoběhu je tam nejak 6mg to jsem ted zaokrohlil udává se to přesně v mikro gramech max na vstřik je nejakych 76mg ja davam při tlaku turba 2500mbar 80mg
Já se v tom nějak neorientuju.Ta dávka jednoho vstřikovače je v mikrogramech nebo v miligramech.Podle mě je za ˇˇBˇˇ správně,nebo tedy jak to teda je opravdu?Předem děkuji za seriozní odpověd.
A už poslední dotaz.Zajímalo by mne jen porovnání vačky/sací a výfukové/ u motorů 530i a 530d.
Jedná se mi:
530i-sací vačka=.....stupnu
výfuková vačka=....stupnu
530d-sací vačka=....stupnu
výfuková vačka=....stupnu
Jedná se mi pro představu jestli turbomotor v dýzlu má ostřejší vačku než atmosferický benzínový motor.Předem děkuji za seriozní odpověd.
Jedná se mi:
530i-sací vačka=.....stupnu
výfuková vačka=....stupnu
530d-sací vačka=....stupnu
výfuková vačka=....stupnu
Jedná se mi pro představu jestli turbomotor v dýzlu má ostřejší vačku než atmosferický benzínový motor.Předem děkuji za seriozní odpověd.
pokud se jedna o chip tak kontaktujte http://www.bitpower.cz ja je osobne nezkousel ale mí tri znami ano. Brzda pred i po a to co maji v tabulkach jsou schopni dodrzet... vrele doporucuji
)))

Ale před návštěvou doporučuji přečíst toto: http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... =bit+power
fafejta píše:A už poslední dotaz.Zajímalo by mne jen porovnání vačky/sací a výfukové/ u motorů 530i a 530d.
Jedná se mi:
530i-sací vačka=.....stupnu
výfuková vačka=....stupnu
530d-sací vačka=....stupnu
výfuková vačka=....stupnu
Jedná se mi pro představu jestli turbomotor v dýzlu má ostřejší vačku než atmosferický benzínový motor.Předem děkuji za seriozní odpověd.
turbomotor má menší úhel otevření ventilů, než atmosferický!!!!
jestli chcete solidní čip, tak http://www.motordesign.cz. když si přečtete jejich stránky, tak zjistíte, že dělaj závodní motory a fakt věděj co dělaj.... může to potvrdit i to, že maj se svými motory mistra evropy v autokrosu a mistra evropy v závodech do vrchu... kdo se o tyto disciplíny zajímá, určitě ví 

jestli chcete solidní čip, tak http://www.motordesign.cz. když si přečtete jejich stránky, tak zjistíte, že dělaj závodní motory a fakt věděj co dělaj.... může to potvrdit i to, že maj se svými motory mistra evropy v autokrosu a mistra republiky v závodech do vrchu... kdo se o tyto disciplíny zajímá, určitě ví 

dle mého názoru je uplně jedno od jakého "přehrávače" programu v eprom si chip pořídíte, stejně to funguje tak e přijede bmw 530d a tak se šáhne do databáze a přehraje se soft, velice pochybuju o tom že nějaký čipař nainstaluje WB lambdu, čidlo EGT a pojede na brzdu logovat data, brzda (umí Road test) na které by se to dalo dělat je v Brně na Mendelsově (doufám že to nekomolím) universitě a cena je 25 tis na den bez DPH. Samozřejmě není třeba stavět nový soft ale původní jen upravit ale bez měření a testování (jen tak od stolu) to prostě nejde.